Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Jeg er ikke så glad i sånn mnint-smak, men sjokoladeis med brownie og masse klissjete karamell i derimot! Mmmmmmmm ;)

Jeg synes mint er himmelsk, du skal se meg over After-eight boksen du, når jeg en sjelden gang kjøper det. :fnise: Blir vel uansett sjokoladeis på meg nå, en liten en.

Nå var det så mye is-snakk her at jeg faktisk må ha meg en tallerken med lakris-is jeg... :sjenert:

FØR middag! :nigo: og det beste er at jeg føler jeg kan gjøre det med god samvittighet, fordi blodtrykket mitt er i laveste laget (lakris gir jo høyt blodtrykk)..... o'lykke! :bolledeig:

*tussler ned i fryseren*

:fnise: Beklager det altså! Og heldiggrisen, selv om du ikke burde spise is før middag. :fnise: Ødelegge appetitten på den måten altså! :skratte: Må vente til etter middag, og etter ukens innkjøp før jeg i det hele tatt vet om det blir is på meg.

Lakris er godt! åh, jeg er bare glad det er helg, da kan jeg kose emg med sjokolade (selv om jeg har spist litt potetgull, for å holde meg gående)! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :) Stikker innom og håper alt er bra med dere :) Og for et nydelig brev til prinsessa :rodmer:

Nå er det neimen meg ikke lenge til dere får treffe hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,her var det mye isprat. Nam,nam. Jeg sitter her i en kort topp med blottlagt mage og renner bort av svette MED halsbrann.... Is er kanskje tingen for begge deler nå når jeg tenker meg om :sikle:

(løpe til fryser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hei hei :) Stikker innom og håper alt er bra med dere :) Og for et nydelig brev til prinsessa :rodmer:

Nå er det neimen meg ikke lenge til dere får treffe hverandre :)

Heisann og velkommen tilbake etter ferien (og diverse problemer med laderen). Alt står bra til, lillefrøkna er aktiv og jeg er fremdeles oppe og går.

Takk. :sjenert: Nei, er ikke så lenge igjen nå nei!

Åh,her var det mye isprat. Nam,nam. Jeg sitter her i en kort topp med blottlagt mage og renner bort av svette MED halsbrann.... Is er kanskje tingen for begge deler nå når jeg tenker meg om :sikle:

(løpe til fryser)

:fnise: Det ble en del isprat, siden jeg absolutt greier å få oral nytelse til å bli is. :lur: Håper det hjalp med is. :klemmer: Det hjalp for min del, var skikkelig dårlig i går (kvalmen kom tilbake :filer: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble ikke mindre enn 2 porsjoner is på meg i går.. :sjenert: én før middag og én til kvelds. Og mellom der fikk jeg ned en halv grilla kylling m/tilbehør :spise: så jeg trenger vel ikke å nevne at jeg lå og "offa" meg over stinn mage etter jeg hadde lagt meg i gårkveld... :hoho::kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Tror jeg må slutte og dra innom her for da leser jeg bare om deilig is...får så lyst på :(:fnise:

:fnise: Iiiiiiiiiis! *ding ding ding* HJEM IS! :fnise:

Neida, har uansett en bøtte full med is, hjelper godt på kvalmen. :sjenert: Skal nå kutte opp litt jordbær og nyte dem nå snart. :sjenert: Etter det skal vi ha pasta til middag! Pasta bolognese med ost! :sikle: Sånn, da prater jeg ikke om bare usunne saker og ting her. :nigo:

Ja det ble ikke mindre enn 2 porsjoner is på meg i går.. :sjenert: én før middag og én til kvelds. Og mellom der fikk jeg ned en halv grilla kylling m/tilbehør :spise: så jeg trenger vel ikke å nevne at jeg lå og "offa" meg over stinn mage etter jeg hadde lagt meg i gårkveld... :hoho::kari:

:fnise: Satt og skrapte lett av isen i går, kjøpte en liter og nøt en bitteliten brøkdel i går. Slet sånn med kvalmen på kvelden at jeg bare måtte sitte med bøtta på magen og skrape litt av toppen. Min is forresten, selv om det ikke er det mest hygeniske.. :fnise:

---

Vi har nå kjøpt baby call, ikke spesielt dyr med tanke på hvor god den er. Var blant de billigste (men også best i test), et digitalkamera som vi skal ta bilder av snuppa med og en termometer til de voksne. Vi har testet baby call-en, og den fungerer topp! Gråt litt da jeg hørte sangene på den, jeg vet jeg er hormonell, men ikke såpass. :fnise:

Digitalkameraet står for tur. Skal tusle bort og se på leketøyet vårt. :fnise: Vi brukte en del penger nå, men det er investeringer. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

Så kjedelig at du var kvalm i går, får håpe det kun var i går. :) Jeg bruker også å spise rett fra boksen når det er sånn rund litenboks. :) Eller vi pleier gjerne å spise fra boksen begge to :fnise: Er så klart noe annet når det er felles is som står i fryseren, eller om man har tenkt å servere den til andre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Heihei! :)

Så kjedelig at du var kvalm i går, får håpe det kun var i går. :) Jeg bruker også å spise rett fra boksen når det er sånn rund litenboks. :) Eller vi pleier gjerne å spise fra boksen begge to :fnise: Er så klart noe annet når det er felles is som står i fryseren, eller om man har tenkt å servere den til andre :fnise:

:goodbye:

Desverre er det ikke engangstilfelle, kom tilbake i dag. Eier ikke matlyst heller, så det er veldig lite jeg har spist, selv om det føles ut som et tonn. :fnise: Godt å vite at jeg ikke er den eneste. Jeg tenkte på det i går, da jeg satt og spiste fra boksen, at forloveden kanskje ville hatt litt is, men så kom jeg på at vi har spist is fra bøtta sammen, så han bryr seg ikke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat :sikle: Merker at matlysten har økt en del i det siste sammen med søtsuget :sjenert: Har dere et stort hus/stor leilighet? Jeg vet ikke om det er nødvendig med babycall hos oss. Har en bror som jobber på expert, så jeg får alt til innkjøpspris, men vi har ikke noe stor leilighet...hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat :sikle: Merker at matlysten har økt en del i det siste sammen med søtsuget :sjenert: Har dere et stort hus/stor leilighet? Jeg vet ikke om det er nødvendig med babycall hos oss. Har en bror som jobber på expert, så jeg får alt til innkjøpspris, men vi har ikke noe stor leilighet...hmm

Kan jo være greit dersom gutten skal sove ute i vognen sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Søtsuget kommer og går her. Spiser mer ost og sånt jeg. :fnise: Vi leier et tre-etasjers hus, ganske smalt, noe som gjør at vi må ha C inne på sitt eget rom, noe som er litt vanskelig legger jeg merke til. Kjenner det stikker litt i hjertet.. :(

Kan jo være greit dersom gutten skal sove ute i vognen sin. :)

Ja, det eller om man f.eks. sitter i et rom som er en liten distanse fra soverommet. Uansett, vi har det for å vite at hun har det bra, grunnet vi må sove på separate soverom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leier et tre-etasjers hus, ganske smalt, noe som gjør at vi må ha C inne på sitt eget rom, noe som er litt vanskelig legger jeg merke til. Kjenner det stikker litt i hjertet.. :(

Oj, går det da? Kan dere ikke ha henne i deres seng til å begynne med? Her hadde det aaaldri gått med eget rom, da hadde nok ingen av oss fått noe søvn...

Håper alt er bra med dere, og at du slipper mer kvalme! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Oj, går det da? Kan dere ikke ha henne i deres seng til å begynne med? Her hadde det aaaldri gått med eget rom, da hadde nok ingen av oss fått noe søvn...

Håper alt er bra med dere, og at du slipper mer kvalme! :klem:

Jeg er veldig usikker. Rommet hennes har best luftemuligheter, vårt er ganske tungt og tett etter en natt. Kan hende vi samsover litt på dagen, men på natten skal dørene være åpne, slik at hun vet vi er der. Vi må løse det når det kommer. Kjenner uansett det er litt vanskelig det.

Håper jeg slipper unna verre kvalme. Litt skal jeg kunne takle. :fnise: Alt går bra her, litt sår, hu er så stor nå at jeg kjenner alt.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik hengekrybbe (eller hva det kalles) er en fin nødløsning hvis det ikke er plass til seng på soverommet :) sånn som henger i taket. Vet av noen som gjorde det. Vet ikke hvor lenge en sånn kan brukes, antagelig vis ikke på langt nær så lenge som ei sprinkelseng, men.. Ikke det at jeg tror det nødvendigvis byr på problemer å ha ungen på et annet rom, spesielt ikke når man har baby call, men tenkte jeg bare skulle tipse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

En slik hengekrybbe (eller hva det kalles) er en fin nødløsning hvis det ikke er plass til seng på soverommet :) sånn som henger i taket. Vet av noen som gjorde det. Vet ikke hvor lenge en sånn kan brukes, antagelig vis ikke på langt nær så lenge som ei sprinkelseng, men.. Ikke det at jeg tror det nødvendigvis byr på problemer å ha ungen på et annet rom, spesielt ikke når man har baby call, men tenkte jeg bare skulle tipse :jepp:

Takk for tipset :jepp: Vet ikke om jeg får brukt det egentlig, for som jeg skrev, så er lufta veldig tett på rommet vårt, så vi må enten lufte hele tiden, slik at det kan bli trekk, eller ha henne på et separat rom. Jeg får løse det problemet på best måte når den tid kommer. Får tenke litt nå de neste dagene. :fnise:

---

Kvalmen er tilbake, noe som ikke er så gøy... Men, jeg har fått to bittesmå strekkmerker på magen og jeg visste dem stolt til forloveden. Han sa at han trodde jeg bare hadde klødd eller noe sånt. Jeg blir ikke lei meg for de to små jeg har, rett og slett fordi forloveden sier at han elsker meg og viser det hver dag. Han elsker meg som jeg er, og vet at kroppen min vil gå gjennom en del.. Jeg er heldig jeg, som har en flott mann som han og ei skjønn lita frøken som turner i magen min. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søtsuget kommer og går her. Spiser mer ost og sånt jeg. :fnise: Vi leier et tre-etasjers hus, ganske smalt, noe som gjør at vi må ha C inne på sitt eget rom, noe som er litt vanskelig legger jeg merke til. Kjenner det stikker litt i hjertet.. :(

Ah, men da forstår jeg at dere må ha babycall. Det går nok seg til og jeg ser at dere skal samsove litt på dagen :) Dere har jo de mange timene lille C ikke sover til å kose på og nusse på henne :rodmer:

Har du bare fått 2 strekkmerker? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Ah, men da forstår jeg at dere må ha babycall. Det går nok seg til og jeg ser at dere skal samsove litt på dagen :) Dere har jo de mange timene lille C ikke sover til å kose på og nusse på henne :rodmer:

Det er jo det vi gleder oss til, å være med C, og å se til at hun vokser til ordentlig. :sjenert: Jenta vår, lille skjønne jenta vår! :rodmer: Herlighet, kjenner jeg blir myk jeg, er det morskjærligheten eller? :fnise:

2 stk ja, bittesmå også. :fnise: Jeg har allerede mange fra tidligere som jeg ser svakt, så de to er bare sjarmerende egentlig. Når man allerede har merker på magen, så greier jeg ikke bli helt lei meg. Det er bare to nye jeg har fått, men denne gangen fordi jeg faktisk bærer på datteren vår. :rodmer: Det er faktisk verdt det da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke noen strekkmerker på magen, jeg :nigo:

---

Det med soving på eget rom går seg nok til skal du se :) Blir det krise så kommer dere nok opp med en annen løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg fikk ikke noen strekkmerker på magen, jeg :nigo:

---

Det med soving på eget rom går seg nok til skal du se :) Blir det krise så kommer dere nok opp med en annen løsning!

'Heldiggrisen'! :fnise:

Ser ikke det som så farlig med de to, de er bare sjarmerende. Nå ligger C uansett og sparker meg mot blæra, blir myk jeg. :rodmer:

Det er det jeg tenker også, blir det helt krise, så blir det vel jeg som sover på gulvet på en madrass inne på rommet hennes. :fnise: Nåh, det er en liten spøk, men det er noe vi finner ut av etterhvert. Nå nyter vi tiden med snuppa på innsiden.

---

Må forresten legge til hvor modne jeg og forloveden er. Han fant noen såpebobletuber på jobb da de drev med sommerrengjøringen der. Disse tok vi da og blåste mot hverandre på badet, siden det er bedritent vær ute. :sjenert: Vi gjør sånne små umodne ting en gang i blant, for å få et lite "avbrekk" fra hverdagen som blir veldig nøytral og kjedelig.

Elsker uansett raringene mine, selv om raring nummer en er på innsiden av meg og bare gjør seg klar til å sjarmere alle sammen! :rodmer: Raring nummer 2 vet jeg elsker meg så høyt (og det er like sterke følelser tilbake), han sa nå for ikke mer enn 10 minutter siden at han var bare utrolig glad for at han var med meg, for jeg fikk han alltid så glad! Selvfølgelig ødelegger jeg romantiske momenter med kommentarer som "Det er da ikke akkurat vanskelig! :lur:". Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...