Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Delphina

:sjenert:

Har sovet dårlig grunnet luftsmerter, og kynnerne er der enda. Våknet vel 4-5 ganger og tømte meg for luft, og luftsmerter + kynnere = Delphina hengende over senga med skjelvende ben. Det er vonde kynnere, men det har ikke vært noen progressjon over natta egentlig, men har en helt vannvittig produksjon av blod og slim, tror nesa mi er misunnelig jeg. :fnise: Det er vondere nå, så ser ut som det tar seg opp, var knapt nok noe da jeg stod opp. Uansett så skal vi se hvordan dette utvikler seg utover dagen. Kanskje det blir en tur inn på sykehuset i kveldinga? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har tittet innom, men ikke skrevet så mye rundtonkring den siste uka. Men jeg har fulgt med. Dette blir spennende. Du har noe helt fantastisk å se frem til!! :rodmer:

Jeg kan forøvrig opplyse om at jeg hadde luftsmerter kvelden og natta'n før det startet hos meg :) .

Lykke til!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hei! Har tittet innom, men ikke skrevet så mye rundtonkring den siste uka. Men jeg har fulgt med. Dette blir spennende. Du har noe helt fantastisk å se frem til!! :rodmer:

Jeg kan forøvrig opplyse om at jeg hadde luftsmerter kvelden og natta'n før det startet hos meg :) .

Lykke til!!! :klemmer:

Gleder meg kjempemye til å se lille C! Det å gå over tiden var som ventet egentlig. Jeg føler meg som verdens kjedeligste gravide, hvor frøkna ikke kommer på utsiden rundt termin, men en stund etter.

Jeg tenkte det kanskje kunne være noe jeg hadde spist jeg. :sjenert: Koste meg med hamburger i går, og jeg tåler ikke alltid junk food.

Tusen takk! :klemmer:

---

Blir bedt om å ta tiden her jeg! Herligheten.. Masete mannfolk altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood morgen!!!

Nå var jeg spent her:) Krysser fingrene for at det tar seg opp nå så du får henne ut i armene dine <3

Flinke mannen som passer på deg:)

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

rieteller.no! :jepp:

Vi lastet ned en sånn en på iphone, for vi har 45 minutter reisetid til sykehuset. veldig praktisk å bare kunne trykke start og stopp og slippe å tenke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Goood morgen!!!

Nå var jeg spent her:) Krysser fingrene for at det tar seg opp nå så du får henne ut i armene dine <3

Flinke mannen som passer på deg:)

Stor klem!

God morgen!

Det tar seg opp, eller det føles sånn ut. Jeg har det mer ubehagelig nå enn da jeg stod opp, så.. Vi får se.. Prøver å ta tiden, men greier det ikke. Enten så har jeg kynnere, eller så må jeg på do grunnet luftsmerter. Blir vanskelig å ta tiden da.

Stoooor klem tilbake! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

rieteller.no! :jepp:

Vi lastet ned en sånn en på iphone, for vi har 45 minutter reisetid til sykehuset. veldig praktisk å bare kunne trykke start og stopp og slippe å tenke ;)

Problemet er at kynnerne varierer så i smerte, og jeg har mer enn nok med det som føles ut som jeg må drite. Har hatt flere anfall nå, og nå kommer det ingenting ut. Føler meg som en liten ballong! :fise: :fnise:

Tror uansett forloveden snart drar meg på sykehuset.

Du må jo få forloveden til å ta tiden for deg :) Du har mer enn nok med vondtene dine :klemmer:

Han prøver, men jeg greier ikke alltid fokusere. Jeg har så trang for å få ut luft hele tiden, men jeg er tom for luft.. Har bare så innmari magesmerter til tider.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Hm, jeg fikk den bæsjetrangen bare timer før snuppa var ute ;)

Fikk klyster for å slappe av litt mer og det var godt å slippe den verste frykten for å miste kontrollen på avføringen ;)

Snuppa var ute en halvtime etter klysteret var tatt :)

Masse lykke til - det høres lovende ut! Ta dere en tur til sykehuset og få en status, bedre å reise hjem igjen etter en sjekk enn å plutselig føde hjemme fordi du ventet for lenge :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hm, jeg fikk den bæsjetrangen bare timer før snuppa var ute ;)

Fikk klyster for å slappe av litt mer og det var godt å slippe den verste frykten for å miste kontrollen på avføringen ;)

Snuppa var ute en halvtime etter klysteret var tatt :)

Masse lykke til - det høres lovende ut! Ta dere en tur til sykehuset og få en status, bedre å reise hjem igjen etter en sjekk enn å plutselig føde hjemme fordi du ventet for lenge :gjeiper:

Da er jeg visst ikke den eneste da. :fnise:

Uansett, reiser innover nå om noen få strakser. Forloveden tok en telefon og forklarte alt til jordmor, så vi skal inn for en sjekk. Har problemer med gå nå.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til! :klemmer:

Har jo fulgt med her siden du var sånn 9-10 uker på vei, så er spennende nå ja! :jepp: Men må også innrømme at jeg er litt lisunnelig på at du bare har siste innspurt igjen, mens jeg har seks til åtte uker.. :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...