Gjest Delphina Skrevet 1. juli 2011 #701 Del Skrevet 1. juli 2011 Tusen tusen takk :D Da skal jeg se og få ordnet på det Takk for gratulasjonen. Hehe, ei fremtidig turnjente det da kanskje Guttetassen vår hadde armene foran ansiktet gjennom hele undersøkelsen, og føttene i kross Skulle ikke vise noen ting. Men JM klarte å se at det var gutt likevell Vakker er hun nok, og spesielt vakker siden det er dattera di :D Kjenner følelsen. Kjempe stolt når jeg viser frem uklare ul bilder, lurer på hvordan det blir når han kommer til Da er det ekstra godt å nå så langt :D Tror kanskje jeg har tittet innom dagboka di tidligere og, bare vært så sleip at jeg ikke har lagt igjen noe kommentar, stygge meg Men skal ta å titte igjennom en annen dag hos deg Nå skal jeg straks avgårde på kveldsvakt :D Jeg er nå i følge jordmor og ul 19+1. Føles veldig liten siden jeg i utgangspunktet var komt mye lenger ifølge mens og lege. Men men. Viktigste er at lilleprinsen har det fint :D Ingen årsak! Hjelper med glede vet du. Dattera mi tror jeg blir fotballspiller. Mamma er jo så glad i fotball, og pappa er god keeper (håpløs på banen). Dog, jeg støtter turning også. Det blir artig å se når de kommer, hvem de ligner på og slikt. Jeg synes frøkna ser ut som en blanding av meg og forloveden, mens andre som ser henne synes hun ligner enten på meg eller på forloveden. Hun er nydelig i mine øyne, men de fleste foreldre synes vel avkommet er det vakreste. Jeg skriver her bare for å dele litt av livet mitt, og for å kunne huske hvordan svangerskapet har vært. Uansett om du legger igjen spor eller ikke, så håper jeg jo uansett du har kost deg med lesingen. Du er jo snart halvveis! Det i seg selv er jo ikke så verst det heller. Blir deilig i morgen, da har du nådd halvveisen! 20 uker! Bare 20 uker til! :hjerte: Hei Delphina! Her har det jammen meg vært mye aktivitet siden mandag! Så utrolig deilig at du er så fornøyd etter 3D! Må være en utrolig god følelse! Mange av babyene er sjenerte, virer det som! Det var gutten min også, men sånn er det vel bare! Og for å ha kommet til siste trimester! TO tredjedeler unnagjort! Det er jammen ikke værst! Men selv om du gleder deg til snuppa kommer, så husk å nye å være gravid! Er jammen ikke mange gangene i livet man er så heldig å få bære et gryende liv! Her er det like mye aktivitet som i magen (vel, frøken C er nok mer aktiv ). Det er en utrolig god følelse, uansett om vi kanskje ikke fikk de klareste bildene. Vi fikk sett datteren vår igjen, og se at hun hadde vokst seg til over kiloen. Tror de er sjenerte disse småtrollene, men så tror jeg det ikke er så lett å leve i en liten plass heller. Det er jo absolutt ikke verst. Å gå fra å teste positiv, for så å oppleve en liten ubetydelig blødning som kunne ha vært en SA, til plutselig å være her er bare merkelig. Jeg nyter hver dag og hvert spark, jeg holder alltid på magen og nyter denne følelsen. Det at jeg skal bli mamma, er fremdeles uvirkelig. Nyter dagene med forloveden, hvor han kysser og holder magen. Så vi nyter svangerskapet, datteren vår og hverandre (på forskjellige måter). Nå turnes det rundt inni magen. Lurer på om snuppa har begynt å snu seg jeg, eller om hun venter litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 2. juli 2011 #702 Del Skrevet 2. juli 2011 Fotballspiller ja, ikke så verst det heller Syns og det skal bli artig å se hvem de er lik på. Hvilke trekk de får og hvilken personlighet de har Spennende tid i møte :D Tror nok jeg har kost meg med lesingen ja, hvis ikke hadde jeg ikke giddet Skriver og for å huske mer av svangerskapet, men tenker litt på å kjøpe en fin bok å skrive litt i og, men ikke bestemt meg enda Jeg er håpløs, begynner bra og slutter elendig Skal bli deilig å komme halveis ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juli 2011 #703 Del Skrevet 2. juli 2011 Fotballspiller ja, ikke så verst det heller Syns og det skal bli artig å se hvem de er lik på. Hvilke trekk de får og hvilken personlighet de har Spennende tid i møte :D Tror nok jeg har kost meg med lesingen ja, hvis ikke hadde jeg ikke giddet Skriver og for å huske mer av svangerskapet, men tenker litt på å kjøpe en fin bok å skrive litt i og, men ikke bestemt meg enda Jeg er håpløs, begynner bra og slutter elendig Skal bli deilig å komme halveis ja :D Det blir så absolutt spennende. Jeg skriver her, fordi folk kommenterer, noe som gjør at jeg husker dagboken. Det blir lettere å skrive ned alle ting jeg tenker på. Har en avtale med forloveden at det jeg har skrevet her om svangerskapet, skal oversettes til engelsk. Det er bare å glede seg. Etter det, så går det fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 2. juli 2011 #704 Del Skrevet 2. juli 2011 Det blir så absolutt spennende. Jeg skriver her, fordi folk kommenterer, noe som gjør at jeg husker dagboken. Det blir lettere å skrive ned alle ting jeg tenker på. Har en avtale med forloveden at det jeg har skrevet her om svangerskapet, skal oversettes til engelsk. Det er bare å glede seg. Etter det, så går det fort. Så koselig Vi må ta vare på alle minnene vi kan, for vi glemmer utrolig fort småting som vi er skråsikkre på at deeeet glemmer jeg aldri (vertfall jeg) Og det blir vell ikke så mye bedre når ammetåka inntar for fult Syns allerede det går skremmende fort jeg :D Men godt er det, for ville helst hatt gutten min i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juli 2011 #705 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) Så koselig Vi må ta vare på alle minnene vi kan, for vi glemmer utrolig fort småting som vi er skråsikkre på at deeeet glemmer jeg aldri (vertfall jeg) Og det blir vell ikke så mye bedre når ammetåka inntar for fult Syns allerede det går skremmende fort jeg :D Men godt er det, for ville helst hatt gutten min i går Det går skremmende fort. Synes det var i går jeg var halvveis, men sånn er det. Dagene går mer i ett nå. --- Har hentet første pakken, og i den fantes det fine ting som var nyttige. Hadde kjøpt meg noen våtserivetter for stumpen hennes, og ikke visste jeg at i pakken så var det en boks for nettopp våtservietter, en fin gul boks. Jeg hylte litt. Heldigvis var ikke forloveden hjemme, så jeg blir ikke påmint om dette. Føler meg i god form, går like fort som før, men må stoppe litt opp, da jeg får litt hold på siden når snuppa sovner. Føler meg vakker, mest fordi når forloveden kommer hjem, så får jeg veldig dype, lidenskaplige kyss. Må også innrømme at da jeg gikk hjemmefra nå isted for å handle inn litt småsaker (som ikke var lite heller), så synes jeg han bare så utrolig kjekk ut. Har fått spørsmål fra forloveden om hva jeg skriver om, og jeg svarer ærlig, at jeg skriver om hvor lykkelig jeg er. Dere skulle bare ha sett hvor bløt i ansiktet han ble. Jenta spreller rundt, og jeg kjente godt hvor hun satt nå i sted, med hode mot høyre ribbein. Hun liker seg fremdeles på høyre side. Har også blitt mer vant til å snu meg i senga og manøvrere megselv rundt, sånn at jeg fungerer som normalt igjen. Så, svangerskap er ingen hindring. Smelter hver gang jeg ser bildene av frøken C, hun er bare så skjønn. Er litt rart å tenke på at jeg har lagd en så flott liten frøken. Er litt stolt jeg. Edit: Må bare legge til at lille frøken C var enten litt irritert eller litt hyperaktiv, for magen min buldret av aktivitet. Satt her og småfniste for meg selv. Endret 2. juli 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. juli 2011 #706 Del Skrevet 2. juli 2011 Hihi, så koselig! Hun er sikkert kjempepen! Du må gjerne legge ut et bilde av henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juli 2011 #707 Del Skrevet 2. juli 2011 Hihi, så koselig! Hun er sikkert kjempepen! Du må gjerne legge ut et bilde av henne! Kan hende jeg legger ut magebilde på bloggen min på KG. Er bare det at jeg er litt sjenert av meg (akkurat som datteren min). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. juli 2011 #708 Del Skrevet 2. juli 2011 Bloggen din, eller her inne? Ja, gjør det - gjør det! Blir alltid i godt humør av å lese dagboken din. Er så hyggelig å høre at dere er så forelsket og glad i lillejenta deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. juli 2011 #709 Del Skrevet 3. juli 2011 Kan hende jeg legger ut magebilde på bloggen min på KG. Er bare det at jeg er litt sjenert av meg (akkurat som datteren min). Har du en blogg her også? Men ja, gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 3. juli 2011 #710 Del Skrevet 3. juli 2011 Herlig å være så lykkelig <3 Ikke rart vi er det med tanke på huleboeren vertfall :D Og en fantastisk mann i tillegg er ikke feil Spennende med magebilde, legg ut daa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 3. juli 2011 #711 Del Skrevet 3. juli 2011 Har du blogg og? Ja til magebilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 4. juli 2011 #712 Del Skrevet 4. juli 2011 Bloggen din, eller her inne? Ja, gjør det - gjør det! Blir alltid i godt humør av å lese dagboken din. Er så hyggelig å høre at dere er så forelsket og glad i lillejenta deres Kanskje, kanskje! Det er koselig at jeg gjør at noen blir i godt humør. Det varmer meg. Det er liksom det jeg elsker å gjøre. Glad er vi begge i snuppa. Har du en blogg her også? Men ja, gjør det! Har det ja! Ønsker av diverse årsaker å ikke poste bilder direkte ute i denne dagboken. Skal se om jeg fikser det løpet i kvelden. Herlig å være så lykkelig <3 Ikke rart vi er det med tanke på huleboeren vertfall :D Og en fantastisk mann i tillegg er ikke feil Spennende med magebilde, legg ut daa :D Vi har fått muligheten til å bære frem et nytt liv, og det er ikke bare bare. Det er en ære synes jeg. Skal se om jeg fikser det løpet av kvelden. Har du blogg og? Ja til magebilde Har en blogg sånn at jeg kan poste bilder, for jeg velger å være litt mer forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. juli 2011 #713 Del Skrevet 4. juli 2011 Si fra hvis du poster magebilde da *håpehåpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 4. juli 2011 #714 Del Skrevet 4. juli 2011 Syns også det er en ære Helt fantastisk, og tenke, JEG skal få oppleve det Si i fra om du legger ut magebilde da, spennende :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. juli 2011 #715 Del Skrevet 5. juli 2011 Si fra hvis du poster magebilde da *håpehåpe* Syns også det er en ære Helt fantastisk, og tenke, JEG skal få oppleve det Si i fra om du legger ut magebilde da, spennende :D Lenke til magebilde er sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. juli 2011 #716 Del Skrevet 5. juli 2011 <3 <3 <3 Så koselig å lese om alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. juli 2011 #717 Del Skrevet 5. juli 2011 <3 <3 <3 Så koselig å lese om alt! Takk! Skriver bare om mitt liv. Har forresten sent deg pm (hvis du har lyst til å se magebilde). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. juli 2011 #718 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) I går var Delphina flittig og overalt. Jeg ryddet nemlig huset, og vasket overflater, vask og toalett. Vi prøver å holde stedet rent og vasker litt lett over hver uke, slik at det ikke samler seg for mye støv og skitt. Vasket også en haug med håndkler og klær. Handlet fikk jeg også gjort. Forloveden var jo litt småbekymra at jeg gjorde for mye, men det var bare deilig å få gjort alt dette i går. Betyr at jeg bare kan sitte med bena opp i dag. Fikk også middag laget til meg i går, noe som var skikkelig koselig. Forloveden har villet lage teriyaki til meg (matretten altså, ikke Teri), så jeg fikk det til middag. Elsket det! Han insisterte på å lage middag, og var stolt over hvor flott det så ut. I natt hadde jeg en merkelig drøm, hvor jeg var lengre ute i svangerskapet enn nå, og så jævlig utålmodig på å føde. Ja, ikke redd, men utålmodig! Her er det noen som har lyst til å bli mor. Jeg er ikke redd for fødsel, er mer redd for epidural enn noe annet. Sprøyter i ryggen! Djizes! Tanta mi beroliget meg at det ikke var vondt eller jævlig, da hun har måttet operere bena en del. Jaja, nærmer meg 29 uker, og etter det, 30 uker. Så det går fort dette her (selv om jeg synes det er litt tregt nå :fnise). Endret 5. juli 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 5. juli 2011 #719 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan jeg også få pm med bloggtilgang? Håper du får en fin dag med bena opp i dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. juli 2011 #720 Del Skrevet 5. juli 2011 Kan jeg også få pm med bloggtilgang? Håper du får en fin dag med bena opp i dag . Det kan du vet du! Tusen takk, er litt kjedelig kjenner jeg. Kommer vel til å finne på noe, som å rydde på barnerommet, se over alt vi har og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå