Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Ååååh, det er liksom så tydelig at vi ligger likt i løypa. Kjenner meg sååååå godt igjen i det du beskriver. Jeg er stiv og støl i hele underlivsområdet og skambeinet er au au....

Dette er så spennende Delphina.

Vær forsiktig med å stå for lenge eller ligge flatt. Jeg besvimte jo i tannlegestolen med påfølgende spying utover kontoret hans :tristbla: JM sier at å stå lenge eller ligge flatt gjør at blodsirkulasjonen stopper litt opp på grunn av at magene våre er så tunge og stenger for sirkulasjon..... Vær forsiktig nå så du ikke går i bakken! Det er som du sa til meg en skikkelig "bedriten" opplevelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg hadde stadig sterkare kynnarar dei siste vekene før termin sist. Ei veke før termin beskreiv eg kynnarane her inne, og fekk til svar at det var tidlige rier. Det var det nok ikkje, for eg gjekk 8 dagar over termin. Og den første ria, då skjønte eg at det var rier og ikkje kraftige kynnarar.

Har hatt kraftige kynnarar i et par veker allerede denne gang og, sånne som du beskriver. Knallhard mage, ubehagelig men ikkje vondt, og med susing i hovudet. Får behov for å puste rolig når desse sterke kynnarane kjem. Innimellom har eg 'normale' kynnarar, der eg berre kjenner at magen strammar seg.

Og sånne stikk i underlivet har eg og, ganske vondt! Det er, om eg har forstått det rett, når babyen ligg godt ned, og beveger på hovudet.

Og du, då får eg gratulere på førehand då, sidan de skal feire i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg begynner å bli spent nå, på når ting "tar seg opp" (les:fødsel :hoppendeglad: ) etterhvert her :popcorn: Ting kan jo faktisk ganske snart etterhvert begynne å skje når som helst nå (det var en rar men utrolig innholdsrik setning, gitt! :fnise: ) :tommelsmil:

:smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres virkelig ut som at kroppen din holder på å gjøre seg klar til at lille C skal komme til verden, ja! :rodmer: Gleder meg til jeg kommer til det stadiet, der jeg begynner å merke sånne ting, og lurer på når det skal skje. Kommer sikkert til å bli døds utålmodig, men likevel :) Så spennende dette er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snikleser gjør seg til å kjenne :sjenert:

har lest gjennom dagboken din, og må få si at du og forloveden hørres helt herlige ut, så mye kjærlighet for kverandre, det er rett å slett deili å lese :Nikke:

håper at alt står bra t me dere, og gratulere me forskudd på bursdagen :bursdag: :D

håper fødsel og tiden etterpå går kjempe bra:) nyt tiden som kommer

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en spennende tid fremover for nå kan det jo faktisk bli fødsel når som helst :jepp:

Håper du får en fin feiring idag! :blåse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Ååååh, det er liksom så tydelig at vi ligger likt i løypa. Kjenner meg sååååå godt igjen i det du beskriver. Jeg er stiv og støl i hele underlivsområdet og skambeinet er au au....

Dette er så spennende Delphina.

Vær forsiktig med å stå for lenge eller ligge flatt. Jeg besvimte jo i tannlegestolen med påfølgende spying utover kontoret hans :tristbla: JM sier at å stå lenge eller ligge flatt gjør at blodsirkulasjonen stopper litt opp på grunn av at magene våre er så tunge og stenger for sirkulasjon..... Vær forsiktig nå så du ikke går i bakken! Det er som du sa til meg en skikkelig "bedriten" opplevelse :fnise:

:fnise: Føles ut som vi er godt i gang med å få prinsessene likt. :fnise: Neida, tror neppe det skjer, hadde vært morsomt da.

Skal være forsiktig med det, kjenner meg lite svimmel egentlig, var bare i går det plutselig kom, og i dag stod jeg oppreist ganske lenge, så det var bare en kombinasjon av mange ting i går. Om jeg kjenner meg svimmel, så gjør jeg det motsatte av det jeg gjør ellers.

Eg hadde stadig sterkare kynnarar dei siste vekene før termin sist. Ei veke før termin beskreiv eg kynnarane her inne, og fekk til svar at det var tidlige rier. Det var det nok ikkje, for eg gjekk 8 dagar over termin. Og den første ria, då skjønte eg at det var rier og ikkje kraftige kynnarar.

Har hatt kraftige kynnarar i et par veker allerede denne gang og, sånne som du beskriver. Knallhard mage, ubehagelig men ikkje vondt, og med susing i hovudet. Får behov for å puste rolig når desse sterke kynnarane kjem. Innimellom har eg 'normale' kynnarar, der eg berre kjenner at magen strammar seg.

Og sånne stikk i underlivet har eg og, ganske vondt! Det er, om eg har forstått det rett, når babyen ligg godt ned, og beveger på hovudet.

Og du, då får eg gratulere på førehand då, sidan de skal feire i dag :klemmer:

Jeg hadde kynnere i dag morges som ikke var vonde i det hele tatt, så det var bare en skikkelig ekkel en i går, som jeg måtte puste meg gjennom. Jeg har enda en stund til, men når det blir en kombinasjon, så prøver man å vøre rolig.

Jeg forventer nesten at snuppa er en uke over, som mor hennes. Jeg vil gjerne ha litt tid før hun er på utsiden, så jeg tror bare kroppen min sakte, men sikkert gjør seg klar til at snuppa kommer på utsiden.

Jeg kjenner at hodet er begynt å gå nedover, for dnår hun beveger seg heftig, så kjenner jeg at det sitter noe fast i bekkenet. Litt dårlig forklart, men.. Jeg kjenner det noen ganger.

Tusen takk!

Må innrømme at jeg begynner å bli spent nå, på når ting "tar seg opp" (les:fødsel :hoppendeglad: ) etterhvert her :popcorn: Ting kan jo faktisk ganske snart etterhvert begynne å skje når som helst nå (det var en rar men utrolig innholdsrik setning, gitt! :fnise: ) :tommelsmil:

:smilyblomst:

:fnise: Ting kan absolutt skje når som helst, så vi venter jo spent, men prøver å fokusere på livet generelt og ikke på at snuppa kommer. Når hun kommer, så kommer hun. :sjenert:

Høres virkelig ut som at kroppen din holder på å gjøre seg klar til at lille C skal komme til verden, ja! :rodmer: Gleder meg til jeg kommer til det stadiet, der jeg begynner å merke sånne ting, og lurer på når det skal skje. Kommer sikkert til å bli døds utålmodig, men likevel :) Så spennende dette er!

Den gjør seg klar, sakte men sikkert. Jeg kjenner at jeg er i sluttfasen av svangerskapet, har en del vondter og slikt, så det er jo helt klart at ting skjer. Jeg har ikke kjent den velkjente pressinga mot ribbeina, men jeg har kjent at hodet er i bekkenet, så jeg vet ikke om jeg kommer til å kjenne pressinga mot ribbeina. Alle svangerskap er jo forskjellige, så.. Får nyte min.

---

Ferdig med selskapet nå, skal prøve å få lest litt i dagbøkene deres nå. :sjenert:

Fikk komplimenter, samt gaver! Jeg så visstnok veldig flott og slank ut til å være såpass gravid, og jeg hadde flotte former. Så.. Jeg ser ikke ut som en flodhest, selv om jeg føler meg som en.. :sjenert: Jeg føler meg av og til som verdens flotteste, men.. Ikke alltid. Var uansett, veldig koselig med besøk, bare litt slitsomt med så mange mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

snikleser gjør seg til å kjenne :sjenert:

har lest gjennom dagboken din, og må få si at du og forloveden hørres helt herlige ut, så mye kjærlighet for kverandre, det er rett å slett deili å lese :Nikke:

håper at alt står bra t me dere, og gratulere me forskudd på bursdagen :bursdag: :D

håper fødsel og tiden etterpå går kjempe bra:) nyt tiden som kommer

:klemmer:

:velkommen:

Det er koselig at du har tatt deg tid til å lese gjennom alt dette, det er jo en del innlegg her. :sjenert: Det er mye kjærlighet mellom oss, er rart at det går an med så mye til tider. :sjenert:

Alt står bra til med oss tre, frøkna var litt irritert på hikken, så magen har buldret godt. Litt slitne etter en del styr i dag.

Tusen takk. :klemmer: Vi får se hvordan fødselen går, blir jo veldig spennende.

Du er vel prøver eller? Har sett deg i prøverforumet, ikke det at jeg er prøver, men jeg liker å se at folk blir gravide, det er jo et koselig lite mirakel vet du. :sjenert:

Blir en spennende tid fremover for nå kan det jo faktisk bli fødsel når som helst :jepp:

Håper du får en fin feiring idag! :blåse:

Det blir en spennende tid, prøer bare ikke å fokusere for mye på at det blir fødsel nå i nærmeste fremtid, men jeg prøver å forberede meg. :sjenert:

Tusen takk! Var en kjempekoselig feiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ny prøver, så er spennende tider fremover :D liker å lese om andres graviditeter, ser litt hva jeg kan forvente meg, selv om det må oppleves for å forstås:P

håper dere har hatt en fin helg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

ja er ny prøver, så er spennende tider fremover :D liker å lese om andres graviditeter, ser litt hva jeg kan forvente meg, selv om det må oppleves for å forstås:P

håper dere har hatt en fin helg:D

Det blir jo så absolutt en spennende tid fremover. Håper uansett ting skjer fort, selv om man gjerne må belage seg på et par måneder. Skjønner godt det med å lese andres graviditeter, gjorde det samme for et par år siden før jeg selv ble gravid (var ikke helt planlagt fra vår side, men vi har taklet alt som har kommet vår vei ganske så bra, og vi er veldig forelsket.. :hjerte:). Graviditeter bør så absolutt oppleves før man forstår noen ting, ikke bare rundt svangerskapet, men også hvorfor foreldrene våre gjorde som de gjorde da vi vokste opp. Det er faktisk ut av kjærlighet, du vet det, men du forstår det ikke før du faktisk skal bli mor selv (hvertfall slikt har det føltes for meg). Nå babler jeg igjen.. Huff.. :eeeh:

Vi har hatt en flott helg, håper dere også har hatt en flott helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Skal hoppe til køys, har ikke rukket å legge fra meg spor i alle dagbøkene, men jeg har lest.. :sjenert:

Uansett, ville bare si at jeg er utrolig forelsket i forloveden min, og jeg elsker datteren vår så utrolig høyt! Nå nærmer det seg virkelig at vi blir en liten familie, og jeg er takknemlig jeg er sammen med verdens herligste mann (for meg hvertfall! :hjerte:).

Natta alle sammen! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å tippe når ho kjem? :sjenert:

Eg tippar i så fall 25. september! :jepp::tommelsmil:

Syns det er sååå artig å lese om at kroppen gjer seg klar, merker eg er skikkeleg spent på dine vegne! :fnise: Og gleder meg (hehe, og grur meg litt!) til det er min tur! Det blir sikkert dritvondt, men belønninga er SÅ verdt det! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Er det lov å tippe når ho kjem? :sjenert:

Eg tippar i så fall 25. september! :jepp::tommelsmil:

Syns det er sååå artig å lese om at kroppen gjer seg klar, merker eg er skikkeleg spent på dine vegne! :fnise: Og gleder meg (hehe, og grur meg litt!) til det er min tur! Det blir sikkert dritvondt, men belønninga er SÅ verdt det! :rodmer:

Det er lov, det begynner å nærme seg, så hvorfor ikke? :fnise: Skal skrive det opp på tippelista mi jeg.

Det er helt sikkert skikkelig vondt, men vi får våre barn ut av det. Jeg kommer vel til å si "Aldri mer" etter fødselen, men.. Vi får se. Kan godt hende det ikke gjør så vondt for meg, selv om jeg tror det. :fnise: Hehe, spent på mine vegne? Jeg er spent selv, bare at jeg skal ut i det å føde snart, så nervøs også såklart! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:rodmer: TIPPELISTE - NÅR KOMMER FRØKNA? :rodmer:

Teita - 8. september

benni - 15. september

Teita (2. gjetting) - 16. september

Pjusk - 18. september

Pitteliten - 19. september

Sushi - 19. september

Ariel* - 22. september

arven1 - 22. september

UL-termin - 22. september

*Frida* - 23. september

HenLu - 24. september

Silverdoe - 25. september

Skytte - 25. september

Delphinabror - 26. september

Knøtteliten - 27. september

chico - 28. september

Ripsy - 28.september

Delphina - 29. september

Teriyaki - 30. september

Hu kom 3. oktober (så Teriyaki var jo nærmest). :fnise:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med å tippe!

Beklager, men tror det går litt over tiden... Tipper derfor 28. september.

Får håpe jeg tar feil :sjenert: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg vil også være med å tippe!

Beklager, men tror det går litt over tiden... Tipper derfor 28. september.

Får håpe jeg tar feil :sjenert: .

:fnise: Du, jeg forventer at hu tuppa kommer 29.september, akkurat som hu mor, en uke over. :fnise:

Notert forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...