Raven Emerald Skrevet 2. oktober 2011 #1781 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kanskje er det lettere for deg å "egotrippe" litt nå, om du tenker at det helt sikkert er bra for lille C å få denne ekstra lille tiden på seg til å bli helt ferdigbakt? Siden det er vanskelig for deg å se deg selv over alle andre, er det kanskje lettere om det er bittelille diva-miniDelphina som settes først. Så får alle andre bare ha det så godt. Det er ikke dem som er nybakte babyer som skal gjøres klar for den store verden. Jeg skjønner utmerket godt at det er vanskelig å plutselig skulle fokusere på seg selv, når man normalt er litt "people-pleaser". Man kan jo ikke endre personlighet over natten. Men som sagt, for å prøve å skyve den dårlige samvittigheten du slett ikke skal ha litt til siden, kan det muligens hjelpe om du tenker at C bare har godt av disse ekstra-dagene. Jeg er glad for at du finner litt trøst i det jeg skriver, og de andre støttende damene her. Det er helt sikkert godt å få skryt og lovord midt oppi det hele, også fra andre kilder enn hjemme. Og jeg er glad du har en samboer som støtter deg, og får humøret ditt opp. Det er sånt som trengs når man er så drittlei som det jeg kan tenke meg du er nå. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1782 Del Skrevet 2. oktober 2011 Oioi, kanskje det er rier Du er i hvert fall tøff og sterk, synes jeg - spesielt med tanke på hvor mye falske forhåpninger du har fått. Gir deg en GOD igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #1783 Del Skrevet 2. oktober 2011 Håper du får mer smerter utover dagen Ikke slemt ment, men du skjønner hva jeg mener. Du må ikke føle at du skuffer noen med at C ikke er på utsiden enda! Dette er ditt svangerskap, og C kommer når hun føler seg klar for verden Føler sånn med deg, og du har mer enn lov til å klage så mye du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 2. oktober 2011 #1784 Del Skrevet 2. oktober 2011 Helt enig med de over her, er leit å høre om alle vondtene du har hatt som på en måte gjør ventetiden(overtiden) enda kjipere for deg. Er iallefall derfor jeg og flere andre ser det ut som, krysser fingrene for at lille C melder sin ankomst snarest. Og fordi vi vet dere er så spente på å møte henne. Når det er sagt, er det veeeldig spennende å lese her inne om dagene,er som en liten spenningsserie, så vi har fått valuta for pengene her;) Håper vi har fått nok valuta snart da, for din del, ikke for vår :gjeiper: Men det virker jo iallefall fra det du skriver at det går raskere og raskere i riktig retning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. oktober 2011 #1785 Del Skrevet 2. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. oktober 2011 #1786 Del Skrevet 2. oktober 2011 God morgen:) Hehehe, ja skal se at du jammen meg får mensen av det hele:P Nåja, den kommer vel den også etterhvert:) Flinke flinke damen som er sterk og tøff og holder ut. Man er på sitt sterkeste når man tørr innrømme sine svakheter<3 Jeg beundrer deg for å holde ut og er så glad for at mannen din er en ekte støttende mann for deg! Vi krysser og heier og hoier for deg og at det snart vil gå fortere:) Føles bare sånn ut, alle vondtene i dag har vært betydelig forskjellig fra tidligere. Føler meg ikke tøff når jeg ligger i en improvisert fosterstilling med kosepute mellom beina og tårer trillende ned ansiktet, og jeg er ikke like sterk som forloveden. Jeg beundrer jo deg også, jeg har bare ikke peiling på hvor styrken min kommer fra. Tror det har med C og forloveden å gjøre. Forloveden er en mann, selv om han tar lett til tårene. Oioi, kanskje det er rier Du er i hvert fall tøff og sterk, synes jeg - spesielt med tanke på hvor mye falske forhåpninger du har fått. Gir deg en GOD igjen Tørr ikke håpe, selv om jeg de siste timene har måttet puste gjennom noen av sammentrekningene. De er ikke jevne, men sterke nok til å være vonde. Synes selv ikke jeg er så sterk, det er mer stahet tror jeg. Håper du får mer smerter utover dagen Ikke slemt ment, men du skjønner hva jeg mener. Du må ikke føle at du skuffer noen med at C ikke er på utsiden enda! Dette er ditt svangerskap, og C kommer når hun føler seg klar for verden Føler sånn med deg, og du har mer enn lov til å klage så mye du vil! Hehe, jeg forstår det ikke er vondt ment. Du vil bare at det ikke skal være mer "erting" fra kroppen sin side. C er bare fashionably late hun. Liker ikke klage, selv når jeg har vondt. Er litt typen som brygger på ting og holder kjeft om det, før jeg gråter. Heldigvis ser jo forloveden at jeg har det vondt. Helt enig med de over her, er leit å høre om alle vondtene du har hatt som på en måte gjør ventetiden(overtiden) enda kjipere for deg. Er iallefall derfor jeg og flere andre ser det ut som, krysser fingrene for at lille C melder sin ankomst snarest. Og fordi vi vet dere er så spente på å møte henne. Når det er sagt, er det veeeldig spennende å lese her inne om dagene,er som en liten spenningsserie, så vi har fått valuta for pengene her;) Håper vi har fått nok valuta snart da, for din del, ikke for vår :gjeiper: Men det virker jo iallefall fra det du skriver at det går raskere og raskere i riktig retning Det er noe man overlever, det å ha vondt. Man bærer tross alt på et lite barn, og for noen tar det tid før dette lille vidunderet kommer ut. Jeg er en av de som opplever dette, men ser ut som kroppen ordner opp i ting selv, mistet jo første delen av slimproppen på egen hånd, kroppen var allerede på vei til å gjøre seg klar med fødsel. Sånne ting burde jeg jo tenke på, for det er jo positive tegn. Next time on "BabyDelphina".. Beklager, har sett for mange serier. --- Har vondt i korsrygg og nederste del av magen, og det kommer uregelmessig. De er såpass vonde at jeg må puste meg gjennom. Legger ikke merke til sammentrekningene, tror jeg bare har magevondt igjen. Uansett, skal prøve å sove litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 2. oktober 2011 #1787 Del Skrevet 2. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2011 #1788 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bare å sove og slappe av så mye du kan nå fram til det setter skikkelig i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1789 Del Skrevet 2. oktober 2011 Håper du får sove litt i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 2. oktober 2011 #1790 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. oktober 2011 #1791 Del Skrevet 2. oktober 2011 Innom og klemmer litt på Delphinaen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 2. oktober 2011 #1792 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tenker mye på deg, Delphina leit at du har så mye vondter uten at det skjer noe, men du får prøve å tenke på at du uansett har frøkna på utsiden om få dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. oktober 2011 #1793 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Her prøver jeg å ta tiden, men de er så uregelmessige. I tillegg føles det ut som en blanding av luftsmerter og menssmerter, begynner i ryggen og går forover. De varer omtrent et minutt, men kommer 2,5 til 7 minutter imellom. Prøver å stå, men faller tilbake i senga og må puste meg igjennom. Dette har pågått siden rundt 12 (er faktisk ikke sikker på hvor lenge nå). vil presisere at jeg ikke har målt siden 12, men at jeg har hatt noe vondt siden 12. Disse er bedritne. Endret 2. oktober 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. oktober 2011 #1794 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 2. oktober 2011 #1795 Del Skrevet 2. oktober 2011 Håper at det er rier *følge GODT med i dagboken til Delphi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. oktober 2011 #1796 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) De er alle under 5 minutter, rundt 1 minutt lange, men ikke regelmessige og de er såpass at jeg skjelver når jeg står. Det har bare blitt vondere, så.. Tror kanskje det går rette veien... Uansett, så skal vi måle en 35 minutter til før vi ringer sykehuset og svigers. Lurer på om jeg har en skikkelig ekkel forstoppelse eller noe sånt. Endret 2. oktober 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 2. oktober 2011 #1797 Del Skrevet 2. oktober 2011 Høres ut som om du er godt i gang nå, ja..! Ut fra beskrivelsen, synes jeg iallefall det høres mistenkelig likt ut på de riene jeg hadde. Så tillater meg å mentalt danse litt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. oktober 2011 #1798 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nå har du lov å virkelig GLEDE deg til å se datteren deres! Jeg er kjempemisunnelig på deg som snart skal gå gjennom noe så stort - en fødsel, og se og ta på barnet ditt for første gang. *emosjonell * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. oktober 2011 #1799 Del Skrevet 2. oktober 2011 Høres ut som om du er godt i gang nå, ja..! Ut fra beskrivelsen, synes jeg iallefall det høres mistenkelig likt ut på de riene jeg hadde. Så tillater meg å mentalt danse litt, jeg. Jeg leste det forrige innlegget ditt, og skulle svare, men endte opp med å prøve å slappe av, men.. Hadde problemer med disse vondtene. Vi får se.. De er begynt å bli regelmessige, men jeg er liksom redd det er forstoppelsesvondt. Nå har du lov å virkelig GLEDE deg til å se datteren deres! Jeg er kjempemisunnelig på deg som snart skal gå gjennom noe så stort - en fødsel, og se og ta på barnet ditt for første gang. *emosjonell * Du har jo vært så heldig å gå gjennom det en gang før.. Jeg er misunnelig på deg som har opplevd så mange ting med jenta di, nå tenker jeg på det første smilet, det at hun står opp. Vi får se hva det er, som jeg skrev til Raven, så er jeg redd det er forstoppelse eller noe. --- De er begynt å bli noe regelmessige, så.. Skal ringe og snakke med sykehuset snart og se om de vil ha meg inn. Med tanke på at jeg var 3 cm og nesten avflatet i går, så kanskje jeg har gått inn i aktiv fødsel? Uansett, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 2. oktober 2011 #1800 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg leste det forrige innlegget ditt, og skulle svare, men endte opp med å prøve å slappe av, men.. Hadde problemer med disse vondtene. Vi får se.. De er begynt å bli regelmessige, men jeg er liksom redd det er forstoppelsesvondt. Du har jo vært så heldig å gå gjennom det en gang før.. Jeg er misunnelig på deg som har opplevd så mange ting med jenta di, nå tenker jeg på det første smilet, det at hun står opp. Vi får se hva det er, som jeg skrev til Raven, så er jeg redd det er forstoppelse eller noe. --- De er begynt å bli noe regelmessige, så.. Skal ringe og snakke med sykehuset snart og se om de vil ha meg inn. Med tanke på at jeg var 3 cm og nesten avflatet i går, så kanskje jeg har gått inn i aktiv fødsel? Uansett, vi får se. Det høres nok ut som det er aktiv fødsel på gang. Og om det kjennes ut som om du har forstoppelse, bør du iallefall ikke begynne å presse om du får trangen...sånn i tilfelle. Men jeg tror fortsatt mer på at det er en liten diva i anmarsj, altså. :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå