Skytte Skrevet 17. juli 2011 #861 Skrevet 17. juli 2011 Wooow!! Vel inne i 30 uker!! Snart blir du mamma med verdens herligste nurk i armene<3 Det er så ubeskrivelig fantastisk<3 Herlig med date da:) Viktig å pleie kjærligheten!
Gjest Delphina Skrevet 17. juli 2011 #862 Skrevet 17. juli 2011 Wooow!! Vel inne i 30 uker!! Snart blir du mamma med verdens herligste nurk i armene<3 Det er så ubeskrivelig fantastisk<3 Herlig med date da:) Viktig å pleie kjærligheten! Ja! Vel inn i 30 uker! Det er fremdeles litt fremmed, tanken om å bli mor, men kjenner jeg elsker jenta vår av hele mitt hjerte. Vet at alt kommer til å gå bra, vet ikke om det er meg som trøster meg selv, eller om det er innstinktet. Viktig å pleie kjærligheten, og huske å være kjærester. Vi prøver å være det så ofte som mulig.
Teriyaki Skrevet 17. juli 2011 #863 Skrevet 17. juli 2011 God helg! 10 uker for deg, 17 for meg..Vi har mye å glede oss til!
Gjest Delphina Skrevet 17. juli 2011 #864 Skrevet 17. juli 2011 God helg! 10 uker for deg, 17 for meg..Vi har mye å glede oss til! God helg til deg også Teri. Ja, bare 10 uker igjen her, og 17 uker der. Det begynner å nærme seg. PRøver å nyte hver dag med henne inni magen, siden det er noe jeg kanskje aldri får opplevd igjen (jeg er heldig nok som får lov til å hvertfall bære frem et barn).
benni Skrevet 17. juli 2011 #865 Skrevet 17. juli 2011 Så gøy å ha slike kvelder sammen med kjæresten Koselig å finne på litt forskjellig nå mens vi enda har tid og god mulighet Skriver under den fantastiske følelsen du beskriver, det er helt fantastisk og tenke på at man skal bli mamma vi er så heldige <3
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #866 Skrevet 18. juli 2011 Så gøy å ha slike kvelder sammen med kjæresten Koselig å finne på litt forskjellig nå mens vi enda har tid og god mulighet Skriver under den fantastiske følelsen du beskriver, det er helt fantastisk og tenke på at man skal bli mamma vi er så heldige <3 Det er alltids koselig, og jeg ser det som en koselig kveld for oss begge. Da får vi sett film, og vi er glad i å se film. Tror vi har sett en film på kino nesten hver eneste gang vi har hatt muligheten. Det er fantastisk, og jeg vet at det finnes mange som blir mødre samtidig som meg, men jeg synes allikevel jeg er heldig. Det er aldri noen garanti at man kan bli mødre bare fordi vi har en livmor og noen egg.
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #867 Skrevet 18. juli 2011 Jada, her våkner vi opp med muskelknute mellom skulderbladene. Skal ikke klage over det, men det gjør så utrolig vondt å bevege armene, og det å skrive dette innlegget er utrolig ubehagelig. Det var dagens klageinnlegg. Ellers har jeg ikke gjort stort, har bare slappet av med forloveden, og gjort ting rundt i huset. Vi var og handlet på lørdag, så vi har fått i hus noen planter, og fått noen potteplanter til hagen. Det virker bare litt mer koselig nå. Jenta er aktiv, og det er konstant noe småbevegelser inni her eller så buldrer det. Kjenner alt og blir ikke særlig bekymret, kun når jeg har det ubehagelig. Skal til jm i dag, så sitter nå og slapper litt av, siden jeg ikke har fått sovet ordentlig de siste dagene. Legger meg for sent, og står opp for tidlig. Tror jeg begynner å bli vant til å være trøtt igjen.
Timseh Skrevet 18. juli 2011 #868 Skrevet 18. juli 2011 Wow, jeg kjente jeg fikk sug i magen da jeg leste at du hadde ca 10 uker igjen. Det er jo ingenting Snart er lille prinsessen deres her. ÅÅ, du er så heldig Delph "bare" 15(straks 14) uker igjen på meg Du må få din kjære til å massere deg mtp på muskelknuter. Det er grusomt vondt
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #869 Skrevet 18. juli 2011 (endret) Wow, jeg kjente jeg fikk sug i magen da jeg leste at du hadde ca 10 uker igjen. Det er jo ingenting Snart er lille prinsessen deres her. ÅÅ, du er så heldig Delph "bare" 15(straks 14) uker igjen på meg Du må få din kjære til å massere deg mtp på muskelknuter. Det er grusomt vondt Det begynner å nærme seg nå, og det er litt rart og litt skremmende. Nå har jeg gått gravid såpass lenge, og så er det snart over. Snart blir jeg mamma og.. Det er ikke akkurat småsaker. Jeg er heldig ja, men jeg ble bare gravid en liten måned før du ble det. Det kommer til å gå fort, og så sitter du plutselig med gutten på utsiden. Skal få han til å gjøre det, selv om det løsnet utover morgenen. Det var bare grusomt å stå opp, var så trøtt at jeg gikk i blinde ned trappen og når det gjør så vondt, så blir man ikke akkurat i godt humør. Nå er jeg det. Så, nå skal jeg rydde litt før jm-timen om et par timer. Endret 18. juli 2011 av Delphina
Teita Skrevet 18. juli 2011 #870 Skrevet 18. juli 2011 Uff, kjenner igjen å våkne med vondt her og der. Syntes det er sånn hele tiden nå jeg. Står opp med vondt et sted, og legger meg med vondt et annet sted. Men men Håper smertene dine er borte nå. Lykke til hos jordmor
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #872 Skrevet 18. juli 2011 Uff, kjenner igjen å våkne med vondt her og der. Syntes det er sånn hele tiden nå jeg. Står opp med vondt et sted, og legger meg med vondt et annet sted. Men men Håper smertene dine er borte nå. Lykke til hos jordmor Jeg er veldig heldig som har veldig lite vondt, men akkurat mellom skulderbladene er jeg veldig lite glad i at det gjør vondt, og når jeg får muskelknuter, så blir jeg også litt furten. Er eneste stedet jeg sliter med. Tusen takk! Håper jordmortimen har gått bra! Jordmortimen gikk flott, alt vokser som det skal, jenta beveger seg og hjertet er sterkt.
Teita Skrevet 18. juli 2011 #873 Skrevet 18. juli 2011 Så fint at jordmortimen gikk bra og at alt er bra med dere begge
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #874 Skrevet 18. juli 2011 Så fint at jordmortimen gikk bra og at alt er bra med dere begge Viktigst for meg er at hun har det bra. Man hører hjerteklaffene nå, så blir bare glad jeg hører det sterke lille hjertet til snuppa mi.
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #875 Skrevet 18. juli 2011 Det finnes sikkert tusen ting jeg skulle ha skrevet om svangerskapet, som jeg tenker på å skrive, men som jeg glemmer å skrive ned enten her eller på et papir. Det finnes så mange ting jeg tenker på, og nå begynner denne reisen å nå enden, og... Jeg skal innrømme at det blir rart med en ny tilværelse. Det er også litt vemodig med en ende på en så fantastisk reise, men den går over i en annen livsvarig reise. Nå tenker jeg bare på hver dag som går, og når jeg kjenner snuppa buldre rundt i magen, så slapper jeg av. Jeg ble gravid etter 6,5 måneder sammen med forloveden, et menneske jeg ville si jeg kjente godt allerede da, som jeg føler meg trygg på og med. Mange vil nå reagere på at det var så kort tid, og komme med "Jammen dere kjenner hverandre ikke". Jeg har også hatt i bakhodet at jeg kanskje kan ende opp alene med henne, men jeg er uansett takknemlig for at han er faren. Nå vet jeg det vil fungere, vi fungerer sammen, selv om vi krangler en gang i blant. Vi utfyller hverandre og vi gleder oss bare til å møte datteren vår. Foreldrene mine hadde litt vanskelig med å svelge nyheten om at de skulle bli besteforeldre, men nå virker det som de bare gleder seg. Jeg har vært heldig som kun har hatt noe kvalme på starten, selv om jeg kastet opp mer enn nok og var kronisk kvalm en god stund. Jeg fikk til noe jeg ikke greide da jeg ikke var gravid, jeg skjerpet meg på forbedringen av karakterer, og jeg gjorde det for henne, selv om jeg trodde jeg hadde mistet henne ved første eksamen (noe som også preget eksamenen noe). Årsaken til dårlige karakterer i første omgang er en lang historie, og for å gjøre den kort, jeg hadde det ikke godt med meg selv (grunnet traumatiske opplevelser i ungdommen og en eks som ikke var helt god for meg). Jeg skulle egentlig ikke starte på mastergraden, jeg var forberedt på å jobbe, og jeg er forberedt på at jeg kanskje aldri fullfører mastergraden, selv om jeg helst vil. Om det ikke går, så er jenta mi og forloveden det viktigste. Jeg tenker til tider, har jeg forandret meg siden jeg ble gravid? Jeg vil nå anta jeg har modnet litt, selv om jeg oppfører meg som et barn til tider. Jeg kjenner meg ikke like usikker som før, men ellers er jeg vel samme gamle Delphina, et surrehue uten like med veldig sterke meninger. Jeg er meg selv, og jeg vil bare det beste for barnet vårt. Det ble et langt innlegg, men det var bare noe av det jeg tenkte på akkurat nå.
Kitsch Skrevet 18. juli 2011 #876 Skrevet 18. juli 2011 Er utrolig hvor utrolig knyttet man blir til den lille man enda ikke har møtt Har selv merket at jeg har helt andre prioriteringer nå enn før jeg ble gravid. Tenk at om bare 10 uker har du fått en nydelig, liten familie
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #877 Skrevet 18. juli 2011 Er utrolig hvor utrolig knyttet man blir til den lille man enda ikke har møtt Har selv merket at jeg har helt andre prioriteringer nå enn før jeg ble gravid. Tenk at om bare 10 uker har du fått en nydelig, liten familie Det er helt utrolig, og her gjelder det oss begge. Vorende pappa elsker hver lille bevegelse datteren hans gjør. Han er stolt over at han skal bli pappa til ei lita prinsesse (som han sier), og at hun har verdens vakreste dronning som mor. Ja, blir kalt dronning. Prioriteringene forandrer seg for de fleste, barna våre er jo de viktigste. Ja, det nærmer seg nå. Derfor skrev jeg innlegget nå, føler meg passe moden og stor. Dog, håper jeg går til termin hvertfall, og ikke 4 uker før. Fikk forresten en skjønn kommentar av forloveden tidligere i dag da vi sto i trappa: "Why are you so beautiful?" Selvfølgelig svarte Delphina uten å tenke: "Because my mum and dad made me this way!". Fikk raringen min til å skrattle med den kommentaren. Synes uansett det var utrolig koselig å høre den kommentaren, og jeg kjenner meg like forelska i mannen som for et år siden.
Kitsch Skrevet 18. juli 2011 #878 Skrevet 18. juli 2011 Høres ut som dere har det helt fantastisk Jenta deres er en heldig prinsesse!
Gjest Delphina Skrevet 18. juli 2011 #879 Skrevet 18. juli 2011 Høres ut som dere har det helt fantastisk Jenta deres er en heldig prinsesse! Jeg har vært utrolig heldig med han, og jeg skulle alle hadde noen som passet så godt til en, som jeg har funnet. Føler meg nesten litt slem som er så heldig som har han. Jeg traff bare "Prince Charming" tidlig i livet. Hun er heldig som har han som pappa, han er et menneske med verdens største hjerte og jeg vet han kommer til å bli en god far (selv om han tviler på seg selv) :kgbaby: . Og nå fikk han meg til å skrattle, pga noe idiotisk og ikke minst barnslig.
Timseh Skrevet 19. juli 2011 #880 Skrevet 19. juli 2011 Ikke bry deg om andre reagerer på at dere var sammen så kort før du ble gravid. Jeg hadde vært sammen med kjæresten i rundt 3-4 mnd før jeg ble gravid og har fått en del stygge kommentarer fra "venner" om at forholdet ALDRI kommer til å vare, at jeg er en løstøs/hore som får barn med en mann så tidlig og at barnet mitt kommer til å bli en løsunge. Fikk også en kommentar om at vedkommende overhode ikke unnet meg dette siden jeg er 20 år og har resten av livet fremfor meg og velger å få barn NÅ. Idiotiske kommentarer! Det såret og sårer fortsatt når jeg tenker på det, men jeg er glad for at jeg har beholdt sønnen min og ville aldri i verden byttet han bort mot 10000 venner. Det er når man er gravid man ser hvem de ekte vennene er og det er ganske deilig. Vil ikke ha ustbabile mennesker i nærheten av min sønn. Nå er jeg forlovet og vi skal gifte oss om ca 2 (kanskje 3) år. Det har gått fort og vi har 1årsdag samme måned som sønnen vår skal bli født (oktober). Jeg og merker at jeg har fått andre prioriteringer. Vi modnes og får et enormt morsinstinkt. Alt skal være det beste for barnet vårt. Sånn som du har fortalt her så virker gubben din som er virkelig kupp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå