Gjest Delphina Skrevet 31. juli 2011 #981 Del Skrevet 31. juli 2011 Han har en herlig familie, og det har jeg også. Vi vet hvertfall at C er hjertelig velkommen fra alle kanter. Herlighet, hadde jeg hatt noen oppå meg, så vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde reagert egentlig. Jeg er typen som sover godt med ryggen til forloveden, og det samme gjelder han egentlig. Har noe med å ligge med ansiktet mot veggen. Ikke det at vi ikke koser, men vi gjør det før vi sovner. Du er vel vant til at han ligger sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 31. juli 2011 #982 Del Skrevet 31. juli 2011 For en herlig overraskelse Skjønner at du savnet foreldrene dine der da Sånn sover vi også. Koser først, så snur vi oss fra hverandre. Klarer ikke sove ansikt klistret mot ansikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 31. juli 2011 #983 Del Skrevet 31. juli 2011 Han har en herlig familie, og det har jeg også. Vi vet hvertfall at C er hjertelig velkommen fra alle kanter. Herlighet, hadde jeg hatt noen oppå meg, så vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde reagert egentlig. Jeg er typen som sover godt med ryggen til forloveden, og det samme gjelder han egentlig. Har noe med å ligge med ansiktet mot veggen. Ikke det at vi ikke koser, men vi gjør det før vi sovner. Du er vel vant til at han ligger sånn? Vi sover IKKE med ansikt mot ansikt for det liker ingen av oss, men jeg sover mot veggen og han sover bak meg på en måte Altså hans edle deler er mot min rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 31. juli 2011 #984 Del Skrevet 31. juli 2011 "spooning" kalles det HenLu, og sånn sover vi også, enten ene eller andre veien Jeg gjerne med øverste foten over beina hans, og han syns heldigvis det er helt ok! Jeg er en kosemakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 31. juli 2011 #985 Del Skrevet 31. juli 2011 Så snill svigerfamilie du har! Babyshower høres så koselig ut Skjønner godt at du savner familien din, er ikke alltid lett å være langt unna Ekstra hyggelig at du har en så grei svigerfamilie da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. juli 2011 #986 Del Skrevet 31. juli 2011 Babyshower er koselig! Her skal det være noe sånt i morgen hos meg, men er ikke jeg har har "arragnert" det, er bare det at jeg er den eneste som har eget sted å bo Huff, jeg TAKLER ikke samsoving! Jeg får klaus av det, rett og slett. Vi har til og med hver sin dobbeltdyne.. Koser før vi sovner, vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. juli 2011 #987 Del Skrevet 31. juli 2011 For en herlig overraskelse Skjønner at du savnet foreldrene dine der da Sånn sover vi også. Koser først, så snur vi oss fra hverandre. Klarer ikke sove ansikt klistret mot ansikt. Jeg vil bare dele ting med foreldrene mine, de vet at jeg er glad i dem, og jeg sender meldinger hver dag hvor jeg sier hvor glad i dem jeg er. Nå kjenner jeg at jeg er litt lei meg, snart 24 og så savner man mamma og pappa enda! Huff! Jeg liker å kose litt før vi sovner, men å kose når vi skal sove blir for ubehagelig, siden jeg må ligge i en bestemt stilling for å i det hele tatt sove. Vi sover IKKE med ansikt mot ansikt for det liker ingen av oss, men jeg sover mot veggen og han sover bak meg på en måte Altså hans edle deler er mot min rumpe Spooning er herlig (når vi er våkne). "spooning" kalles det HenLu, og sånn sover vi også, enten ene eller andre veien Jeg gjerne med øverste foten over beina hans, og han syns heldigvis det er helt ok! Jeg er en kosemakk Spooner gjerne i våken tilstand, men her må nok forloveden ligge med edle deler mot rompa mi altså, det går ikke med den magen i veien! Så snill svigerfamilie du har! Babyshower høres så koselig ut Skjønner godt at du savner familien din, er ikke alltid lett å være langt unna Ekstra hyggelig at du har en så grei svigerfamilie da Det var veldig koselig og de er snille, de minner meg veldig om familien min, så kanskje det er derfor jeg savner mamma og pappa ekstra mye. Huff, kjenner meg bare litt lei meg akkurat nå. Savner de to raringene av noen foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. juli 2011 #988 Del Skrevet 31. juli 2011 Babyshower er koselig! Her skal det være noe sånt i morgen hos meg, men er ikke jeg har har "arragnert" det, er bare det at jeg er den eneste som har eget sted å bo Huff, jeg TAKLER ikke samsoving! Jeg får klaus av det, rett og slett. Vi har til og med hver sin dobbeltdyne.. Koser før vi sovner, vi. Babyshower er veldig koselig, og veldig overraskende for oss begge egentlig. Vi er mer nøytrale, og veldig takknemlig for de små tingene C får, men at vi skulle feire at C snart blir født var overraskende egentlig. Er koselig at du skal ha det i morgen! Blir veldig artigt! Da er vi to, blir for klaustrofobisk å ligge så tett inntil hverandre når vi sover. Så vi legger bare rompene våre mot hverandre og snorker i vei. Koser her også, på mange måter. Kyssing, klemmer og at han smører inn magen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. juli 2011 #989 Del Skrevet 31. juli 2011 Åååå, så mye koselig å lese her <3 Har desverre ikke rukket å oppdatere meg noe særlig denne uken men nå er alt lest:) Utrolig koselig med den showeren da!! Men skjønner at du savner dine <3 Søte mannen din og søte deg! Håper dere får en flott uke 32:) Snart er hun ute <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. august 2011 #990 Del Skrevet 1. august 2011 Åååå, så mye koselig å lese her <3 Har desverre ikke rukket å oppdatere meg noe særlig denne uken men nå er alt lest:) Utrolig koselig med den showeren da!! Men skjønner at du savner dine <3 Søte mannen din og søte deg! Håper dere får en flott uke 32:) Snart er hun ute <3 Herligheten da Skytte, du kommer jo innom når du har tid. Synes det bare er koselig at du tar en titt innom uansett jeg. Det var utrolig koselig, men selvfølgelig ville jeg ha de to raringene mine der, også broren min da. Tusen takk, denne uken er snart over den. Hjelp! Snart er hun ute, snart får vi se lille C'en vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. august 2011 #991 Del Skrevet 1. august 2011 Er helt utrolig hvor fort tiden går, og hvor kort det er igjen til vi har skapt vår egen familie Tenk at om fire uker og tre dager, så regner ikke lille C som prematur lenger om hun blir født, så sannsynligheten er der for at hun kan komme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. august 2011 #992 Del Skrevet 1. august 2011 Er helt utrolig hvor fort tiden går, og hvor kort det er igjen til vi har skapt vår egen familie Tenk at om fire uker og tre dager, så regner ikke lille C som prematur lenger om hun blir født, så sannsynligheten er der for at hun kan komme da Tiden går veldig fort, av og til for fort. Prøver å nyte hver dag før hun kommer, bare for å nyte svangerskapet (og kjenne henne). Gleder meg jo veldig til hun er på utsiden, men.. Blir også vemodig å ikke være gravid lengre. For meg er hun velkommen når hun er klar. Bare 4 uker og 3 dager, det er jo ikke lenge til i det hele tatt. Er omtrent da vi feirer bursdagen vår sammen (forloveden og jeg). Da håper jeg hun ikke kommer da, vil helst ha henne på innsiden frem til det er overstått ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. august 2011 #993 Del Skrevet 1. august 2011 Har vært hos jordmor, C ligger med ryggen til venstre (mest trolig) og fremdeles hode opp. Så om to uker så skal jeg til en annen jm (da hun jeg har nå ikke er der om 2 uker) og muligens få tatt ultralyd, slik at de kan se ordentlig hvordan C ligger. Etter det, om 4 uker så skal jeg til samtale om hvordan fødselen er og slikt. Kommer an på hva det blir da. Uansett, forloveden snakker en del om det med keisersnitt, han håper jo at hu snur seg. Må nevne at blodtrykket mitt var likt som de to siste gangene, det synes jeg var litt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. august 2011 #994 Del Skrevet 1. august 2011 Håper for din skyld at hun snur seg, men hvis ikke så klarer du det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. august 2011 #995 Del Skrevet 1. august 2011 Håper for din skyld at hun snur seg, men hvis ikke så klarer du det også Vi håper hun snur seg vi også, men for hennes del. Det blir litt mer realistisk når det nærmer seg og man snakker om UL og sånt. Husker ikke stort fra dagens time, annet enn at hjertet hennes banket helt fint og at hun var i seteleie enda, og at jeg må ringe for å få time. Det, og årsaken til ryggvondten jeg har hatt de siste dagene er grunnet bekkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. august 2011 #996 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg ønsker ikke keisersnitt, men det blir en del prat om det, selv om C fremdeles har tid til å snu seg. Ikke bare fra forloveden, men fra jordmor. De forbereder meg på det verste, og det vet jeg. De vil forsøke å snu henne først, og det er noe jeg har hørt ikke er så veldig behagelig. Synes det er ubehagelig bare jordmor presser for å finne ut hvordan C ligger, og jeg kjenner det godt i skrittet for å si det sånn. Det er andre kriterier her enn det er i Norge, så jeg må nesten bare respektere hvordan de gjør ting her, og følge deres råd enn å være trassig og si at "jeg vil ikke". Om jeg må, så må jeg. Om 4 uker så kan C ha snudd seg og jeg kan se frem til en vaginal fødsel. Vi håper på det vi! C driver og turner nå, strekker seg virker det som, for jeg kjenner dult mot skrittet (eller høna/musa/det aller helligste) og ribbeina. Hun er veldig aktiv og jeg er bare takknemlig jeg kjenner henne så mye som jeg gjør, selv om hu er fæl på å dytte ned mot blæra til tider. Om hun roterer om sin akse, så ser jeg magen bevege seg (selv om jeg kanskje ikke kjenner henne like godt). Jeg har blitt flinkere på å slappe av og ikke stresse om jeg ikke kjenner henne like godt, og jeg ser på magen når hun vanligvis er aktiv. Da ser jeg at hu driver og romsterer (som vanlig) inni her. Jeg vet det kanskje ikke er så mye logiskt jeg har skrevet her, men sliter virkelig med en ørebetennelse, eller noe lignende. Jeg tror faktisk det er noen veldig stive muskler i ansikt/nakke, for gjesping og å snu hodet gjør veldig vondt nå for tiden. Vi får se om det gir seg snart, for jeg begynner å bli litt smålei for å si det sånn. Uansett, nå skal jeg tusle til sengs, ble litt mye å skrive om nå, men måtte bare lufte hodet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. august 2011 #997 Del Skrevet 2. august 2011 Så kjedelig med mulig keisersnitt da. Skjønner godt at du vil unngå det. Men det er jo fremdeles noe tid for C til å snu seg? Vet ikke hvor vanlig det er at de snur seg såpass sent? Håper formen din er bedre, og at C tar poenget snart, og turner seg opp-ned i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. august 2011 #998 Del Skrevet 2. august 2011 Så kjedelig med mulig keisersnitt da. Skjønner godt at du vil unngå det. Men det er jo fremdeles noe tid for C til å snu seg? Vet ikke hvor vanlig det er at de snur seg såpass sent? Håper formen din er bedre, og at C tar poenget snart, og turner seg opp-ned i stedet Det er kjedelig, har grugledet meg til vaginal fødsel, og så er det plutselig snakk om keisersnitt. Blir litt skuffet da. Det er tid, heldigvis. Hører forskjellig fra forskjellige hold. Noen sier at hun skulle ha snudd seg innen 32 uker, og andre sier innen 36. Jaja, uansett, det snakkes om keisersnitt, ikke fra meg, men fra andre. Jeg bare passer på at hun har det bra inni der jeg. Formen min er bedre, ørebetennelsen forsvant i natt, så smertene jeg hadde er borte! Vi håper hun tar poenget nå veldig snart altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 2. august 2011 #999 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg får også vondt når jordmor skal sjekke hvordan S ligger, og når hun skal ta symfysemålene, så jeg tror virkelig ikke det er noe behagelig å manuelt snu henne. Men om det fungerer, så får du jo en vaginal fødsel, så da er det nok verdt det Krysser virkelig alt jeg har for at C snur seg av seg selv *krysser alt som krysses kan* Godt du er i bedre form nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. august 2011 #1000 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg får også vondt når jordmor skal sjekke hvordan S ligger, og når hun skal ta symfysemålene, så jeg tror virkelig ikke det er noe behagelig å manuelt snu henne. Men om det fungerer, så får du jo en vaginal fødsel, så da er det nok verdt det Krysser virkelig alt jeg har for at C snur seg av seg selv *krysser alt som krysses kan* Godt du er i bedre form nå Vi får håpe på det beste. Liker ikke helt at man snakker om keisersnitt egentlig, og at hun fremdeles sitter inni der. Det blir mye prat om det her, men det er det eneste som jeg kan skrive om.. Jordmor nevnte UL, og hun nevner også keisersnitt, hva mer skal jeg skrive om da? Vi håper uansett på at jenta vår snur seg snart, med hode ned, enn at hun roterer om sin egen akse og sparker meg mot endetarmen. Ja, er verdt det, men uansett så er det så mange risikoer ved alt. Tenker uansett på C, at jeg gjør hva jeg kan for henne. Det viktigste for meg er at hun har det bra. Jo takk, er deilig å kunne snu på hodet og gjespe igjen! Betennelsen satt ekstra godt og strakk seg til flere muskler i ansiktet/nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå