Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Masse lykke til. Tenker på dere, og er veldig spent på oppdatering :) Tenk at du får vite om du bærer på en :babyjente: eller en :babygutt: Så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå fikk jeg endelig sett til å legge igjen et spor jeg også! :goodbye: Delphina!! Håper alt går bra på UL idag, og at du har en frisk liten søting i magen. Jeg tror forresten at det er en liten :babyjente: inni der, men siden jeg er kronisk på å gjette feil på alle andre enn meg selv så blir det nok en liten :babygutt::fnise:

Jaja, nå har jeg deg på lista mi ihvertfall, så nå skal jeg bli mye flinkere til å oppdatere meg og skrive litt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg antar at dere damer tripper lett og lurer på hva det var.

Først vil jeg faktisk :hoppe: for 21 uker! Ble satt frem en dag. :sjenert: Jeg vil også hoppe for at lille'n vår er frisk og rask, alt så kjempebra ut. Veldig sjenert liten en...

Og til slutt vil jeg bare si at...

:popcorn:

Jeg blir mamma til ei lita frøken i september. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gratulerer med en frisk lita jente :strix::rodmer:

Tuuuusen takk! :rodmer:

Nå får vi begge frøkner! :fnise: Det var helt klart ei jente, og hu var veldig aktiv, men også veldig sjenert, armer og føtter foran ansiktet. Hu sparker inni her akkurat nå, og gjorde det under hele ultralyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Aaaw :rodmer: Tenk at du har en liten prinsesse i magen din! Gratulerer så mye!

Det er herlig! Var vanskelig å holde tårene inne. Siden sjekken på frøkna tok lang tid, så ble jeg litt utålmodig. :sjenert: Så bar det ned mot beina og jeg fikk se 10 tær og noen lange ben (femur var lang)! :fnise: Så så vi de tre "parallelle" strekene:

(Søk "girl ultrasound" og så får du bilde, kunne ikke linke til det beste bildet). :fnise:

Gynekologen var først i tvil, og gikk tilbake på å se på bena hennes igjen. Deretter gikk turen opp mellom bena til frøkna, og da var det ingen tvil. Tre "parallele" streker og nyheten om at det ganske så sikkert var ei lita prinsesse. :rodmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for at alt var vel med den lille :skya:

Og tenk at du også har en liten prinsesse i magen :babyjente: Herlig!

Ha en fortsatt fin kveld! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott å høre at alt står bra til! :hoppe:

Og en liten jente, da! :) utrolig koselig! :) Nå gjenstår det å se hva vi andre her får! :)

Ha en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lillefrøkna i magen :nigo: Woho, du er den 4.personen jeg har gjettet riktig på på 1 mnd! Jeg er flink :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for at alt var vel med den lille :skya:

Og tenk at du også har en liten prinsesse i magen :babyjente: Herlig!

Ha en fortsatt fin kveld! :blomst:

:hoppe:

Ja, ville nå hatt gutt også, men jeg får nå ei lita frøken som forloveden sa var vakker, dog vi fikk bare sett nese og munn. :fnise: Han er verdens stolteste! :rodmer: Vi har forresten termin samme dagen, så vi greide å bli gravide samtidig. :sjenert:

Fantastisk flott å høre at alt står bra til! :hoppe:

Og en liten jente, da! :) utrolig koselig! :) Nå gjenstår det å se hva vi andre her får! :)

Ha en god natt!

:hoppe: Det viktigste er at jenta er frisk, og hu bestod med glans, litt lange ben, men ellers frisk. To nyrer og en full blære, noe jeg tar som et godt tegn. :fnise:

Jaaa, nå gjenstår dere andre! Tror dere alle får friske barn, det er nå det jeg gjetter hvertfall. :fnise:

Gratulerer så mye med lillefrøkna i magen :nigo: Woho, du er den 4.personen jeg har gjettet riktig på på 1 mnd! Jeg er flink :fnise:

Tuuusen takk! :rodmer:

Hehe, det er artig å gjette og se om du har rett. :fnise: Må gratulere deg med 4 riktige.. ;)

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww :hjerte: Gratulerer så mye med en liten :babyjente: i magen! :)

Så bra at alt var bra med babyen din. Nå gleder jeg meg nesten enda mer til min UL. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Aww :hjerte: Gratulerer så mye med en liten :babyjente: i magen! :)

Så bra at alt var bra med babyen din. Nå gleder jeg meg nesten enda mer til min UL. Hehe :)

Tuuuusen takk! :klemmer:

Det er bare å glede seg Teita, det er som jeg skrev en utrolig deilig følelse. I tillegg, det er BARE 3 dager igjen, det er ikke lenge. Dette går så bra!

Jeg var nesten for fokusert på skjermen til å se forloveden, men han satt med det største gliset om munnen og var stolt. Var vanskelig å holde tårene tilbake. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at han er så engasjert og stolt :) Dere blir sikkert fantastiske foreldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så koselig at han er så engasjert og stolt :) Dere blir sikkert fantastiske foreldre :)

Vel, det er jo et kjærlighetsbarn, og vi er veldig forelska i hverandre, så skjønner at han er stolt. :fnise::rodmer: Jeg vet han blir en fantastisk far, men jeg, jeg må først slutte å være så hysterisk! :fnise:

Dere blir fantastisk flotte foreldre dere også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ultralyden var veldig spesiell, vi fikk sett alle organer og fikk også beskjed at alt stod bra til. Vi fikk en grundig sjekk, så jenta er frisk. Vi fikk også se nesa og munnen til frøkna som hun åpnet og lukket under ultralyden. Synes hun lignet veldig på pappa'n sin, med en bredere munn enn hva mamma har. Nesa var verdens nydeligste, en pitteliten "button nose". :rodmer: Hun var perfekt på alle måter, og det varmet meg sånn å se at alt stod bra til og at hun bare var litt sjenert. :fnise:

Lita og nett, med lange ben. Det å få barn er magisk, og jeg må innrømme at datteren vår er nydelig! :fnise: Typisk mammaprat her! Vi fikk sett ansiktstrekkene foran, så vi så litt mer av hvordan ansiktet hennes ser ut. :rodmer:

Forloveden snakket med foreldrene sine og jeg overhørte (da nederlandsken begynner å sette seg), at det var "een mooie meisje" eller på norsk "en vakker jente". :rodmer: Da vi kom hjem, sa han at han nå hadde to nydelige jenter, mamma'n til datteren hans og datteren hans. :rodmer:

Måtte bare skrive ned dette, blir så sentimental av søte mannen min og skjønne datteren vår. Hun liker forresten å sparke der jeg har hånda mi. Flere ganger har hun truffet hånda mi i dag, noe jeg synes er litt morsomt. Det er ikke tilfeldige spark, tror jeg, for jeg har hatt hånda mi flere steder på magen, og hun sparker ingen andre steder enn der hånda er. :fnise:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres helt fantastisk ut :rodmer:

Hvor mye klarer man å se på ultralyden egentlig? Har alltid trodd at man ikke klarer å se så mye ansiktstrekk og slikt på vanlig ultralyd, men som du skriver fikk dere jo sett mye. Håper ungen har min nese og ikke bf sin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Høres helt fantastisk ut :rodmer:

Hvor mye klarer man å se på ultralyden egentlig? Har alltid trodd at man ikke klarer å se så mye ansiktstrekk og slikt på vanlig ultralyd, men som du skriver fikk dere jo sett mye. Håper ungen har min nese og ikke bf sin :fnise:

Det var fantastisk. :rodmer:

Nå vet jeg ikke hva man ser med vanlig UL (standard UL), fordi jeg måtte få en grundigere undersøkelse enn normalt. Lillejenta vår kunne risikert at hun ville blitt født med innsnevret tarm, så vi måtte se på tarmene i god detalj. Pappa'n hennes ble født med det skjønner du. Så vi så veldig mye i detaljer, i tillegg til ansiktet hennes. Maskinen som ble brukt brukes også til 3D/4D UL, så tror da at oppløsningen var god. Så hverfall hodet hennes i 3D også, når han skulle se på hjernen hennes. :sjenert:

Haha, hvorfor ikke hans nese? SKikkelig krok eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, stemmer, det har du jo skrevet om tidligere :) Så bra at alt så fint ut da!

Det er jo ikke krise om ungen får nesen hans, men den er ganske stor :sjenert:

Min nese er liten så om det er jente er det ihvertfall best med liten nese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...