Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Ååååå, så mye fint du hadde skrevet her <3

Ble helt rørt jeg... Er så godt med lykke <3

Og flinke damen som fikk B!! Jeeeiiii!!! We like!!!

Ha en finfin søndag!

Takk :sjenert:

Er veldig godt med lykke, føler meg veldig heldig egentlig med at jeg har han ved min side. :sjenert:

Tuuusen takk! Var veldig stolt av meg selv i hele forigårs! :fnise: Var en lett eksamen, men en B er ikke å klage over. :fnise:

Takk i lige måde Skytte :klemmer:

:strix::rodmer::hoppendeglad:

:rodmer::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Fikk et kompliment fra svigermor, da forloveden var ute i går og feiret tanten hans. Vi er visstnok veldig søte sammen. Da har jeg hvertfall gjort noe riktig. :fnise: Forloveden smiler hvertfall hver dag. :sjenert:

Må også fortelle om noe jeg opplevde i går. Jeg skulle sette meg opp, og i det jeg satte meg opp, føltes det ut som om noen skjøv noe hardt i magen. Tok meg litt tid før jeg skjønte at det ikke var noen som skjøv noe i magen på meg, men rett og slett en liten frøken som beveget seg. Skal innrømme jeg ble litt bekymret for at jeg hadde brukket nakken på frøkna... Om det i det hele tatt er mulig... Etterhvert tenkte jeg at hun ligger i fostervann og kan lett komme seg unna, det kan derimot ikke mageskinnet mitt. :fnise: Hun er aktiv, så.. tror ikke jeg har gjort noe galt. :sjenert: Har også vært litt småbekymret fordi frøken C hikker så mye, men det er visst bare et trivselstegn at hun hikker så mye. :sjenert:

Ja, jeg bekymrer meg over mye rart. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hikking er heeelt normalt! :Nikke:

Hehe, er sikkert artig å kunne kjenne frøkna bevege seg såpass mye inni der! :jepp: Gleder meg til jeg kan kjenne sånne bevegelser. Eneste som forteller meg hvor gutten min ligger, det er når jeg får kynnere og jeg ser hvilken side magen min er skjev på, eller når han sparker. :jepp:

Er det sånn at du kjenner at det ligger en baby inni der? Sånn når hun ikke beveger seg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hikking er heeelt normalt! :Nikke:

Hehe, er sikkert artig å kunne kjenne frøkna bevege seg såpass mye inni der! :jepp: Gleder meg til jeg kan kjenne sånne bevegelser. Eneste som forteller meg hvor gutten min ligger, det er når jeg får kynnere og jeg ser hvilken side magen min er skjev på, eller når han sparker. :jepp:

Er det sånn at du kjenner at det ligger en baby inni der? Sånn når hun ikke beveger seg? :klo:

Hu hikker veldig mye om dagen. :fnise:

Det er veldig artig, det finnes perioder hvor hun er stille, men hun sover gjerne mye midt på dagen.

Jeg kjenner når jeg tar på magen hvor hun er og hvilken ende som ligger hvor (så jeg kjenner forskjell på stumpen og hodet). Spesielt når jeg ligger ned. Om jeg står kjenner jeg bare at hun danser rundt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er koselig med hikking! :rodmer: Her i gården hikkes det til alle tider på døgnet, og når hun setter igang så hikker hun til det virker som om hun blir kjempeirritert og ender med å lage et rabalder uten like i magen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Det er koselig med hikking! :rodmer: Her i gården hikkes det til alle tider på døgnet, og når hun setter igang så hikker hun til det virker som om hun blir kjempeirritert og ender med å lage et rabalder uten like i magen :fnise:

:fnise: Åååh, høres bare søtt ut. Hu her bare roer seg ned etter hikkingen. Det er bare rytmiske dunk i magen, og så er det slutt. Dog, kan hende hun ruller og blir litt irritert, bare at jeg ikke merker det hele tiden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Liten, kjapp oppdatering etter tur hos jm (igjen). Forloveden skal få overraskelse til middag, og nei, ikke noen naken Delphina på matbordet. :fnise:

Blodtrykket mitt var nå 120/70 (oh yeeeah!), noe som jeg var kjempefornøyd med. Hørte jenta mi igjen, god puls og igjen den dunkingen med susing. Så hu har et sterkt hjerte! :strix: Glukosenivået i blodet mitt var 5 komma noe, så jeg har ikke antydning til svangerskapsdiabetes! :hoppe: Jernlageret mitt var flott. Så.. Delphina og lille frøken er sterk og sunn! :danse: Eneste som jeg var litt usikker på er at livmor hadde visst vokst fort på en uke.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at alt er bra :hoppendeglad:

Sjekket tickeren din og wow så langt du er kommet! Visste det jo egentlig,men når jeg så tickeren gikk det opp for meg at her går det unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Nå er vi i siste fasen av svangerskapet Delphia :klemmer: Så utrolig rart altså :sjenert:

Mitt lille gull hikker og hikker og hikker.... Jeg har også blitt bekymret til tider om det er noe galt som gjør at hun hikker så mye :fnise: Stemmer kanskje at det er et trivselstegn.... Jeg skal til jordmor i dag og da skal jeg spørre om det :skravle:

Vi har termin samtidig, men tickeren vår er litt ulik.... I følge min runder jeg 3 trimester i dag :nigo: Kanskje fordi vår IKM dato er ulik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hurra for at alt er bra :hoppendeglad:

Sjekket tickeren din og wow så langt du er kommet! Visste det jo egentlig,men når jeg så tickeren gikk det opp for meg at her går det unna :)

:strix: Jeg er glad ting er bra!

Selv om BMIen min var litt høy før svangerskapet, betyr ikke at kroppen min ikke kan ta vare på seg selv. :fnise: Det går virkelig unna, og nå ser jeg ordentlig gravid ut, og må rulle ut av senga til tider. :fnise:

:goodbye:

Nå er vi i siste fasen av svangerskapet Delphia :klemmer: Så utrolig rart altså :sjenert:

Mitt lille gull hikker og hikker og hikker.... Jeg har også blitt bekymret til tider om det er noe galt som gjør at hun hikker så mye :fnise: Stemmer kanskje at det er et trivselstegn.... Jeg skal til jordmor i dag og da skal jeg spørre om det :skravle:

Vi har termin samtidig, men tickeren vår er litt ulik.... I følge min runder jeg 3 trimester i dag :nigo: Kanskje fordi vår IKM dato er ulik!

Ja, det er er rart å allerede være i siste etappe av svangerskapet, for jeg føler som det var i går at jeg endelig var kommet til 2.trimester. :sjenert:

Om jeg hadde gått etter IKM dato, så hadde jeg allerede vært i 3.trimester. Jeg går etter UL-datoen. :fnise. Hadde bare veldig ustabil mens, men jenta hu er sterk (vi ser armer og bein stikke fram fra mageskinnet) og på størrelsen der hun skal være.

Tror ikke det er ille at hun hikker mye, det er bedre at hun hikker og trener på å puste på egenhånd. Da har hun hvertfall greid å komme seg til det stadie. Akkurat nå er frøken C en aktiv liten krabat, var vanskelig å sove i går, da hun også danset inni der. :fnise:

Så gode nyheter med normalt og fint blodtrykk :klemmer:

:klemmer: Tusen takk! Ja, deilig å høre at alt står bra til med meg. :fnise: Sterk og sunn kropp, til å være overvektig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For kjærligheten og B på eksamen, og for at blodtrykket ditt har stabilisert seg og for den lille aktive jenta du har i magen din :):hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:hoppe: For kjærligheten og B på eksamen, og for at blodtrykket ditt har stabilisert seg og for den lille aktive jenta du har i magen din :):hjerte:

:hoppe: Tusen takk!

Aktiv er hun, men i dag har hun bare vært vilter. :fnise: Magen min har danset skikkelig. I går også for den saks skyld, da så vi en av armene hennes og panna. :fnise: Aktive lille frøken C. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Aww :hjerte: Så søtt :) Gleder meg til jeg kan se lille jenta mi også :)

Det er bare å glede seg! Det er noe helt spesielt å se den lille datteren vår så aktiv, og jeg er bare glad hun beveger seg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kooooselig morgenlesning her <3

Hahaha, hva?! Fikk han ingen naken Delphina til middag?! Hihi:)

Godt med skryt fra svigermor!

Og så herlige jenta som turner og spreller <3

Husker at snupp også hikket mye:)

Ha en fin dag søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Kooooselig morgenlesning her <3

Hahaha, hva?! Fikk han ingen naken Delphina til middag?! Hihi:)

Godt med skryt fra svigermor!

Og så herlige jenta som turner og spreller <3

Husker at snupp også hikket mye:)

Ha en fin dag søta!

:fnise: Jeg skulle gjerne gitt han naken delphina, men vi bor med veldig mye innsyn, så da hadde det ikke bare vært han som hadde fått sett meg naken. :sjenert: Uansett, han fikk en så god middag at han ønsket at jeg hadde laget to porsjoner til han!

Det var overraskende. Jeg fokuserer hovedsaklig på å gjøre forloveden lykkelig, uten at det går utover meg selv. Jeg sier ifra. :fnise: Vi er bare to sta mennesker, som greier å holde orden sammen.

Hu er herlig. Våknet i dag og trodde forloveden hadde det morsomt med å dytte fingeren i magen på meg. Jeg åpner øynene for å be han slutte og finner ut at det var lille frøken C som bevegde seg på merkelig måte. :fnise:

Takk i lige måde Skytte-vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

I dag skal vi se frøken C igjen, det blir veldig rart og spesielt. Det er 7 uker siden sist, og C har blitt mye større og sterkere (tro meg, jeg kjenner godt hu er sterkere). :fnise: Så, nå får jeg dobbelsjekket at hun faktisk er en frøken, selv om gynekologen presiserte at hun hadde labia og ikke penis. :sjenert:

Ellers er det ikke stort som skjer her, fikk noe besøk i går i forbindelse med forloveden, som nå har blitt litt eldre. :fnise: Desverre fikk jeg dumme kynnere etter at familien hadde reist, slik at jeg sto bøyd over sofaen og prøvde å slappe av. Han ble desverre veldig bekymret, og hjalp meg bort til sofaen, slik at jeg kunne slappe av. Gjorde det en times tid før jeg lagde lunsjen hans. :fnise: Uansett har tatt de siste dagene fri, da jeg må slappe litt av (fri og fri, huset ryddes og ser pent ut).

Nå skal jeg hoppe (rettere sagt vagge) i dusjen og deretter lage litt mat før jeg mest trolig går og tar ned klesvasken som har hengt til tørk. Frøken C spreller og danser rundt inni her, er så koselig start på dagen når man kjenner datteren sin danse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en liten dansende frøken :rodmer: Min svømmer og turner rundt hun også. Kjennes ut som jeg har en fisk som svømmer rundt,men så kommer et par skikkelige spark og da er det ikke så mye fisk lenger :fnise:

Så spennende at dere skal få se den lille igjen :popcorn: Det er alltid like spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...