Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Ååh, men så koselig! :) Snart går du rundt og strutter skikkelig! Om du ikke allerede gjør det, da! :jepp:

Får håpe det med nerven i klem ikke blir værre. Svigerinna mi sleit med en venstrefot som rett og slett ikke virket pga. det. Ikke noe særlig, spesielt med en toåring i hus.

Jaaa! Gleder meg skikkelig til strutt. Problemet er et at magen forandrer fasong, så noen dager ser jeg gravid, andre ikke. Så det at jeg har de linjene, føler jeg at jeg faktisk virkelig begynner å få magen. Det er begynt å bli mindre fett, så jeg mister fettlageret mitt (og jeg savner det ikke).

Det var ille i går, men har ikke hatt det i dag, så tror det bare var fordi jeg satt så lenge og ikke fikk beveget meg. Huff, ikke enkelt nei. Jeg ser meg som heldig når jeg ikke har noen jeg må løpe etter (med unntak av forloveden :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa! Gleder meg skikkelig til strutt. Problemet er et at magen forandrer fasong, så noen dager ser jeg gravid, andre ikke. Så det at jeg har de linjene, føler jeg at jeg faktisk virkelig begynner å få magen. Det er begynt å bli mindre fett, så jeg mister fettlageret mitt (og jeg savner det ikke).

Det var ille i går, men har ikke hatt det i dag, så tror det bare var fordi jeg satt så lenge og ikke fikk beveget meg. Huff, ikke enkelt nei. Jeg ser meg som heldig når jeg ikke har noen jeg må løpe etter (med unntak av forloveden :fnise: )

:hoppe: for mer og mer markert mage! :strix:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: for mer og mer markert mage! :strix:

:hoppe:

Om et par måneders tid er det "ÅÅåååh, vil ha ungen ut nåååååå!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg koser meg med "gale" deg:) Søta!

Sikker på at magen din er nyyydelig <3

Høres så kos ut med tur og familiesammenkomst. Er de ofte på besøk hos dere?

Mam og pap bor en halvtime unna oss men jeg skulle gjerne ønske dem var her oftere. Pga jobbene deres og div er de mye opptatt. Og jeg er en mammaogpappadalt:)

Kos på krabaten som jeg håper lirker seg av nerven din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:vinke:

Innom og legger igjen spor og får deg på mine innlegg :hoppe:

Spennende å følge deg videre :jepp:

:velkommen:

Koselig at du vil følge med videre. :sjenert:

Hehe, ja jeg koser meg med "gale" deg:) Søta!

Sikker på at magen din er nyyydelig <3

Høres så kos ut med tur og familiesammenkomst. Er de ofte på besøk hos dere?

Mam og pap bor en halvtime unna oss men jeg skulle gjerne ønske dem var her oftere. Pga jobbene deres og div er de mye opptatt. Og jeg er en mammaogpappadalt:)

Kos på krabaten som jeg håper lirker seg av nerven din:)

Foreldrene mine var en del på besøk da jeg bodde på Vestlandet, og de kommer vel til å reise en del ned til Nederland, når det passer dem. Ellers er vi flinke med å bruke dataen til å holde kontakt. :fnise: Er mamma-og-pappadalt selv, men greier fint å leve et stykke unna dem. De vet hvertfall at jeg overlever. :fnise:

Magen min er rundt nok den, heldigvis legger jeg ikke på meg overalt, bare litt på magen, men så er det ei lita jente på nesten 30 cm inni der også. Begynner å bli ei stor frøken nå.

Hun gjorde det heldigvis, trengte å sove litt egentlig. Satt så fryktelig vondt i en time, og etterhvert var det så grusomt å sitte at jeg takket himmelske makter da bilen stoppet. Jeg er ikke typen som klager når jeg har vondt. :sjenert: Så lurer på hvordan fødselen blir da. :fnise:

Hun sparker tilbake. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 cm! Det er dobbelt så lang som min lille frøken/gutt! :jepp:

Har du forresten mistet dagboken min fre "mine innlegg"? Jeg har mistet min så utrolig mange ganger, og her om dagen gjorde jeg det enda en gang! Så har jeg merket meg at det nesten ikke har vært besøk i dagboken min etter at jeg selv mistet dagboken fra "mine innlegg", så begynte å lure på om det er et "kronisk" problem med dagboken min! :ler: Eventuelt så har du bare vært travelt opptatt! :ler: Men tenkte jeg bare skulle høre med deg, for å finne ut om det er noe galt eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

30 cm! Det er dobbelt så lang som min lille frøken/gutt! :jepp:

Har du forresten mistet dagboken min fre "mine innlegg"? Jeg har mistet min så utrolig mange ganger, og her om dagen gjorde jeg det enda en gang! Så har jeg merket meg at det nesten ikke har vært besøk i dagboken min etter at jeg selv mistet dagboken fra "mine innlegg", så begynte å lure på om det er et "kronisk" problem med dagboken min! :ler: Eventuelt så har du bare vært travelt opptatt! :ler: Men tenkte jeg bare skulle høre med deg, for å finne ut om det er noe galt eller noe sånt..

Hun er ikke liten lengre, "store", lille skjønne frøkna mi. :rodmer:

Har ikke mistet deg fra mine innlegg, finner deg lettere enn jeg finner dagboka mi. :fnise: For å finne min, så må jeg trykke ctrl+f og søke etter min egen dagbok. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke liten lengre, "store", lille skjønne frøkna mi. :rodmer:

Har ikke mistet deg fra mine innlegg, finner deg lettere enn jeg finner dagboka mi. :fnise: For å finne min, så må jeg trykke ctrl+f og søke etter min egen dagbok. :sjenert:

Åh, ja! Tenk det! :rodmer:

Hvorfor må du det, egentlig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Åh, ja! Tenk det! :rodmer:

Hvorfor må du det, egentlig? :fnise:

Jeg er blind som pokker når det kommer til min egen dagbok. Jeg finner alle andre, men min flyr hus forbi og jeg veksler mellom side 1 og side 2 på mine innlegg, og finner pokker meg ikke min dagbok. Så, istedetfor å svime, så søker jeg. :fnise:

Sitter nå og tenker, det er faktisk bare 4 uker og 2 dager til jeg går inn i tredje og siste trimester. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blind som pokker når det kommer til min egen dagbok. Jeg finner alle andre, men min flyr hus forbi og jeg veksler mellom side 1 og side 2 på mine innlegg, og finner pokker meg ikke min dagbok. Så, istedetfor å svime, så søker jeg. :fnise:

Sitter nå og tenker, det er faktisk bare 4 uker og 2 dager til jeg går inn i tredje og siste trimester. Hjelp!

Oi, det er jammen ikke lenge til! Da har vi begge en skikkelig milepæl om 4 uker! :jepp:

Hehe, ja man blir jo blind over egen lesning/skrivefeil, så hvorfor ikke sin egen dagbok! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Oi, det er jammen ikke lenge til! Da har vi begge en skikkelig milepæl om 4 uker! :jepp:

Hehe, ja man blir jo blind over egen lesning/skrivefeil, så hvorfor ikke sin egen dagbok! :fnise:

:fnise: Nei, er ikke lenge. Håper det bare går fort nå, bare 16 uker og 4 dager til termin. Kjenner jeg er litt utålmodig, sliter litt med vondter, ikke at jeg klager, men jeg er alltid redd for at jenta kommer så alt for tidlig. :sjenert:

Oi, her går det unna ja - :hoppe: for at siste trimester nærmer seg! :duskedame:

Det går fryktelig fort unna. Trodde det ikke skulle gå så fort.

:hoppe: for 3.trimester som kommer med stormskritt. Er jo ikke så lenge siden jeg hoppet for 2.trimester. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Dagene i Norge har vært koselige, har heldigvis noen til før jeg reiser tilbake. Har vært veldig heldig med vær, med noen regnværsdager (og som meteorologi-utdannet, så synes jeg det er deilig med regn også). Jeg savner forloveden, men trives også med foreldrene mine. Haff, litt vanskelig. Tror det blir en tung tur nedover igjen, for etter dette ser jeg ikke familien før etter frøkna er født. Det blir rart å ikke ha muligheten til å reise tilbake til Norge på lenge.

Har kjøpt inn litt norske matvarer, så jeg ikke glemmer de gode tingene fra Norge også. Brunost er bare helt herlig! :fnise: Tror jeg burde kjøpt med meg en boks Joika-kaker eller reinsdyrkjøtt generelt. Ååååååh!

Jaja, har gjort mye, og har kun vært inne og svart på det meste nå. Skal prøve å skrive noe lurt etterhvert. :fnise: for nå skal jeg rydde ut av rommet, ordentlig denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om bare et par-tre uker så er babyen såpass levedyktig at sjansene for å overleve uten varige men er store! :)

Uansett er det jo helt normalt å ha en del vondter her og der, så du må nesten prøve å ikke bruke så mye energi på å bekymre deg. :) Det blir jo bare slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Delphina

Men om bare et par-tre uker så er babyen såpass levedyktig at sjansene for å overleve uten varige men er store! :)

Uansett er det jo helt normalt å ha en del vondter her og der, så du må nesten prøve å ikke bruke så mye energi på å bekymre deg. :) Det blir jo bare slitsomt..

Jeg vet, så det er jo det jeg gleder meg mest til. Det og i morgen så er jenta verdt å redde (i Nederland), men hun virker ikke som hun planlegger å komme nå.

Jeg er vant til smerter, men av og til kjennes det ut som livmoren skal dette ut, kanskje fordi jenta legger seg helt i bunnen. Da kniper jeg som f**n. :fnise: Så lenge hun sparker og er aktiv, så bekymrer jeg meg ikke. Er bare ubehagelig egentlig. Må innrømme at jeg bekymrer meg langt mindre nå enn tidligere, er blitt flinkere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniiip igjen! Hehe. Det går helt sikkert veldig bra, og lille jenta di blir der så lenge hun skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Kniiip igjen! Hehe. Det går helt sikkert veldig bra, og lille jenta di blir der så lenge hun skal :)

Haha, jeg kniper, jeg kniper! Eneste gangen jeg ikke knipte var når hun ble til :skratte: Ja, virker ikke som hun har noen planer om å komme helt enda, men ukene til hun får lov til å komme nærmer seg. :fnise: Tiden går så fort!

Trener på knipinga, men tror rett og slett jeg går for fort i forhold til det kroppen er i stand til, for jeg blir ikke fysisk sliten i kroppen, som om jeg ikke har gått på år og dag, men jeg kjenner bena blir slitne, noe som kanskje fører til den tunghetsfølelsen i magen. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...