benni Skrevet 13. juli 2011 #821 Skrevet 13. juli 2011 Koselig med oppdatering ja Føler meg som en hval jeg og, selv om jeg er veldig liten Men har lyst på stoor mage jeg og nå, føle at jeg virkeligen er gravid Og ekstra stas når mannen du elsker syns du er feiende flott <3 Herlig med masse liv og aktivitet, begynner vell å bli trangt for den lille prinsessa nå Ikke lenge til hun melder sin ankomst :D
Gjest Delphina Skrevet 13. juli 2011 #822 Skrevet 13. juli 2011 Koselig med oppdatering ja Føler meg som en hval jeg og, selv om jeg er veldig liten Men har lyst på stoor mage jeg og nå, føle at jeg virkeligen er gravid Og ekstra stas når mannen du elsker syns du er feiende flott <3 Herlig med masse liv og aktivitet, begynner vell å bli trangt for den lille prinsessa nå Ikke lenge til hun melder sin ankomst :D Vi føler oss alle litt som hvaler. Det er først i det siste jeg føler meg litt stor, har alltid følt meg liten, litt som Teriyaki. Var knapt nok synlig mage på meg til uke 26 (synes jeg), og plutselig dukket magen opp.. Han elsker meg som jeg er heldigvis, og forstår at kroppen min forandrer seg med svangerskapet. Begynner å bli trangt. Akkurat nå hikker hun veldig.
Teita Skrevet 13. juli 2011 #823 Skrevet 13. juli 2011 Tror ikke jeg har kjent hikking enda jeg. Hmm.. Jaja, vi får bare være hvaler noen måneder til Så går vi fra hval - til mamma
Teriyaki Skrevet 13. juli 2011 #824 Skrevet 13. juli 2011 Har ikke kjent hikking jeg heller! Menmen.. Kan ikke si jeg føler meg som en hval enda, hehe..Men det kommer vel. Magen har blitt synlig større på bare en uke, så nå går det vel fort i svingene. Ha en fin dag, Delphina! ...Er du glad i delfiner, forresten? Eller mener du noe annet med brukernavnet?
Gjest Delphina Skrevet 13. juli 2011 #825 Skrevet 13. juli 2011 (endret) Tror ikke jeg har kjent hikking enda jeg. Hmm.. Jaja, vi får bare være hvaler noen måneder til Så går vi fra hval - til mamma Merker det veldig fort, rytmiske dunk både ved ribbein og ved bekkenet, siden hun sitter med rompen mot bekkenet. Fra strandet hval til mødre. For min del er det bare 10 uker igjen til termin (sånn ca), så... Det er ikke så lenge jeg skal gå som strandet hval. Er bare av og til jeg føler meg lettere strandet. Har ikke kjent hikking jeg heller! Menmen.. Kan ikke si jeg føler meg som en hval enda, hehe..Men det kommer vel. Magen har blitt synlig større på bare en uke, så nå går det vel fort i svingene. Ha en fin dag, Delphina! ...Er du glad i delfiner, forresten? Eller mener du noe annet med brukernavnet? Merker mye til hikking, men så er jeg jo snart 30 uker på vei. Magemessig er vi veldig like skjønner du, det er først nå jeg føler meg litt som en hval, magen er i veien hele tiden! Min synes ikke særlig før jeg var 25-26 uker på vei. Takk i lige måde, og ja, er veldig glad i delfiner. Favorittdyret mitt. Synes de bare er så sjarmerende. Endret 13. juli 2011 av Delphina
Knøtteliten Skrevet 13. juli 2011 #826 Skrevet 13. juli 2011 Du er sikkert en søt hval hehe..jeg må innrømme at jeg tenkte "åååå hjeeeelpes min..!" når jeg så hun ene på venteværelset da vi skulle på UL i går og satt og funderte på om hun virkelig hadde bare én eller om det var flere inni der.. Jeg kan liksom ikke i min villeste fantasi forestille meg at jeg kommer til å bli SÅ hval som hun, men hvem vet - når advent nærmer seg sitter jeg kanskje "stranda" i sofaen og veier mine ord litt bedre........... En ting er iallefall sikkert: vokser jeg i samme hastighet frem til desember kommer jeg til å sprekke - så håper det roer seg bittelitt :gjeiper: (magen har jo mangedobla seg iløpet av 2-3 uker!)
Gjest Delphina Skrevet 13. juli 2011 #827 Skrevet 13. juli 2011 Du er sikkert en søt hval hehe..jeg må innrømme at jeg tenkte "åååå hjeeeelpes min..!" når jeg så hun ene på venteværelset da vi skulle på UL i går og satt og funderte på om hun virkelig hadde bare én eller om det var flere inni der.. Jeg kan liksom ikke i min villeste fantasi forestille meg at jeg kommer til å bli SÅ hval som hun, men hvem vet - når advent nærmer seg sitter jeg kanskje "stranda" i sofaen og veier mine ord litt bedre........... En ting er iallefall sikkert: vokser jeg i samme hastighet frem til desember kommer jeg til å sprekke - så håper det roer seg bittelitt :gjeiper: (magen har jo mangedobla seg iløpet av 2-3 uker!) Jeg er visstnok en sexy hval! Forlovedens ord, ikke mine. Synes selv jeg ser kosegravid ut. Føler bare at magen er i veien hele tiden. Man tenker slik når man ser andre, synes det er så mange som er så store når man sitter der med en liten kul. Nå ser jeg på magen min og tenker: "Blir du større nå, så detter jeg fremover". Merkelig nok, så går jeg fremdeles med god holdning, så jeg har jo heller ikke problemer med ryggen (annet enn brystkassa, fordømrade bryst). Magen mangedobler seg, og så roer den seg ned, håper jeg. Vil ikke se gedigen uuuut!
Knøtteliten Skrevet 13. juli 2011 #828 Skrevet 13. juli 2011 (endret) Jeg skal heller satse på å bli en hai jeg, tror jeg (for de er jo eh..ofte..litt mindre..liksom ) Endret 13. juli 2011 av Knøtteliten
Gjest Delphina Skrevet 13. juli 2011 #829 Skrevet 13. juli 2011 Jeg skal heller satse på å bli en hai jeg, tror jeg (for de er jo eh..ofte..litt mindre..liksom ) betyr at du glefser litt ekstra fra deg da, og er litt farligere. Dog, jeg kunne jo vært en spekkhogger.
Knøtteliten Skrevet 13. juli 2011 #830 Skrevet 13. juli 2011 betyr at du glefser litt ekstra fra deg da, og er litt farligere. Dog, jeg kunne jo vært en spekkhogger. Jeg skal for det meste bli en snill og sexy hai, tenker jeg Tha sexy-shark, with a license to snap
Gjest Delphina Skrevet 13. juli 2011 #831 Skrevet 13. juli 2011 Jeg skal for det meste bli en snill og sexy hai, tenker jeg Tha sexy-shark, with a license to snap Det høres bra ut. With a license to snap indeed. Tror de fleste gravide har litt rett til det, neida. Er bare mer hormoner som flyter rundt inni her. Her sitter jeg, når jeg blir kalt en liten hval, og lager hval-lyder etter beste evne. Jeg er så overtrøtt at alt det jeg skriver bare blir tullete. Sånn går det når man ikke får optimale mengder søvn. Og jeg greier ikke alltid ta en middagslur.
Timseh Skrevet 13. juli 2011 #832 Skrevet 13. juli 2011 Det er så deilig når den lille hikker Tror vi alle føler oss som noen hvaler Kan ikke si at jeg ser så vakker ut som en svær hval, men jeg har faktisk blitt sjekket opp et par ganger som gravid Kan du ikke ta lydopptak med hval-lyder? Jeg vil gjerne høre
Gjest Delphina Skrevet 13. juli 2011 #833 Skrevet 13. juli 2011 Det er så deilig når den lille hikker Tror vi alle føler oss som noen hvaler Kan ikke si at jeg ser så vakker ut som en svær hval, men jeg har faktisk blitt sjekket opp et par ganger som gravid Kan du ikke ta lydopptak med hval-lyder? Jeg vil gjerne høre Det er utrolig deilig, det er kanskje ikke spark, men det er et tegn at hun er inni der og holder på som hun skal. De dagene hun ligger med ryggen utover (altså mot mageskinnet), så er det hikking jeg kjenner godt. Du er vel ei pen frøken ellers også. Selv har jeg ikke opplevd det, men så går jeg med forloveden og vi kysser hverandre og holder hender. Ikke vanskelig å se at vi skal bli foreldre sammen. Er nesten litt fristende. Jeg svarer gjerne med hval-lyder om jeg blir kalt hval. Får alltid forloveden til å le på den måten. Er ikke så bra, bare tullelyder egentlig.
Teriyaki Skrevet 13. juli 2011 #834 Skrevet 13. juli 2011 Kjæresten min lager hval-lyder til meg, og kaller meg "hval-line"
Gjest Delphina Skrevet 13. juli 2011 #835 Skrevet 13. juli 2011 Kjæresten min lager hval-lyder til meg, og kaller meg "hval-line" Da hadde jeg bare svart tilbake med hval-lyder. Neida, jeg tuller. Heldigvis har jeg ikke noen kallenavn.
benni Skrevet 13. juli 2011 #836 Skrevet 13. juli 2011 Vi føler oss alle litt som hvaler. Det er først i det siste jeg føler meg litt stor, har alltid følt meg liten, litt som Teriyaki. Var knapt nok synlig mage på meg til uke 26 (synes jeg), og plutselig dukket magen opp.. Han elsker meg som jeg er heldigvis, og forstår at kroppen min forandrer seg med svangerskapet. Begynner å bli trangt. Akkurat nå hikker hun veldig. Hehe jeg føler meg vell egentlig ikke som en hval jeg heller, men ser kroppen har forandret seg litt da. Men gleder meg til å bli hval jeg Følte meg neeeeeesten, altser, bare neeesten, litt fin når jeg gikk på stranda i dag i bikini ;P Men føler den er liten enda, og håper den blir litt mer hvalaktig til vi skal til sydenland neste uke sånn at jeg kan gå rundt med strutemage og alle kan beundre den (sånn jeg pleier å gjør når gravide går forbi meg). Kroppen vår forandrer seg, og heldigvis er det noe gubben her og syns er greit Han syns jeg er den flotteste gravidejenta han noensinne har sett da kan man ikke annet en å smelte <3 Åå, gleder meg til mini begynner å hikke og :D Det kan jeg tenke meg er morsomt. Hørt mange sier det kiler. Syns du det??
Gjest Delphina Skrevet 13. juli 2011 #837 Skrevet 13. juli 2011 Hehe jeg føler meg vell egentlig ikke som en hval jeg heller, men ser kroppen har forandret seg litt da. Men gleder meg til å bli hval jeg Følte meg neeeeeesten, altser, bare neeesten, litt fin når jeg gikk på stranda i dag i bikini ;P Men føler den er liten enda, og håper den blir litt mer hvalaktig til vi skal til sydenland neste uke sånn at jeg kan gå rundt med strutemage og alle kan beundre den (sånn jeg pleier å gjør når gravide går forbi meg). Kroppen vår forandrer seg, og heldigvis er det noe gubben her og syns er greit Han syns jeg er den flotteste gravidejenta han noensinne har sett da kan man ikke annet en å smelte <3 Åå, gleder meg til mini begynner å hikke og :D Det kan jeg tenke meg er morsomt. Hørt mange sier det kiler. Syns du det?? Det kommer, det kommer. Neida, det er individuelt om man føler seg stor eller ikke. Så lenge du føler deg fin, så er det jo kjempefin. Jeg synes jeg ser kjempefin ut til tider og får høre jeg er vakker fra forloveden. Synes det er litt rart, jeg er ikke peneste personen på jord, bare sånn allminnelig. Magen din blir vel litt større i løpet av uken. Det kiler av og til, men nå hikker hun såpass hardt at det føles litt ubehagelig. Det smeller litt godt på blæren.
Gjest Delphina Skrevet 14. juli 2011 #838 Skrevet 14. juli 2011 (endret) Stjal denne fra Ripsy og Teriyaki. Statusoppdatering Termin: 22.09.2011 På vei: 30+0 (hjelp!) Igjen til termin: 10+2 (norsk standard)/10+0 (nederlandsk standard) Kjønn: Jente Utålmodig? Det varierer, noen dager er jeg veldig utålmodig, andre dager er jeg ikke. Legger merke til at det henger sammen med aktivitetsnivået til frøken C. Om hun er veldig aktiv, så er jeg mindre utålmodig, men er hun mindre aktiv og ligger med ryggen mot mageskinnet mitt, så er jeg mer utålmodig. Aktivitet i magen: Varierer, de dagene hun ligger med ryggen mot mageskinnet kjenner jeg som regel bare hikkingen (da hun ligger med bena opp mot ansiktet). Navn: Ja, lille C (hemmelig navn fram til fødsel). Vektøkning: Sist jeg sjekket var det 6 kg. Vann i kroppen: Ja, litt i bena. Kynnere: Oh yes! De er ikke vonde eller ubehagelige, bare morsomt å se på magen bli hard. Humør: Er i godt humør mesteparten av tiden, men legger merke til at jeg er mer hormonell til tider. Barnerom: Det står klart, men vi må pakke ut madrassen og vil ikke gjøre det før det har gått noen uker til. Utstyr: Har det meste vi trenger, noen småsaker igjen som vi mest trolig kjøper til helgen. Brystpumpe og slikt kjøper vi etterhvert, da jeg ikke vil benytte penger på pumpe om jeg faktisk IKKE kan amme. Tar ting som det kommer. Melk i brystene: Jepp! Har begynt å lekke litt også. Fødsel: Det er noe jeg grugleder meg til, gruer meg til om jeg ikke takler smertene og gleder meg til å se datteren vår. Det er vel det største for meg, å se datteren vår. Plager: Litt forstoppelser, men ikke så ille som da jeg var halvveis. Litt ødem og litt ryggvondt oppe ved brystene (da jeg har tunge mugger). Skal ikke klage for å være helt ærlig. Er i veldig god form ellers og er veldig takknemlig for at jeg er i så god form enda. *bank i bordet* Oppegående: Har jeg noensinne vært oppegående? Nei, er veldig oppegående. Sulten: Du... Jeg er gravid.. Sulten er bare fornavnet.. Det varierer, noen dager er jeg veldig sulten, andre dager mer avslappet. Spesielle matlyster: Pærer nå for tiden. Spiser nesten bare pærer. Pasta bolognese, kylling med hvitløk og ost, brødskive med hvitløkssmør og skinke og appelsin juice. Endret 14. juli 2011 av Delphina
benni Skrevet 14. juli 2011 #839 Skrevet 14. juli 2011 Haha, kan tenke meg det er en rar følelse :D Jeg stykker så av og til når han sparker- er så hardt til tider Så når jeg lå på stranda i går sparket han til og jeg satte i et brøl haha. Ikke bare liiiite flaut da Koselig med statusoppdatering :D Den tror jeg at jeg skal ta å stjele senere i dag
Gjest Delphina Skrevet 14. juli 2011 #840 Skrevet 14. juli 2011 Haha, kan tenke meg det er en rar følelse :D Jeg stykker så av og til når han sparker- er så hardt til tider Så når jeg lå på stranda i går sparket han til og jeg satte i et brøl haha. Ikke bare liiiite flaut da Koselig med statusoppdatering :D Den tror jeg at jeg skal ta å stjele senere i dag Jeg reagerte med småhyl når hun ikke sparket like hardt som nå, dvs rundt der du er nå. Nå smiler jeg og sier rolig at hun har sparket. Av en eller merkelig grunn er jeg mer rolig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå