Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

:hoppe: for 19 dager igjen til termin :strix:

Tror vi alle har forståelse for at det ikke er alltid vi kan titte innom dagbøkene til hverandre :jepp: Jeg selv er ekstremt sliten, men følger med så lenge jeg klarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Ingenting å ha dårlig samvittighet. :) Jeg pleier også bli litt stresset når det er dager hvor jeg ikke får vært noe særlig innom andre sine bøker, eller når jeg ikke finner noe å skrive, så..Men det bør vi egentlig ikke bli. :) Er jo ikke tvang, hehe.

:sjenert: Nei, er jo ikke noe tvang, men jeg er så vant til å svare alle når jeg kan og nå har jeg absolutt ikke energi.

:hoppe: for 19 dager igjen til termin :strix:

Tror vi alle har forståelse for at det ikke er alltid vi kan titte innom dagbøkene til hverandre :jepp: Jeg selv er ekstremt sliten, men følger med så lenge jeg klarer :)

:danse:

Jeg prøver mitt beste å svare, men noen ganger må jeg gi opp. Det er såpass tungt i hodet at jeg ikke orker.

---

Har nå gått i timesvis med forloveden, siden han ikke har retningssans. Skulle til IKEA som ligger en god gåtur unna, men vi endte jo helt andre steder :fnise: Kjenner at bena er ømme og jeg er sliten. Har hatt energi til hele turen, så det gikk bra. :fnise: Synes det er tøft gjort å gå godt over 10 km som høygravid, men jeg er vel ikke så sprek som jeg synes. :skratte: Uansett, skal nå snart kose oss med middag og bare slappe av! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 km!?! Jeeezes, det klarer ikkje eg nå! Me har vore på bytur i dag, og for meg holdt det leeenge å rusle litt på et kjøpesenter, og kikke på et par butikkar :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink du, Delphina :jepp:

Og ikke ha dårlig samvittighet for å ikke lese/kommentere andre sine dagbøker da. Ikke bruk energi på å bekymre deg for det. Lad opp battereier, og stikk innom oss andre når du ORKER :)

Håper dere koste dere med middagen og at du får slappe skikkelig godt av :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får svare i andres dagbøker når du har energi da vet du :popcorn: Er noe slapp om dagen selv også, men sånn er det bare, noen ganger passer det rett og slett ikke.

10km :daane: skal si du har fått trim for helgen iallefall. Jeg har lastet ned ny musikk til ipoden min i dag og har planer om en lengre gåtur i morgen. Håper kanskje det kan få den lille frøkna ned,ned,ned og ned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Kos dere med middag og med hverandre :hjerte:

Takk! Vi gjorde det! :hjerte: Vel, middagen da, sitter her og slapper av i sofaen..

Kjøpte forresten Purelan i dag! :strix:

10 km!?! Jeeezes, det klarer ikkje eg nå! Me har vore på bytur i dag, og for meg holdt det leeenge å rusle litt på et kjøpesenter, og kikke på et par butikkar :sjenert:

Jeg var overrasket hvor langt det var, hadde veldig mye ubehag i bena mot slutten, så vi tok bussen hjem, selv om det var første gang vi tok den bussen. Så, neste gang hopper vi bare på bussen til IKEA.. :fnise:

Du er flink du, Delphina :jepp:

Og ikke ha dårlig samvittighet for å ikke lese/kommentere andre sine dagbøker da. Ikke bruk energi på å bekymre deg for det. Lad opp battereier, og stikk innom oss andre når du ORKER :)

Håper dere koste dere med middagen og at du får slappe skikkelig godt av :klemmer:

:klemmer:

Takk! :sjenert:

Jeg stikker innom og svarer så mye jeg kan, for jeg leser hver dag, er bare ikke alltid jeg har energi til å svare.

Vi koste oss, var kjempegodt med pasta til middag!

Oi! 10 km! Du er flink Delphina! Jeg gikk to timer på et kjøpesenter idag og jeg er helt ødelagt nå.

:sjenert: Ja, overrasket at jeg greide så langt, hadde en hel del nedpress da jenta sov. Må sies at jeg hadde vondt i bena pga skoene, ikke pga distansen. Så kanskje jeg er i bedre form enn jeg trodde? :sjenert:

Du får svare i andres dagbøker når du har energi da vet du :popcorn: Er noe slapp om dagen selv også, men sånn er det bare, noen ganger passer det rett og slett ikke.

10km :daane: skal si du har fått trim for helgen iallefall. Jeg har lastet ned ny musikk til ipoden min i dag og har planer om en lengre gåtur i morgen. Håper kanskje det kan få den lille frøkna ned,ned,ned og ned :fnise:

:fnise: Jeg prøver mitt beste på å slappe av. Jeg har svart så fort jeg har kunnet ellers, men nå trenger jeg å fokusere på det som kommer. Nei, det passer ikke alltid. :sjenert:

Kanskje det får henne litt lengre ned? Hu her presset seg litt ned i bekkenet mens jeg gikk, så det skjer jo noe. Uansett venter jeg ikke på at snuppa kommer til termin, jeg venter nesten på at hun kommer litt etter (selv om jeg ikke vet det, jeg forbereder meg bare på det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi, spennende! Lurer på når snuppelure kommer :jepp: Vi får satse på at hun ikke kommer så altfor lenge etter termin (maks 2-3 dager). Så flink du er som har gått 10 km :overrasket: Det er langt, det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 km?? :hakeslepp:

Det er jammen meg langt. Du er syv uker foran meg, men tror ikke jeg hadde klart å gå 10 km. I alle fall ikke på asfalt, da hadde bekkenet og ryggen klagd veldig høyt.. :sjenert: Og jeg som syntes JEG var i god form :fnise: Nei takke seg til å gå en times tur med hunden i terrenget, noe annet funker ikke for meg nå om dagen :fnise:

Pasta er kjempegodt! Kan lage braaa mye godt med pasta :jepp::rodmer:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Oi oi oi, spennende! Lurer på når snuppelure kommer :jepp: Vi får satse på at hun ikke kommer så altfor lenge etter termin (maks 2-3 dager). Så flink du er som har gått 10 km :overrasket: Det er langt, det! :)

Lurer også på når hun kommer. Det beste er å forberede seg på at hun kommer etter termin, og bare vinke til termindagen mens den kommer og går. :fnise:

:sjenert: 10 km er en grei distanse. Da jeg bodde i Bergen gikk jeg 4 km til og fra universitetet og 8 km som kosetur.. Så jeg gikk mye mer i Bergen enn det jeg gjør her, alle nedoverbakkene vet du. :skratte:

10 km?? :hakeslepp:

Det er jammen meg langt. Du er syv uker foran meg, men tror ikke jeg hadde klart å gå 10 km. I alle fall ikke på asfalt, da hadde bekkenet og ryggen klagd veldig høyt.. :sjenert: Og jeg som syntes JEG var i god form :fnise: Nei takke seg til å gå en times tur med hunden i terrenget, noe annet funker ikke for meg nå om dagen :fnise:

Pasta er kjempegodt! Kan lage braaa mye godt med pasta :jepp::rodmer:

:ler:

Oh yes, 10 km. *stolt*

Må legge til at jeg kjenner det i kroppen, jeg er sliten, det er jeg. Så ligger her i senga og slapper av. Du har jo slitt med bekkenløsning, så det er jo forståelig at du ikke kan gå så langt, og at en time med hunden er nok. Jeg har murringer og kynnere, det er vel det, så sånn sett har jeg hatt det greit gjennom svangerskapet (om man ser bort fra morgenkvalmen nesten hele første halvdel av svangerskapet).

:fnise: Det er mye godt, men har fått dilla på bolognese.. :sjenert: Synes også carbonara er så godt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi som du har trimmet!! Flinka:)

Ikke tenk på alt du ikke rekker eller orker innom. Vi blir glade av å lese her hos deg og setter stor pris på når du orker innom:) Men du er flink som lytter til kroppen og ikke presser deg!

Og vips så var du enda en dag nærmere nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Oioioi som du har trimmet!! Flinka:)

Ikke tenk på alt du ikke rekker eller orker innom. Vi blir glade av å lese her hos deg og setter stor pris på når du orker innom:) Men du er flink som lytter til kroppen og ikke presser deg!

Og vips så var du enda en dag nærmere nå!!

:sjenert: Mer gæren, ikke akkurat flink. :fnise: Kjente det i dag morges, litt lett murring igjen, og har hatt mye kynnere som ikke har vært direkte behagelige.

Jeg prøver uansett å lese, selv om hodet kanskje er helt andre steder. :fnise:

Ja, enda nærmere, merkelig det! Snart har jeg datteren vår i armene mine. Det blir litt rart. :rodmer: :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da titter jeg innom og :hoppe: for 18 dager igjen til termin :strix:

Kjenner litt ubehag i korsryggen, men klarte å hoppe til tross for litt vondter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Det var ufattelig fint vær i går, såpass at bleke Delphina fikk litt farge. Det var en utrolig lang gåtur og kroppen min sier ifra i dag at jeg bare skal slappe av. Kynnere og litt murringer. Det er ikke direkte fristende uansett å gå ut, for det er jo passe dårlig vær her nå. :fnise: Ikke det at jeg synes det er dårlig vær, men jeg er for sliten til å danse i regnet.

Var torden da jeg våknet kl. 2 i natt, og det var utrolig spennende. Ene lynnedslaget var rett ved huset, så istedetfor det klassiske "blå" lynnedslaget, så var det var bare et massivt gult blink og et helvetes brak. :fnise: Jeg lå der og gliste, for sist gang jeg opplevde noe lignende, så sovnet jeg igjen kort tid etter. Forloveden kom ned for å sjekke til meg og la seg under dyna ved siden av meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: All respekt for deg som er ute og går en tur på 10 km som høygravid!!

Her takker ryggen og bekkenet for seg etter en gåtur på 15. min. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Delphina

:hakeslepp: All respekt for deg som er ute og går en tur på 10 km som høygravid!!

Her takker ryggen og bekkenet for seg etter en gåtur på 15. min. :fnise:

:sjenert: Det var vel mer galskap enn trim for å si det sånn. :fnise: Her får jeg gjerne kynnere etter kortere turer, jeg prøver å gå minst 2 km om dagen, men nå som jeg har murringer og kynnere, så må jeg prøve å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en flott uke!

Må håpe kynnerne ikke blir for ille nå da. Godt du er flink og lytter til kroppen når den trenger hvile!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Herlighet! 18 dager til termin :danse: Delph kan føde når som helst! Dette er spennende!

Ha en fin søndag :klemmer:

17 dager og nå er det jeg som sliter med søvnen.. :fnise: Våkner opp av kynnere, så.. Det begynner å nærme seg. :fnise:

Håper du hadde en fin søndag :klemmer:

Innom for å ønske deg en flott uke!

Må håpe kynnerne ikke blir for ille nå da. Godt du er flink og lytter til kroppen når den trenger hvile!

Takk i lige måde! :klemmer:

De er ikke så ille, men jeg våkner opp av dem nå, så det skjer jo absolutt noe, jeg sover ikke like dypt! :kjefte::fnise: Jeg prøver å slappe av så mye jeg kan, det må jeg nesten bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...