Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Så koselig å lese at det går så bra med deg og forloveden :klemmer: Dere er heldige :)

Mamma visste ikke hvilke kjønn jeg og min bror var før hun fikk oss, men hun var ganske sikker alikevel. Jeg hadde aldri klart å vente til fødselen med å få vite kjønnet. Vil vite det NÅ :sjenert:

Hvem var det som kommenterte at du vagger? Det må man vel ha lov til når man er gravid!

Mamma ventet med å finne ut med oss begge, står i respekt til foreldrene mine der. Foreldrene mine synes det var merkelig å få vite kjønnet tidlig når kusina mi gikk gravid, men nå vil de også finne ut virker det som, siden det er lille-frøkna deres som skal bli mamma. :fnise:

Det var forloveden som kom med den elegante kommentaren. :fnise: Han skjønner nå at gravide vagger, siden jeg påpekte at jeg gikk sånn normalt.

Takk for komplimentet forresten *rødmer* Vi gjør det beste vi kan med hverandre.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp!

Grattis med halvgått svangerskap :rodmer: Ser det er mye liv hos deg også, det er det her om dagen også. Masse spark og boksing hver gang mor er i ro :fnise:

Blir spennende med UL, kanskje du også skal ha en jente.... Mange jenter i vår terminklubb. Lykke til og gled deg, det er en fantastisk opplevelse :rodmer: Se den lille ligger inni der og romstrerer og lever helt sitt eget lille liv der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hei og hopp!

Grattis med halvgått svangerskap :rodmer: Ser det er mye liv hos deg også, det er det her om dagen også. Masse spark og boksing hver gang mor er i ro :fnise:

Blir spennende med UL, kanskje du også skal ha en jente.... Mange jenter i vår terminklubb. Lykke til og gled deg, det er en fantastisk opplevelse :rodmer: Se den lille ligger inni der og romstrerer og lever helt sitt eget lille liv der inne.

Tusen takk arven1! :) Endelig halvveis og vel så det. Her er jeg mye i ro grunnet studier, sitter og konsentrerer til de grader, men lille sier hei en gang i blant med kraftige bevegelser *spark* *dunk* *turn*. Går ute en tur før jeg tar kvelden, er deilig det også. Hadde jeg ikke studert, hadde jeg vært ute dag inn og dag ut, men eksamen nærmer seg, og da må man fokusere. :sjenert:

Det er mange jenter, derfor tror jeg at jeg kanskje får en liten prins. Nå vingler det igjen. Tenker kun jentenavn uansett. Kanskje jeg får svi for det. :fnise: Tusen takk, gleder meg til å se lille turne, men er det typisk, så er lille stille. :fnise: Forloveden gleder seg også til å se lillegullet sitt, han blir med på sykehuset på torsdag. BLir så spesielt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Blir spennende på torsdag :) Gleder meg til oppdatering. Lykke til :)

Det blir veldig spennende, og så er det bare 2 dager igjen! :rodmer: Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg må virkelig slutte å tvile på at lille ikke trives inni magen min. Har ikke kjent all verden med spark de siste dagene, og nå skulle jeg bare kjenne etter hvor lille var. Lille svarte med et velplassert spark mot hånda mi. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må virkelig slutte å tvile på at lille ikke trives inni magen min. Har ikke kjent all verden med spark de siste dagene, og nå skulle jeg bare kjenne etter hvor lille var. Lille svarte med et velplassert spark mot hånda mi. :rodmer:

Hihi, må være koselig når babyen begynner å sparke tilbake som "svar". :) Lille trives sikkert kjempegodt inni magen din!

Gleder meg til torsdag :hoppe: Å få vite kjønn er rett og slett så utrolig spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hihi, må være koselig når babyen begynner å sparke tilbake som "svar". :) Lille trives sikkert kjempegodt inni magen din!

Gleder meg til torsdag :hoppe: Å få vite kjønn er rett og slett så utrolig spennende!!

Det er utrolig deilig. Jeg føler meg ikke alltid gravid, siden lille nå har plassert seg bak i livmor, slik at magen min ikke strutter like mye, så jeg synes det bare er kos med småspark. :fnise: Kan ha vært et nikk også eller noen som plasserte rompestumpen mot hånda til mamma. :rodmer:

Gleder meg virkelig til torsdag! :hoppe: Finne ut om h*n er frisk, og om det er en han eller hun. Viktigste er at lille er frisk. :rodmer: Bryr meg ikke om jeg får gutt eller jente. Det er bare kos å bli mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Var bare Delphina som gikk tilbake i trassalderen i går over noe is og var overtrøtt da hun skrev innlegget.

Leste over igjen, og tenkte over at jeg faktisk ikke har det så ille, og at jeg burde kanskje ikke vært så trassig over is. For, det var faktisk det jeg var. Her trodde jeg vi kjøpte is til meg, og plutselig ble det delt ut uten min godkjennelse. :fnise: Gravide rare meg..

1 dag igjen forresten :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var bare Delphina som gikk tilbake i trassalderen i går over noe is og var overtrøtt da hun skrev innlegget.

Leste over igjen, og tenkte over at jeg faktisk ikke har det så ille, og at jeg burde kanskje ikke vært så trassig over is. For, det var faktisk det jeg var. Her trodde jeg vi kjøpte is til meg, og plutselig ble det delt ut uten min godkjennelse. :fnise: Gravide rare meg..

1 dag igjen forresten :hoppe:

Hihi, må le litt da. Det var egentlig litt søtt. :fnise:

En dag igjen ja! Så utrolig spennende! Er det tidlig på dagen eller? Min UL er halv tre, så kommer til å bli gaaaal den dagen når jeg går der og teller timene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hihi, må le litt da. Det var egentlig litt søtt. :fnise:

En dag igjen ja! Så utrolig spennende! Er det tidlig på dagen eller? Min UL er halv tre, så kommer til å bli gaaaal den dagen når jeg går der og teller timene. :fnise:

Hehe, det var ikke så søtt da det skjedde, men forloveden greier å forstå at jeg kanskje ikke har det helt lett hele tiden.

Vi har time sent, så før UL så skal jeg rydde rommet vårt litt, før jeg setter meg ned og studerer. Etter det skal vi levere noen papirer.. Etter det bærer det på sykehuset.

Begynte å få tårer i øynene isted. Har hatt skikkelig panikk over at barnet kanskje ikke er friskt og at jeg må ende svangerskapet tidlig, noe jeg ikke vil. Nå prøver jeg å være positiv og tenke at alt går bra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du trenger en :klemmer: Å være urasjonell er nok endel av graviditeten og kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Noen ganger syntes jeg sambo er rett og slett dum :kjefte: Han tenker ikke på meg, tar ikke hensyn til meg osv også ser jeg i etterkant at jeg kanskje ikke var helt meg selv :sjenert: Litt flaut, :fnise: men utrolig hvordan følelsene bare kommer helt ut av kontroll til tider. Var ikke sånn før jeg ble gravid, er ganske så rolig av meg, men nå kan det storme litt her. Heldigvis ikke så ofte og vi blir fort venner igjen :yvonne:

Ønsker deg lykke til med UL i morgen, det blir utrolig spennende å høre om. Vi også var kjempe nervøse og spente kvelden før vi skulle på UL også og jeg hadde rare drømmer om UL hele natten før. Helt utslitt når jeg våknet :sovne:

Det er en utrolig flott opplevelse og gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere i morgen :jepp:

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, masse masse lykke til i morgen!! Det går helt sikkertvfint og dere kommer til å være tussete av forelskelse  Ikke tenk unødige triste tanker. Look whos talking liksom, hehe:)

Urasjonell over is hørtes ut til å være på sin plass! Is er sykt godt og når man mååå ha det så bør det ikke være tomt!! Godt med snille menn som forstår eller i allefall tror de forstår, hehe:)

Klem på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg Delphina! Tuller noen med isen min blir jeg sinna :fnise: Er unormalt opptatt av is for tiden. Drømmer til og med om det :sjenert:

Er ikke like lett å holde seg rasjonell når hormonene styrer som verst.

Masse lykke til på ultralyd i morgen! Gleder meg til det er min tur :) Dere kommer sikkert til å sveve på skyer hele dagen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ser ut som du trenger en :klemmer: Å være urasjonell er nok endel av graviditeten og kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Noen ganger syntes jeg sambo er rett og slett dum :kjefte: Han tenker ikke på meg, tar ikke hensyn til meg osv også ser jeg i etterkant at jeg kanskje ikke var helt meg selv :sjenert: Litt flaut, :fnise: men utrolig hvordan følelsene bare kommer helt ut av kontroll til tider. Var ikke sånn før jeg ble gravid, er ganske så rolig av meg, men nå kan det storme litt her. Heldigvis ikke så ofte og vi blir fort venner igjen :yvonne:

Ønsker deg lykke til med UL i morgen, det blir utrolig spennende å høre om. Vi også var kjempe nervøse og spente kvelden før vi skulle på UL også og jeg hadde rare drømmer om UL hele natten før. Helt utslitt når jeg våknet :sovne:

Det er en utrolig flott opplevelse og gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere i morgen :jepp:

:gravid:

:klemmer: tilbake. Trengte det ja.

Det er hormonmonsteret som kommer ut en gang i blant! :fnise: Det er helt forferdelig til tider! Stakkars menn. :fnise: Godt å se at jeg ikke er den eneste som er hormonell, ikke vondt ment, men det er deilig å vite at det ikke meg det er noe galt med, men at hormonene er bananas. Det hadde vært koselig med en advarsel før svangerskap, for mennene altså, slik at de kommer seg unna i tider.

Våknet nå for en 20 minutter siden, med en overfylt blære. Hadde rare drømmer, men føler meg mer avslappet nå. Har bare glade tanker i hodet. Drømte forresten om at vi kom tidsnok til ultralyden, men gynekologen, som forøvrig snakket både norsk, engelsk og nederlandsk ikke hadde møtt opp. Himmel for en merkelig drøm. :fnise:

Åååå, masse masse lykke til i morgen!! Det går helt sikkertvfint og dere kommer til å være tussete av forelskelse  Ikke tenk unødige triste tanker. Look whos talking liksom, hehe:)

Urasjonell over is hørtes ut til å være på sin plass! Is er sykt godt og når man mååå ha det så bør det ikke være tomt!! Godt med snille menn som forstår eller i allefall tror de forstår, hehe:)

Klem på deg!

Hehe, tror vi begge skal slutte med de irrasjonelle tankene. :fnise: Tuuuusen takk! Gleder meg, og ligger her med en som sparker. Har gjort det siden jeg stod opp.

Føler meg bedre når jeg ser at det er greit å være irrasjonell over noe så enkelt som is. Forloveden har lært nå. Dog, jeg måtte beklage for oppførselen min til han, fordi det var han det gikk utover. Han sov nå ved siden av meg i natt også, så tror han for lengst har tilgitt meg. :rodmer:

Skjønner deg godt jeg Delphina! Tuller noen med isen min blir jeg sinna :fnise: Er unormalt opptatt av is for tiden. Drømmer til og med om det :sjenert:

Er ikke like lett å holde seg rasjonell når hormonene styrer som verst.

Masse lykke til på ultralyd i morgen! Gleder meg til det er min tur :) Dere kommer sikkert til å sveve på skyer hele dagen :rodmer:

:fnise: såpass?! Drømme om is? Det minner meg på at drømmen min i forigårs var om dere damer på KG og spirene deres. Så, her har vi rare drømmer ja. Litt lengre opp, der jeg har svart på arven1's post, så beskrev jeg dagens drøm. :fnise:

Nei, er ikke lett å være rasjonell hele tiden. Tror folk begynner å lure, men tror de ikke helt forstår det at jeg er hormonell og det er ikke meg som prater, men hormonene. Gleder meg også til det er din tur til å se lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Dere damer er skjønne. :rodmer: Og takk for alle "lykke til".

Det var mye positiv lesning her på morgenkvisten for min del, dog, om at det er lov å være irrasjonell over is og det gleder et stresset Delphina-hjerte veldig. :fnise: For jeg var veldig oppgitt og lei meg i går grunnet det. :fnise:

Vi så forresten "Knocked up" i går, og det var så mange ting jeg kunne påpeke til Delphinamannen var sant, og som han satt der og påpekte var sant. Jeg skjønner godt at han er bekymret over barnet, og det er ekstra merkelig for han å ha sex når det faktisk er noe i magen min, dog.. Skal ikke klage, er jo ikke helt tørke heller. :fnise: Var bare en del av filmen hvor jeg lo så hysterisk, og så sitter han dønn seriøs og sier "jeg kan faktisk forstå hvor han kommer fra... Det er jo sant". Jeg måtte gi han et kyss, rett og slett fordi det blir litt lettere for meg å forstå han, og må innrømme at jeg måtte tørke en tåre eller to, fordi vi skal se barnet vårt i dag, vi skal bli foreldre, og.. det var litt overveldene for Delphina og Delphinamannen.

Så.. Om en 6-7 timer er jeg ute av døren og skal se vår lille krabat for andre gang, men nå i profil og få vite om det er en Delphinagutt eller Delphinajente. Det er veldig spesielt... :rodmer:

Beklager tåkete og langt svar, jeg våknet opp for tidlig, og jeg skriver så veldig tåkete når jeg er trøtt. Kose dere i dag damer :klemmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...