Gjest Delphina Skrevet 28. juli 2011 #961 Del Skrevet 28. juli 2011 32 uker 8 uker igjen Kan du ikke sove litt lenger? Eller ihvertfall ligge i sengen å slappe av, dersom du ikke får sove? Er viktig med så mye søvn som mulig, også må du ta vare på deg selv og lille C Er umulig for meg å sove lenger, jeg prøver, men den indre vekkerklokken vekker meg rundt 8 hver morgen, og i tillegg har jeg problemer med først å sove når jeg skal slappe av. Da blir jeg bare dårlig når jeg står opp. SKal ikke klage, får 7-8 timers søvn, men jeg føler meg bare trøtt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 28. juli 2011 #962 Del Skrevet 28. juli 2011 men jeg føler meg bare trøtt hele tiden. .. Og sånn kommer vi mest sannsynlig til å ha det en laang stund fremover også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. juli 2011 #963 Del Skrevet 28. juli 2011 Like godt å bli vant til trøttheten.. Jeg sover enda godt, jeg. Våker som oftest i nitiden, og da står jeg opp relativt uthvilt. Håper det varer, men regner med det bli værre etter hvert som jeg blir større, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 28. juli 2011 #964 Del Skrevet 28. juli 2011 32 uker Bare 8 uker igjen! Synes ikke det er lenge siden du startet denne dagboken jeg, men det begynner jammen meg å bli ei stund siden det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 28. juli 2011 #965 Del Skrevet 28. juli 2011 32 uker Merker trøttheten selv og våkner som regel i sekstiden og da er gutten helt i hundre i magen! Håper ikke det fortsetter slik når jeg har fått han på utsiden. Jeg er ikke noen morgenfugl! Legger meg til å sove igjen når gutten roer seg litt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. juli 2011 #966 Del Skrevet 28. juli 2011 .. Og sånn kommer vi mest sannsynlig til å ha det en laang stund fremover også Det er sikkert og visst! Like godt å bli vant til trøttheten.. Jeg sover enda godt, jeg. Våker som oftest i nitiden, og da står jeg opp relativt uthvilt. Håper det varer, men regner med det bli værre etter hvert som jeg blir større, hehe. Det er bare å bli vant til det, er vant til det nå, men kjenner at jeg bare er sliten om morgenen og rett før jeg legger meg. Med en gang jeg er i senga, så er både jeg og C aktive. Søvnmangelen innhenter vel deg etterhvert. Har vært heldig ellers, så jeg klager ikke over at jeg sover for lite. 32 uker Bare 8 uker igjen! Synes ikke det er lenge siden du startet denne dagboken jeg, men det begynner jammen meg å bli ei stund siden det også Jeg synes ikke det er så lenge siden egentlig, og det er veldig koselig at du har vært med siden starten av dagboken, og fremdeles henger med. Det er bare så rart å være her, og snart nærme seg slutten på en lang lang reise. 32 uker Merker trøttheten selv og våkner som regel i sekstiden og da er gutten helt i hundre i magen! Håper ikke det fortsetter slik når jeg har fått han på utsiden. Jeg er ikke noen morgenfugl! Legger meg til å sove igjen når gutten roer seg litt jeg da Tror vi blir vekt av de små, for jeg ligger alltid halvvåken med en liten hyperaktiv frøken i magen, før jeg sovner igjen. Eneste som er irriterende er at jeg vil sove lenge, men kroppen vil ikke sove, det er kun hodet som vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 29. juli 2011 #967 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Delphina har fått en helsikkes ørebetennelse, noe som gjør henne utrolig ufokusert. Bihulene er ikke behagelige i det hele tatt, så tror det blir en liten lur på meg altså. Stod opp like tidlig som vanlig, men dette er bare ubehagelig, å ikke føle seg i form. Nå sutrer jeg litt, men jeg har vært i god form mesteparten av svangerskapet, at det nesten var på tide med litt sutring! Jeg hater ørebetennelsene mine, da jeg bare ender opp med å være sengevarmer de neste dagene. Må legge til at puta til forloveden er himmelsk å slappe av på, litt fordi det lukter som han, og fordi den er så myk. Endret 29. juli 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 29. juli 2011 #968 Del Skrevet 29. juli 2011 for litt forsinket 32uker. Sykt at det bare er 8 uker igjen Tiden går så utrolig fort Ønsker deg virkelig god bedring, Deplhina. Ørebetennelse høres ikke godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 29. juli 2011 #969 Del Skrevet 29. juli 2011 for litt forsinket 32uker. Sykt at det bare er 8 uker igjen Tiden går så utrolig fort Ønsker deg virkelig god bedring, Deplhina. Ørebetennelse høres ikke godt ut! Tiden går så absolutt fort! Vi må sette oss ned nå til helga og se over ting til snuppa! Ørebetennelsen ga seg før forloveden kom hjem, men jeg orket ikke rulle ut av senga, var godt plassert med pc-en foran meg. Skulle sove jeg. Tror uansett det blir en tidlig natt på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 30. juli 2011 #970 Del Skrevet 30. juli 2011 Håper du fikk sove godt i natt Ørebetennelse hørtes ikke noe særlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. juli 2011 #971 Del Skrevet 30. juli 2011 Håper du fikk sove godt i natt Ørebetennelse hørtes ikke noe særlig ut. Sov sånn nogenlunde. Greide å sove til litt over 8, men våknet opp med en rygg som var utrolig vond. Hjelper å sitte oppreist, da jeg lå et par timer i senga og slappa av i går kveld. Nei, ørebetennelse er noe drit, og jeg valgte jo selvfølgelig å unngå smertestillende. Det ga seg etterhvert, heldigvis. Kjenner bare jeg er litt tett i bihulene. Ellers er jeg i flott form, litt nummen i venstre fot (mellom to tær). Er bare masse småvondter her, og ei aktiv frøken som ruller rundt inni her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. juli 2011 #972 Del Skrevet 30. juli 2011 Uff, ørebetennelse hørtes ikke noe godt ut Godt å høre at du er på bedringens vei Ønsker deg masse god bedring fremover. Småvondter blir fort dagligdagse plikter, føler jeg It's what we do for our babies Og mest sannsynelig, så er alt det glemt når de kommer ut til oss Ha en superfin lørdag! Vet ikke hvordan været er i Nederland nå, men her er det ihvertfall VARMT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 30. juli 2011 #973 Del Skrevet 30. juli 2011 Merkelig hvor man kan få vondter! Mellom to tær Er ikke bare,bare å være gravid, men så er det jo veldig verdt det da! Håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. juli 2011 #974 Del Skrevet 30. juli 2011 Uff, ørebetennelse hørtes ikke noe godt ut Godt å høre at du er på bedringens vei Ønsker deg masse god bedring fremover. Småvondter blir fort dagligdagse plikter, føler jeg It's what we do for our babies Og mest sannsynelig, så er alt det glemt når de kommer ut til oss Ha en superfin lørdag! Vet ikke hvordan været er i Nederland nå, men her er det ihvertfall VARMT. Takk, jeg er uansett så vant til ørebetennelse at jeg vet hva jeg må gjøre. Det å ligge litt nedpå hjalp veldig. det er en del av sjarmen å være gravid, det å ha vondt her og der. Jeg har ikke noe problem med det, så lenge jeg kjenner at jenta mi beveger seg som den sterke lille frøkna hu er. Hun beveger seg ikke svakt, og det har vært dager jeg har hatt veldig vondt i sidene, da det er voldsom buldring inni der. Det er overskyet og deilig temperatur! Ha en superflott lørdag! Merkelig hvor man kan få vondter! Mellom to tær Er ikke bare,bare å være gravid, men så er det jo veldig verdt det da! Håper du får en fin lørdag Veldig viktig å få med at det var mellom to tær. Det er jo ikke bare bare, men gud så deilig det er å vite at det er en liten baby som vokser seg til inni der. Det er en ære og et lite mirakel det å være gravid. --- Forloveden synes nå at magen min er stor, og sa det var utrolig rart, men du så spesielt å se kroppen min takle denne graviditeten. Han elsker meg høyt og elsker vår lille C utrolig høyt. I går sparket hun han i ryggen, da han lå halvveis med ryggen på siden av magen. C la merke til dette og sa ifra. Han satt der og sa "Au, sparker du pappa i ryggen?! Aaau!" Så kysset han magen min og hvisket noe til C på nederlandsk. Han sier av og til "Ik hou van jou, onze mooie docther, mijn kleine, mooie meisje" som da betyr "Jeg elsker deg vår vakre datter, min lille, vakre jente.". "Mooie meisje" er noe han alltid sier når han får spørsmål om hva vi venter. Nå er det uansett mindre enn 8 uker igjen til termin, selv om jeg etter norsk standard har akkurat 8 uker nå. Snart får vi se lille C. :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 30. juli 2011 #975 Del Skrevet 30. juli 2011 Oi, du er flink i nederlandsk Kan du snakke det bra nå? Og fikk du sove bra i natt? For en herlig forlovede du har og for en vill liten jente du har Trodde sparkene ble mindre og mindre for hver uke når man har rundt uke 30 pga liten plass, jeg Men kanskje ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. juli 2011 #976 Del Skrevet 30. juli 2011 Veldig viktig å få med at det var mellom to tær. Det er jo ikke bare bare, men gud så deilig det er å vite at det er en liten baby som vokser seg til inni der. --- Forloveden synes nå at magen min er stor, og sa det var utrolig rart, men du så spesielt å se kroppen min takle denne graviditeten. Han elsker meg høyt og elsker vår lille C utrolig høyt. I går sparket hun han i ryggen, da han lå halvveis med ryggen på siden av magen. C la merke til dette og sa ifra. Han satt der og sa "Au, sparker du pappa i ryggen?! Aaau!" Så kysset han magen min og hvisket noe til C på nederlandsk. Han sier av og til "Ik hou van jou, onze mooie docther, mijn kleine, mooie meisje" som da betyr "Jeg elsker deg vår vakre datter, min lille, vakre jente.". "Mooie meisje" er noe han alltid sier når han får spørsmål om hva vi venter. Okai, først MÅÅÅÅ jeg bare kommentere det jeg har uthevet! Så det vokser en baby mellom to tær du? Ja det vil jeg VIRKELIG tro ikke er bare bare!!! *ligger-på-gulvet-i-latterkrampe-smily* Og så må jeg bare og ver den flotte mannen din da! Så utrolig god han er! Blir sukkert en fantastisk pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 30. juli 2011 #977 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Oi, du er flink i nederlandsk Kan du snakke det bra nå? Og fikk du sove bra i natt? For en herlig forlovede du har og for en vill liten jente du har Trodde sparkene ble mindre og mindre for hver uke når man har rundt uke 30 pga liten plass, jeg Men kanskje ikke Takk. Kan ikke bygge opp setninger helt enda, men forstår store deler av samtalene. Og jeg sov dårlig i natt, så halvsov på skulderen til forloveden da vi var hos svigers. Okai, først MÅÅÅÅ jeg bare kommentere det jeg har uthevet! Så det vokser en baby mellom to tær du? Ja det vil jeg VIRKELIG tro ikke er bare bare!!! *ligger-på-gulvet-i-latterkrampe-smily* Og så må jeg bare og ver den flotte mannen din da! Så utrolig god han er! Blir sukkert en fantastisk pappa Jeg lærte ikke om hvordan barn blir til på skolen, så jeg trodde at det var mellom tærne de vokste. Nei, jeg var nok bare litt sløv og ikke leste over det jeg hadde skrevet. Han blir en flott far til C, det er jeg utrolig sikker på. Han er fabelaktig når det kommer til datteren vår, kanskje håpløs andre steder, men det samme kan sies om meg. ---- Vil bare legge til at vi var hos svigers i dag, med en god del av familien samlet, da søsteren til forloveden og kjæresten hennes skulle si noe viktig til familien. Alle spilte godt, for lite visste vi da de kom inn med kake til oss (C, forloveden og meg). Surprise! Babyshower! Har en herlig svigerinne også skjønner dere, da dette var hu som hadde planlagt. Disse to søsknene er flinke til å ta vare på folk. Vi fikk en del klær til C, og noen småsaker til den vorende pappaen. Snakket en del med familien, før jeg etterhvert fant megselv halvsovende på sofaen med forloveden som pute. Var en utrolig koselig kveld, dog jeg savnet mamma og pappa (hadde vært koselig med dem der også - jeg er takknemlig, det er ikke det, men jeg savner dem). Overall, en flott dag/kveld! Vil også legge til at jeg skrev 'dochter' feil tidligere. Orker bare ikke rette på innlegget det står i. Endret 30. juli 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 31. juli 2011 #978 Del Skrevet 31. juli 2011 Wow, for en herlig svigefamilie du har Skulle ønske det var vanlig i Norge Men nå har jeg jo sagt til vennene mine (som ønsket å planlegge dette) at jeg ikke orker noe babyshower Trist å høre at du sov dårlig i natt Jeg håper virkelig at den søvnen din bedrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. juli 2011 #979 Del Skrevet 31. juli 2011 Wow, for en herlig svigefamilie du har Skulle ønske det var vanlig i Norge Men nå har jeg jo sagt til vennene mine (som ønsket å planlegge dette) at jeg ikke orker noe babyshower Trist å høre at du sov dårlig i natt Jeg håper virkelig at den søvnen din bedrer seg Det er ikke vanlig her en gang, bare i familien hans. De spekulerte når de skulle planlegge babyshower, men at vi skulle i det hele tatt få en var veldig overraskende, C er høyt elsket av min familie og hans (og foreldrene hennes også da ). Har fått inntrykk fra ei bekjent at man skulle planlegge det selv, men.. Trengte ikke planlegge noe! Aaaww, det hadde jo vært koselig med babyshower for din del, men skjønner godt du ikke orker. Hadde selv ørebetennelse og var sliten etter natten før (lite søvn grunnet vond rygg og blære), så ble litt avslapping på forlovedens skulder. Tror neppe søvnen bedrer seg utover nå, sover ikke fullt så tungt som jeg gjorde, så småting vekker meg, som en forlovede som vil bre dyna over meg og som gir meg et lite kyss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 31. juli 2011 #980 Del Skrevet 31. juli 2011 For en kjekk familie forloveden din har, og nå er jo du og lille vakre C med i deres familie Her og vekker småting meg, men det har det så og si alltid gjort. Jeg er jo vant til å sove i 3-6 timer per natt (var en arbeidsnarkoman og jobbet i 200-260 timer i mnd og ELSKET det) men etter at jeg ble gravid så har jeg sovet tyngre og tyngre, men jeg merket at jeg ikke sover like tungt nå som jeg gjorde i begynnelsen av svangerskapet I natt våknet jeg av at forloveden tok hånden sin oppi fjeset mitt Ikke med vilje, men han kom borti. Vi sover OPPÅ hverandre eller dvs at han sover oppå meg og han MÅ holde rundt meg om natten hvis han skal få sove godt. Er ikke jeg der må han bruke en pute (noe som er uhyre morsomt når jeg kommer hjem og han sover med en pute) i stedet for meg for å sove, men han sier det ikke er like godt Sover heldigvis litt tungt fortsatt så jeg ikke våkner av å få en melding på mobilen som kun vibrerer en liten gang noe jeg gjorde før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå