Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Så herlig med en liten dansende frøken :rodmer: Min svømmer og turner rundt hun også. Kjennes ut som jeg har en fisk som svømmer rundt,men så kommer et par skikkelige spark og da er det ikke så mye fisk lenger :fnise:

Så spennende at dere skal få se den lille igjen :popcorn: Det er alltid like spennende!

Åååh, så søtt da, at jenta deres også er så aktiv. Her er det en vilter liten frøken. Har litt lyst til å kalle henne Nøtteliten, siden hu er så vilter (etter sangen, selv om Nøtteliten er en gutt). Begynte selvfølgelig å synge på den sangen nå mens jeg lagde frokost.. :fnise:

Gleder oss veldig, vi har snakket om det hver dag den siste uken. :fnise: Blir litt rart å se henne i 3D/4D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Datteren vår er bare helt utrolig vakker! :rodmer: Sier mammaDelphina (meg altså)! :fnise: Selvfølgelig var hun sjenert, med beina foran ansiktet. :fnise: Har litt vanskeligheter for å skrive akkurat nå, men det var veldig spesielt å se og høre jenta vår igjen. Og det er bekreftet at det er ei frøken, det var jentedeler mellom beina hennes. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:danse: og :hoppe: for å endelig ha nådd 28 uker og siste trimester! Tenk, jeg og snuppa har greid oss kjempebra så langt!

Vi var på UL i går, og jeg ble rørt av å høre og å se jenta vår. Jeg er vel litt myrsnipe når jeg sier at hun er vakker og nydelig. :sjenert: Sitter og hører og ser gjennom DVDen med snuppa vår på, og hun gjespet og koste seg inni der. Vi fikk se at det var ei jente, så vi får ei lita frøken (heeelt sikkert nå) i slutten av september. Hun satt for tiden med rompen nedi bekkenet mitt, så, jeg har nok sett at hun har skallet meg et par ganger. :fnise: Bein og armer foran ansiktet igjen, og jeg lurer på om det er normalt for babyer å sitte sånn som hun sitter. :fnise: Uansett, nå er vi inne i siste etappe, og jeg kjenner meg klar til å bli mamma. Har vært nervøs for denne nye rollen, men nå føler jeg meg som en mamma og vil bare beskytte jenta vår.

Skal fortsette å titte på jenta vår jeg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww :) Så koselig med DVD av jenta :hjerte: Og så godt og få bekreftet at det faktisk er en jente også. Da kan dere virkelig handle rosa med god samvittighet. Hehe.

Siste trimester.. Tenk det a. Veldig snart er Delph mamma og har sin egen lille familie :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå <3 <3 <3

Så fantastisk herlig!! Soon to be mummy Delphina:)

Kos deg med filmen av vidunderet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Aww :) Så koselig med DVD av jenta :hjerte: Og så godt og få bekreftet at det faktisk er en jente også. Da kan dere virkelig handle rosa med god samvittighet. Hehe.

Siste trimester.. Tenk det a. Veldig snart er Delph mamma og har sin egen lille familie :hjerte:

Det er koselig å se den halvtimen igjen, hvor vi så henne. :fnise: Smeltet helt da jeg så henne gjespe. :fnise: Jeg har alltid vært litt bekymret for å kjøpe rosa, men nå går det greit. Forloveden er stolt, samme er jeg. Skjønne datteren vår. :rodmer:

Veldig snart ja! Hjelp! :fnise: Kun 12 uker igjen, og jeg er mamma. Og de 12 ukene kommer til å gå fort, akkurat som resten av svangerskapet. :hjerte:

Ååååååå <3 <3 <3

Så fantastisk herlig!! Soon to be mummy Delphina:)

Kos deg med filmen av vidunderet <3

Det er en herlig stor ting, det å bli mamma. Kjenner jeg er klar for å møte jenta mi. :fnise: Tenkte bare på at jeg kom til å synes hun var skjønn før jeg skulle se henne, og når jeg gjorde det, falt jeg helt sammen. Jeg får en skjønn liten frøken. :fnise:

Er fremdeles vanskelig å skrive etter å ha sett henne. :rodmer:

Koste meg mye med filmen, gråt da jeg hørte hjertet hennes. 3 ganger siden jeg hørte hjertet har jeg felt noen tårer. Er så stolt! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig :rodmer:

Tror jeg må investere i en 3D-ultralyd selv etterhvert. Klarer ikke vente til gutten er ute med å få sett han :sjenert:

Gratulerer med 28 uker og siste trimester! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Åh, så koselig :rodmer:

Tror jeg må investere i en 3D-ultralyd selv etterhvert. Klarer ikke vente til gutten er ute med å få sett han :sjenert:

Gratulerer med 28 uker og siste trimester! :hoppe:

Det er virkelig koselig!

Sitter og ser på nesa og leppene hennes. Hun har nesa etter pappaen sin (lik nese som han hadde da han var liten), og de fyldige leppene mine. :rodmer:

Det er verdt det, uansett om man får gode eller "dårlige" bilder. Jeg fikk sett jenta vår, og hu var stor, bare litt tynn i forhold til snittet. Hun var på lengde med 28 uker, men veide noe under det som er vanlig. :fnise:

Tuuusen takk! :bukke: Endelig kommet meg såpass langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke herlig å se de små på 3D ultralyd. Vi også ble helt fasinert at det lille gullet vårt som lå der også klart syntes vi det var det vakreste vi hadde sett :rodmer:

Kos dere masse med babyfilm, man blir aldri lei av å se på det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer:

Gleder meg bare mer og mer til å komme lenger i graviditeten nesten hver gang jeg leser her inne jeg :fnise:

Og, :hoppe: for 28 uker og siste trimester :hoppe:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Er det ikke herlig å se de små på 3D ultralyd. Vi også ble helt fasinert at det lille gullet vårt som lå der også klart syntes vi det var det vakreste vi hadde sett :rodmer:

Kos dere masse med babyfilm, man blir aldri lei av å se på det :rodmer:

Det er kjempeherlig. :rodmer: Vi har våre vakre barn, og vi synes jenta vår er den vakreste. Tror alle foreldre synes det. Jeg kjenner meg uansett veldig klar til å være mamma'n til lille C. :rodmer:

Nei, man blir aldri lei. Hvertfall ikke når jeg ser henne gjespe eller når jeg hører hjertet hennes! :rodmer:

:rodmer:

Gleder meg bare mer og mer til å komme lenger i graviditeten nesten hver gang jeg leser her inne jeg :fnise:

Og, :hoppe: for 28 uker og siste trimester :hoppe:

Det er bare å glede seg! Det er utrolig herlig, selv med vondter her og der. :fnise:

Tusen takk! :hoppe: Endelig kommet meg hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Måtte bare innom og koselese litt idag også <3

:rodmer: Så koselig! Er ikke akkurat stort å lese enn en forelsket Delphina som elsker både mann og barn (som forøvrig sparket meg hardt i går). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Delphina og baby Delphina :)

Stikker innom for å stille deg et spørsmål jeg :) Teita fortalte meg at du hadde fått endret på overskriften på dagboka di her, og jeg lurte på om du hadde lyst å fortelle meg hvordan du gjorde det?

Og gratulerer med ei lita jente, gøy :D Har en liten sjenert fyr i magen jeg og, som ikke helt ville vise oss ansiktet på ul, holdt armene foran ansiktet :) hehe. Traven :P

Gratulerer med siste trimester :D Heldiggris, et skritt nærmere å møte prinsessa di :D :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Delphina

Hei Delphina og baby Delphina :)

Stikker innom for å stille deg et spørsmål jeg :) Teita fortalte meg at du hadde fått endret på overskriften på dagboka di her, og jeg lurte på om du hadde lyst å fortelle meg hvordan du gjorde det?

Og gratulerer med ei lita jente, gøy :D Har en liten sjenert fyr i magen jeg og, som ikke helt ville vise oss ansiktet på ul, holdt armene foran ansiktet :) hehe. Traven :P

Gratulerer med siste trimester :D Heldiggris, et skritt nærmere å møte prinsessa di :D :hoppe::hoppe:

Heisann benni! :goodbye:

Forteller det gjerne det. Det du gjør, er å gå inn på første innlegget i dagboka og trykk på rediger, da får du opp absolutt alt, slik at du kan endre navn på dagbok og undertittel. Tror det skulle hjelpe.

Så også du hadde et spørsmål om ticker inne hos Teita. Det kan du få hos Lilypie eller hos Baby-gaga. Når du har funnet den du liker og fått fikset denne, så benytter du deg av BB-code. Deretter går du inn på "Kontrollpanel" (trykk på pil ved nicket ditt), trykk deretter på profil og endre signatur. Deretter trykker du bildet som ser ut som en blå <> og limer koden inn mellom [ code][/ code]. Da skal du ha tickeren din.. :sjenert: Håper det hjalp.

Tusen takk, og gratulerer selv med guttepjokken. Hu her er like sjenert, bare at hun har både armer og bein foran ansiktet. :fnise: Så vi har ikke skikkelig klare UL-bilder av snuppa vår, men vi fikk se nese, munn og ansiktet hennes.. Hun er så vakker at jeg blir litt bløt.

Tusen takk! :hoppe: Endelig kommet meg hit. Har vært bekymringer på meg. Hvor langt har du kommet?

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann benni! :goodbye:

Forteller det gjerne det. Det du gjør, er å gå inn på første innlegget i dagboka og trykk på rediger, da får du opp absolutt alt, slik at du kan endre navn på dagbok og undertittel. Tror det skulle hjelpe.

Tusen takk, og gratulerer selv med guttepjokken. Hu her er like sjenert, bare at hun har både armer og bein foran ansiktet. :fnise: Så vi har ikke skikkelig klare UL-bilder av snuppa vår, men vi fikk se nese, munn og ansiktet hennes.. Hun er så vakker at jeg blir litt bløt.

Tusen takk! :hoppe: Endelig kommet meg hit. Har vært bekymringer på meg. Hvor langt har du kommet?

Tusen tusen takk :D Da skal jeg se og få ordnet på det :)

Takk for gratulasjonen. Hehe, ei fremtidig turnjente det da kanskje ;) Guttetassen vår hadde armene foran ansiktet gjennom hele undersøkelsen, og føttene i kross :P Skulle ikke vise noen ting. Men JM klarte å se at det var gutt likevell ;)

Vakker er hun nok, og spesielt vakker siden det er dattera di :D Kjenner følelsen. Kjempe stolt når jeg viser frem uklare ul bilder, lurer på hvordan det blir når han kommer til :P

Da er det ekstra godt å nå så langt :D Tror kanskje jeg har tittet innom dagboka di tidligere og, bare vært så sleip at jeg ikke har lagt igjen noe kommentar, stygge meg :P Men skal ta å titte igjennom en annen dag hos deg :) Nå skal jeg straks avgårde på kveldsvakt :D

Jeg er nå i følge jordmor og ul 19+1. Føles veldig liten siden jeg i utgangspunktet var komt mye lenger ifølge mens og lege. Men men. Viktigste er at lilleprinsen har det fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Så koselig! Er ikke akkurat stort å lese enn en forelsket Delphina som elsker både mann og barn (som forøvrig sparket meg hardt i går). :fnise:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Delphina! Her har det jammen meg vært mye aktivitet siden mandag! :jepp:

Så utrolig deilig at du er så fornøyd etter 3D! Må være en utrolig god følelse! :rodmer: Mange av babyene er sjenerte, virer det som! :fnise: Det var gutten min også, men sånn er det vel bare! :jepp:

Og :hoppe: for å ha kommet til siste trimester! TO tredjedeler unnagjort! Det er jammen ikke værst! ;) Men selv om du gleder deg til snuppa kommer, så husk å nye å være gravid! :jepp: Er jammen ikke mange gangene i livet man er så heldig å få bære et gryende liv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...