felgen Skrevet 2. februar 2011 #1 Del Skrevet 2. februar 2011 Nå har plutselig et drøss av mine venner og bekjente blitt spredd for alle vinder, så jeg fant ut at det var på tide å lage seg en liten dagbok, istedenfor å hele tiden måtte oppdatere alle på alt som skjer. Jeg er 20 år og studerer film og fjernsynsproduksjon i en av Norges største byer. Jeg driver over gjennomsnittlig mye med musikk og foto, og har alltid alt for mange baller i lufta. I dag: Har etter tre uker på studiestedet gitt etter for hjemlengselen og tatt en tur innom fødebyen. Både mannemennesket mitt og mor og far virker rimelig fornøyd med avgjørelsen. Jeg ble veldig negativt overrasket over pianoet i dag morges, fordi det hadde mistet sitt originale toneleie. Jeg mistenker far for å ha spilt piggtrådmusikk på det nå igjen. Ga han beskjed om å ringe pianostemmeren, og han kapitulerte tvert. Siden mannen er på arbeid tusler jeg rundt i huset til mor og far med farmors hjemmestrikkede genser, og koser meg. Har også hatt en givende samtale via chat med min kjære lille Kevlarsjäl. Gleder meg til å høre mer fra den kanten. Jeg kjenner dette er et dårlig tidspunkt å oppdatere dagboken på, siden dagen til nå har inneholdt minimalt av gjøremål.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. februar 2011 #2 Del Skrevet 2. februar 2011 Er veldig glad for at du har startet en dagbok. Fint opplegg! Dårlig av pianoet å ikke ha rett toneleie. Rett og slett pinlig! Jeg har akkurat snakket med de som ropte "you're a wanker", det var fantastisk. Jeg fortalte ikke om..min side av historien, men det var gøy. Synes du skal puse på mannen når han kommer hjem, for å hedre meg og min seksuelle frustrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 2. februar 2011 #3 Del Skrevet 2. februar 2011 Heia, jeg henger på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei igjen dere! Hei Pixie Plaid, så koselig at du vil følge med! Kevlarsjäl: Haha, jeg liker veldig godt at du snakket med dem. Hva hadde de å tilføye? Fikk du svar på hvorfor de ropte at du var en ronker? Haha, for et bra opplegg. Regner med du sover de uskyldiges søvn nettopp nå. Ulempen med å besøke foreldre kan være at de ønsker å inkludere deg i sine innkjøp. Nå har vi nettopp vært to timer på en lampebutikk, og jeg fikk detaljert info om hvorfor det er så lite hyggelig i leiligheten min sånn rent lysmessig. Jeg har aldri hørt en dame som har vært så engasjert i oppheng av div lamper, lampetter og spotlights. Jeg ble svett både her og der før vi kom oss ut igjen. I tillegg hadde butikken et rikholdig sortiment av duftlys, noe som virkelig satte sine spor i min sarte nese. (Utfyllende info om neseulykke er beskrevet i Kevlarsjäls dagbok). Nå har jeg nettopp spist restene av mor og fars middag fra i går, og venter på at mannetingen skal komme hjem. Jeg tror til og med at vi skal en tur til svigers i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 2. februar 2011 #5 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg liker neseulykken, og ville bare si hei! Dagbok er bøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei Dragen! Hyggelig å se deg:) Jeg vet hvor du bor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. februar 2011 #7 Del Skrevet 2. februar 2011 Ånei! Lampebutikken er jævlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 3. februar 2011 God morgen! Klissete innlegg coming up: Dette har egentlig vært en ganske fin natt. I går kveld la Han og jeg oss tidlig, og masserte hverandre fra topp til tå. Det var skikkelig godt, man har så mange muskler som man ikke vet at det der! Massasje er egentlig et skikkelig bra vospiel, jeg liker skikkelig godt når han sitter iver meg og jeg kjenner at han blir stivere og stivere bare av å ta på kroppen min. Det endte selvsagt med en skikkelig bra runde. I misjonær av en eller annen grunn, men akkurat da tror jeg det viktigste var å pule. I natt var det storm også, og vinduet på soverommet blåste opp hele vegen. Da var det så deilig å bare kunne snike seg inntil en varm kropp man hadde glidd vekk ifra i løpet av natten. Intimsoving er fint! Dette ble i overkant klissete, skal finne på noe bedre å bruke dagen min til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. februar 2011 #9 Del Skrevet 3. februar 2011 Heldiggrisen! Hørtes digg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei mine søte små! Har ikke oppdatert her på lenge nå, ting blir liksom litt annerledes når jeg er hjemme. Men nå er jeg tilbake i storbyen og skal forsøke å bli litt klokere for hver dag som går. Vi får nå se hvordan det går med det prosjektet. Når jeg har vært hjemme virker det alltid som det er så sykt mye bedre å være der enn å være her, og det er i grunnen litt merkelig.Jeg vet jo at vi småkranglet litt, og at det som i utgangspunktet var ålreit sex endte med fittefis og diverse andre småting som trekker ned, men det glemmer jeg så fort jeg kommer tilbake hit. Jeg blir forresten kroppsvisitert hver gang jeg er ute og flyr for tiden, det er dødsirriterende. Er møkk lei. Jeg har aldri metall på meg, eller noe annet som det bør pipe på, med unntak av kanskje BH-en. Allikevel så piper det, og han forbanna vekteren må sjekke om jeg bærer på eksplosiver. Det gjør jeg svært sjelden. I går gikk de gjennom veska mi og, og tolleren lo seg i hjel da han skjønte det var den toøyde speilrefleksen min som så så merkelig ut på røntgen. Det blir alltid en pinlig kø bak meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. februar 2011 #11 Del Skrevet 8. februar 2011 Haha, jeg stemmer i både angående fittefis og røntgen. Fytti! Men det fungerer som regel veldig bra å si "øh, jeg har masse fotoutstyr i baggen, i ymse størrelser" så går det bra :D Jeg piper aldri. Det liker jeg. Savner deg masse, pusen! Fortell mer om det du driver med, jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 9. februar 2011 I dag hara vært en slags halvkvalm dag som jeg egentlig har fått mye ut av, uten at jeg føler det. Typisk A4 dag, var tidlig på jobben, noen timer på lesesalen og har klart å unngå å spise snop. Tørrpratet med kantinedamen i dag, hun ble overrasket over å se meg i universitetskantina siden det var så lenge siden jeg hadde vært der. BURN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. februar 2011 #13 Del Skrevet 10. februar 2011 Haha, jeg liker veldig godt at du kommer så godt overens med kantinedamer! Proft. Avataren din minner meg veldig om denne smileyen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå