Teita Skrevet 24. juli 2011 #921 Skrevet 24. juli 2011 Enig med deg. Det er helt sykt. Jeg har ikke ord jeg..
Timseh Skrevet 24. juli 2011 #923 Skrevet 24. juli 2011 Titter innom til deg, Delphina Har vært litt fraværende pga det som har skjedd i Oslo. Det er så vanvittig trist
Gjest Delphina Skrevet 24. juli 2011 #924 Skrevet 24. juli 2011 Enig med deg. Det er helt sykt. Jeg har ikke ord jeg.. Helt sykt, ja..Rett og slett. Titter innom til deg, Delphina Har vært litt fraværende pga det som har skjedd i Oslo. Det er så vanvittig trist Det er bare ufattelig, og jeg forstår godt at folk er fraværende fra KG. Det har skjedd noe i Norge som vi har sett tidligere i andre land. Det er ikke så lenge siden det var en skyting i Alphen aan den Rijn, og at vi opplever en så ufattelig idiotisk handling (i mine øyne), så blir man bare stum. Skjønner at en stor del av Norge stopper litt opp og tenker på de som har mistet noen, og viser respekt. --- Jeg har valgt å være fraværende med oppdateringer om meg og datteren min, da jeg ikke greier helt å skrive ned alle gledene. Jeg vil nå legge til at jenta mi er veldig aktiv og hopper rundt. Forloveden er stolt pappa til jenta vår, og vi sitter sammen og prater. Alt er vel i denne heimen, vi koser oss sammen. Vi hadde en koselig liten høneblund nå for ikke så lenge siden. Vi lå i senga og snakket litt, etterhvert ble det bare stille og det ble veldig behagelig å sove litt.
Teita Skrevet 24. juli 2011 #925 Skrevet 24. juli 2011 Høres ut som dere har det perfekte forholdet sammen Og det unner jeg dere virkelig. Dattera deres er veldig heldig som har foreldre som elsker hverandre og henne så mye
Gjest Delphina Skrevet 25. juli 2011 #926 Skrevet 25. juli 2011 Høres ut som dere har det perfekte forholdet sammen Og det unner jeg dere virkelig. Dattera deres er veldig heldig som har foreldre som elsker hverandre og henne så mye Takk. Vi har det perfekte forholdet for oss. Jeg synes selv hun er heldig som har en pappa som forloveden egentlig. Stort hjerte, elsker jentene i sitt liv (dvs. henne, meg, søsteren og moren hans), jobber hardt for oss og er moden. Må jo også legge til at jeg synes han er ufattelig kjekk også da. Han gleder seg bare til å bli pappa, og det at han skal bli pappa til ei jente får han til å smile, jeg ser og vet at han elsker henne høyt.
Teriyaki Skrevet 25. juli 2011 #927 Skrevet 25. juli 2011 Veldig koselig at samboeren din klarer å få farskjærlighet så fort. Mange menn, inkludert min egen kjæreste, får ikke den der type kjærligheten før ungen faktisk er ute. Ikke det at det gjør noe. Det er jo fra ungen kommer ut det teller, men..
Gjest Delphina Skrevet 25. juli 2011 #928 Skrevet 25. juli 2011 Veldig koselig at samboeren din klarer å få farskjærlighet så fort. Mange menn, inkludert min egen kjæreste, får ikke den der type kjærligheten før ungen faktisk er ute. Ikke det at det gjør noe. Det er jo fra ungen kommer ut det teller, men.. Han har mye kjærlighet å gi, og han fikk farskjærligheten første gang han så henne på UL, over halvveis i svangerskapet. Han har tatt seg av mye som kvinner egentlig gjør, fordi han kjenner systemet mer, så han har vært veldig med i svangerskapet. Det er noen som er tidligere ute enn andre. Noen får ikke morskjærlighet for sitt barn før barnet er ute, så det er veldig individuelt.
Timseh Skrevet 25. juli 2011 #929 Skrevet 25. juli 2011 Tror kjæresten våre er litt lik Kjæresten min og viser mye følelser og kjærlighet ovenfor sønnen vår. Prater, synger, koser med magen og forteller vår sønn hver dag at han er glad i han/elsker han eller har savnet han dersom han har vært på jobb
Gjest Delphina Skrevet 25. juli 2011 #930 Skrevet 25. juli 2011 Tror kjæresten våre er litt lik Kjæresten min og viser mye følelser og kjærlighet ovenfor sønnen vår. Prater, synger, koser med magen og forteller vår sønn hver dag at han er glad i han/elsker han eller har savnet han dersom han har vært på jobb Er jo koselig med fedre som gjør sånt. Han her sier til magen min at jenta vår er lilleapen nå, mammaen hennes er en orangutang og sier at han er sjefsapen i huset. Forloveden sier hver dag at han elsker datteren hans, hver eneste dag, og lager hjerter på magen min. Kysse på magen gjør han også.
Timseh Skrevet 25. juli 2011 #931 Skrevet 25. juli 2011 Er jo koselig med fedre som gjør sånt. Han her sier til magen min at jenta vår er lilleapen nå, mammaen hennes er en orangutang og sier at han er sjefsapen i huset. Forloveden sier hver dag at han elsker datteren hans, hver eneste dag, og lager hjerter på magen min. Kysse på magen gjør han også. Haha, så morsomt Jeg er bjørnemor, han er bjørnefar og barnet vårt et bjørneunge. Han har til og med laget en egen sang om det I blant er jeg også kumamma, han er okse og barnet vårt er en kalv. Haha, han er virkelig ikke riktig god i hodet. Forteller han ofte det at han har en skrue løs.
Gjest Delphina Skrevet 25. juli 2011 #932 Skrevet 25. juli 2011 Haha, så morsomt Jeg er bjørnemor, han er bjørnefar og barnet vårt et bjørneunge. Han har til og med laget en egen sang om det I blant er jeg også kumamma, han er okse og barnet vårt er en kalv. Haha, han er virkelig ikke riktig god i hodet. Forteller han ofte det at han har en skrue løs. Han der høres ikke helt god ut. Kan vel si det samme om min, han er ikke alltid helt god. Uansett så er det sjarmen til forloveden, at han kan være tullete samtidig som han kan være seriøs. Jeg har fått meg mang en latter grunnet han, og det gjør det så mye lettere å leve med han.
Timseh Skrevet 25. juli 2011 #933 Skrevet 25. juli 2011 Han der høres ikke helt god ut. Kan vel si det samme om min, han er ikke alltid helt god. Uansett så er det sjarmen til forloveden, at han kan være tullete samtidig som han kan være seriøs. Jeg har fått meg mang en latter grunnet han, og det gjør det så mye lettere å leve med han. Nei, han er ikke helt god Men fy så morsom han er. Bjørnemor-sangen han har laget er grådig fengende og jeg har den på hjernen ganske ofte Morsomt å ha en morsom kjæreste. Hehe, det er sånne menn man er forelsket i resten av livet. Forelskelsen dør aldri ut for han overrasker stadig
Gjest Delphina Skrevet 25. juli 2011 #934 Skrevet 25. juli 2011 Nei, han er ikke helt god Men fy så morsom han er. Bjørnemor-sangen han har laget er grådig fengende og jeg har den på hjernen ganske ofte Morsomt å ha en morsom kjæreste. Hehe, det er sånne menn man er forelsket i resten av livet. Forelskelsen dør aldri ut for han overrasker stadig Forloveden din høres bare utrolig sjarmerende ut da! Vi er heldige vi! Det at han har en balanse mellom moden og umoden er bare deilig. Han er en herlig person, og jeg ønsker bare det beste for han! Blir forelsket i han hver gang han kommer hjem og ser han smiler (fordi han ser hvalrossen hans ).
Skytte Skrevet 26. juli 2011 #935 Skrevet 26. juli 2011 God morgen søte du:) Godt å lese at du fremdeles har det bra og at kjærligheten blomstrer i denne harde verden vi lever i <3 Ha en fin dag!
Gjest Delphina Skrevet 26. juli 2011 #936 Skrevet 26. juli 2011 God morgen søte du:) Godt å lese at du fremdeles har det bra og at kjærligheten blomstrer i denne harde verden vi lever i <3 Ha en fin dag! God morgen skjønne deg! Det er viktig at kjærligheten blomster, istedetfor hat. Har det alltids bra jeg. Takk i like måde.
Timseh Skrevet 26. juli 2011 #937 Skrevet 26. juli 2011 Forloveden din høres bare utrolig sjarmerende ut da! Vi er heldige vi! Det at han har en balanse mellom moden og umoden er bare deilig. Han er en herlig person, og jeg ønsker bare det beste for han! Blir forelsket i han hver gang han kommer hjem og ser han smiler (fordi han ser hvalrossen hans ). Vi er virkelig heldige, Delphina. Og vi må vise mannfolkene at vi setter stor pris på de Jeg pleier å lage muffins til kjæresten min i blant for jeg VET han elsker dette. Fikk også vite for noen dager siden at han er veldig glad i gulrotkake (vi var på kafe og da bestilte han dette), så jeg skal overraske han en dag med hjemmelaget gulrotkake Det er morsomt at de kan være både moden og umoden. Jeg tenker at det hadde vært litt deprimerende med en person som hele tiden skulle vise at han var voksen. Kun seriøs prat og aldri noe tull og enda mer tragisk med en barnslig person som aldri kunne prate seriøst. Deilig at vi har funnet våre drømmeprinser
Gjest Delphina Skrevet 26. juli 2011 #938 Skrevet 26. juli 2011 Vi er virkelig heldige, Delphina. Og vi må vise mannfolkene at vi setter stor pris på de Jeg pleier å lage muffins til kjæresten min i blant for jeg VET han elsker dette. Fikk også vite for noen dager siden at han er veldig glad i gulrotkake (vi var på kafe og da bestilte han dette), så jeg skal overraske han en dag med hjemmelaget gulrotkake Det er morsomt at de kan være både moden og umoden. Jeg tenker at det hadde vært litt deprimerende med en person som hele tiden skulle vise at han var voksen. Kun seriøs prat og aldri noe tull og enda mer tragisk med en barnslig person som aldri kunne prate seriøst. Deilig at vi har funnet våre drømmeprinser Vi må det, siden de også viser at de setter pris på oss (han her gjør hvertfall det). Han her ELSKER hvitløkskylling med ost! Det er det beste han vet. Og tilfeldigvis er jeg bare kjempegod til å lage det! Den balansen er veldig viktig. Har vært borti så mye rart av mennesker, mennesker som tar alt for seriøst, og de som ikke greier være seriøse og løper unna ansvar. Det er veldig deilig! Han passer personligheten min (føler jeg). Er noen som sikkert liker de superseriøse mennene også.
Gjest Delphina Skrevet 26. juli 2011 #939 Skrevet 26. juli 2011 Sitter og ser på lista mi: Unnfangelsen finner sted omkring: 31. desember 2010 Hjertet begynner å slå: 25. januar 2011 Embryoet beveger seg: 18. februar 2011 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 25. februar 2011 Alle indre organer er ferdig formet: 25. februar 2011 Risikoen for spontanabort avtar: 11. mars 2011 Kvalmen avtar for de fleste: 18. mars 2011 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 25. mars 2011 Fosteret svelger og tisser: 8. april 2011 Tid for ultralyd: 15. april 2011 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. april 2011 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 6. mai 2011 Fosteret begynner å høre: 27. mai 2011 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 24. juni 2011 Mange fostre legger seg med hodet ned: 29. juli 2011 Svangerskapspermisjonen begynner: 4. september 2011 Antatt termindato: 25. september 2011 (22. sept etter UL) Ser at et av punktene nærmer seg, og håper det gjelder snuppa mi. Har sittet og tenkt litt rundt fødsel og slikt, og siden snupp sitter med stumpen ned mot bekkenet (og jeg til tider har et voldsomt nedpress), så er jeg litt redd for at den naturlige biten kanskje ikke går. Er veldig forberedt på at fødsel gjør vondt, men har fått panikk om det blir snakk om KS. Jeg vet at de gjerne snur seg til termin (de fleste), så får håpe snuppa gjør det, jeg har ikke lyst til å gå gjennom en KS altså! Jess, jeg er rar, redd for KS og ikke fødsel.
Teita Skrevet 26. juli 2011 #940 Skrevet 26. juli 2011 Enig med deg. Jeg håper virkelig jeg slipper keisersnitt! Man blir jo helt invalid og handicappet etterpå. Så håper på vaginal fødsel. Her ligger jenta mi hodet ned allerede nå, og har gjort det en stund. Jenta di kommer helt sikkert til å snu seg. De aller fleste gjør det Og for alt jeg vet, så kan det jo hende at jenta mi blir lei og ikke gidder å ligge med hodet ned lenger, og da heller snur seg andre vei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå