Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Fremhevede innlegg

Gjest Delphina
Skrevet

Jeg beklager at jeg ikke er like flink til å skrive i dagbøkene deres damer, og jeg beklager om jeg er litt distansert. Akkurat nå er det en del som skjer her, med dødsfall og sykdom i forlovedens familie. Så jeg prøver å hjelpe til både i huset og med forloveden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars dere - tungt når det blir litt mye på en gang.

Sender dere noen varme tanker, og håper ting går seg til etter hvert :klemmer:

Gjest Delphina
Skrevet

:klemmer:

Uff, stakkars dere - tungt når det blir litt mye på en gang.

Sender dere noen varme tanker, og håper ting går seg til etter hvert :klemmer:

Det er mer stakkars forloveden, det er virkelig tungt for han stakkar. Han er redd og lei seg, og det var ikke lett i går. Så, nå prøver jeg etter beste evne å hjelpe han gjennom hverdagen egentlig, om han ønsker min hjelp.

Tusen takk for varme tanker. :klemmer:

Skrevet

Huff, så trist :klem:

Ta den tiden du trenger ute i den virkelige verden, de er tross alt viktigere enn oss kg-damer!

Vil også sende varme tanker, forloveden din setter nok pris på all hjelp :)

Skrevet

Sender over en :klem:

Gjest Delphina
Skrevet

Huff, så trist :klem:

Ta den tiden du trenger ute i den virkelige verden, de er tross alt viktigere enn oss kg-damer!

Vil også sende varme tanker, forloveden din setter nok pris på all hjelp :)

Det er viktig ja, at jeg er ute i den virkelige verden. Har vært det den siste tiden, så var mer en "advarsel" til alle hvis de lurte på om hvorfor jeg var litt distrahert.

Sender over en :klem:

Tusen takk Pitteliten :klemmer:

---

Vi fikk beskjed nå at svigers ble skrevet ut med en infeksjon i lungene, så det hjalp veldig å høre det nå. Legene fryktet lungeemboli, så.. Dere skjønner kanskje at vi slapper litt mer av nå. Så forloveden har det litt greiere med seg selv, og er ikke bekymret lengre. Dødsfallet virker det som han har distansert seg til, da det var ei han ikke møtte så ofte.

Jeg kommer til å komme tilbake sterkere, nå trenger jeg bare slappe av. :sjenert: Hodet er litt tungt akkurat nå, så skal begynne å svare ordentlig når jeg ikke er så tung i hodet.

Skrevet

Vil bare sende en :klemmer: jeg også, å si at det er fint at du er der for forloveden din :)

Gjest Delphina
Skrevet

Vil bare sende en :klemmer: jeg også, å si at det er fint at du er der for forloveden din :)

Tusen takk. Prøver uansett å gjøre mitt beste for han.

Skrevet (endret)

Det er lov å ikke alltid være like mye inne på KG! :klemmer:

Skjønner jo godt du har andre ting å gjøre om dagen. Det er viktig å være der for fine kjære når de har det tøft! :jepp:

Jeg må hoppe for 25 uker også! :hoppe: Om fem uker når du uke 30!! Tenk det!

Endret av Teriyaki
Gjest Delphina
Skrevet

Vil bare si tusen takk for klemmer og tanker. Dagen i går var ikke helt lett, dog i dag kom forloveden hjem med verdens største smil, da moren hans kun har lungebetennelse (de var bekymret for embolisme). Så nå går lille Delphina og prøver sitt beste på å hjelpe til rundt om i huset, siden svigermor ikke er 100% frisk :sjenert:

Vil bare gi dere damer en liten oppdatering om jenta vår og pappaen hennes:

I dag ville jeg at forloveden skulle kjenne jenta si igjen, da han prøver å kjenne henne rundt den tiden vi legger oss. Så, med en gang det var litt aktivitet, så rullet jeg stolen tilbake (da jeg satt på kontorstol) og tok hånda hans. Hu sparka og forloveden satt der med store øyne, fylte med tårer. Flere ganger kjente han henne, og siste gangen sa han "Si hei til pappa da!". Selv om det kanskje var tilfeldig, så var det bare en så artig tilfeldighet. :rodmer:

Gjest Delphina
Skrevet

Det er lov å ikke alltid være like mye inne på KG! :klemmer:

Skjønner jo godt du har andre ting å gjøre om dagen. Det er viktig å være der for fine kjære når de har det tøft! :jepp:

Jeg må hoppe for 25 uker også! :hoppe: Om fem uker når du uke 30!! Tenk det!

Takk Teriyaki :klemmer:

Er litt tilbake nå, men de siste dagene har det bare vært vanskelig å tenke og å svare ordentlig på ting, og jeg har bare fokusert på forloveden. Han føler seg bedre nå, var verst med moren.

:hoppe: for 25 uker! 3 uker igjen til 3. og siste trimester! Endelig!!!!

Skrevet

Så koselig å lese om forloveden din som kjenner spark :rodmer: Min er dessverre ikke så lettrørt, men regner med også han bryter sammen når han får se datteren sin for første gang. :fnise:

Høres ut som du virkelig er der for svigerfamilien nå, og det er jo fint. :klemmer:

:hoppe: for 25 uker!

Gjest Delphina
Skrevet

Så koselig å lese om forloveden din som kjenner spark :rodmer: Min er dessverre ikke så lettrørt, men regner med også han bryter sammen når han får se datteren sin for første gang. :fnise:

Høres ut som du virkelig er der for svigerfamilien nå, og det er jo fint. :klemmer:

:hoppe: for 25 uker!

Forloveden er lettrørt, jeg er ikke så lettrørt, så vi passer godt sammen der. :fnise: Han er herlig hver gang han kjenner frøkna si, og sier nå bare "Jeg elsker henne så mye". :rodmer: Når vi skal ha ei jente, så er det greit at han sier det om andre enn meg. :fnise: Du får deg nok en overraskelse når han ser henne. :fnise:

Jeg prøver å være der, men må innrømme jeg kjente meg lettere irritert da kjæresten til søstra til forloveden satt på ræva, mens jeg ryddet opp. Jeg hadde slitt med vondter i hele dag, så.. Var mer det jeg ble irritert over. :sjenert: Jeg bidrar gjerne, det har jeg sagt meg villig til.

:hoppe:

Skrevet

Jeg prøver å være der, men må innrømme jeg kjente meg lettere irritert da kjæresten til søstra til forloveden satt på ræva, mens jeg ryddet opp. Jeg hadde slitt med vondter i hele dag, så.. Var mer det jeg ble irritert over.

Typisk :roll: Skulle bare mangle at han også hjelper til, så en gravid kvinne slipper å ta alt ansvaret. :kjefte:

Gjest Delphina
Skrevet

Typisk :roll: Skulle bare mangle at han også hjelper til, så en gravid kvinne slipper å ta alt ansvaret. :kjefte:

:fnise: Ja, er jo litt typisk, men jeg gjør ikke stort ut av det. Selv om jeg kanskje ikke gjør stort annet enn å lese, så gjør jeg småting for å hjelpe svigermor (gjorde det i går før hun ble lagt inn). Jeg får mer å gjøre etterhvert, skal vaske klær, så svigers kan bli bedre. Jeg fikk jo bare kynnere mens jeg stod der, magen strammet seg og var litt ubehagelig. Svigermor satt ikke stille heller, så jeg ba henne sette seg ned og slappe av. :sjenert:

Skrevet

Så bra at det ikke var noe mer alvorlig enn lungebetennelse da :)

:hoppe: For at du er over 25 uker :hoppe:

:hjerte: Så søtt at han fikk tårer i øynene når han kjente lille gullet deres :hjerte:

Ha en fin helg, Delph family :klemmer:

Skrevet

Så søtt med en så engasjert forlovede :)

Syns du er veldig flink som hjelper til selv når du er sliten og har litt vondt :klemmer: Dårlig av han typen å ikke hjelpe deg, spesielt siden du er gravid.

Håper du får en fin helg!

Gjest Delphina
Skrevet

Så bra at det ikke var noe mer alvorlig enn lungebetennelse da :)

:hoppe: For at du er over 25 uker :hoppe:

:hjerte: Så søtt at han fikk tårer i øynene når han kjente lille gullet deres :hjerte:

Ha en fin helg, Delph family :klemmer:

Ja, er skikkelig deilig egentlig, å vite at det ikke var noe mer alvorlig enn en lungebetennelse, selv om det er alvorlig nok.

Han er verdens skjønneste når det kommer til jenta vår, han gleder seg bare til å se henne (og det gjør jeg og). :rodmer: Av en eller annen merkelig grunn tror jeg hun kommer til å ha mørkt hår som meg når hun kommer.

Ha en fin fin helg du også Teita. :klemmer:

Så søtt med en så engasjert forlovede :)

Syns du er veldig flink som hjelper til selv når du er sliten og har litt vondt :klemmer: Dårlig av han typen å ikke hjelpe deg, spesielt siden du er gravid.

Håper du får en fin helg!

Jeg har vært heldig med forloveden. :rodmer:

Jeg prøver å bidra, men det er ikke alltid like lett når kroppen "streiker", og når man er gravid, så skal man lytte til kroppen. Så, nå etterpå skal bena opp (da jeg sliter med ødem igjen). Jeg tror jeg var litt sutrete i går, jeg sleit bare litt med småvondter.

Jeg har en fin helg. :klemmer: Håper du også får en fin helg.

Skrevet (endret)

God helg i det nydelig SOMMERVÆRET (her i alle fall :hoppe: ) ! :)

Endret av Teriyaki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...