Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har jo ikke tippet - var innom tippelista di nå. Jeg tipper at du har en liten :babyjente: i magen din!

Videoannonse
Annonse
Gjest Delphina
Skrevet

Jeg har jo ikke tippet - var innom tippelista di nå. Jeg tipper at du har en liten :babyjente: i magen din!

Da har tippelista blitt oppdatert! :fnise:

Blir artig å se om det faktisk er ei lita frøken som sparker og turner. :rodmer: Om det er en liten pjokk, så er jeg også glad. :rodmer: Viktigste er at han eller hun er sunn og frisk.

Og, jeg benytter meg av anledningen til å gjøre dette!

:hoppe: 18 uker! :hoppe:

Skrevet

:hoppe: for 18 uker :hoppe: Vi ligger tett i tett her..... Når har du termin?

Jeg også tenker at du har en liten :babyjente:

Ha en fin dag!

Gjest Delphina
Skrevet

:hoppe: for 18 uker :hoppe: Vi ligger tett i tett her..... Når har du termin?

Jeg også tenker at du har en liten :babyjente:

Ha en fin dag!

Har egentlig menstermin 18.september, så er teknisk sett 19 uker på vei idag, men jeg kunne ikke ha blitt gravid 24. desember, og jeg har hatt sykluser på 35 dager, så jeg antar befruktningen skjedde på nyttårsaften. Har fått det bekreftet ved UL "tidlig" i svangerskapet (selv om det ikke er like sikkert). Tørr ikke sette megselv på uke 19... :sjenert:

Oppdaterer liste på nytt. :fnise:

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

Har så lyst til å gråte nå!

Forloveden skrev dette (oversatt):

-Haha, så du tror vår lille blir en liten jente?

-Hvis det er så, så skal jeg kjøpe kjoler til henne

-Jeg vil at hun skal være en prinsesse fra starten!

Jeg har så goooood grunn til å gråte! Er ikke Delphinamannen herlig? :rodmer: Og ja, Delphinamannen er pappa'en til lillegullet vårt. *klyper seg lett i armen*. Han tror det blir ei frøken. Om det skulle bli en gutt, så vet jeg at det blir fotballsko og fotballsaker til pjokken. :fnise:

Endret av Delphina
Skrevet

Hurra for 18 uker (kanskje 19 uker) :hoppe:

Så søtt at han er så involvert! Tror ungen får et sett med fantastiske foreldre :jepp:

Gjest Delphina
Skrevet

Hurra for 18 uker (kanskje 19 uker) :hoppe:

Så søtt at han er så involvert! Tror ungen får et sett med fantastiske foreldre :jepp:

Prøver du å få meg til å gråte her eller nima? :sjenert:

Jeg vet at lillegullet får en fantastisk far, men mor er mer så som så med. :fnise:

Din lille får jo en fantastisk mor, og en flott far som også engasjerer seg! Så selv om dere ikke er sammen, så får lille allikevel to som bryr seg.

Skrevet

Prøver du å få meg til å gråte her eller nima? :sjenert:

Jeg vet at lillegullet får en fantastisk far, men mor er mer så som så med. :fnise:

Din lille får jo en fantastisk mor, og en flott far som også engasjerer seg! Så selv om dere ikke er sammen, så får lille allikevel to som bryr seg.

Hihi, jeg er nå ganske sikker på at moren er like fantastisk jeg da :)

Ja, jeg er ihvertfall sikker på at gullet får mange rundt seg som elsker h*n.

Skrevet

Hallo Deplhina! Her holdt jeg på å glemme meg av, skal jo på jobb nå, så må være kjapp. :fnise: Har jo vært mye aktivitet her siden jeg dro på påskeferie. :)

Når skal du på UL for å få vite kjønn? Hadde du vært i Norge så hadde det jo vært NÅ! :) Er spent! Men husker ikke hva jeg tippet. Tippet jeg jente kanskje?

Ha en fin dag! Her er det strålende sol og slå himmel. Tror det blir det i morgen også, så at jeg skal på jobb i seks timer nå er vel ikke verdens undergang. ;)

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

Hihi, jeg er nå ganske sikker på at moren er like fantastisk jeg da :)

Ja, jeg er ihvertfall sikker på at gullet får mange rundt seg som elsker h*n.

*rødmer* Takk. Dog jeg tror jeg blir en hysterisk mor. :fnise: Vil bare det beste for alle sammen uansett..

Hallo Deplhina! Her holdt jeg på å glemme meg av, skal jo på jobb nå, så må være kjapp. :fnise: Har jo vært mye aktivitet her siden jeg dro på påskeferie. :)

Når skal du på UL for å få vite kjønn? Hadde du vært i Norge så hadde det jo vært NÅ! :) Er spent! Men husker ikke hva jeg tippet. Tippet jeg jente kanskje?

Ha en fin dag! Her er det strålende sol og slå himmel. Tror det blir det i morgen også, så at jeg skal på jobb i seks timer nå er vel ikke verdens undergang. ;)

Heisann Teriyaki!

Håper du hadde en flott tur (skal få somlet meg inn i dagboka di og lese). Det begynner å nærme seg nå. Vi må fremdeles ringe etter time, og siden jeg ikke har helseforsikringskortet mitt, så blir det litt treghet i systemet.

Har vært en heel del aktivitet her, greier ikke la være å oppdatere dere alle om at det er en aktiv krabat inni der. For tiden litt stille, men tror det er varmt for lillegull også. Kjenner dult her og der, så vet at det er liv der. Her er det så grusomt varmt at jeg har lyst til å ligge i et badekar fylt med is. :skratte:

Du tippet jente ja, var første til å tippe. :fnise:

Endret av Delphina
Skrevet

Har egentlig menstermin 18.september, så er teknisk sett 19 uker på vei idag, men jeg kunne ikke ha blitt gravid 24. desember, og jeg har hatt sykluser på 35 dager, så jeg antar befruktningen skjedde på nyttårsaften. Har fått det bekreftet ved UL "tidlig" i svangerskapet (selv om det ikke er like sikkert). Tørr ikke sette megselv på uke 19... :sjenert:

Oppdaterer liste på nytt. :fnise:

:fnise: Denne lille spiren her er også unnfanget på nyttårsaften eller 1 nyttårsdag. :nigo:

Min termin etter UL er 22 sept :rodmer:

To raketter med fulltreffer nyttårshelgen i år :skratte:

Skrevet

Delphina du er så heldig som befinner deg et sted hvor det er sommer!! :hoppe:

Gjest Delphina
Skrevet

:fnise: Denne lille spiren her er også unnfanget på nyttårsaften eller 1 nyttårsdag. :nigo:

Min termin etter UL er 22 sept :rodmer:

To raketter med fulltreffer nyttårshelgen i år :skratte:

Det var min termin etter UL, men kan hende jeg korrigeres litt når jeg skal inn (når jeg endelig får time). Uansett tørr jeg ikke endre tickeren før jordmor har sett at alt står bra til med den lille og målt lengde. :sjenert:

Delphina du er så heldig som befinner deg et sted hvor det er sommer!! :hoppe:

*sender varme din vei* Er mer enn nok her. Dog, det finnes ingen særlig mellomting, er for varmt om dagen og for kaldt om natten. :fnise:

Gjest Delphina
Skrevet

Har smått begynt å bli mer aktiv, og kommer til å småtrene nå fremover, mens jeg studerer nederlandsk og det faget jeg tar opp. Føler meg opplagt når jeg har vært ute og gått en tur, eller når jeg sykler. Har aldri vært flink til å trene hard-core, men det er lettere med forloveden. Han er glad i å være aktiv, det er jeg og, jeg er bare litt apatisk når jeg må gjøre det alene. :fnise: Jeg er dog stolt over kun å ha gått opp 3 kg i svangerskapet mitt! 3kg! :hoppe: Og jeg som nesten er halvveis. :fnise:

Kan si at det er noe rart å sykle når lillegull flyter rundt i livmoren min eller hulen sin om man vil. Når lillegull har funnet favorittplassen sin, da sprer vi beina og ser lettere idiotisk ut mens vi sykler. :fnise: Det går dog lett å sykle, og jeg er en erfaren syklist, så jeg bekymrer meg ikke for velt. Gåturer er en drøm, og jeg kan også jogge. Kroppen er med meg mesteparten av tiden, heldigvis, og det vrange bekkenet har blitt bedre. Noen dager kjenner jeg det smått, men ellers går det bra. :fnise:

Legger merke til at innlegget ikke henger helt på greip, men orker bare ikke redigere det igjen. Er litt fristende å legge seg ved siden av forloveden, som ser så aldeles nydelig ut der han sover. :rodmer:

Skrevet

Gled deg! Er den herligste følelsen du kan komme borti, synes jeg. Er ikke første gangen jeg bor langt vekke fra foreldrene, bodde en 500 km unna dem da jeg studerte. Det var langt nok det også. Det er bare litt lengre denne gangen. :fnise:

Det er deilig å være med forloveden, bare å kunne gjøre enkle ting som å gi han en klem og et kyss.. :rodmer:

Jeg trives veldig, føles som hjemme, akkurat som hjemme hos foreldrene mine. De forstår meg godt (da mamma gjorde det samme for noen "få" år siden) :fnise: Jeg hadde alltid lyst til å flytte vekk fra Norge, men jeg sa alltid at det var avhengig av hvem jeg møtte. At jeg møtte forloveden var bare tilfeldig, og at jeg elsker han så mye som jeg gjør, var jo også bare tilfeldig. Han er så heeerlig! :rodmer:

Skjønner godt du er lei Norge, har hatt den følelsen jeg også. :klemmer:

Litt seint svar, men jeg har vært sosial denne helgen :nigo: Synes du er så heldig som har en så flott forlovede :) Unner deg virkelig det :)

Skrevet

Kjempebra med trening! Men du som allerede har slitt med bekkenet, er det da lurt å jogge? Det belaster jo bekkenet en hel del mer enn sykling og gåturer. Jeg har i alle fall sluttet å jogge da jeg til de grader har anlegg for å utvikle bekkenløsning. Menmen!

Og vi har forøvrig fint vær her hjemme også. ca. 13-15 varmegrader i skyggen, og det er deilig å føle at det er skikkelig vår! Men jeg ville vært mer fornøyd med stabile 22-23 varmegrader og blå himmel hver eneste dag! :fnise:

Gjest Delphina
Skrevet

Litt seint svar, men jeg har vært sosial denne helgen :nigo: Synes du er så heldig som har en så flott forlovede :) Unner deg virkelig det :)

Sosial er bra. Virker nesten som jeg er her hele tiden, men jeg er faktisk ute og er sosial. Orker ikke sitte ved en pc hele dagen.

*rødmer* Takk. Jeg prøver mitt beste å få han til å føle seg som verdens beste person. Det er viktigst for meg å vite at han har det bra.

Kjempebra med trening! Men du som allerede har slitt med bekkenet, er det da lurt å jogge? Det belaster jo bekkenet en hel del mer enn sykling og gåturer. Jeg har i alle fall sluttet å jogge da jeg til de grader har anlegg for å utvikle bekkenløsning. Menmen!

Og vi har forøvrig fint vær her hjemme også. ca. 13-15 varmegrader i skyggen, og det er deilig å føle at det er skikkelig vår! Men jeg ville vært mer fornøyd med stabile 22-23 varmegrader og blå himmel hver eneste dag! :fnise:

Jeg kan jogge, men gjør det sjeldent, spesielt nå. Nå tror jeg at jeg hadde blitt dehydrert innen det første minuttet jeg hadde jogget. Jogget med hunden før jeg reiste, og det var helt greit. Prøver å være aktiv gjennom å gå og sykle, hovedsaklig.

Her er det godt over 20+, var nærmere 30 grader her. Og jeg er vant til litt kjølig østlandsvær og Bergensværet, så varme er ikke akkurat noe jeg er så veldig vant til. Jeg overlever. :fnise: Med en gang regnet kommer, så får vel pipa en annen lyd. :fnise:

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

Liten oppdatering:

Lille apekatten vår har vært aktiv, og jeg la meg ned for å finne ut om apekatten var på høyre side. Da jeg la meg ned, bulte magen til de grader ut på høyre side! Det er faktisk første gang jeg fysisk har sett hvor lille ligger. :rodmer:

Lille sparker litt igjen nå, mot blæra. :fnise:

Endret av Delphina
Skrevet

Åh, været har vært deilig her i dag! Har sittet i t-skjorte, og kunne lett ha sittet i bikini også!

Koselig med baby som sparker. Begynner vel å bli litt sterkere enn små bobler nå, så. :)

Gjest Delphina
Skrevet

Åh, været har vært deilig her i dag! Har sittet i t-skjorte, og kunne lett ha sittet i bikini også!

Koselig med baby som sparker. Begynner vel å bli litt sterkere enn små bobler nå, så. :)

Så deilig, her er det for varmt for meg, så jeg sitter i skyggen med vifter rundt meg.

Ja, begynner å bli kraft i sakene, så jeg kjenner mer tydelig at lille beveger seg rundt. I tillegg har magen virkelig begynt å bule ut sånn at jeg faktisk ser hvor lille ligger, og ikke bare kjenner det. Jeg synes alt sånt er fascinerende. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...