Gjest Delphina Skrevet 3. juni 2011 #541 Skrevet 3. juni 2011 Gratulerer med 24 uker. Føler at tiden flyr, jeg Tuuusen takk! Tiden flyr så absolutt! Jeg tror det har med at jeg er flink til å gjøre ting enn bare å sitte på dataen. Dog, jeg synes faktisk det er grusomt å vente på sensuren for eksamen. Det er enda lengre til jeg blir mamma, men det greier jeg å vente på. Ja, det er sant. En utrolig spennende tid vi har fremover oss nå. Det blir vel egentlig ut livet, hehe. Jeg er helt sikker på at min forlovede kommer til å bli en utrolig fantastisk pappa også Han har mye kjærlighet til den lille allerede. Faktisk mer enn meg, og han er veldig glad i små barn, så jeg er glad det var en slik mann jeg ble gravid med Da er vi to. Forloveden er fantastisk med barn Jeg derimot, får panikk når jeg holder små babyer. Så det blir spennende å se om jeg faktisk er flink med jenta. Virker som forlovedene våre er veldig like, så vi er heldige damer.
Gjest Delphina Skrevet 3. juni 2011 #542 Skrevet 3. juni 2011 Delphina og Teita: Dere kommer til å bli fantastiske mødre Du også HenLu! Du kommer til å bli ei flott mor til gullgutten!
Teita Skrevet 3. juni 2011 #543 Skrevet 3. juni 2011 Ja, takk HenLu Det var koselig sagt. Og det kommer helt sikkert du til å bli for din lille sønn også
Skytte Skrevet 3. juni 2011 #544 Skrevet 3. juni 2011 Hello! How are you doing? Suser innom og sjekker ståa og ønsker deg ei riktig god helg:) Og ja, du kommer til å bli den beste mammaen ungen din kunne ønsket seg:) Klem!
Gjest Delphina Skrevet 4. juni 2011 #545 Skrevet 4. juni 2011 Hello! How are you doing? Suser innom og sjekker ståa og ønsker deg ei riktig god helg:) Og ja, du kommer til å bli den beste mammaen ungen din kunne ønsket seg:) Klem! I'm doing fine, and you? Tusen takk, og riktig god helg til deg også. Ja, vet jeg kommer til å bli den beste mammaen frøkna vår kan få, dog jeg tviler på mine evner.
Gjest Delphina Skrevet 5. juni 2011 #549 Skrevet 5. juni 2011 Ha en fin lørdag! Tusen takk Nilla Håper dere hadde en fin lørdag dere også.
Teriyaki Skrevet 5. juni 2011 #550 Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hihi, jeg tror du har fått litt dilla på å si dog! Har merket at du har skrevet det utrolig mye i det siste! Jeg bruker også å ha perioder hvor jeg sier et eller flere ord ekstra mye! Helt til jeg begynner å irritere meg over at jeg sier det hele tiden, så prøver jeg å avvenne meg.. :gjeiper: Håper du har en fin søndag! Hvordan ligger egentlig jenta di i magen? Tenker på om hun sparker deg mye i ribbeina slik at du får vondt, eller om du foreløbig er heldig der. Jeg håper virkelig jeg slipper at babyen sparker i ribbeina. Kjenner ei som fikk brist i rebbeinet fordi han sparket så mye! Endret 5. juni 2011 av Teriyaki
Gjest Delphina Skrevet 5. juni 2011 #551 Skrevet 5. juni 2011 Hihi, jeg tror du har fått litt dilla på å si dog! Har merket at du har skrevet det utrolig mye i det siste! Jeg bruker også å ha perioder hvor jeg sier et eller flere ord ekstra mye! Helt til jeg begynner å irritere meg over at jeg sier det hele tiden, så prøver jeg å avvenne meg.. :gjeiper: Håper du har en fin søndag! Hvordan ligger egentlig jenta di i magen? Tenker på om hun sparker deg mye i ribbeina slik at du får vondt, eller om du foreløbig er heldig der. Jeg håper virkelig jeg slipper at babyen sparker i ribbeina. Kjenner ei som fikk brist i rebbeinet fordi han sparket så mye! Dog er min lissom, lissom! Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver det, kan godt hende det er noe jeg sier og er vant til gjennom bøker. Tror dette er min "dog"-periode. Har en fin søndag så langt, og håper du har en like fin en du også. Hun ruller rundt, hun har ikke akkurat favoritt plass, av og til ligger hu så langt nede i bekkenet (sover vel da), mens av og til ligger hun med hodet ned og bena opp, så nå kjenner jeg svake ribbeinspark, hovedsaklig på venstre side, da morkaka ligger på høyre side. Jeg kan kjenne at hun snur seg når jeg står oppreist, så hun turner og ruller ofte. Det hender jeg kjenner henne ned mot blæra, så hun sparker der hun føler for det.
Mary Poppins Skrevet 6. juni 2011 #552 Skrevet 6. juni 2011 Hei Delphina Sannelig på tide at jeg legger igjen spor her i dagboken din! Alltid gøy med andre som er omtrent like langt. Du er jo allerede over 24 uker! Håper formen er bra!
Gjest Delphina Skrevet 6. juni 2011 #553 Skrevet 6. juni 2011 Hei Delphina Sannelig på tide at jeg legger igjen spor her i dagboken din! Alltid gøy med andre som er omtrent like langt. Du er jo allerede over 24 uker! Håper formen er bra! Mary Poppins Alltids koselig med nye ansikt i dagboka. Ja, allerede. Tiden har gått fryktelig fort! Og du da, en uke fra 3.trimester *misunnelig* Formen er god, sliter litt med bekkenet, ellers har jeg det bra. Frøkna er aktiv og sparker relativt hardt (skjønne lille frøkna mi).
Gjest Delphina Skrevet 6. juni 2011 #554 Skrevet 6. juni 2011 Jeg er ikke like flink til å oppdatere her, men det betyr ikke at jeg ikke gjør noe. Er tilbake i Nederland og koser meg litt med det varme været. Har gjort noen småting med forloveden, som å reise på konsert og hørt et filharmonisk orkester. Var en liten gave fra forloveden til oss (siden vi snart har vært sammen et år). Spiste på en herlig liten italiensk restaurant før konserten, etter å ha stresset over å finne et sted å spise. Sånn går det når vi er i en fremmed by som han har vært i en gang før. Kvelden var fantastisk og vi koste oss. Gårsdagen ble ikke like flott, da vi fikk en ganske trist beskjed. Det hadde vært dødsfall i familien, så jeg tok meg litt tid til å være med forloveden og slikt. Får håpe jeg gjorde en god jobb. Han var litt sliten i dag morges, noe jeg kan forstå. Så, skal lage middag i dag også antar jeg (for forloveden, søsteren og kjæresten hennes), noe jeg gjør med glede. Jenta vår er aktiv, og han kjente henne igjen i går, noe han synes var morsomt. Blitt en stund siden han har kjent at hun sparker, dog han har sett at hu sparker, da magen hopper. Jeg kjenner når hun snur seg og slik, noe som er veldig rart, det at jeg faktisk kjenner jenta mi ikke bare sparker, men også snur seg. Gleder meg til å møte henne.
Kitsch Skrevet 6. juni 2011 #555 Skrevet 6. juni 2011 Så trist med dødsfall. Jeg tror nok det var godt for han å ha deg der ja Veldig aktiv jente du har Jeg mener jeg og kan kjenne når lille snur seg rundt i magen. Er så rar følelse, men koselig da. Gratulerer med snart ett år!
Teriyaki Skrevet 6. juni 2011 #556 Skrevet 6. juni 2011 Åja nå er du kommer hjem igjen ja, hehe! Er vel herlig vær i Nederland..I forhold til Bodø i alle fall! Trist med dødsfall, men det er godt å være der for kjæresten da. ingen tvil om det.. Det høres så kooselig ut å kjenne de tydelige sparkene og romstreringen! Jeg ligger hele tiden og håper på å kjenne mer liv fra frøbel, men det er jo enda for tidlig å skulle kjenne liv hver dag..Får trøste meg med at det er ikke lenge til nå! Denne graviditeten er en eneste stor venting!
Gjest Delphina Skrevet 7. juni 2011 #557 Skrevet 7. juni 2011 Så trist med dødsfall. Jeg tror nok det var godt for han å ha deg der ja Veldig aktiv jente du har Jeg mener jeg og kan kjenne når lille snur seg rundt i magen. Er så rar følelse, men koselig da. Gratulerer med snart ett år! Det er alltids trist, så jeg er der uansett for dem, om de trenger meg. Jeg fikk beskjed at jeg ikke trengte å bli med på fredag, siden jeg ikke hadde møtt vedkommende, men jeg har litt lyst til å være støtte for forloveden egentlig. Tror jeg lar han velge, om han har lyst til å ha meg der eller ikke. Det er en veldig rar følelse, jeg glemmer helt å fokusere på det jeg holder på med, rett og slett fordi hun turner. Takk Åja nå er du kommer hjem igjen ja, hehe! Er vel herlig vær i Nederland..I forhold til Bodø i alle fall! Trist med dødsfall, men det er godt å være der for kjæresten da. ingen tvil om det.. Det høres så kooselig ut å kjenne de tydelige sparkene og romstreringen! Jeg ligger hele tiden og håper på å kjenne mer liv fra frøbel, men det er jo enda for tidlig å skulle kjenne liv hver dag..Får trøste meg med at det er ikke lenge til nå! Denne graviditeten er en eneste stor venting! Jeg sniker meg frem og tilbake, mest grunnet at jeg har litt lyst til å være anonym. Om jeg sier spesifikke dager, så blir det lettere å kjenne meg igjen. Hvordan var været i Bodø? Her regnet det ganske så tungt, noe jeg synes er litt deilig. Ja, det viktigste er jo at jeg er der for han nå, han er ikke så lei seg, da jeg allerede for et år siden måtte trøste han med at dette kunne komme til å skje. Han var på besøk hos vedkommende i fjor og det var muligens at det kunne skje noe da. Så, er alltids der. Graviditet er en tålmodighetsprøve. Kjenner jeg har lyst til å nærme meg fødselen, fordi jeg sliter litt med bekkenet og.. ødem Ødemen gjør at beina mine blir vonde, og det liker jeg ikke. Kan sjekke blodtrykket mitt her, da far til forloveden har blodtrykksmåler (grunnet problemer med høyt blodtrykk). Om jeg har like lavt blodtrykk, så er det ikke akkurat problemer med svangerskapsforgiftning. Kan symptomene sånn nogenlunde, sånn at jeg vet når og hvor og hva. Blir vel å be om en urinprøve når jeg er der neste gang. Det nærmer seg at du kjenner den lille danse rundt i magen, og det blir mye sterkere etterhvert. Håper du ikke bekymrer deg når du ikke kjenner frøbel hver dag?
Gjest Delphina Skrevet 8. juni 2011 #558 Skrevet 8. juni 2011 Så ser Delphina veldig gravid ut! ENDELIG! Jeg ser ut som jeg er i uke 25 og magen, den er blitt stor nå. Har ikke lagt merke til størrelsen, selv om jeg sjekker hver dag. Forloveden er verdens stolteste og han drar opp skjorta mi for å vise magen. Jenta har også sparka til han i øret, og selvfølgelig hører jeg stolte klynk fra forloveden! Jeg er sammen med verdens rareste tulling, og gud som jeg elsker den tullingen. Skriver opp en liste over ting til babyen, som vi trenger. Blir lettere å se alt vi trenger når vi flytter inn i det nye huset (som skjer ganske raskt). Gleder meg bare til hun kommer jeg.
Teriyaki Skrevet 8. juni 2011 #559 Skrevet 8. juni 2011 Du har det bra flott du, Delphina! Og godt er jammen meg det! Herlig med stor og skikkelig mage! Gleder meg til jeg også har en skikkelig kulemage! Det er aldri for sent/for tidlig med første magebilde..Bare sånn at det er sagt..
Gjest Delphina Skrevet 8. juni 2011 #560 Skrevet 8. juni 2011 (endret) Du har det bra flott du, Delphina! Og godt er jammen meg det! Herlig med stor og skikkelig mage! Gleder meg til jeg også har en skikkelig kulemage! Det er aldri for sent/for tidlig med første magebilde..Bare sånn at det er sagt.. Jeg har det så flott så. Eller så skjuler jeg vanskelighetene for verden. Skal innrømme det er tungt å være gravid, spesielt i denne varmen. Det har vært en tung dag, siden svigermor ble innlagt på sykehuset, så.. Har vært der for forloveden i dag. Det er bare å glede seg, selv om det er litt uvant. Må av og til holde magen. Tror det blir et magebilde nærmere uke 30, når fettlaget er borte. Endret 8. juni 2011 av Delphina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå