Gå til innhold

C og Delphinas herlige stunder

Gjest Delphina

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Vil forresten dedikere en sang til min datter og min forlovede. Synes sangen er så fin:

Må innrømme at tårene kommer, da lillejenta vår turner og at jeg er så heldig å få oppleve alt godt som jeg gjør nå. :rodmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Må innom å hoppe litt for 22 uker :hoppe: Her går det fort unna! Og lykke til med eksamen, kan umulig være lett å konsentrere seg om det i disse tider :):klem:

:hoppe: med deg (og magen). Det er vanskelig, men jeg prøver. Jeg kan ikke gjøre annet. :fnise: Dog, det kommer til å gå. Har forberedt meg mer enn jeg har gjort tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humoren min er da sikkert minst like grusom, for jeg lo :lol:

Jeg mener at det er ikke noe som heter "Du er tøffere", for jeg er sikker på du hadde taklet det om du var i min situasjon :klem: Man finner styrke i det vakreste som finnes - babyene våre :hjerte:

Ikke ha dårlig samvittighet du da, jeg har jo ikke lest i boka di før nå :haar::sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Humoren min er da sikkert minst like grusom, for jeg lo :lol:

Jeg mener at det er ikke noe som heter "Du er tøffere", for jeg er sikker på du hadde taklet det om du var i min situasjon :klem: Man finner styrke i det vakreste som finnes - babyene våre :hjerte:

Ikke ha dårlig samvittighet du da, jeg har jo ikke lest i boka di før nå :haar::sjenert::fnise:

:fnise:

Kanskje ikke, vi vet jo aldri hva en er kapabel til å gjøre. Uansett så har jeg den største respekt for deg, som går gjennom det du gjør. Jeg heier på deg og NH, det kommer til å gå bra tilslutt (hater å skrive det, men det er jo sant).

Jeg leser da ikke andres dagbøker for at de skal se i min, jeg leser fordi jeg er ei nysgjerrig frøken. :sjenert: Liker å lese de forskjellige historiene, hvordan alle takler hverdagene som prøver, gravid eller mor. Vi har alle våre historier å fortelle, noen rosenrøde, andre dramatiske. Det er vår historie. :sjenert: *filosof-Delphina slapp løs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, kjære Delphina :kose: Er ikke så glad i skryt, men tar det til meg med varmt hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Takk, kjære Delphina :kose: Er ikke så glad i skryt, men tar det til meg med varmt hjerte!

:klemmer:

Ta med deg alle positive ord som faller på din sti. De kan gi deg styrke senere.

Tror jeg skal gjemme filosof-Delphina nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Stjeler denne fra Ripsy sin dagbok:

Statusoppdatering

Termin: 22.09.11

På vei: 22 uker (himmel)

Igjen til termin: 18 uker og 2 dager

Kjønn: Jente :rodmer:

Utålmodig? Jeg? Neeeeeeei.. Litt kanskje! Dog jeg må vente en liten stund til.

Aktivitet i magen: Det er mye aktivitet, og nå er det mye blærehopping. Veldig mange spark synes på utsiden, og det er bare morsomt for oss å se. Jenta er sterk.

Navn: Vanskelig med navn, men det er et vi liker nå. Får planlegge litt mer nærmere fødselen.

Vektøkning: 3kg

Vann i kroppen: Nei, tror det meste finner veien til blæra for å si det sånn. Blir snart verdensrekordholder i dogåing her.

Kynnere: Jepp, har hatt kynnere. Våknet opp med en livmor som gjorde seg hard, for så å løsne slappe av. Dette pågikk en liten stund, var ikke smertefullt.

Humør: Svinger veldig. Går fra veldig positiv og glad, til veldig frustrert og lei meg. Vi takker hormonene for det.

Barnerom: Skal snart fikse tapet (skjønn tapet også!), i rommet. Vi har fått lov til å endre på det ene rommet, siden det var ganske sterk farge der tidligere.

Utstyr: Har kjøpt barnevogn og får lånt litt av hvert, så en del utstyr har vi.

Strekkmerker: Nei, bare de gamle som synes.

Melk i brystene: :sjenert: Ja, blir mer nå.

Fødsel: Ser frem til det nå, men vet jo ikke hvordan det er når jenta nærmer seg full lengde. Kan hende jeg er helt hysterisk når fødselen setter i gang.

Plager: Neeei ikke noe særlig, bare litt vondter her og der, men det er tålelig.

Oppegående: Altså, tenker du sånn generelt eller nå under svangerskapet? :fnise: Nei, har vært passe oppegående, noe trøtt, men ellers ganske greit. Så lenge jeg får mat så.

Sulten: Ja! Så ikke kom mellom meg og brødskiva mi.

Spesielle matlyster: Digestive kjeks, jordbær og bananer.

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:fnise:

Har dere tenkt på navn til jenta? :)

Vi har ett navn vi liker veldig godt, men må sette oss ned og virkelig snakke sammen om navn. Her koser vi oss for tiden bare med en frøken som turner, slik at magen dirrer. Blir litt distrahert. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Har du lyst å dele det på PM? :sjenert:

Desverre må jeg være ultrakjip nå. Forloveden har gitt meg nekt på å fortelle navn, også til dere. Eneste jeg kan si er at vi ikke er 100% sikre på navnet, siden vi skal ta et navnprat.

Føler meg så utrolig slem nå. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Bare innom en snartur:) Fin sang ja

Tid for dupp her

Håper duppen var deilig. :fnise:

Koselig med en liten snartur.

Hei! Innom for å legge igjen spor :)

Heisann og :velkommen:!

Koselig med spor. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har klart å rote meg inn hit tidligere, men bedre seint enn aldri!

:vinke:

Vil gjerne følge med på den spennende fortsettelsen, i alle fall. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Delphina

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har klart å rote meg inn hit tidligere, men bedre seint enn aldri!

:vinke:

Vil gjerne følge med på den spennende fortsettelsen, i alle fall. :nigo:

Hallo hallo! :velkommen:

Dagboken min er lettere kamuflert, så er ikke alltid like lett å finne den. :fnise:

God helg, Delphina :klemmer:

God helg til deg også Teita :klemmer: Håper du ikke sliter for mye med omgangssyken og feberen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Tror jeg bare skal åpne hvert innlegg med at det er en aktiv frøken inni her, for hun er veldig aktiv. :fnise: Vi så film i dag, forloveden og jeg, og det var en scene der det handler om farskjærlighet til en datter. Forloveden strøk magen min da :rodmer:. Han vil gjøre alt for datteren hans, og det er jeg bare så glad for å høre, for det er faktisk litt viktig for meg å vite at han elsker henne også. :sjenert:

Jess, studert som rakkeren i dag, og fått panikk. Liker ikke helt å få panikk, men det er eksamensangst. Det er den følelsen jeg får når jeg ikke greier alt det jeg trodde jeg skulle greie. Vi skal jobbe mer i løpet av uken som kommer, men jeg har ikke troen på toppkarakter, kanskje en middels en. Vi får se. Jeg prøver mitt beste.

Ville bare oppdatere kort før jeg legger hodet mitt på puten her, og snorker lett. Er så trøtt at jeg skriver dette innlegget i halvsøvne. Så.. Nå er det sovetid for Delphina (lille har våknet igjen, så... ikke helt sovetid nå for henne).

Natta damer :klemmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...