ssgxd Skrevet 9. februar 2011 #21 Skrevet 9. februar 2011 Har ikke barn. Men ville tro at jeg ville tillatt det når de var gamle nok til å ta det selv uten at jeg var med, og de måtte ha renset på forsvarlig måte. Men de måtte ha vært reflekterte. Jeg tok i navlen for noen år siden, som 17 åring. Og angrer nå. Tenk den dagen jeg blir gravid, da blir det stygt da.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2011 #23 Skrevet 9. februar 2011 Men når er man gammel nok? Hun sier det er 16 års grense i piercing-studioet, så hun må få noen andre til å bekrefte "at hun er gammel nok". Jeg truer med å anmelde piercing-studioet, jeg....
Nurke Skrevet 9. februar 2011 #24 Skrevet 9. februar 2011 Du klarer bare ikke å nekte en tenåring å ta piercing, vis de ikke får lov til å ta det i studio så gjør de det selv. Har selv tatt ange på meg selv og mine venninner i 14-15 års alderen, alt fra ørene, navlen og smart som vi var, i tungen. Og det er 16 års grense å ta piercing bortsett fra tungen og intim soner som er 18. Jeg ville heller latt mine fiktive barn tatt piercing i et sterilt studio en hjemme selv.
SummerJoy Skrevet 9. februar 2011 #25 Skrevet 9. februar 2011 Jeg tok i navlen for noen år siden, som 17 åring. Og angrer nå. Tenk den dagen jeg blir gravid, da blir det stygt da. Å? Har nettopp satt inn igjen piercingen min etter 2.svangerskapet og den er like lekker den:) Fikk et rødt merke akkurat der med hullet etter første svangerskapet, men det bleknet fort.
Gjest Bustyvel Skrevet 9. februar 2011 #26 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Har ikke i navelen, men tok i tunga som 14åring. Hadde den et halvt år før pappa merket det. Da prøvde han å rive den ut med tang og skulle saksøke tatoverings-studioet. Gikk ei uke så var det greit. Endret 9. februar 2011 av Bustyvel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå