Timseh Skrevet 26. august 2011 #1281 Del Skrevet 26. august 2011 Kan tenke meg at det er problematisk å barbere leggene. Du får spørre forloveden din om han kan gjøre det Jeg har sagt til min kjære at han har BARE med å barbere mine legger samt hufsa når jeg blir så stor at jeg ikke klarer det. Foreløbig klarer jeg det når jeg setter meg på et håndkle på gulvet og plasserer et speil så jeg kan se rett inni huttaheiti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 26. august 2011 #1282 Del Skrevet 26. august 2011 Haha, syns jeg ser deg når du står og nesten tipper over ende stygt å le, men jeg gjør det likevell, rett og slett fordi jeg har liiiitt problemer med å få på meg sokkene om dagen Og jeg som er så tøyelig i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 26. august 2011 #1283 Del Skrevet 26. august 2011 Kan tenke meg at det er problematisk å barbere leggene. Du får spørre forloveden din om han kan gjøre det Jeg har sagt til min kjære at han har BARE med å barbere mine legger samt hufsa når jeg blir så stor at jeg ikke klarer det. Foreløbig klarer jeg det når jeg setter meg på et håndkle på gulvet og plasserer et speil så jeg kan se rett inni huttaheiti Å barbere hufsa blir en utfordring jo lenger inn i svangerskapet man kommer .... Blir som å føle seg frem i blinde etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. august 2011 #1284 Del Skrevet 27. august 2011 Ja,livmoren er virkelig på det høyeste nå Jeg har gjort noen dårlige forsøk på å barbere leggene, men fant ut at det måtte alternative stillinger til enn vanlig. Barbering av bikinilinjen er heller ikke så veldig lett nå Merker også at der jeg kom frem før, kommer jeg ikke frem lenger. Jeg må gå mellom spisebord og et skap for å åpne verandadøren, det har aldri vært noe problem. I dag kom jeg ikke frem uten å måtte flytte litt på skapet, magen står rett og slett i veien Men snart er den borte,litt rart det også! Jeg har gitt opp det å barbere leggene, heldigvis har jeg ikke mørke, lange hår på beina, så det går an å droppe barberinga, og jeg stusser bare der nede nå, fikser bikinilinja sånn at det ikke ser ut som et kratt. Forloveden liker hufsa sånn som den er, får meg til å virke ekstra moden. Det å løpe lett, som en gås, greier jeg enda og jeg kommer til overalt, bare ikke når jeg skal tørke leggene. Kan tenke meg at det er problematisk å barbere leggene. Du får spørre forloveden din om han kan gjøre det Jeg har sagt til min kjære at han har BARE med å barbere mine legger samt hufsa når jeg blir så stor at jeg ikke klarer det. Foreløbig klarer jeg det når jeg setter meg på et håndkle på gulvet og plasserer et speil så jeg kan se rett inni huttaheiti Jeg har spurt han, men jeg tror jeg bare har gitt opp det å barbere leggene. Han ser knapt nok hårene, er heldig med lyse hår, så da tenker jeg at jeg bare får la det gå, så får en av de første "egenstellene" etter at C er født, til å barbere leggene mine. Hufsa har jeg gitt opp, så her det er bare stuss og et forsøk på å fikse bikinilinja. Forloveden liker det sånt, da lar jeg det være sånt da. Haha, syns jeg ser deg når du står og nesten tipper over ende stygt å le, men jeg gjør det likevell, rett og slett fordi jeg har liiiitt problemer med å få på meg sokkene om dagen Og jeg som er så tøyelig i grunn Jeg tar meg ikke nær av sånne ting, herligheten. Hadde det vært sååå grusomt, så hadde jeg ikke skrevet det her. Godt jeg fikk deg til å le. Sokker og sko har jeg absolutt ingen problem med, men jeg ser ikke akkurat elegant ut heller når jeg tar på meg dem. Å barbere hufsa blir en utfordring jo lenger inn i svangerskapet man kommer .... Blir som å føle seg frem i blinde etterhvert That's why I gave up when the belly got too big! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. august 2011 #1285 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg ser ikke herligheten min lenger jeg, og hvis jeg skal gjøre et forsøk på å se den i speilet, må jeg løfte opp magen, for jeg bærer den så lavt. Barbere leggene har jeg egentlig gitt opp. Orker virkelig ikke, men har heldigvis lyse hår der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 27. august 2011 #1286 Del Skrevet 27. august 2011 Hufsa har jeg ikke sett på lenge jeg heller, Teita Og dere er heldig som har lyse hår Jeg er jo halvt araber, så her er det ikke noe lyse hår, nei Føler meg så hårete og ekkel at det halve kunne vært nok, men nå prøver jeg å barbere meg regelmessig da. Får ta et forsøk i dag også. Lørdag og tirsdag er jo mine faste shave-dager Litt tuster her og der får man tåle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. august 2011 #1287 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg ser ikke herligheten min lenger jeg, og hvis jeg skal gjøre et forsøk på å se den i speilet, må jeg løfte opp magen, for jeg bærer den så lavt. Barbere leggene har jeg egentlig gitt opp. Orker virkelig ikke, men har heldigvis lyse hår der Det er en fordel med lyse hår. Spurte forloveden om han synes jeg hadde hårete legger, og han svarte ja, men så la han til at hadde jeg ikke påpekt det, så hadde han ikke sett det. Så han ser faktisk ikke at jeg har hårete legger. Hufsa har jeg ikke sett på lenge jeg heller, Teita Og dere er heldig som har lyse hår Jeg er jo halvt araber, så her er det ikke noe lyse hår, nei Føler meg så hårete og ekkel at det halve kunne vært nok, men nå prøver jeg å barbere meg regelmessig da. Får ta et forsøk i dag også. Lørdag og tirsdag er jo mine faste shave-dager Litt tuster her og der får man tåle! Jeg er heldig som er lyshåret. Det gjør ting litt lettere, spesielt under svangerskapet. Da sliter jeg ikke med å måtte barbere meg når jeg faktisk ikke kan lengre, vel, jeg kan vel, men da får jeg vondt i rygg og nakke, og litt hårete ben er ikke verdt de vondtene. --- Var ute med forloveden og kjøpte inn småsaker. stod oppreist veldig lenge, og kjente at kroppen min er ikke helt i stand til normale ting. Svimte nesten av i en butikk, men jeg greide å puste meg tilbake, så forloveden har passet på meg etter det. Sitter og broderer nå, fikk en "bursdagsgave" som jeg skal gjøre ferdig før hun blir født. Jeg har ikke bursdag enda, men fikk noe tidlig som jeg kan sysle med. Er et skjønt veggpryd med bokstaver og Ole Brumm og co på. Så, det blir koselig veggpryd for snuppa vår! Greier ikke helt å skrive sammenhengende, kjenner jeg er sliten etter all den gåingen. Kommer vel til å legge meg nedpå etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 27. august 2011 #1288 Del Skrevet 27. august 2011 Huffda, hørtes ut som en ekkel opplevelse. Du får slappe av og ta vare på deg selv Den veggpryden blir sikkert kjempefin! Skulle ønske jeg var like flink som deg, men jeg har ti tommeltotter Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. august 2011 #1289 Del Skrevet 27. august 2011 Huffda, hørtes ut som en ekkel opplevelse. Du får slappe av og ta vare på deg selv Den veggpryden blir sikkert kjempefin! Skulle ønske jeg var like flink som deg, men jeg har ti tommeltotter Håper du får en fin helg! Jeg prøver etter beste evne å slappe av, det kom veldig brått på, og forloveden ville helst ikke at jeg datt forover, bakover var greit. Håper den blir fin, er en del brodering å gjøre, men.. Det blir noe til henne. --- Har vondt i musklene der nede, eller generelt der nede. Kjennes ut som jeg må på do hele tiden, så jeg tror jeg har begynt å få en del nedpress, noe som er irriterende, for det kjennes ut som jeg må på do nesten hele tiden. Uansett holder jeg meg litt, slik at jeg ikke flyr frem og tilbake på do, for det er ikke akkurat særlig deilig å ikke få noe ut. Det var dagens lille "klageinnlegg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. august 2011 #1290 Del Skrevet 27. august 2011 Hufsa har jeg ikke sett på lenge jeg heller, Teita Og dere er heldig som har lyse hår Jeg er jo halvt araber, så her er det ikke noe lyse hår, nei Føler meg så hårete og ekkel at det halve kunne vært nok, men nå prøver jeg å barbere meg regelmessig da. Får ta et forsøk i dag også. Lørdag og tirsdag er jo mine faste shave-dager Litt tuster her og der får man tåle! Hvis det er noen trøst, så har jeg, som er såkalt "arisk", altså blond, blå øyne og lys hud, svarte hår både på legger og på herligheten.. Så her er jeg bestemt på å klare å barbere meg helt til siste stund, hehe. Men det er tungt allerede. Leggene går fint, men der nede er sååå tungt nå! Så må vel prøve nye metoder etter hvert, hehe. Delp: Du er jo heldig som har en mann som ikke bryr seg om sånt, da. Han virker veldig liberal, hehe. Jeg vurderer å spørre kjæresten etter hvert om han vil hjelpe meg, men vet ikke om jeg tør Kan fort bli flaut, tenker jeg.. Det er jammen ikke lenge igjen til du får jenta di. Du er så heldig som er så nærme termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 27. august 2011 #1291 Del Skrevet 27. august 2011 Hvis det er noen trøst, så har jeg, som er såkalt "arisk", altså blond, blå øyne og lys hud, svarte hår både på legger og på herligheten.. Så her er jeg bestemt på å klare å barbere meg helt til siste stund, hehe. Men det er tungt allerede. Leggene går fint, men der nede er sååå tungt nå! Så må vel prøve nye metoder etter hvert, hehe. Jeg anbefaler å sette deg på et håndkle på badegulvet og plassere et speil så du har innsyn Dersom du ikke har speil tilgjengelig så kan du jo føle deg frem Selv om det blir litt tuster, så får mennene våre tåle dette Vi bærer tross alt på barna deres! (det er i hvert fall det argumentet jeg bruker hver gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. august 2011 #1292 Del Skrevet 27. august 2011 Hvis det er noen trøst, så har jeg, som er såkalt "arisk", altså blond, blå øyne og lys hud, svarte hår både på legger og på herligheten.. Så her er jeg bestemt på å klare å barbere meg helt til siste stund, hehe. Men det er tungt allerede. Leggene går fint, men der nede er sååå tungt nå! Så må vel prøve nye metoder etter hvert, hehe. Delp: Du er jo heldig som har en mann som ikke bryr seg om sånt, da. Han virker veldig liberal, hehe. Jeg vurderer å spørre kjæresten etter hvert om han vil hjelpe meg, men vet ikke om jeg tør Kan fort bli flaut, tenker jeg.. Det er jammen ikke lenge igjen til du får jenta di. Du er så heldig som er så nærme termin. Jeg er veldig heldig med flotte mannen min, har vært veldig heldig med han, og det virker som han har vært like heldig, for han skryter av meg, om hvor flott jeg er, og jeg gjør bare det jeg kan for å få han til å kose seg. Skal innrømme jeg satt nervøs og veldig oppspilt. Jeg blir snart mamma! Mamma med jenta si på utsiden. Vet liksom ikke hva jeg har i vente. Kjenner jeg har en del mer vondter, så tror det sånn sakte men sikkert gjøres klart til at jeg skal føde. Jeg anbefaler å sette deg på et håndkle på badegulvet og plassere et speil så du har innsyn Dersom du ikke har speil tilgjengelig så kan du jo føle deg frem Selv om det blir litt tuster, så får mennene våre tåle dette Vi bærer tross alt på barna deres! (det er i hvert fall det argumentet jeg bruker hver gang) Han her bare smiler når han ser meg han. Uavhengig de leggene mine og om jeg skulle være hårete. Han ser meg som person og smiler bredt når jeg kysser han om morgenen. Tror han ikke ser alt det andre, de små tingene som ikke gjør meg helt perfekt (eller i hans øyne, perfekt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. august 2011 #1293 Del Skrevet 27. august 2011 Skal innrømme jeg satt nervøs og veldig oppspilt. Jeg blir snart mamma! Mamma med jenta si på utsiden. Vet liksom ikke hva jeg har i vente. Kjenner jeg har en del mer vondter, så tror det sånn sakte men sikkert gjøres klart til at jeg skal føde. Nå fikk jeg frysninger Har jo fulgt deg i en evighet, og veldig snart, når som helst, så skal du føde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. august 2011 #1294 Del Skrevet 27. august 2011 Hehehe, må le litt av disse barberingsproblemene våre Jeg sitter i badekaret og har ofte tenkt at youtube ville blitt hett dersom noen filmet meg! Kreativitet! Men har lært meg noen triks etter et par prolapser nå og hufsa vokser jeg på salong:) Mannen er også veldig snill og god og voldsomt inneforstått med at jeg er gravid. Litt vel i overkant for nesten uansett hva det er så sier han " ja, men du er jo gravid" Håper du har en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 27. august 2011 #1295 Del Skrevet 27. august 2011 Sleng deg på sofaen eller i senga og hvil deg Delphina Må lade opp kroppen til lille C vil komme ut nå Godt du har en så fantastisk fin kjæreste som passer så godt på deg Og godt han liker deg som du er, både med hårete og barberte legger Ha en fin lørdag, og husk, snart har du prinsessa di hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. august 2011 #1296 Del Skrevet 28. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. august 2011 #1297 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Skal innrømme jeg satt nervøs og veldig oppspilt. Jeg blir snart mamma! Mamma med jenta si på utsiden. Vet liksom ikke hva jeg har i vente. Kjenner jeg har en del mer vondter, så tror det sånn sakte men sikkert gjøres klart til at jeg skal føde. Nå fikk jeg frysninger Har jo fulgt deg i en evighet, og veldig snart, når som helst, så skal du føde! Det med å føde når som helst nå er jo noe vi har i bakhodet nå. Hehehe, må le litt av disse barberingsproblemene våre Jeg sitter i badekaret og har ofte tenkt at youtube ville blitt hett dersom noen filmet meg! Kreativitet! Men har lært meg noen triks etter et par prolapser nå og hufsa vokser jeg på salong:) Mannen er også veldig snill og god og voldsomt inneforstått med at jeg er gravid. Litt vel i overkant for nesten uansett hva det er så sier han " ja, men du er jo gravid" Håper du har en fin lørdagskveld! Det blir en del kreativt da. Var kreativ de gangene jeg barberte leggene, men.. Har gitt det opp nå. Skjønner godt at du reiser på salong og vokser deg da, etter prolapsene. Håper du hadde en fin fin lørdagskveld. Sleng deg på sofaen eller i senga og hvil deg Delphina Må lade opp kroppen til lille C vil komme ut nå Godt du har en så fantastisk fin kjæreste som passer så godt på deg Og godt han liker deg som du er, både med hårete og barberte legger Ha en fin lørdag, og husk, snart har du prinsessa di hos deg Slang meg på sofaen mesteparten av dagen, var lat i går. Lader opp så mye jeg kan. Jeg er heldig med forloveden. Han liker meg uansett hvordan jeg er, jeg ser det når jeg våkner og jeg ser han ser på meg og smiler. Takk i lige måde, håper du hadde en fin fin lørdag. --- I natt ble det litt av en merkelig kombinasjon av vondter. Jeg begynte å få noen murringer, og jeg trodde sånn halvveis at mensen skulle komme. Så kommer jo forloveden for å legge seg han også, og jeg står opp for å legge fra meg broderiet. Når jeg nå står oppreist kniper hele magen seg og ble bare verre, så jeg hadde en ganske heftig kynner som ikke var behagelig. Måtte puste meg litt igjennom før den roet seg ned. Fikk deretter stikkesmerter rundt skambenet... Tror C enten har dyttet seg nedover og gjort seg klar til ankomst, eller så hadde jeg bare mange rare vondter. Var uansett en litt rar kombinasjon, og forloveden satt jo nærmest og hoppet av glede... Stod opp med en knallhard badeball, så har nå kynnere nå også. Endret 28. august 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. august 2011 #1298 Del Skrevet 28. august 2011 Kroppen din gjør seg definitivt klar for det som skal skje! Det tror jeg forsåvidt min også gjør litt, i den forstand at jeg har en del murringer, så er sikkert modning, men er jo langt til jeg kan begynne å "vente". Om en to ukers tid går vi inn i ventemodus her i dagboken din! Det er ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 28. august 2011 #1299 Del Skrevet 28. august 2011 Ååå, så spennende, Delphina Kjente at jeg ble helt oppslukt av det du beskrev og så deg for meg med vonde kynnere Jeg fniser ikke av at du fikk vonde kynnere, altså Jeg blir helt stresset når jeg leser dagboken din for tiden. Ser på antall dager igjen på tickeren din og i dag er det 25 dager igjen Det blir spennende å se når snuppa kommer. Jeg føler at mitt eget svangerskap blir mer realistisk når jeg leser i din dagbok (Teita og sin for så vidt) for du er lenger enn meg på vei og veldig snart er det jeg som kun har 25 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. august 2011 #1300 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Kroppen din gjør seg definitivt klar for det som skal skje! Det tror jeg forsåvidt min også gjør litt, i den forstand at jeg har en del murringer, så er sikkert modning, men er jo langt til jeg kan begynne å "vente". Om en to ukers tid går vi inn i ventemodus her i dagboken din! Det er ikke lenge. Var det jeg tenkte også, og så tenkte jeg at fødsel ikke kunne være på gang nååå... Ting er ikke helt klart enda! Det var bare veldig merkelig, først murringen, så at magen ble knallhard og vond, for det var en del smerte. Så, har noe å se fram til. Uansett, har hatt en del nedpress den siste uka, så jeg vet at snuppa er på vei nedover. Ååå, så spennende, Delphina Kjente at jeg ble helt oppslukt av det du beskrev og så deg for meg med vonde kynnere Jeg fniser ikke av at du fikk vonde kynnere, altså Jeg blir helt stresset når jeg leser dagboken din for tiden. Ser på antall dager igjen på tickeren din og i dag er det 25 dager igjen Det blir spennende å se når snuppa kommer. Jeg føler at mitt eget svangerskap blir mer realistisk når jeg leser i din dagbok (Teita og sin for så vidt) for du er lenger enn meg på vei og veldig snart er det jeg som kun har 25 dager igjen HenLu, jeg er ikke hårsår i det hele tatt, så fnise kan man jo bare gjøre altså. Veldig snart er det din tur, tenk på det! Det nærmer seg for deg også! Jeg er bare en liten måned før deg, og den måneden går fort, håper jeg. Det blir veldig spennende når hun kommer, og det er faktisk ikke så lenge, så jeg må faktisk gjøre klart det siste og bare vente, rett og slett fordi det kan skje når som helst, og det fikk jeg en liten forvarsel om i natt. --- Skal skrive i dagbøkene deres senere i dag, driver og gjør i stand til bursdagsfeiring her (vi er late, så vi slo sammen bursdagsfeiringene våres til en dag, midt mellom våre bursdager. ). Dere får ha en fin fin dag så lenge! Endret 28. august 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå