monjanse Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 http://forfatterklubben.wordpress.com den er forfatterklubben. her kan man skrive inn eventyr og alt slags.
Max Magnus Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Det er ikke så mye innhold å like enda... I tillegg gjør det vondt i øynene med den grønne bakgrunnen, hvite innholdssiden og lysegrå teksten. Gjør noe med kontrastene, så kan det bli bra.
Gjest Normalfordeling Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Konseptet kan bli bra. Tomt innhold akkurat nå. Science Fiction og Fantasy kan gå i samme gruppe. Savner en gruppe for vanlig skjønnlitteratur. Layout virker ok, men demp grønnfargen. Alt for stor kontrast og det sliter på øynene.
Knitcat Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Er det med vilje at du ikke bruker stort forbokstav etter punktum? Ellers enig i at den grønne fargen er for kraftig
monjanse Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2011 unskyld jeg skal fikse på det. jeg trodde grønt var fint.
KaDust Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Synes du kan være flinkere med stor forbokstav. Jeg mener, det er en forfatter-side, og så følger du ikke grammatikkens regler engang?
monjanse Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2011 nå har jeg endret siden. og jeg har laget en skjønnliteratur side også.
monjanse Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2011 Synes du kan være flinkere med stor forbokstav. Jeg mener, det er en forfatter-side, og så følger du ikke grammatikkens regler engang? det er ikke mnin feil at jeg har gjort en feil og 5. ikke kjefte på meg, vær så snill. er sida mi så dårlig bare på grunn av noen skrivefeil?
HopelessFear Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Syns en skal tenke på grammatikken når det er en forfatterklubb. En side på det emnet som har mange skrivefeil er ikke så veldig forlokkende.
monjanse Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 2. februar 2011 nå har jeg prøvd å rette skrivefeilene. håper det er bra nå.
monjanse Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #12 Skrevet 2. februar 2011 Syns en skal tenke på grammatikken når det er en forfatterklubb. En side på det emnet som har mange skrivefeil er ikke så veldig forlokkende. jeg har rettet skrivefeilene på historiene nå.
YouJewel Skrevet 2. februar 2011 #13 Skrevet 2. februar 2011 (endret) http://forfatterklubben.wordpress.com den er forfatterklubben. her kan man skrive inn eventyr og alt slags. Bra inisativ! Endret 2. februar 2011 av YouJewel
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #14 Skrevet 2. februar 2011 Det er ikke noe du skal si unnskyld for, TS. Det er bare tips folk her kommer med. Grønt er fint, men om det var ubehagelig å lese, er det fint å dempe fargene litt, noe du jo nå har gjort. Jeg vil foreslå å ordne opp i rettskrivingen, det er tross alt en side for folk som liker å skrive. Stor bokstav etter punktum er for eksempel rimelig elementært, og greit å fikse på. Teksten i beskrivelsen ble kanskje litt kronglete formulert? Her er et (raskt formulert ) forslag til tekst, der innholdet er det samme: "Forfatterklubben er et nettsted for deg som liker å skrive. Del dine rare, skumle, morsomme eller grove historier og dikt med andre. Legg ganske enkelt igjen teksten din i kommentarfeltet, gjerne med eget navn." Jeg er for øvrig enig med den som sa at fantasy og sci-fi begge kan legges under fantasy. Savner også en kategori for generell skjønnlitteratur. Istedenfor "blandet", så passer det kanskje bedre å ha en "Annet"-kategori, der en kan poste ting som ikke hører hjemme i noen (eller alle) kategoriene? Dette er bare noen forslag til ting du kan gjøre for å få siden bedre. Du har som sagt ikke noe å si unnskyld for, og jeg liker konseptet. Jobb videre med siden, så får du se om det slår an. Lykke til! 2
HopelessFear Skrevet 2. februar 2011 #15 Skrevet 2. februar 2011 Ser fortsatt en god del skrivefeil. Spesielt på forsiden.
monjanse Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 2. februar 2011 sån. nå har jeg rettet skrivefeilene og sånt på om meg og hjem siden også.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #17 Skrevet 2. februar 2011 sån. nå har jeg rettet skrivefeilene og sånt på om meg og hjem siden også. Kategoriene bør også ha stor bokstav først. Omformuler gjerne "om meg og ris og ros/kontakt meg." til to kategorier, f.eks. "Om meg" og "Ris og ros". Kontaktinfo kan du gjerne ha under "Om meg". Foreslår også at du plasserer disse kategoriene enten først eller sist i listen, så blir de lettere å oppdage, og det ser ryddigere ut.
monjanse Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #18 Skrevet 2. februar 2011 Det er ikke noe du skal si unnskyld for, TS. Det er bare tips folk her kommer med. Grønt er fint, men om det var ubehagelig å lese, er det fint å dempe fargene litt, noe du jo nå har gjort. Jeg vil foreslå å ordne opp i rettskrivingen, det er tross alt en side for folk som liker å skrive. Stor bokstav etter punktum er for eksempel rimelig elementært, og greit å fikse på. Teksten i beskrivelsen ble kanskje litt kronglete formulert? Her er et (raskt formulert ) forslag til tekst, der innholdet er det samme: "Forfatterklubben er et nettsted for deg som liker å skrive. Del dine rare, skumle, morsomme eller grove historier og dikt med andre. Legg ganske enkelt igjen teksten din i kommentarfeltet, gjerne med eget navn." Jeg er for øvrig enig med den som sa at fantasy og sci-fi begge kan legges under fantasy. Savner også en kategori for generell skjønnlitteratur. Istedenfor "blandet", så passer det kanskje bedre å ha en "Annet"-kategori, der en kan poste ting som ikke hører hjemme i noen (eller alle) kategoriene? Dette er bare noen forslag til ting du kan gjøre for å få siden bedre. Du har som sagt ikke noe å si unnskyld for, og jeg liker konseptet. Jobb videre med siden, så får du se om det slår an. Lykke til! takk for tipsene. nå har jeg endret sidene til dine forslag.
monjanse Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #19 Skrevet 2. februar 2011 Kategoriene bør også ha stor bokstav først. Omformuler gjerne "om meg og ris og ros/kontakt meg." til to kategorier, f.eks. "Om meg" og "Ris og ros". Kontaktinfo kan du gjerne ha under "Om meg". Foreslår også at du plasserer disse kategoriene enten først eller sist i listen, så blir de lettere å oppdage, og det ser ryddigere ut. nå har jeg endret det også. takk for forslagene.
monjanse Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #20 Skrevet 2. februar 2011 det går ikke ann å endre rekkefølgen på sidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå