Timseh Skrevet 24. mai 2011 #461 Del Skrevet 24. mai 2011 Delphina prøver å forklare Delphinamannen hva hun føler der og da: Delphina: "Little one: Tumtitumtitum.. Ooooh, i haven't kicked here yet... Mommy: *feels kicks towards her lungs* Yaaaay! not my bladder this time" (par minutter senere) Delphina: "nevermind.. she found my bladder again" Kan tenke meg det er morsomt å kommunisere med barnefar i blant, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 24. mai 2011 #462 Del Skrevet 24. mai 2011 Hehe, babyene har det der med å si i fra at de ikke liker doppleren.. De har det. Satt og tenkte at hun sikkert kom til å gjøre noe liknende, at hun sparket mot doppleren. Ene gangen sparket hun så hardt at magen hoppa. Nei så søtt! Bestemt lita frøken allerede Ja, hu blir som hu mamma. Mor hennes var veldig bestemt som lita og er det vel litt fremdeles. Kan tenke meg det er morsomt å kommunisere med barnefar i blant, ja Det er morsomt. Jeg skrev akkurat det for å få han til å le, og fordi hun over en lengre periode hadde sparket mot lungene, før hun rettet beina hennes mot blæra. Ellers er jeg litt "søtere" når jeg skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. mai 2011 #463 Del Skrevet 25. mai 2011 Da er jeg tilbake på norsk jord, veldig merkelig å være i hjemlandet mitt. Føles ikke som hjemme, og har tenkt på forloveden hele tiden siden jeg har reist. Ønsker bare å kjenne leppene hans igjen, mot mine, mot magen min. Så, mer positivt. Har snakket med mamma om svangerskapet og hun er bare herlig! Nå nærmer eksamen seg, og jeg føler meg klar. Kan hende jeg ikke er det, men det er uansett ikke verdens ende *positiv* Håper dere alle har hatt en fin dag. Greier ikke helt være sammenhengende, da jeg er sliten etter turen hit. Vært oppe lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 25. mai 2011 #464 Del Skrevet 25. mai 2011 Velkommen tilbake! Deilig med engasjert mamma. Moren min har også begynt å løsne litt nå, vært å sett på barnevogner og alt har hun. Fint at du har så god mamma Masse lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 25. mai 2011 #465 Del Skrevet 25. mai 2011 Velkommen tilbake til Norge Og masse lykke til med eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. mai 2011 #466 Del Skrevet 25. mai 2011 Velkommen tilbake! Deilig med engasjert mamma. Moren min har også begynt å løsne litt nå, vært å sett på barnevogner og alt har hun. Fint at du har så god mamma Masse lykke til med eksamen! Takk takk De løsner litt etterhvert, og det er så deilig. Det gjør det lettere å snakke med mødrene våre. Velkommen tilbake til Norge Og masse lykke til med eksamen Takk for både velkomsten og lykke til. Peker nesa i deres retning i morgen, da jeg har eksamen i min gamle "hjemby". Mye reising på meg nå for tiden, kjenner meg sliten etter bare flyturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 25. mai 2011 #467 Del Skrevet 25. mai 2011 Lykke til på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. mai 2011 #468 Del Skrevet 25. mai 2011 Lykke til på eksamen! Hadde i grunn ikke fått med meg at du skulle hjem, jeg. Hvor lenge blir du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. mai 2011 #469 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Lykke til på eksamen! Takker og bukker. Lykke til på eksamen! Hadde i grunn ikke fått med meg at du skulle hjem, jeg. Hvor lenge blir du? Tusen takk! Jeg glemte å skrive det egentlig. Var litt opptatt med eksamensforbereding og slikt. Blir her litt over en ukes tid, før jeg reiser tilbake. Endret 25. mai 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 26. mai 2011 #470 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg er alt for dårlig til å legge i fra meg spor når jeg er inne å leser i dagboken din men jeg leser her inne omtrent hver dag, altså. Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. mai 2011 #471 Del Skrevet 26. mai 2011 Masse lykke til på eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. mai 2011 #472 Del Skrevet 26. mai 2011 Innom og koser meg med oppdateringslesning:) Gleder meg til liv og røre mot høsten en gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. mai 2011 #473 Del Skrevet 27. mai 2011 Takk for alle lykkeønskninger. Har nå vært ferdig med eksamen og slikt i 3 kvarter, og det gikk sånn nogenlunde bra, litt bob-bob.. Neida.. Her svarte jeg på alt og mesteparten er rett (det vet jeg), så jeg får en bedre karakter, heldigvis. Så, får vente til sensuren faller og så får vi se hvor godt jeg gjorde det. Morsom eksamensoppgave også. Så, nå sitter jeg bare her og venter på toget tilbake. Vil forresten for 23 uker, som var i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. mai 2011 #474 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg er alt for dårlig til å legge i fra meg spor når jeg er inne å leser i dagboken din men jeg leser her inne omtrent hver dag, altså. Lykke til med eksamen! Kjære deg Jeg bryr meg ikke om du legger igjen et spor nå og da, eller hver dag. Så lenge du har det bra, så er det det viktigste for meg. Det gjelder forøvrig alle KG-damene som lusker seg i dagboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 27. mai 2011 #475 Del Skrevet 27. mai 2011 litt for 23 uker og for eksamen som gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. mai 2011 #476 Del Skrevet 28. mai 2011 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. mai 2011 #477 Del Skrevet 28. mai 2011 litt for 23 uker og for eksamen som gikk bra Var fryktelig stolt av meg selv da jeg gikk fra eksamen. Gjettet på noen få, men viste seg at jeg gjettet riktig. Skikkelig artig! --- Var på Vestlandet i går da jeg satt eksamen, i byen jeg bodde i over flere år. Byen jeg møtte min forlovede, da han kom for å besøke meg (etter å ha falt for meg... ). Jeg bodde på samme vandrehjem som han, og du kan tro minnene kom tilbake. Der satt jeg med vår datter i magen og tenkte på alle tingene vi gjorde året før, og husket så at det også var der jeg visste at det føltes rett å bli sammen med han. Tvilte litt, da jeg ikke hadde det helt greit. Han greide å vise meg hva ekte kjærlighet er. Det var litt rart å være der nå som gravid. Jeg vet at vårt forhold kan til tider virke veldig idyllisk, men jeg er bare et menneske som ikke greier å skrive om krangler. Vi krangler en gang i blant, som mennesker gjør, men vi finner alltid ut at det kanskje var en misforståelse eller to, og vi kan lett tilgi hverandre og kose oss med hverandre. Vi er bare to mennesker som jobber på team, og vi er ulike, samtidig som vi er like. Man kan ikke forvente at alt skal være så forbanna idyllisk hver dag, det blir en krangel eller to en gang i blant. Kjenner jeg elsker mannen mer når jeg vet han kan være litt røff og kanskje ikke så forbanna forståelsesfull hele tiden, fordi jeg får kjenne følelsene mine og hvor såret jeg faktisk blir. Det gjør at jeg forelsker meg igjen og igjen. Et forhold er ikke solskinn, men det føles sånn når man har gode dager.. *rabler som en gal kjerring* Haff som jeg savner mannen min nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 28. mai 2011 #478 Del Skrevet 28. mai 2011 Blir rørt! (Tror det er noen hormoner i sving, her ja ) Så fint at eksamen gikk bra! Hva er planene for resten av norgesturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. mai 2011 #479 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Blir rørt! (Tror det er noen hormoner i sving, her ja ) Så fint at eksamen gikk bra! Hva er planene for resten av norgesturen? Ååååh Sushi Hormoner er ondskapsfulle. Planer for resten av Norgesturen er en tur til Blåfarveverket, er så lenge siden jeg har vært der nå! Ellers er det å gå en tur i skogen, det er blitt mangelvare siden jeg flyttet nedover. Savner skogsturer sånn. Skal få lov til å nyte Norge litt på min måte før jeg neste gang kommer med frøken og mann. Endret 28. mai 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 28. mai 2011 #480 Del Skrevet 28. mai 2011 Så rart å tenke på at neste gang du kommer hit så har du med deg en baby! Hvordan skal dere gjøre det med språk, forresten? Er så fascinert av flerspråklige familier, ungene er så heldige som får inn flere språk flytende! Klarte ikke å finne meg noen utlending, jeg, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå