Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Fremhevede innlegg

Gjest Delphina
Skrevet

:rodmer: :rodmer: :rodmer: Så koselig brev til lille C :hjerte:

Fikk frysninger i hele kroppen :fnise:

:hoppe: For 34 uker, og kun 6 uker til termin :hoppe:

:sjenert: Takk! :sjenert:

Jeg begynte å gråte da jeg var ferdig, var mange følelser som ville ut på en gang. Skal snart oversette det, så pappaen hennes kan lese det også.

:hoppe: og :danse:. Bare 6 uker igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig koselig brev! :):klemmer:

Og :hoppe: for 34 uker! MAX åtte uker til dere får snuppa deres! :)

Gjest Delphina
Skrevet

Veldig koselig brev! :):klemmer:

Og :hoppe: for 34 uker! MAX åtte uker til dere får snuppa deres! :)

Tusen takk :sjenert:

Ja, max 8 uker. Det er litt merkelig å tenke på at det er så nært nå. :rodmer:

Skrevet

Måtte innom å :hoppe: for 34 uker! Vi hopper på samme dag, så jeg har lært meg til at når jeg hopper for ny uke hos meg, skal det hoppes for ny uke hos deg også :jepp:

Veldig koselig brev du skrev til datteren din forresten :rodmer:

Gjest Delphina
Skrevet

Måtte innom å :hoppe: for 34 uker! Vi hopper på samme dag, så jeg har lært meg til at når jeg hopper for ny uke hos meg, skal det hoppes for ny uke hos deg også :jepp:

Veldig koselig brev du skrev til datteren din forresten :rodmer:

:hoppe: Jeg skal innrømme jeg er håpløs på det å huske når andre skal hoppes for, så jeg sniker meg i dagbøkene deres og ser hvor langt dere er på vei. Jeg roter med ukene mine også. Holdt på å skrive 35 uker, ikke 34. :sjenert: velkommen pre-ammetåka! :fnise:

Tusen takk! :sjenert:

Hun er utrolig viktig for meg, og jeg trengte å få utløp på en del følelser. Var veldig impulsivt.

Skrevet
:hoppe: HØYT for 34 uker :sjokkert: Wow, det er jo ingenting. Du får prinsessen din neste måned :sjokkert: (om du ikke går 2 uker på overtid).
Gjest Delphina
Skrevet

:hoppe: HØYT for 34 uker :sjokkert: Wow, det er jo ingenting. Du får prinsessen din neste måned :sjokkert: (om du ikke går 2 uker på overtid).

:danse: Nei, er jo ingenting. Satt og tenkte på det i går, nå nærmer det seg veldig her, jeg er snart mamma. 6 uker er ingenting, så må forberede meg skikkelig nå. Tiden går så fort! Synes dere alle nærmer dere når dere får babyene deres, men jeg glemmer jo meg selv. :fnise:

:hjerte: Håper hun holder seg i september, ellers blir hun oktober-frøken hun også. :fnise:

:grine::hjerte: :hjerte:

:klemmer::sjenert:

Skrevet

Nåååh, herlig :rodmer: Merklig hvordan et svangerskap gjør følelsene helt bløte :sjenert: Hjertet mitt har vel aldri vært mer mykt enn det har vært de siste mnd :grine:

Kjenner meg igjen i det du skriver. Blir helt tullete innvendig av å tenke på kjæresten min også, tenk at mennene våre skal bli pappaer :kyss: Gleder meg til å se han sammen med henne. Kommer vel til å bare :grine:

:fnise:

Skrevet

Ja med tanke på hvor kjærlig samboer'n kysser katta på kinnet og holder han i armkroken, så blir jeg sentimental bare ved å tenke på hvor nydelig det kommer til å se ut når det en dag er gutten vår han koser sånn på :rodmer: kommer vel til å gå å stortute jeg da :fnise:

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

Nåååh, herlig :rodmer: Merklig hvordan et svangerskap gjør følelsene helt bløte :sjenert: Hjertet mitt har vel aldri vært mer mykt enn det har vært de siste mnd :grine:

Kjenner meg igjen i det du skriver. Blir helt tullete innvendig av å tenke på kjæresten min også, tenk at mennene våre skal bli pappaer :kyss: Gleder meg til å se han sammen med henne. Kommer vel til å bare :grine:

:fnise:

Det er merkelig, men også forståelig. :fnise: Ååååh :klemmer: Jeg kjenner jeg har lettere for å gråte, så.. Jeg må holde det inne. Er litt "tøff" i trynet til tider, men forloveden får se meg gråte.

Du er ikke den eneste som kommer til å grine. Forloveden er flink med barn, og jeg ser på hele han at C er prinsessa hans, øynene lyser opp når hun romsterer. Så det blir veldig merkelig å se han med datteren vår, men det blir også så herlig! :rodmer:

Ja med tanke på hvor kjærlig samboer'n kysser katta på kinnet og holder han i armkroken, så blir jeg sentimental bare ved å tenke på hvor nydelig det kommer til å se ut når det en dag er gutten vår han koser sånn på :rodmer: kommer vel til å gå å stortute jeg da :fnise:

Tror vi alle kommer til å stortute. Det blir jo veldig spesielt for oss alle. :fnise: Og det er jo veldig søtt det samboeren din gjorde da. :fnise:

---

Anyways, jeg vet jeg har cravings når artikkeltittelen "Oral nytelse" får meg til å tenke på iskrem. :sjenert:

Endret av Delphina
Skrevet

Anyways, jeg vet jeg har cravings når artikkeltittelen "Oral nytelse" får meg til å tenke på iskrem. :sjenert:

:ler: :ler: Haha!

Ha en fin helg :klemmer:

Skrevet

:ler:

Skrevet
:ler: Av og til er iskrem akkurat like bra som det de egentlig mente med det! :fnise:
Gjest Delphina
Skrevet

:ler: :ler: Haha!

Ha en fin helg :klemmer:

Takk i lige måde! :klemmer:

:ler:

:ler: Av og til er iskrem akkurat like bra som det de egentlig mente med det! :fnise:

:skratte:

Ja, iskrem er like bra som det de egentlig mente, av og til litt bedre. Ikke det at det er så ille, men enkelte ganger så er iskrem bedre. Nå fikk jeg lyst på Dream iskremen med "aftereight" (mint og sjokoladeflak). :sikle: Minner meg om gode tider med forloveden, vi har det da kjempebra nå og, men disse minnene er så herlige. :jepp:

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på Dream iskremen med "aftereight" (mint og sjokoladeflak). :sikle:

:sikle:

Skrevet

Hahaha, lo godt av innlegget ditt over her :fnise:

Is :sikle: :sikle:

God helg, Delphina! :)

Skrevet

Takk i lige måde! :klemmer:

:skratte:

Ja, iskrem er like bra som det de egentlig mente, av og til litt bedre. Ikke det at det er så ille, men enkelte ganger så er iskrem bedre. Nå fikk jeg lyst på Dream iskremen med "aftereight" (mint og sjokoladeflak). :sikle: Minner meg om gode tider med forloveden, vi har det da kjempebra nå og, men disse minnene er så herlige. :jepp:

Jeg er ikke så glad i sånn mnint-smak, men sjokoladeis med brownie og masse klissjete karamell i derimot! Mmmmmmmm ;)

Gjest Delphina
Skrevet

:sikle:

den er så gooood! :hjerte: Synd jeg ikke får tak i den her.

Hahaha, lo godt av innlegget ditt over her :fnise:

Is :sikle: :sikle:

God helg, Delphina! :)

:fnise: Jeg var uansett bare ærlig. :fnise: Jeg fikk så lyst på is da jeg leste oral nytelse.. Har uansett vært flink, ikke hatt is på lenge! :fnise:

God helg til deg også!

Skrevet

Nå var det så mye is-snakk her at jeg faktisk må ha meg en tallerken med lakris-is jeg... :sjenert:

FØR middag! :nigo: og det beste er at jeg føler jeg kan gjøre det med god samvittighet, fordi blodtrykket mitt er i laveste laget (lakris gir jo høyt blodtrykk)..... o'lykke! :bolledeig:

*tussler ned i fryseren*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...