Teriyaki Skrevet 13. mai 2011 #361 Del Skrevet 13. mai 2011 Hehe, samme her vil at ungen skal arve min nese.. Så kan den heller får hans øyenvipper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. mai 2011 #362 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) nima skrev (På 13.5.2011 den 18.05): Åja, stemmer, det har du jo skrevet om tidligere Så bra at alt så fint ut da! Det er jo ikke krise om ungen får nesen hans, men den er ganske stor Min nese er liten så om det er jente er det ihvertfall best med liten nese Alt så kjempefint ut, leste over sjekken til jenta, var ingen avvik visstnok. Hehe, tror nok om lille'n din er ei jente, at hun får en litt moderat størrelse om det skulle være hans nese. Håper det hvertfall. Små neser er skjønne, liker selv "button nose" og med oss som foreldre kan det se ut som hun får det. Uansett hvilken nese hun får, så får hun en pen en uansett. Jeg liker nesene våres ja. Håper jenta får øynene til pappa'n, men alle ønsker visst mine sørgmodige øyne, for jeg har dådyrøyne visstnok (stoooore øyne). Teriyaki skrev (På 13.5.2011 den 18.22): Hehe, samme her vil at ungen skal arve min nese.. Så kan den heller får hans øyenvipper! Det forstår jeg. Har han lange øyenvipper? Her har vi begge det faktisk, fine lange vipper... Uansett hva hun tar fra hver av oss, så hun er nydelig allerede. Og veldig glad i å rulle rundt inni her. Endret 13. mai 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. mai 2011 #363 Del Skrevet 13. mai 2011 Delphina skrev (På 13.5.2011 den 18.36): Alt så kjempefint ut, leste over sjekken til jenta, var ingen avvik visstnok. Hehe, tror nok om lille'n din er ei jente, at hun får en litt moderat størrelse om det skulle være hans nese. Håper det hvertfall. Små neser er skjønne, liker selv "button nose" og med oss som foreldre kan det se ut som hun får det. Uansett hvilken nese hun får, så får hun en pen en uansett. Jeg liker nesene våres ja. Håper jenta får øynene til pappa'n, men alle ønsker visst mine sørgmodige øyne, for jeg har dådyrøyne visstnok (stoooore øyne). Det forstår jeg. Har han lange øyenvipper? Her har vi begge det faktisk, fine lange vipper... Uansett hva hun tar fra hver av oss, så hun er nydelig allerede. Og veldig glad i å rulle rundt inni her. Ja han har skikkelig flotte og lange øyenvipper! Har lyst å ta mascara på for å se hvordan de ville blitt da! Vil også ha lange øyenvipper! Klart de blir vakre! Tipper babyene til alle oss som er i hverandres dagbøker kommer til å få de peneste babyene i hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. mai 2011 #364 Del Skrevet 13. mai 2011 Teriyaki skrev (På 13.5.2011 den 18.46): Ja han har skikkelig flotte og lange øyenvipper! Har lyst å ta mascara på for å se hvordan de ville blitt da! Vil også ha lange øyenvipper! Klart de blir vakre! Tipper babyene til alle oss som er i hverandres dagbøker kommer til å få de peneste babyene i hele verden! Det hadde vært litt av et syn, samboeren din med mascara. Generelt synes jeg menn med sminke er litt morsomt (er ikke vant til å henge rundt metroseksuelle). Ååååh, synes alle typer vipper pene jeg. Er mer en leppeperson. Jeg synes naturlig fyldige lepper er pent, ikke de falske gakk gakk leppene. Selvfølgelig får vi de peneste babyene på jord! Akkurat som foreldrene våres fikk de peneste også. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. mai 2011 #365 Del Skrevet 13. mai 2011 Delphina skrev (På 13.5.2011 den 18.53): Det hadde vært litt av et syn, samboeren din med mascara. Generelt synes jeg menn med sminke er litt morsomt (er ikke vant til å henge rundt metroseksuelle). Ååååh, synes alle typer vipper pene jeg. Er mer en leppeperson. Jeg synes naturlig fyldige lepper er pent, ikke de falske gakk gakk leppene. Selvfølgelig får vi de peneste babyene på jord! Akkurat som foreldrene våres fikk de peneste også. :gjeiper: Hihi Hva er falske gakk gakk lepper? Jeg er veldig fornøyd med min egen munn. Den er naturlig rødfarge på, og er en sånn fyldig "kisslips"..Haha, hva annet skal jeg si! Samtidig er de ikke store, og passer ansiktet mitt bra. Ikke for å være frekk, men noen har jo så store lepper at de tar halve ansiktet, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. mai 2011 #366 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Teriyaki skrev (På 13.5.2011 den 19.35): Hihi Hva er falske gakk gakk lepper? Jeg er veldig fornøyd med min egen munn. Den er naturlig rødfarge på, og er en sånn fyldig "kisslips"..Haha, hva annet skal jeg si! Samtidig er de ikke store, og passer ansiktet mitt bra. Ikke for å være frekk, men noen har jo så store lepper at de tar halve ansiktet, hehe. Falske gakk gakk lepper: http://bloggfiler.no/m8s.blogg.no/images/741469-8-1271973377556.jpg Det er rett og slett lepper overfylt med restylane. Om man tar litt inn i leppene, så bryr jeg meg ikke, men overfyller man dem, så er det bare komisk. Så lenge leppene passer ansiktet, så går det bra, men ikke fylt for mye med restylane. Heldiggrisen! Har bare en rosafarge på mine. Endret 14. mai 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. mai 2011 #367 Del Skrevet 14. mai 2011 Datteren vår danser i dag (veldig aktiv akkurat i dag)! Sitter her alene, skulle vært med og hjulpet til i det nye huset, men jeg fikk ikke være med da jeg måtte vente på en pakke som skulle bli levert på døra her. Så jeg studerer, og skriver her. Jeg vil hjelpe til, men forloveden har sagt fra at jeg skal slappe av! HALLO! Gravid, ikke syk! Tror jenta skjønner jeg er alene, for hun er mest aktiv når jeg er alene, da er hun en hyperaktiv liten krabat. Har vært litt bekymret fordi sparkene hennes har vært litt svake den siste tiden, men nå sparket hun mye og rimelig hardt. Vår skjønne datter! Har hatt de kjære ligamentsmertene, noe jeg ikke har hatt på en stund. Er faktisk litt deilig å kjenne de gamle tingene komme tilbake, så lenge det ikke er kvalmen. Den vil jeg ikke akkurat møte igjen. Jeg er glad for at jeg er gravid, og jeg er også heldig som får sjansen til å bli mamma, selv om jeg er helt hysterisk til tider. Jeg er glad vi skal ha barn sammen, selv om jeg og forloveden og jeg fremdeles må feire 1-årsdagen vår. Jeg skjønner at det var tidlig, litt vel tidlig, og at det er mange ting som kan gå galt. Livet er ikke lett, og vi har innstillingen at dette skal vi greie! Det skal vi virkelig greie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. mai 2011 #368 Del Skrevet 14. mai 2011 Med riktig innstilling har dere i alle fall de beste forutsetninger! Koselig med aktiv liten jentebaby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. mai 2011 #369 Del Skrevet 14. mai 2011 Og med den rette innstillingen, så klarer dere det også! Koselig med mye liv fra lille jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 14. mai 2011 #370 Del Skrevet 14. mai 2011 Teriyaki skrev (På 14.5.2011 den 9.55): Med riktig innstilling har dere i alle fall de beste forutsetninger! Koselig med aktiv liten jentebaby! Vi har ikke innstillingen bare for oss selv, men for datteren vår. Forloveden og jeg forstår nå at vi ikke vil være hverandres første prio lengre, det er datteren vår. Vi kommer i andre rekke. Uansett så kan man ikke sette seg ned og furte over alt man ikke får gjort. Det er veldig koselig, det er deilig å vite at hun virkelig er i god form. Og her hopper magen. Teita skrev (På 14.5.2011 den 9.56): Og med den rette innstillingen, så klarer dere det også! Koselig med mye liv fra lille jenta Vi skal greie dette! Du kan planlegge alt, men alt går ikke som man alltid planlegger. Vi må bare ta dagene som de kommer, og være positive, men ikke for positive og tro at alt faller i fanget vårt. Er kjempekoselig. Nå synes jeg det snart burde komme hos deg også, er jo så veldig koselig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. mai 2011 #371 Del Skrevet 14. mai 2011 Såååå koselig å lese om gulljenta som danser og turner i magen Blir helt aaaww Er så koselig å være gravid når man slipper vondter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. mai 2011 #372 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Skytte skrev (På 14.5.2011 den 23.06): Såååå koselig å lese om gulljenta som danser og turner i magen Blir helt aaaww Er så koselig å være gravid når man slipper vondter! Det er en herlig følelse. Sitter ofte og ser på UL-bildet hennes, og jeg ser to fingre foran ansiktet. Det er koselig ja, og det er så utrolig trist at du sliter med prolapsen. Endret 15. mai 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. mai 2011 #373 Del Skrevet 15. mai 2011 (endret) Jeg sitter her og tenker litt. Er jeg moden? Er jeg voksen nok til å ta vare på et barn, vårt barn? Jeg tror da det, jeg har tider hvor jeg er litt umoden, men hvem har ikke det. Jeg har kanskje ikke jobben jeg skulle ønske jeg hadde før jeg ble gravid, men jeg greide å spare penger slik at vi har noe å rutte med. Jeg har greid å betale ned det jeg trenger å betale ned (med unntak av studielån). Jeg har tatt ansvar og har blitt mer selvstendig igjen. Vi har sett på huset og satt opp en lang liste over små ting vi trenger, alt fra møbler til oppvaskmiddel. Det var ikke stort med møbler, fordi vi fikk kjøpt mye veldig billig. Vi ser på tilbud og på IKEA sine sider for å få oss noe for en billig penge, slik at vi har penger igjen etter alt vi kjøper inn. Jeg ble født inn i kaos, det ble min forlovede også. Vi ble født inn i en situasjon der alt ikke var 100% klart. Vi har gjort det samme som våre foreldre, noe de håpet vi ikke skulle gjøre. Jeg elsker han mer enn noe annet, men jeg elsker vår datter høyere (som hennes mor). Jeg er villig til å gjøre alt for henne, for oss. Sitter her og tenker på jobb, slik at vi kan kjøpe huset vi skal leie, slik at det blir vårt. Hvis det ikke går, så finnes det andre muligheter. Det finnes alltids muligheter. Aldri har jeg sutret over dårlig råd, jeg hadde dårlig råd da jeg bodde for meg selv, men jeg fant alltid en måte å få økonomien til å gå rundt. Jeg er ikke helt fersk på det å leve med en begrenset økonomi, jeg er ikke fersk på det å ikke ha mye søvn i kroppen. Dog.. Jeg kan ikke forestille foreldretilværelsen, det er ikke noe man kan lese seg til, det er noe man må erfare før man forstår hva man skal gjøre, føler jeg hvertfall. Du kan få ledetråder på veien, men det er noe som må erfares før man forstår hva det går utover (slik tenker jeg). Trengte å tømme hodet, og jeg er aldri sikker på om jeg kommer til å bli en fantastisk mor. Av og til lurer jeg på om jeg er urealistisk, om jeg har tatt vann over hodet. Jeg unnskylder meg ikke med noen ting, jeg er kanskje ikke alltid like moden, og det beklager jeg for (om du føler deg støtt). (Vet ikke om innlegget har noen sammenheng, kjenner øynelokkene bli tunge). Endret 15. mai 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mai 2011 #374 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg vet ikke hvor gammel du er men syns du virker som en absolutt oppegående, reflektert og selvstendig jente med bena plantet godt på jorden. Veldig bra innlegg. Mannen min er ikke pappaen til snupp så jeg har vært igjen litt forskjellig. Men det har alltid vært snupp som har vært førstepri. Han har aldri manglet noe hverken materielt eller av omsorg. De aller aller fleste er født med et fantastisk morsinnstinkt som gjør at vi alltid setter våre barn foran alt og alle. Det betyr ikke at vi er dårlige mødre dersom vi av og til prioriterer annerledes. Ingen barn tar skade av at mor setter seg selv først noen ganger, tvert imot! Jeg er sikker på at du kommer til å bli en perfekt mor for akkurat ditt barn Men det er fint å tømme hodet og voksent å sortere tanker og vise at man kan være ydmyk og usikker. Stor søndagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mai 2011 #375 Del Skrevet 15. mai 2011 Er helt sikker på at du blir en veldig flott mamma når den tiden kommer om noen måneder! Alle sammen er litt umodne i blant, men det er i orden, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. mai 2011 #376 Del Skrevet 15. mai 2011 Skytte skrev (På 15.5.2011 den 18.01): Jeg vet ikke hvor gammel du er men syns du virker som en absolutt oppegående, reflektert og selvstendig jente med bena plantet godt på jorden. Veldig bra innlegg. Mannen min er ikke pappaen til snupp så jeg har vært igjen litt forskjellig. Men det har alltid vært snupp som har vært førstepri. Han har aldri manglet noe hverken materielt eller av omsorg. De aller aller fleste er født med et fantastisk morsinnstinkt som gjør at vi alltid setter våre barn foran alt og alle. Det betyr ikke at vi er dårlige mødre dersom vi av og til prioriterer annerledes. Ingen barn tar skade av at mor setter seg selv først noen ganger, tvert imot! Jeg er sikker på at du kommer til å bli en perfekt mor for akkurat ditt barn Men det er fint å tømme hodet og voksent å sortere tanker og vise at man kan være ydmyk og usikker. Stor søndagsklem Jeg er 23, så har noen år på baken. Takk for komplimentet . Er ikke alltid jeg føler meg så reflektert. Av og til trenger jeg bare å lufte hodet, og å vise andre at jeg er usikker. Jeg greier ikke gå med en maske og være positiv hele tiden. Det er ikke meg. Jeg prøver også etter beste evne å skrive godt når jeg skriver andre steder, men er av og til jeg føler jeg tråkker over grenser (som kanskje jeg ser, men som ikke er der). Så jeg beklager for eventuelle "idiotiske" responser. Du har så klart vært gjennom mye forskjellig, ting jeg ikke kunne greid å sette meg inn i. Dog, utfra det jeg har lest, så er du virkelig en god mamma for snupp. Jeg håper jeg er god nok for henne, og kan gjøre mitt for henne, vår skjønne lille datter. Stor søndagsklem tilbake. Teriyaki skrev (På 15.5.2011 den 18.17): Er helt sikker på at du blir en veldig flott mamma når den tiden kommer om noen måneder! Alle sammen er litt umodne i blant, men det er i orden, det. Håper da det. Jeg tørr ikke være selvsikker på mine evner som mor, da jeg ikke har erfaring. Hvis jeg tror jeg er god, så ser jeg ikke svakhetene mine. Det er bare 4 måneder og en uke (om vi går datomessig) til jeg skal bli mamma! Jeg føler meg av og til umoden i svarene mine her på KG, og i virkeligheten. Dog, av og til kommer barnet i meg ut (ikke jenta nei ) og skriver bare tull. Tror det fremdeles er spor av mitt gamle meg når jeg tenker og oppfatter ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. mai 2011 #377 Del Skrevet 15. mai 2011 Delphina skrev (På 15.5.2011 den 19.16): Jeg er 23, så har noen år på baken. Takk for komplimentet . Er ikke alltid jeg føler meg så reflektert. Av og til trenger jeg bare å lufte hodet, og å vise andre at jeg er usikker. Jeg greier ikke gå med en maske og være positiv hele tiden. Det er ikke meg. Jeg prøver også etter beste evne å skrive godt når jeg skriver andre steder, men er av og til jeg føler jeg tråkker over grenser (som kanskje jeg ser, men som ikke er der). Så jeg beklager for eventuelle "idiotiske" responser. Du har så klart vært gjennom mye forskjellig, ting jeg ikke kunne greid å sette meg inn i. Dog, utfra det jeg har lest, så er du virkelig en god mamma for snupp. Jeg håper jeg er god nok for henne, og kan gjøre mitt for henne, vår skjønne lille datter. Stor søndagsklem tilbake. Håper da det. Jeg tørr ikke være selvsikker på mine evner som mor, da jeg ikke har erfaring. Hvis jeg tror jeg er god, så ser jeg ikke svakhetene mine. Det er bare 4 måneder og en uke (om vi går datomessig) til jeg skal bli mamma! Jeg føler meg av og til umoden i svarene mine her på KG, og i virkeligheten. Dog, av og til kommer barnet i meg ut (ikke jenta nei ) og skriver bare tull. Tror det fremdeles er spor av mitt gamle meg når jeg tenker og oppfatter ting. Vel, nå er vi unge begge to enda, så at vi av og til plutselig reagerer slik som vi gjorde da vi var tenåringer, det er vel ikke direkte unaturlig det. Så lenge det er sjeldnere og sjeldnere disse "utbruddene" dukker opp. :fniser: Likevel tror jeg det blir noe helt annet når man får barn! Ta eksemplet med isen (som jeg forøvrig egenltig syntes var litt søtt): Tror ikke det er noe man hadde brydd seg like mye om hvis det f.eks. var barnet ditt som spiste isen du eeegentlig skulle ha! Hehe. Nå prater jeg bare tull, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 15. mai 2011 #378 Del Skrevet 15. mai 2011 Her er det lenge siden jeg har vært innom! Gratulerer med jente i magen! Hva var det jeg sa, jeg har alltid rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. mai 2011 #379 Del Skrevet 15. mai 2011 Teriyaki skrev (På 15.5.2011 den 19.25): Vel, nå er vi unge begge to enda, så at vi av og til plutselig reagerer slik som vi gjorde da vi var tenåringer, det er vel ikke direkte unaturlig det. Så lenge det er sjeldnere og sjeldnere disse "utbruddene" dukker opp. :fniser: Likevel tror jeg det blir noe helt annet når man får barn! Ta eksemplet med isen (som jeg forøvrig egenltig syntes var litt søtt): Tror ikke det er noe man hadde brydd seg like mye om hvis det f.eks. var barnet ditt som spiste isen du eeegentlig skulle ha! Hehe. Nå prater jeg bare tull, egentlig. Og her trodde jeg at utbruddene mine ikke kom til å komme lengre! Jeg tror det er det som kommer ut med svangerskapet, siste rest av den umodne tenåringen jeg en gang var, synes det også høres logiskt ut jeg. Jeg fikk en liten pekefinger av svigermor, noe jeg vil innrømme at jeg kanskje fortjente, men jeg tror også det var misforståelser inne i bildet. Jeg har ikke problemer med å dele, jeg liker bare ikke at isen min blir delt ut. Du prater da ikke tull du Teriyaki. Synes ikke det. Kanskje jeg er litt subjektiv. Synes alltid jeg skriver tullete. Bellamy skrev (På 15.5.2011 den 19.39): Her er det lenge siden jeg har vært innom! Gratulerer med jente i magen! Hva var det jeg sa, jeg har alltid rett Hallo på du! Ja, det har vært en stund siden jeg har sett deg. Tusen takk, hun er utrolig skjønn... Nå gjorde jeg en typisk mammating.. Men hun er det! Heeelt sant! Skal ikke tvile på dine evner lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 15. mai 2011 #380 Del Skrevet 15. mai 2011 Hei! Lenge siden jeg har vært innom her nå, og jeg har ikke fått med meg at du har fått vite kjønnet på den lille! Så koselig med ei lita tulle da! Eller meisje var det det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå