Gjest Delphina Skrevet 7. juli 2011 #761 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) for 29 uker! Jeg kjenner meg ikke mer klok i dag. I dag er jeg veldig positiv, og planlegger å sende dusinvis av mailer til universitetet, tror uansett det jeg kan gjøre er å prøve å se om det går, og kanskje ikke si opp plassen. Jeg får tid til å være med datteren vår, og jeg kan da også gi henne en veldig god oppvekst. Det er mange ting jeg må tenke på, og som jeg må snakke med universitetet om. Det er alltids en mulighet, og man får alltids bare prøve, ikke sant? Jeg er en voldsom vinglete person føler jeg. Jaja, i dag har frøkna vært rolig, litt bevegelse. Tror hun er sliten etter i går, for hun var overalt i går. Får uansett se utover dagen, om hun fremdeles er like rolig, ringer jeg bare jordmor. For det er vanlig at hun har rolige dager, så jeg uroer meg ikke spesielt nevneverdig, men... Det er uansett greit å få sjekket. Det buldret i magen rett etter at jeg skrev dette og la det ut. Hun beveger seg som hun skal. Endret 7. juli 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. juli 2011 #762 Del Skrevet 7. juli 2011 For 29 uker 11 uker igjen! Lykke til med å finne ut av hva du skal gjøre med hensyn til studier og livet Det går helt sikkert veldig fint med den lille prinsessen i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. juli 2011 #763 Del Skrevet 7. juli 2011 For 29 uker 11 uker igjen! Lykke til med å finne ut av hva du skal gjøre med hensyn til studier og livet Det går helt sikkert veldig fint med den lille prinsessen i magen din Siste uken med 2-tall foran! Deilig! Tusen takk, trenger det. Kjenner meg sliten og veldig vinglete. Hun har det bra, kjente litt stanging mot ribbeina, og plutselig buldret det. Selv om det ikke buldret over lengre tid, så var det et tegn på at noen våknet. Hun har dager hvor hun er litt mindre aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 7. juli 2011 #764 Del Skrevet 7. juli 2011 29 uker Lykke til med studieplanlegging! Du klarer det du vil Trives best når lillemann herjer i magen for da vet jeg at han er der. Blir jo så fort engstelig selv om jeg egentlig vet at alt er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. juli 2011 #765 Del Skrevet 7. juli 2011 29 uker Lykke til med studieplanlegging! Du klarer det du vil Trives best når lillemann herjer i magen for da vet jeg at han er der. Blir jo så fort engstelig selv om jeg egentlig vet at alt er bra. Takk! Jeg vet jeg greier alt. Sitter og tenker på forskningsbiten av mastergraden. Er det mulig å jobbe med et selskap her mens jeg tar mastergraden og gjør forskningen hos dem? Her kjører hjernen på høygir. Det er best når de er aktive. Hu har vært mer aktiv nå, så.. Skal ikke uroe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 7. juli 2011 #766 Del Skrevet 7. juli 2011 Så flink du er som tenker å fortsette med studinene med en liten prinsesse hjemme. Du kan jo prøve å se hvordan det går, blir det for slitsom kan du vel ta det opp ved en senere anledning.... Skjønner godt at du blir bekymret når du ikke kjenner liv. Blir sånn at man kjenner etter hver dag for å kjenne om alt står bra til der nede Hadde en sånn dag forrige uke jeg også hvor det var uvanlig stille, men da tok hun igjen all aktivitet på kvelden/natten så da var det liksom ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. juli 2011 #767 Del Skrevet 7. juli 2011 Så flink du er som tenker å fortsette med studinene med en liten prinsesse hjemme. Du kan jo prøve å se hvordan det går, blir det for slitsom kan du vel ta det opp ved en senere anledning.... Skjønner godt at du blir bekymret når du ikke kjenner liv. Blir sånn at man kjenner etter hver dag for å kjenne om alt står bra til der nede Hadde en sånn dag forrige uke jeg også hvor det var uvanlig stille, men da tok hun igjen all aktivitet på kvelden/natten så da var det liksom ingen tvil Har litt lyst til å starte, nå som jeg har fått plass. Tenk, Delphina fikk plass. Uansett, tror jeg kan greie å snakke med universitetet om det skulle være andre muligheter ved enkelte deler av mastergraden. Det er fristende å ta denne graden! Siden vi er i siste trimester forventer jeg nesten bevegelse hver dag. hun er aktiv, og sparket hånden min nå nettopp. Tror hun danser her, og snur seg. Er mye nedspark, ikke særlig til buldring. Det er aldri tvil når magen danser og hopper. Legger merke til at det er enten på dagen eller på kvelden hun er aktiv, ikke begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. juli 2011 #768 Del Skrevet 7. juli 2011 29 uker Lykke til med studiene(planlegging), du er så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. juli 2011 #769 Del Skrevet 7. juli 2011 29 uker Lykke til med studiene(planlegging), du er så flink Takk! Tusen takk, det trengs. Vingler fælt. Føler meg ikke så flink, selv om jeg har greid å nå så langt. Må bare finne motivasjonen og "ballene", slik at jeg får fikset dette. Fisket frem "ballene" i fjor høst, da jeg ville fikse ting rundt studiene (forbedring av karakterer). Får nå fiske dem frem igjen, så får heller universitetet hate meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. juli 2011 #770 Del Skrevet 7. juli 2011 Takk! Tusen takk, det trengs. Vingler fælt. Føler meg ikke så flink, selv om jeg har greid å nå så langt. Må bare finne motivasjonen og "ballene", slik at jeg får fikset dette. Fisket frem "ballene" i fjor høst, da jeg ville fikse ting rundt studiene (forbedring av karakterer). Får nå fiske dem frem igjen, så får heller universitetet hate meg litt. Jo, du er virkelig flink, vær optimistisk og tenk positivt om deg selv Haha, ballene Jeg heier deg frem så du får fisket frem motivasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. juli 2011 #771 Del Skrevet 7. juli 2011 Jo, du er virkelig flink, vær optimistisk og tenk positivt om deg selv Haha, ballene Jeg heier deg frem så du får fisket frem motivasjonen Takk! Er optimistisk, men også realistisk. Ja, "ballene". Er litt vant til å si "ballene" istedetfor mot. Tror det har med oppveksten min å gjøre. Har engelsk som morsmål, og er vant til å høre "You don't have the balls to do it", som jo betyr at man ikke har mot nok til å gjøre en ting. Så.. Derfor.. Baller. Jaja, er litt rar. Tror jeg burde lagt meg for to timer siden eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 7. juli 2011 #772 Del Skrevet 7. juli 2011 Takk! Er optimistisk, men også realistisk. Ja, "ballene". Er litt vant til å si "ballene" istedetfor mot. Tror det har med oppveksten min å gjøre. Har engelsk som morsmål, og er vant til å høre "You don't have the balls to do it", som jo betyr at man ikke har mot nok til å gjøre en ting. Så.. Derfor.. Baller. Jaja, er litt rar. Tror jeg burde lagt meg for to timer siden eller noe slikt. WOW, du er utrolig heldig som har engelsk som morsmål. Da hadde du vel en god del fordeler på ungdomsskolen + videregående Jeg tror også jeg burde lagt meg for en del timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. juli 2011 #773 Del Skrevet 8. juli 2011 Oooooi!!! Mye nytt på kort tid!! Spennende!! Men skjønner vinglingen... Selv hater jeg å måtte velge men man må bare spekulere og prøve seg frem til det man tror blir best:) Dyktige damen!! Ohooiii!!! Snart over på tretti tallet du nå!! Gosj, det går fort! Håper du får ei super helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. juli 2011 #774 Del Skrevet 8. juli 2011 WOW, du er utrolig heldig som har engelsk som morsmål. Da hadde du vel en god del fordeler på ungdomsskolen + videregående Jeg tror også jeg burde lagt meg for en del timer siden Var nok heldig ja, la lite arbeid i engelsk og fikk allikevel gode karakterer. Så det er jo en nyttig fordel. Tror vi alle burde gå til sengs tidligere. Jeg var trøtt rundt 10-tida, men sovna ikke før halv ett tenker jeg Oooooi!!! Mye nytt på kort tid!! Spennende!! Men skjønner vinglingen... Selv hater jeg å måtte velge men man må bare spekulere og prøve seg frem til det man tror blir best:) Dyktige damen!! Ohooiii!!! Snart over på tretti tallet du nå!! Gosj, det går fort! Håper du får ei super helg:) Ja, mye spennende! Det er mye jeg tenker på med mastergraden, og det virker som det finnes en haug med fordeler og en haug med ulemper. slitsomt å vingle. Tror uansett jeg bare må ta et steg om gangen. Ja, snart over 30-tallet. Det blir deilig å vite at jeg da bare har 10 uker til termin og etter det mindre. Føler meg litt godrund nå, selv om det kun er magen som er rund. Håper du også får en fin fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. juli 2011 #775 Del Skrevet 8. juli 2011 Har ikke stort å oppdatere dere damer med, er ikke stort som skjer her i flotte Nederland annet enn at jeg rydder huset, vagger rundt i gatene og skriver notater inn på dataen. Selvfølgelig koser jeg meg med forloveden. Håper dere uansett får en fin fin helg. Til helgen skal forloveden og jeg sette oss ned og virkelig ta tak i nederlandsken. Har vært litt småsløv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 8. juli 2011 #776 Del Skrevet 8. juli 2011 Spennende å lære et nytt språk Tusen takk for magebilde forresten. Kjempe fin gravid mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. juli 2011 #777 Del Skrevet 8. juli 2011 Spennende å lære et nytt språk Tusen takk for magebilde forresten. Kjempe fin gravid mage Det blir artig. Jeg kan spørre og forstå lette ting, så jeg er ikke helt blank på nederlandsken. Ingen årsak Og takk for komplimentet. --- Vil bare legge til en liten ting. Forloveden og jeg satt på sofaen, og jeg så at jeg kunne gjøre noe med navelen, altså dytte den ut littegrann. Synes dette var festlig jeg. Forloveen ser jo på meg som om jeg er helt tullerusk (noe jeg er). Deretter legger han hodet på magen, og etter en liten stund setter han seg opp med tårer i øynene. Gjett hva han hadde hørt.. Hjerterytmen til jenta. Vi dobbeltsjekket med min egen puls, noe det ikke var. Det var vel over dobbelt så raskt visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. juli 2011 #778 Del Skrevet 8. juli 2011 Wow, så utrolig spesielt. Det må jeg få kjæresten min til å gjøre også Trodde ikke det gikk an uten doppler, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. juli 2011 #779 Del Skrevet 8. juli 2011 Wow, så utrolig spesielt. Det må jeg få kjæresten min til å gjøre også Trodde ikke det gikk an uten doppler, jeg. Trodde ikke det var mulig selv, men det er visst det. Har lest det flere steder og hørt det på "In the womb". Tror jeg faktisk også skal sitere babyverden akkurat her. Nå samles nytt fett under huden hele tiden, slik at huden blir mindre gjennomsiktig og rynkete. Hjertelyden kan høres i stetoskop, og enkelte vil kunne høre det lille hjertet slå ved å legge øret mot magen. Lenke: http://www.babyverden.no/Gravid/Uke-for-uke/27-uker/ Så det er faktisk mulig. Stolt er hvertfall forloveden, som gleder seg til å bli pappa til lille C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 9. juli 2011 #780 Del Skrevet 9. juli 2011 Oj du er jammen flink til å skrive! Bor du i Nederland nå? Har vært der et par ganger, synes det er et fantastisk fint land, så rent alt sammen og menneskene er liksom mye mer "varme" enn nordmenn :-) Hører litt på nederlandske Nick en Simon, de har mange fine grinesanger for en gravid tjukkas :-D Håper formen din er bra, vi er jo veldig jevne i graviditeten og det er alltid moro å lese om andre sine erfaringer som er like langt på vei. Har dere blitt enig om navn til den lille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå