Ripsy Skrevet 2. juni 2011 #521 Del Skrevet 2. juni 2011 24 uker Tenk - nå er det en levedyktig liten krabat inni der Tiden går - jeg tenker hver dag på hvor fantastisk heldige vi er og hvor spennende denne utviklingen er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 2. juni 2011 #522 Del Skrevet 2. juni 2011 for 24 uker Tiden går så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juni 2011 #523 Del Skrevet 2. juni 2011 24 uker Tenk - nå er det en levedyktig liten krabat inni der Tiden går - jeg tenker hver dag på hvor fantastisk heldige vi er og hvor spennende denne utviklingen er Det er så deilig å tenke på! Det gjør at jeg senker skuldrene litt, bare litt, til jeg når 3. trimester og valser forbi uke 28. Jeg tenker det samme, det er helt fantastisk denne utviklingen, og vi er utrolig heldige som får oppleve det. for 24 uker Tiden går så fort! Tiden går for fort! Nå er det faktisk 4 måneder siden jeg satt med en positiv test i hånda. Det er rart å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. juni 2011 #524 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) 24 uker! Endret 2. juni 2011 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juni 2011 #525 Del Skrevet 2. juni 2011 24 uker! :D Endelig en ny milepæl nådd! Og jenta har vært veldig aktiv i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 2. juni 2011 #526 Del Skrevet 2. juni 2011 24 uker Lurer på om siste halvdelen av svangerskapet går fortere enn første for jeg syns tiden bare går fortere og fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juni 2011 #527 Del Skrevet 2. juni 2011 24 uker Lurer på om siste halvdelen av svangerskapet går fortere enn første for jeg syns tiden bare går fortere og fortere! Tror det går fortere, rett og slett fordi vi er vant til at vi er gravide, og den perioden vi er mest slitne, er over, inntil tredje trimester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. juni 2011 #528 Del Skrevet 2. juni 2011 24 uker! Det er jammen ikke værst! Du testet positiv i uke åtte, da? Jeg testet positivt i uke 3-4 eller noe sånt..Så her er det tre måneder siden positiv test. Tiden går jammen fort..Det vil også si at jeg har fulgt dagboken din i tre måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juni 2011 #529 Del Skrevet 2. juni 2011 24 uker! Det er jammen ikke værst! Du testet positiv i uke åtte, da? Jeg testet positivt i uke 3-4 eller noe sånt..Så her er det tre måneder siden positiv test. Tiden går jammen fort..Det vil også si at jeg har fulgt dagboken din i tre måneder! Nei, ikke så verst nei! Endelig kommet til den milepælen. Jeg testet ganske sent, da jeg trodde jeg bare hadde en irregulær mens, med spotting. Problemet var at spottingen var såpass sterk at jeg trodde mensen var rundt svingen. Var først etter at Delphinamannen sa at jeg skulle teste at jeg faktisk gjorde det, siden Delphina ikke ville teste med det første (siden Delphina ikke ville bli skuffet). 4 måneder har jeg visst om jenta mi. Tre måneder, er du ikke lei meg enda altså`? Nei, det har vært koselig å følge deg gjennom oppturer og nedturer, og jeg følger deg jo videre også. Herlighet, nå har jeg vært med fra starten (omtrent), så hvorfor ikke følge med til slutten også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. juni 2011 #530 Del Skrevet 2. juni 2011 Denne dagen har vært skikkelig flott. Fint vær og turorientering er ikke en verst kombinasjon når man først er i god norsk natur. Var sliten i starten, men det tok seg opp etterhvert. Kroppen ble vant til terrenget etterhvert, eller så var det Delphina som ble vant til å gå mindre steg. Vi gikk en 2-3 timer. Var utrolig deilig med en slik skogstur, elsker å sose rundt i naturen og bare nyte stillheten. Har også besøkt familie i dag, og vært småpolitisk. Jeg er rett og slett en person som er veldig glad i å diskutere politikk, og prøver å se ting fra begge siden. Må innrømme det går litt hardt for seg, men jeg prøver å diskutere ting. Delphina er veldig sliten, vært en lang, varm og fin dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 2. juni 2011 #531 Del Skrevet 2. juni 2011 Er spennende å kunne følge med fra begynnelsen til slutten av graviditeten deres Spesielt når jeg er gravid selv. Kommer sikkert til og følge med lenge etterpå og Liker litt at tiden går fort for jeg er en utålmodig sjel, men er jo mye som skal ordnes før rakkeren skal ut så er jo greit at det er såpass lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. juni 2011 #532 Del Skrevet 3. juni 2011 Er spennende å kunne følge med fra begynnelsen til slutten av graviditeten deres Spesielt når jeg er gravid selv. Kommer sikkert til og følge med lenge etterpå og Liker litt at tiden går fort for jeg er en utålmodig sjel, men er jo mye som skal ordnes før rakkeren skal ut så er jo greit at det er såpass lenge igjen. Det er fryktelig spennende. Man blir kjent med andre, på en måte, og får et innblikk i hvor forskjellige svangerskapene kan være. Liker at tiden går fort selv, men av og til går den fryktelig fort også. Nå venter jeg på at jeg skal til jordmor, som er om en 17 dager. Deretter er det neste milepæl, 28 uker (og inn i et nytt trimester). Må legge til at lillefrøkna ruller rundt i magen nå, og i går kjente jeg det jeg tror var rumpa hennes. Eller så var det ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. juni 2011 #533 Del Skrevet 3. juni 2011 Er veldig koselig å følge dere Jeg føler på en måte at jeg blir kjent med andre som er i samme situasjon som meg selv åsånt. for at du er over 24 uker. Herlighet så fort tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 3. juni 2011 #534 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) 24 uker Nå er du jo snart inne i siste trimester! Dette går jo fort, det! Endret 3. juni 2011 av Bellamy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. juni 2011 #535 Del Skrevet 3. juni 2011 Er veldig koselig å følge dere Jeg føler på en måte at jeg blir kjent med andre som er i samme situasjon som meg selv åsånt. for at du er over 24 uker. Herlighet så fort tiden flyr! Takk i lige måde, Teita. Og ja, man blir kjent med andre og deres prøvelser gjennom svangerskapet. Ja, det går fort. Over 24 uker... Hjelp! Om ca. 16 uker sitter jeg med jenta mi på utsiden.. 24 uker Nå er du jo snart inne i siste trimester! Dette går jo fort, det! Ja, det går veldig fort! Og jeg skal innrømme jeg smågleder meg til å gå inn i 3. trimester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. juni 2011 #536 Del Skrevet 3. juni 2011 Aww Fikk frysninger når du skrev "Om 16 uker sitter jeg med jenta mi på utsiden" Herlighet; Tenk på det da! Vi skal faktisk få et barn. Vår egen lille baby som blir vårt ansvar og alt. Så gøy, men likevel så skummelt på en gang. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. juni 2011 #537 Del Skrevet 3. juni 2011 Gratulerer med 24 uker. Føler at tiden flyr, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 3. juni 2011 #538 Del Skrevet 3. juni 2011 Aww Fikk frysninger når du skrev "Om 16 uker sitter jeg med jenta mi på utsiden" Herlighet; Tenk på det da! Vi skal faktisk få et barn. Vår egen lille baby som blir vårt ansvar og alt. Så gøy, men likevel så skummelt på en gang. Hehe Det går fort, og jeg er redd av og til, at jeg ikke strekker til som mamma for jenta mi. Vi skal bli mødre begge to, og vi skal ta vare på våre barn! Våre døtre. Vi kommer vel alltid til å tvile på om vi er gode nok, men.. Det er vel fordi vi vil være den beste for jentene våre. Om ca. 20 uker så har du jenta di i armene dine vet du. Er ikke så lenge etter meg, og for alt vi vet, så kan det hende vi får barn samtidig, selv om jeg er lengre enn deg. Man vet aldri. Dagdrømmer at jeg sitter med jenta og ammer henne. Jeg dagdrømmer også at forloveden holder jenta og ser på henne med verdens kjærligste øyne. Forloveden kommer til å bli verdens beste pappa for jenta vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. juni 2011 #539 Del Skrevet 3. juni 2011 Ja, det er sant. En utrolig spennende tid vi har fremover oss nå. Det blir vel egentlig ut livet, hehe. Jeg er helt sikker på at min forlovede kommer til å bli en utrolig fantastisk pappa også Han har mye kjærlighet til den lille allerede. Faktisk mer enn meg, og han er veldig glad i små barn, så jeg er glad det var en slik mann jeg ble gravid med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 3. juni 2011 #540 Del Skrevet 3. juni 2011 Delphina og Teita: Dere kommer til å bli fantastiske mødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå