Timseh Skrevet 5. september 2011 #1401 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg må så klart inn og for 17 dager igjen til termin! Delphina, hold henne litt til inne da, så jeg får rett på tippingen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 5. september 2011 #1402 Del Skrevet 5. september 2011 Oi! Jeg har glemt å tippe Jeg tipper at du føder om 14 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. september 2011 #1403 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg må så klart inn og for 17 dager igjen til termin! Delphina, hold henne litt til inne da, så jeg får rett på tippingen min Det er kun murringer og kynnere her, og noen dupp nedi bekkenet, ellers virker det som hun trives inni der. 17 dager igjen ja.. 2,5 uke! Oi! Jeg har glemt å tippe Jeg tipper at du føder om 14 dager Notert! Ville vært artig det, å føde om 2 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. september 2011 #1404 Del Skrevet 5. september 2011 Har forresten vært hos JM, frøkna var litt aktiv og hjertet hørtes greit ut. JM kjente ene foten til frøkna, det er litt rart egentlig. Hu la merke til strekmerkene og påpekte "bare 3?!" Jeg må innrømme at jeg har vært heldig når det kommer til de strekkmerkene. I morgen skal jeg en liten tur til legen og få tatt en urinprøve, da jm mener at jeg kanskje burde teste meg for UVI, noe som er greit. Våkner opp av kynnere om natten, det og at blæra elsker meg, men jeg sover allikevel godt om nettene, for jeg prøver å sove igjen når jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 5. september 2011 #1405 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Eg trur BabyDelph kjem 23. september, ein dag over termin! Ha ein fin dag, Delphina! Endret 5. september 2011 av *Frida* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 5. september 2011 #1406 Del Skrevet 5. september 2011 Må si du har vært heldig angående strekkmerker hvis du bare har fått 3! Håper jeg er like heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariel* Skrevet 5. september 2011 #1407 Del Skrevet 5. september 2011 3 strekkmerker er jo ingenting Er dem midt på magen? Jeg er jo også superheldig ift. strekkmerker. Har noen få på sidene bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. september 2011 #1408 Del Skrevet 5. september 2011 Eg trur BabyDelph kjem 23. september, ein dag over termin! Ha ein fin dag, Delphina! Det er notert! Takk i lige måde, *Frida* Må si du har vært heldig angående strekkmerker hvis du bare har fått 3! Håper jeg er like heldig 3 strekkmerker er jo heeelt forferdelig. Neida, det er ingenting. Jeg har vært heldig, veldig heldig, så jeg klager ikke over de tre små jeg har fått. Du er sikkert heldig, og får ingen, men det er ingen krise om du får en eller to. 3 strekkmerker er jo ingenting Er dem midt på magen? Jeg er jo også superheldig ift. strekkmerker. Har noen få på sidene bare De er alle midt på magen, en over navelen og to på siden, et par cm fra navelen. Det er jo greit med noen strekkmerker, jeg har mange fra puberteten, men når forloveden elsker kroppen min som den er, så glemmer jeg alle merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. september 2011 #1409 Del Skrevet 5. september 2011 Tre strekkmerker er jammen ikke mange! Er det lenge siden du fikk dem? Jeg har ikke fått noen enda, men ser jammen ikke bort fra at de sniker seg fram etter hvert nå når magen virkelig begynner å vokse fort. Har jo en liten rød strek over navlen da, men det er piercingarr, og ikke et strekkmerke..Ser riktignok ikke så ulikt ut da, men..Krysser fingrene for at jeg er like heldig som deg, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 5. september 2011 #1410 Del Skrevet 5. september 2011 3 strekkmerker er jo ingenting Jeg ser ut som et verdenskart på magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 5. september 2011 #1411 Del Skrevet 5. september 2011 3 strekkmerker er jo heeelt forferdelig. Neida, det er ingenting. Jeg har vært heldig, veldig heldig, så jeg klager ikke over de tre små jeg har fått. Du er sikkert heldig, og får ingen, men det er ingen krise om du får en eller to. Ja, huff. Heeelt forferdelig Jeg har allerede noen strekkmerker på lårene fra puberteten, så jeg trenger ikke flere altså men er selvfølgelig forberedt på at det kan komme noen, selv om de ikke er velkomne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. september 2011 #1412 Del Skrevet 5. september 2011 Tre strekkmerker er jammen ikke mange! Er det lenge siden du fikk dem? Jeg har ikke fått noen enda, men ser jammen ikke bort fra at de sniker seg fram etter hvert nå når magen virkelig begynner å vokse fort. Har jo en liten rød strek over navlen da, men det er piercingarr, og ikke et strekkmerke..Ser riktignok ikke så ulikt ut da, men..Krysser fingrene for at jeg er like heldig som deg, jeg. Fikk de to første for en 4-5 uker siden, og den siste har dukket opp nå i det siste. Så de kan godt snike seg på. Uansett tror jeg ikke det alltids dukker opp, så kan godt hende du slipper helt unna. 3 strekkmerker er jo ingenting Jeg ser ut som et verdenskart på magen! Jeg har vært heldig, men til gjengjeld har jeg ganske mange fra puberteten. Uansett, de blekner, og du får verdens fineste ting ut av det hele. Det tenker jeg hver eneste gang jeg ser på magen min.. Ja, huff. Heeelt forferdelig Jeg har allerede noen strekkmerker på lårene fra puberteten, så jeg trenger ikke flere altså men er selvfølgelig forberedt på at det kan komme noen, selv om de ikke er velkomne Har flere steder på kroppen, deriblant magen og lårene, jeg la på meg veldig fort, så.. Kroppen min har merker etter det. Tror de fleste er forberedt på at de kommer, selv om de helst ikke vil ha dem. Jeg var forberedt på dem, og da jeg fikk de to første, må jeg innrømme at jeg synes de var skjønne. Ja, jeg er rar, men jeg ønsket meg bare noen merker etter svangerskapet. har fremdeles et par uker på å få flere minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 5. september 2011 #1413 Del Skrevet 5. september 2011 Like spennende å titte innom her hver dag nå Delphina :D Håper murringene og kynnerene snart bygger seg opp til å bli RIER og prinsessefødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. september 2011 #1414 Del Skrevet 5. september 2011 3 strekkmerker er alt du har fått av graviditeten? Det er jo ingenting! Her har jeg fått en million små, røde strekkmerker på rumpa og nedover baksiden av låret I tillegg har jeg fått noen få på puppene. Aah, som jeg hater de! Skulle ønske jeg hadde samme syn på det som deg. Så bra at alt gikk fint hos JM Snart fødsel på Delph! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. september 2011 #1415 Del Skrevet 6. september 2011 Her går det jammen unna, Delphina! Glad jeg har fått nett nå, så jeg kan følge med i innspurten Blir helt emosjonell av å tenke på det vidunderlige du har foran deg! Og så må jeg si at jeg synes du er heldig som har en mann og dele det med Nyt babymagen så godt du kan, snart kommer lille C, og det blir en helt ny hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. september 2011 #1416 Del Skrevet 6. september 2011 Like spennende å titte innom her hver dag nå Delphina :D Håper murringene og kynnerene snart bygger seg opp til å bli RIER og prinsessefødsel Det kommer og går, så skal nå snart til legen for å ta urinprøve, for jordmor mener det kan være urinveisinfeksjon. 3 strekkmerker er alt du har fått av graviditeten? Det er jo ingenting! Her har jeg fått en million små, røde strekkmerker på rumpa og nedover baksiden av låret I tillegg har jeg fått noen få på puppene. Aah, som jeg hater de! Skulle ønske jeg hadde samme syn på det som deg. Så bra at alt gikk fint hos JM Snart fødsel på Delph! Det er alt jeg har fått, og jeg er heldig. Jeg forventet mer egentlig. Trodde jeg skulle ha et lite nettverk på magen. Spurte mamma om hun fikk strekkmerker, og det fikk hun visst.. Det visste jeg faktisk ikke, for de synes ikke. Så, tenk på den måten, de trenger nødvendigvis ikke synes for andre enn deg selv. Nå er de synlig for mange, men når de blekner, så er det kun du og samboeren din som vet hvor de er. Snart fødsel ja.. --- Kynnerne og murringene kom IKKE av urinveisinfeksjon. Null utslag på nitritt, men det var utslag på leukocytter (som kan komme av utflod og verdens minste glass jeg skulle fylle opp)... Så, da tyder det på at kroppen min gjør seg klar til noe stort, og ikke bare surrer grunnet en urinveisinfeksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. september 2011 #1417 Del Skrevet 6. september 2011 Her går det jammen unna, Delphina! Glad jeg har fått nett nå, så jeg kan følge med i innspurten Blir helt emosjonell av å tenke på det vidunderlige du har foran deg! Og så må jeg si at jeg synes du er heldig som har en mann og dele det med Nyt babymagen så godt du kan, snart kommer lille C, og det blir en helt ny hverdag Koselig at du har nett igjen da! Veldig koselig at du følger med på innspurten, selv om jeg kun sitter her som en og annen liten hval (intern humor mellom meg og forloveden). Det går virkelig fort unna nå, og ja, jeg er utrolig heldig som har noen å dele dette med. Jeg er takknemlig for bare å være sammen med mannen min, og prøver å være verdens beste for han. Nyter magen veldig, koser med den så ofte som jeg kan. Det blir rart å være mamma, men jeg gleder meg til å være mamma for C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 6. september 2011 #1418 Del Skrevet 6. september 2011 for 16 dager igjen til termin Om 2 dager er det 2 uker igjen og i slutten av denne uken er det 11 dager igjen. Å herre Malena! Du har termin ikke i neste uke, men uken etter der! WOW! Det var flott at du ikke hadde UVI. Kroppen forbereder seg til fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. september 2011 #1419 Del Skrevet 6. september 2011 Dette er spennende Så bra det ikke var UVI, men modning! Ingenting er bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 6. september 2011 #1420 Del Skrevet 6. september 2011 for 16 dager igjen til termin Om 2 dager er det 2 uker igjen og i slutten av denne uken er det 11 dager igjen. Å herre Malena! Du har termin ikke i neste uke, men uken etter der! WOW! Det var flott at du ikke hadde UVI. Kroppen forbereder seg til fødsel Det er kun litt over 2 uker igjen. Håper nesten snuppa kommer på termindatoen, for da blir hun født på en torsdag. Jeg har bursdag på en torsdag i år, så.. Ja, jeg har merkelige småting jeg legger merke til. Det er veldig deilig å vite om at det ikke er UVI, for da er det faktisk kroppen min som gjør noe. Dette er spennende Så bra det ikke var UVI, men modning! Ingenting er bedre enn det Det er spennende, har hatt litt murringer i dag, og kynnere, men ellers er det ikke stort annet jeg kan gjøre. Jaaaa! Herlig å vite at det ikke er UVI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå