Teita Skrevet 14. juli 2011 #841 Skrevet 14. juli 2011 (endret) Fin statusoppdatering For 20 uker Edit: Mente selvfølgelig 30 uker Endret 15. juli 2011 av Teita
Gjest Delphina Skrevet 14. juli 2011 #842 Skrevet 14. juli 2011 Fin statusoppdatering For 20 uker Tusen takk. Håper da at du hopper for 30 uker og ikke 20 uker. med, og vrikker litt ekstra på rompen. Nå nærmer det seg termin.
Pjusk Skrevet 14. juli 2011 #843 Skrevet 14. juli 2011 Innom og for 30 uker! Tenk, nå er det bare 10 uker igjen!
Gjest Delphina Skrevet 14. juli 2011 #844 Skrevet 14. juli 2011 Innom og for 30 uker! Tenk, nå er det bare 10 uker igjen! Det er ikke så lenge til. Har vært en helt utrolig reise så langt, med opp og nedturer. Det er bare helt fantastisk!
Teriyaki Skrevet 14. juli 2011 #845 Skrevet 14. juli 2011 Hoppet jeg for 30 uker? I fall jeg ikke gjorde det, så for 30 uker! bare litt over to måneder igjen.
benni Skrevet 14. juli 2011 #846 Skrevet 14. juli 2011 Jeg reagerte med småhyl når hun ikke sparket like hardt som nå, dvs rundt der du er nå. Nå smiler jeg og sier rolig at hun har sparket. Av en eller merkelig grunn er jeg mer rolig. Hehe :D blir vell en vane på en eller annen måte I dag fikk jeg totalt latterkrampe- og når mamma lurte på hva det var så klarte jeg ikke å si noe, bare peke på magen. Da skjønte hun hva det var Veeldig kraftig kar i magen kan du si for 30 uker da :D Nå går det unna :D :D
Kitsch Skrevet 14. juli 2011 #847 Skrevet 14. juli 2011 Wow! 30 uker! Du, hvordan vet man at ungen hikker? Er så mye rare bevegelser fra han at jeg klarer ikke vite hva alt er. Idag ristet det i magen.
Gjest Delphina Skrevet 15. juli 2011 #848 Skrevet 15. juli 2011 Hoppet jeg for 30 uker? I fall jeg ikke gjorde det, så for 30 uker! bare litt over to måneder igjen. Det er jo koselig at du hopper for denne "milepælen" også, nå som jeg ikke er i 20-talls ukene, men i første uken som starter med et 3-tall. Nå nærmer det seg virkelig! Nå begynner pappaen her å bli litt stressa også. Sier hele tiden at vi må fikse det siste. Hehe :D blir vell en vane på en eller annen måte I dag fikk jeg totalt latterkrampe- og når mamma lurte på hva det var så klarte jeg ikke å si noe, bare peke på magen. Da skjønte hun hva det var Veeldig kraftig kar i magen kan du si for 30 uker da :D Nå går det unna :D :D Latterkrampe ja! Jeg bare hoppet til og lagde småhyl hver gang hun sparket. Det er alltid koselig når de er såpass sterke. og :hoppe. Tusen takk for at du danser og hopper for 30 uker :rodmer Wow! 30 uker! :hoppe Du, hvordan vet man at ungen hikker? Er så mye rare bevegelser fra han at jeg klarer ikke vite hva alt er. Idag ristet det i magen. Ja, wow! Hvis du kjenner rytmiske dunk som kan vare en liten stund, så kan det være hikke. Om det er risting, så kan det være at lillegutten har ligget ekstra tett mot livmoren og tisset. Har kjent det et par ganger med lillemor, at magen bare rister. Mer vanlig er at jeg kjenner rytmiske dunk, litt raskere enn min egen puls og at det smeller mot ribbena og mot bekkenet. *dunk dunk dunk* Har vært en gang hu ble skikkelig irritert og buldret rundt.. Ga seg ikke på den måten nei. --- Våknet opp med urolige ben, våkner opp og kjenner at bena ikke vil gi seg med å riste når jeg står opp. Ikke akkurat det deiligste å kjenne når man er halvvåken. Nå har jeg også litt vondt i halebenet. Jaja, skal uansett kose meg kjempemye i dag, skal se siste filmen i "Harry Potter"-serien med forloveden, så vi skal på date! Kommer vel til å skrive litt mer, først skal jeg bare få i meg litt frokost. Frøken C har sagt hei i dag også, så jeg kan slappe av.
Teita Skrevet 15. juli 2011 #849 Skrevet 15. juli 2011 Håper bena dine er bedre nå! Hørtes ikke noe deilig ut. Kos dere masse på date
Gjest Delphina Skrevet 15. juli 2011 #850 Skrevet 15. juli 2011 Håper bena dine er bedre nå! Hørtes ikke noe deilig ut. Kos dere masse på date Beina mine er i god form, tror det bare var frøken C som lå på en nerve, siden jeg ligger på ryggen når jeg kjenner bena bli ekle. Tuuusen takk! Gleder meg! Er koselig å gjøre sånne små ting sammen.
Kitsch Skrevet 15. juli 2011 #851 Skrevet 15. juli 2011 Hihi, kanskje han tisset ja Har nok kjent han hikke ofte da for det er som du beskriver. Kjekt å vite hva det er
Gjest Delphina Skrevet 15. juli 2011 #852 Skrevet 15. juli 2011 Hihi, kanskje han tisset ja Har nok kjent han hikke ofte da for det er som du beskriver. Kjekt å vite hva det er Det er nok det han har gjort. Jeg tror hvertfall det er hikke, for det er rytmisk. Oooog nå hoppet det på venstre side. TRor noen våknet opp.
Gjest Delphina Skrevet 15. juli 2011 #855 Skrevet 15. juli 2011 Nå har vi nådd 30 uker, Delphina!!!! Jaa! Det er jo stort det! Vi er i siste trimester og det nærmer seg til vi ser våre små (kanskje enda nærmere for din del). for 30 veker! Du er allerede i 3.trimester du også! Herlighet! til deg også (er ikke alltid like med når det kommer til disse ukene til alle sammen).
Gjest Delphina Skrevet 15. juli 2011 #856 Skrevet 15. juli 2011 Jeg hadde en kjempefin date med forloveden, og det var veldig koselig å bare nyte kvelden med raringen min. Var litt vemodig å se siste HP filmen, når jeg har vokst opp med bøkene og filmene. Togturen hjem var bare hysterisk, forloveden påpekte at jeg måtte være en god rollemodell for snuppa vår. Jeg hadde da sittet og vært litt barnslig. Jeg sa da at jeg hadde lyst til å være litt som moren min, og jeg fikk det blikket fra forloveden og et nei. Moren min er smågal (synes jeg, men er glad i henne uansett).. Mitt svar tilbake var "Tror du virkelig familien din er noe bedre", da satte han i gang med å le intenst og ba meg bare glemme samtalen. Jeg er glad i svigers, men de er nå mer gale enn mine foreldre. Er veldig trøtt akkurat nå, så kommer vel til å lese gjennom alle innleggene deres i morgen (hvis ikke, så blir det bare tullprat herfra).
Gjest Delphina Skrevet 16. juli 2011 #858 Skrevet 16. juli 2011 Så bra at det ble en vellykket date Takk! Er alltids vellykket, siden det er oss to (vel, tre om du teller med C). --- Sitter her og tenker over hvor heldig jeg er, som skal bli mamma om en 10 ukers tid. Jeg kjenner meg takknemlig. Legger også merke til at jeg faktisk bare gleder meg til å se barnet mitt. Vi har fått vite det blir jente, men i bakhodet tenker jeg "hva om det blir en gutt".. Sitter og kjenner meg like lykkelig, da det er barnet vårt. Kjenner at morskjærligheten overvinner ønsket om kjønn, så lenge barnet vårt har det bra, så er jeg fornøyd. Og jeg sover ikke ordentlig, så beklager vrøvlet som kommer her.
Sushi Skrevet 16. juli 2011 #859 Skrevet 16. juli 2011 Du har mye å glede deg til Og uansett hvem som kommer ut så kommer du til å være utrolig glad for at det er akkurat henne (eller ham, hvis det skulle skje). Tenk at det bare er 10 uker igjen!
Gjest Delphina Skrevet 16. juli 2011 #860 Skrevet 16. juli 2011 Du har mye å glede deg til Og uansett hvem som kommer ut så kommer du til å være utrolig glad for at det er akkurat henne (eller ham, hvis det skulle skje). Tenk at det bare er 10 uker igjen! Jeg gleder meg virkelig til å se henne selv om jeg er litt forberedt på at det kan være en liten gutt også (til tross for at vi har sett kaffebønna to ganger). Bare å kunne holde datteren min. 10 uker er ikke så lenge til. Er allerede over 30 uker. Synes det er virkelig stort i seg selv jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå