Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Hva synes dere om menn som griner når de har sex? Menn som er så følsomme og fulle av elskov at de ikke kan holde tårende tilbake liksom..
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Menn som er ekte vare og tør å vise at de føler noe, er knall!
Sequax Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Turn-off.... Hadde en mann begynt å grine hadde jeg tatt ansiktet hans i hendene mine med dette uttrykket i mitt ansikt: 5
Gjest Aladdin Oil Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Griner sjølv litt nå for tiden, men det er pga kraftig forkjølelse. Utenom det griner jeg kun om jeg får graps i øyet eller ved å skjære løk. Ellers så kan å grine på ei dialekt bety det samme som å le.
HopelessFear Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Jeg hadde begynt å lure på hva som hadde skjedd. Men det hadde ikke vært turn off om det hadde vært fordi nytelsen hadde blitt for sterk.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Turn off! Uten tvil. Grining hører ikke hjemme under sex. Bare positivt at han har følelser, men under sex blir det totalt feil. 3
Gjest Normalfordeling Skrevet 2. februar 2011 #7 Skrevet 2. februar 2011 At han en sjelden gang kan få tårer i øynene er helt ok. Sex med den man elsker er nært og intimt og det kan kanskje bli for mye noen ganger. Dersom det er en gjenganger så blir det turn-off for meg.
Kine28 Skrevet 2. februar 2011 #8 Skrevet 2. februar 2011 oh no, hadde nok blitt pinlig berørt på hans vegne, dessverre 1
eventyrjenta Skrevet 2. februar 2011 #9 Skrevet 2. februar 2011 Hadde dette skjedd 1 gang hadde det sikkert vært søtt, men om det skjedde flere gang hadde det vært turn off..
Gjesten Skrevet 2. februar 2011 #10 Skrevet 2. februar 2011 Det kommer an på hva du mener med "grine". Tårer i øynene kunne gått greit, men helt ut gråting - hell no. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #11 Skrevet 2. februar 2011 Med den begrunnelsen der = psykopat-alarm. Hvis han griner pga vanskelig periode eller noe er det jo greit, men ikke spesielt sexy. Mer avbryte sexen og forsøke å snakke om det.
Gjest Airi Skrevet 2. februar 2011 #12 Skrevet 2. februar 2011 Har aldri opplevd det, og det er i grunn ikke noe jeg er griner for
Gjest HunterLady Skrevet 2. februar 2011 #13 Skrevet 2. februar 2011 Da hadde jeg også begynt å gråte.
Quijote Skrevet 2. februar 2011 #14 Skrevet 2. februar 2011 Om han hadde begynt å grine under sex på grunn av nytelsen hadde det vært så turn-off at jeg aldri i livet hadde klart å fullføre! Å grine fordi man er trist eller fordi man krangler eller fordi noen er døde eller fordi man kutter løk er selvfølgelig greit, og på mange måter litt fint Å grine under sex ødelegger stemningen fullstendig for min del. 2
Ethereal Skrevet 2. februar 2011 #15 Skrevet 2. februar 2011 Jeg hadde nok ledd godt, men det ville gått fint. Hadde ikke dumpa mannen av en slik grunn, akkurat. Er jo mest koselig
kontorstol Skrevet 2. februar 2011 #16 Skrevet 2. februar 2011 Absolutt ikke turn-on. Hadde begynt å lure veldig på hvorfor han begynte å grine og hadde nok avbrutt sexen ganske så kjapt.
Gjest Katten. Skrevet 2. februar 2011 #17 Skrevet 2. februar 2011 Hadde et ONS for et par år siden. Etter sexen, fant jeg henne gråtende på toalettet - virkelig gråtende. Hun forklarte at det blir slik når hun får en ordentlig orgasme etter lang tid uten. Freaket først helt ut, og lurte på hva faen jeg hadde gjort som hadde forårsaket dette. Ikke en turn-on, men fortsatt en artig historie.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #18 Skrevet 2. februar 2011 Spørs vel hvordan og hvorfor han griner. Men hvis det var fordi han syns det var godt og fint, så er det vel bare bra? Ikke spesielt "hot" eller "uhot".
Gjest MikeWaters Skrevet 2. februar 2011 #19 Skrevet 2. februar 2011 Høres lettere patetisk ut spør du meg!
Gjest Sommertid Skrevet 2. februar 2011 #20 Skrevet 2. februar 2011 Hadde det skjedd en gang hadde jeg ikke tengt så masse på det, men om det skjedde ofte så hadde det blitt litt turn off for meg. Det er helt greit å synes at slike stunder kan være flotte og fantastiske, men jeg ser ikke noen grunn til å begynne å grine av det i tide og utide.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå