Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke så behagelig, de kommer og går nå. Usj!

Det er jo det forloveden håper på, at hun har planer om å komme ut. :skratte: Han spør jo hele tiden. :fnise:

Tenk på hvordan han kommer til å reagere hvis han spør når det faktisk er noe på gang og du sier at ja, nå kommer hun! :hjerte:

Du får prøve å slappe av og samle krefter, de trenger du om ikke så lenge :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maserier og småvondter er ikke det starten da? Håper det :popcorn:

Det kan være starten på noe. Det var nå verre med nedpressene i natt, hun var aktiv og presset ned. Lå og holdt rundt forloveden, som snorket.. :fnise:

Tenk på hvordan han kommer til å reagere hvis han spør når det faktisk er noe på gang og du sier at ja, nå kommer hun! :hjerte:

Du får prøve å slappe av og samle krefter, de trenger du om ikke så lenge :kose:

Han kommer til å miste hodet, stresse og sikkert glemme nøklene på innsiden av huset. :skratte: Uansett, han er som et lite barn i en godteributikk, helt hyper for hver lille ting jeg nevner.

Samler alt jeg kan av krefter. Skal bare sitte på sofaen i dag. Har uansett fått forbud om å gå ut døra. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå finner jeg også frem :popcorn:

Så spennende!

Det er utrolig spennende. :fnise: Uansett, det er rart å være den som sitter midt oppi dette, å være den som skal føde.. :sjenert:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk tenkt masse på deg i dag!! Har ikke vært hjemme så jeg har ikke fått skrive her i dag. Må gjøre den vanlige tradisjonen og :hoppe: for 2 dager igjen til termin, men kanskje det har skjedd noe allerede?!! :hakeslepp: Har det skjedd noe? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 1 dag igjen til termin! Herlig! Like spennende å titte innom her til tross for at det ikke har skjedd noe - HELT ENDA! Men snart, ja, snart skjer det :popcorn:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Like spennende hveeeeer gang å stikke innom her nå :popcorn:

Mange lykkeønskninger, håper alt er bra og at hun snaaart vil komme ut og møte mammaen og pappaen sin :rodmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...