Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

37 uker :hoppe:

Nå nærmer det seg fødsel med stormskritt! kjenner jeg er spent på dine vegne nå. Det kan liksom skje når som helst nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du har mye kynnere her. Jeg hadde masse i går. Det var så VONDT så tårene trillet her. Det var ikke rier, ble overrasket over at kynnere kunne være så vondt. Nedpresset var enormt og halebein og skambein var så vondt at jeg trodde alt skulle eksplodere... :fnise: Det var det med Mike Tyson da :skratte: Jeg tenkte at dette er sikkert bare en liten forsmak på hva som er i vente! Uansett er det godt å vite at det skjer noe og at bebisene er underveis nå. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

37 uker :hoppe:

Nå nærmer det seg fødsel med stormskritt! kjenner jeg er spent på dine vegne nå. Det kan liksom skje når som helst nå :jepp:

:danse:

Ja, her nærmer det seg med stormskritt! :fnise: Håper bare jeg får tid til å vaske laken og slikt, for jeg føler jeg må gjøre det. Får vel babyklærne i dag, så stjeler svigermor håndkler og lakner. :fnise: Jeg er spent, men

Ser du har mye kynnere her. Jeg hadde masse i går. Det var så VONDT så tårene trillet her. Det var ikke rier, ble overrasket over at kynnere kunne være så vondt. Nedpresset var enormt og halebein og skambein var så vondt at jeg trodde alt skulle eksplodere... :fnise: Det var det med Mike Tyson da :skratte: Jeg tenkte at dette er sikkert bare en liten forsmak på hva som er i vente! Uansett er det godt å vite at det skjer noe og at bebisene er underveis nå. :hoppe:

Har ikke kynnere, har bare murringer som har blitt sterkere den siste tiden, i dag var det vondt/ubehagelig når jeg stod, satt og lå, noe det vanligvis ikke er. Så hoppet i dusjen, og det hjalp en del, fjernet det verste. Murringene er litt svakere nå, men det er litt ubehagelig enda.

Det er jo en liten forsmak. Kjenner meg mer irritert enn sår for å være helt ærlig. Føler meg i sjokoladehumør akkurat nå, rett og slett fordi murringene er så likt mensmurringer.. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med så sterke smerter :klemmer:

Nå kan Delphina føde når som helst, og det er like normalt uansett når det skjer :strix: Kan ikke si nok hvor mye jeg gleder meg til å nå 37 uker!

:hoppe: For 37 uker og for at lille C ikke regnes som prematur lenger :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: for 37 veker :hoppe: :hoppe:

SÅÅÅ spanande at ting kan skje når som helst! (Sjølv om det ikkje blir før 25. september da, hehe :fnise: ) Det er nok litt av kvart i kroppen som skal gjerast klart før fødselen skal starte, så det er vel derfor du får murringer..sjølv om det såklart er kjipt! Får håpe dei gir seg litt og blir litt svakare! Viss ikkje, så syns eg du skal ta deg ein sjokolade med goood samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så kjedelig med så sterke smerter :klemmer:

Nå kan Delphina føde når som helst, og det er like normalt uansett når det skjer :strix: Kan ikke si nok hvor mye jeg gleder meg til å nå 37 uker!

:hoppe: For 37 uker og for at lille C ikke regnes som prematur lenger :hoppe:

Sterke er de ikke, men arven1 sine er visstnok det. Jeg har bare ekle murringer. :fnise:

Nå kan jeg føde når som helst, men vil gjerne at hun holder seg inne litt til, bare litt til. :sjenert: Nå er ikke C prematur lengre, og det er bare deilig å tenke på. :sjenert:

:hoppendeglad: for 37 veker :hoppe: :hoppe:

SÅÅÅ spanande at ting kan skje når som helst! (Sjølv om det ikkje blir før 25. september da, hehe :fnise: ) Det er nok litt av kvart i kroppen som skal gjerast klart før fødselen skal starte, så det er vel derfor du får murringer..sjølv om det såklart er kjipt! Får håpe dei gir seg litt og blir litt svakare! Viss ikkje, så syns eg du skal ta deg ein sjokolade med goood samvittighet ;)

:fnise: Hun kommer vel rundt den tiden tenker jeg, er bare kroppen som virkelig prøver å gjøre seg klar. De blir ikke svakere, kun etter en liten tur i dusjen, så blir de litt sterkere.

Har kost meg med masse sjokolade. :sjenert: Det og appelsinjuice. Elsker appelsinjuice når jeg har murringer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:hoppe: for 37 uker :strix: Og ungen blir ikke premature dersom hun blir født nå :strix:

:strix: Vi får se når frøkna kommer.

Sitter, eller ligger, her med murringer og kynnere, og murringene har trappet opp til slik de var før dusjingen. Det er jo koselig at forloveden er spent, men når han sier at det ikke er så ille om vi må vente en liten stund til, så må jeg jo nesten spørre om han vil jeg skal ha det ubehagelig i flere dager til. :skratte: Neida, men ligger her nå.. Får håpe det roer seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 37 uker! :strix: En ferdigbakt baby ligger i magen din! :rodmer:

Jeg satser på at lille jenta kommer på datoen jeg tippet (fordi da har jeg rett, hehe. Men håper hun kommer før for din del!), så det er enda noen dager igjen, men uansett jammen ikke lenge! :klemmer:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hurra for 37 uker! :strix: En ferdigbakt baby ligger i magen din! :rodmer:

Jeg satser på at lille jenta kommer på datoen jeg tippet (fordi da har jeg rett, hehe. Men håper hun kommer før for din del!), så det er enda noen dager igjen, men uansett jammen ikke lenge! :klemmer:

:fnise: Det er 29 dager Teriyaki! Om dette holder på i 29 dager til, så kommer jeg til å bli gal! :skratte: Usj, det trapper opp nå, så gleder meg litt til å reise til jm på mandag. Skjønner litt at man blir lei på slutten. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse::nigo: for 37 uker :D :strix: Føler jeg danser og hopper her inne hele tiden jeg, noe som bare er bra, siden vi hopper og danser på samme dag :D :strix:

Tenk da, prinsessa di er farlig nær :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:danse::nigo: for 37 uker :D :strix: Føler jeg danser og hopper her inne hele tiden jeg, noe som bare er bra, siden vi hopper og danser på samme dag :D :strix:

Tenk da, prinsessa di er farlig nær :strix:

:fnise: Det føles ut som jeg feirer alle disse ukene veldig ofte, og vi har jo samme dag å feire på! Din uke denne uken er mye større enn min.. :sjenert:

Hun er farlig nær, forloveden smiler og sier at jeg har "voorweeën" og at hvis dette fortsetter, så er vel snuppa ute i neste uke en gang. Tulling! :kjefte::nigo:

---

Føler jeg snakker mye om murringene, men det blir gjerne mye prat om det. Det andre alternativet er vel å snakke om at vi har fått en dårlig nyhet angående familiemedlemmet jeg skrev om tidligere, men ut av respekt for forloveden og familien så velger jeg ikke å gå dypere inn på det. Så, da blir det gjerne oppdateringer om at jeg har mye ubehagelige (småvonde) murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D Min uke er kanskje større, men din uke er nærmere :rodmer:

Hehe :D Hvem vet, kanskje kommer hun i natt og. Det er ikke godt å si. Spennende å se om man våkner opp til en ny dag uten baby hver morgen sikkert :) Men tenk da, om 5 uker er hun er vertfall. Og det er ikke lenge det :jepp:

Ikke noe gøy med dårlige nyheter, store :klemmer: til dere alle 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal hoppe for dagene igjen til termin jeg :):hoppe: for 20 dager igjen! :hakeslepp: Det er jo...NÅ snart jo :overrasket: ÅÅ, jeg er så nysgjerrig på når hun kommer :fnise: HÅPER at hun kommer på den datoen jeg valgte :sjenert: så satser jeg på at du sender meg en nederlandsk kjærlighet i "ja-du-tippet-rett"-gave :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hehe :D Min uke er kanskje større, men din uke er nærmere :rodmer:

Hehe :D Hvem vet, kanskje kommer hun i natt og. Det er ikke godt å si. Spennende å se om man våkner opp til en ny dag uten baby hver morgen sikkert :) Men tenk da, om 5 uker er hun er vertfall. Og det er ikke lenge det :jepp:

Ikke noe gøy med dårlige nyheter, store :klemmer: til dere alle 3.

Min er jo mye nærmere :fnise: Hu kom nå ikke i natt, men det var litt deilig å sove. Forloveden spurte om han skulle bli hjemme i dag, men jeg sendte han vekk på jobb, for jeg hadde ikke sterke murringer som i går. Noen kynnere derimot med murring har jeg hatt, men mer tålelige når det ikke kommer ofte.

Tusen takk for :klemmer:! Det var en beskjed vi hadde forberedt oss på for å si det sånn, men håpet uansett at det skulle gå andre veien.

Jeg skal hoppe for dagene igjen til termin jeg :):hoppe: for 20 dager igjen! :hakeslepp: Det er jo...NÅ snart jo :overrasket: ÅÅ, jeg er så nysgjerrig på når hun kommer :fnise: HÅPER at hun kommer på den datoen jeg valgte :sjenert: så satser jeg på at du sender meg en nederlandsk kjærlighet i "ja-du-tippet-rett"-gave :nigo:

Og jeg kommer til å sitte her med stumpen plantet i sofaen. :fnise: Så jeg lar deg hoppe jeg. :nigo: Det er nå snart, og jeg kjenner meg litt mer tålmodig i dag, bare trøtt akkurat nå. Frøken C danser rundt inni her, og ikke hatt masse murringer i dag, noen ubehagelige med kynnere, men.. Jeg føler meg mer tålmodig i dag.

Hun kommer når hun er klar, det er det eneste jeg kan si. :nigo:

---

Er vannvittig trøtt og prøver mitt beste å skrive i alle dagbøkene, men for tiden er jeg litt mer sliten og lei, noe som gjør det vanskelig å skrive i alle bøkene. Finner ikke fokus til å lese innleggene. Jeg har lest min egen dagbok og ikke greid å fokusere på innleggene i dag, før nå.. Så jeg er sliten.. Tror kanskje jeg legger meg nedpå etterhvert, men vi får se. Skal prøve mitt beste på å skrive i deres dagbøker.. :sjenert: Beklager for inaktivitet i deres dagbøker. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 37 uker :hoppe:

Bare 20 dager igjen til termin :hakeslepp:

Da er det ikke lenge igjen til du slipper mer vondter

Trist å få en slik beskjed :klemmer:

Forståelig at det ikke blir like mye oppdateringer i din og andres dagbok nå som du er så nærme. Merker selv at graviditeten begynner å ta på så da er det ikke like lett å være like aktiv her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt jeg, så ikke tenk på det :klemmer: Jeg leser gjennom alle dagbøkene når jeg står opp, men klarer ikke fokusere, så jeg leser de gjerne flere ganger, og orker ikke å svare før utpå dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er 29 dager Teriyaki! Om dette holder på i 29 dager til, så kommer jeg til å bli gal! :skratte: Usj, det trapper opp nå, så gleder meg litt til å reise til jm på mandag. Skjønner litt at man blir lei på slutten. :fnise:

Hehe, ja jeg ser den. Men uansett så er ikke 29 dager lenge, sånn i det store perspektivet. :)

Vil i alle fall anbefale deg å ikke gå rett inn i ventemodus allerede nå. Da vil det bli noen lange uker dersom du går over tiden, og det gjør jo de fleste førstegangsmødre, så.

Selv har jeg innstilt meg å gå 12 dager over, for så å bli satt i gang den 23 november. Alt annet tar jeg bare som en positiv overaskelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: 37 uker :hoppe:

Bare 20 dager igjen til termin :hakeslepp:

Da er det ikke lenge igjen til du slipper mer vondter

Trist å få en slik beskjed :klemmer:

Forståelig at det ikke blir like mye oppdateringer i din og andres dagbok nå som du er så nærme. Merker selv at graviditeten begynner å ta på så da er det ikke like lett å være like aktiv her inne.

:sjenert: Det blir deilig når jeg er ferdig med svangerskapet, for jeg er litt rastløs, men jeg er tålmodig, siden det enda kan være en måned igjen til jeg får sett snuppa.

Det er veldig vanskelig å være her hele tiden. Jeg prøver å være mer med forloveden nå, siden vi ikke har all verden med tid igjen til å være alene, vi får snart en liten en å passe på, som vi skal oppdra, så.. Prøver å nyte tiden med han. :sjenert: Det, og jeg har store problemer med å lese alle innleggene i dagbøkene. :sjenert: Hallo pre-ammetåka!

Det er trist med slike beskjeder. :sukk: But that's life...

Skjønner deg godt jeg, så ikke tenk på det :klemmer: Jeg leser gjennom alle dagbøkene når jeg står opp, men klarer ikke fokusere, så jeg leser de gjerne flere ganger, og orker ikke å svare før utpå dagen :fnise:

:klemmer: Jeg prøver flere ganger daglig, men får bare ikke summet hjernen til å skrive noe. Hos noen greier jeg det, hos andre greier jeg det bare ikke. Så jeg prøver å unngå å sitte på KG en del nå, sånn at jeg får slappet av og gjort andre ting.

Hehe, ja jeg ser den. Men uansett så er ikke 29 dager lenge, sånn i det store perspektivet. :)

Vil i alle fall anbefale deg å ikke gå rett inn i ventemodus allerede nå. Da vil det bli noen lange uker dersom du går over tiden, og det gjør jo de fleste førstegangsmødre, så.

Selv har jeg innstilt meg å gå 12 dager over, for så å bli satt i gang den 23 november. Alt annet tar jeg bare som en positiv overaskelse. :)

Jeg er selv innstilt på en uke over, så det er jo ikke akkurat særlig mye kortere enn det du gjettet, mest fordi familien min har en tendens til å gå en uke over.. Så, vi får se om det skjer her også. :sjenert: Uansett, i går var murringene og kynnerne ikke behagelige, noe som gjorde meg gretten og sår. I dag har det vært roligere, men allikevel ubehagelig, så jeg er litt mer tålmodig. Tror det med tålmodighet henger en del med ubehag!

Jeg skal si at det ikke hjelper når forloveden sier at jenta kommer neste uke allerede. Jeg tror jeg går over tiden, selv om jeg ikke har følelsen at jeg vil, mens forloveden hele tiden sier at neste uke! Neste uke skal jeg fikse det siste på rommet hennes. :fnise:

---

Nå skreik forloveden høyt her, men han følger da med på Nederland - San Marino, antar at de enten har nådd 9-0 eller 10-0.. :fnise: Har sett mesteparten av kampen med han, men skulle bare skrive dette innlegget før jeg legger meg. Sov dårlig i natt, noe som har gjort at jeg ikke har vært stort på KG. :sjenert:

Jeg får dårlig samvittighet for at jeg ikke har ork til å lese alle dagbøkene og å skrive innlegg, men nå må jeg nesten tenke på megselv.. :sjenert: Det er faktisk ikke så særlig lenge igjen til jeg skal føde, og da må jeg nesten fokusere på å samle energi før det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å ha dårlig samvittighet. :) Jeg pleier også bli litt stresset når det er dager hvor jeg ikke får vært noe særlig innom andre sine bøker, eller når jeg ikke finner noe å skrive, så..Men det bør vi egentlig ikke bli. :) Er jo ikke tvang, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...