Gå til innhold

Er denne jakken fin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt lyst på goose jakke. Hva tenker dere om denne jakken? Ja jeg vet det er ekte pels og sånt, men jeg er ingen pelsmotstander.Min lenke

Eller blir den litt fjortiss for en på 24 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 298? Det er for billig, vær forsiktig!!!! Dette er den beste jakka å ha, seff er den fin og bra for deg. Men jeg er sikker på at dette ikke er en ekte vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakken er veldig fin og er den beste kvaliteten i verden. Ingen 14 åringer går i ekte goose jakker, ingen 14 åring har råd til å betale 5500,- for en jakke.

Nå som hun/han har spurt om råd har jeg sagt at denne jakker er uekte. Så det var kanskje veldig lurt av TS å spørre.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakken er veldig fin og er den beste kvaliteten i verden. Ingen 14 åringer går i ekte goose jakker, ingen 14 åring har råd til å betale 5500,- for en jakke.

Nå som hun/han har spurt om råd har jeg sagt at denne jakker er uekte. Så det var kanskje veldig lurt av TS å spørre.

Hei ts her. Takk for din støtte, jeg skal kjøpe den i butikk ikke over nett, men jeg tenkte bare å linke til et bildet slik at dere kunne se. Jeg skal kjøpe jakka uansett, men greit å se hv aandre syns om den.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er at hun får med seg nok av slike som henne og diskusjonen blir dyremisshandling og ikke det JEG SPURTE OM . Man må ikke svare i hver eneste tråd og hvertfall når det ikke har noe som helst med saken å gjøre. Jeg spurte ikke hva folk syns om pelsen, men om selve jakken. Og kanskje noen har goose jakke og kan fortelle meg om den er bra kvalitet og er så varm som alle sier. Jeg har planer om å kjøpe meg en god, dyr og varm vinterjakke og slike som raina skal ikke ødelegge for meg. Takk til dere som ser min side av saken. Reina er raportert videre for sin upassende oppførsel og for avsporing av min tråd. Lag din egen tråd om pels og whatever og diskuter der ikke hvor det ikke egner seg. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er mekelig at noen som kaller seg dyrevenn er så lite medmenneskelig som du framstå som i denne tråden.

Nettopp.

Dyrevenn. Ikkje menneskevenn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og det står eg for.

Du er ei ignorant drittkjerring, om du bryr deg så lite om andre vesen, at du støttar ein industri der dyr blir behandla så utruleg jævleg.

Hva vet du om hvordan dyret døde i det hele tatt. Du har sett noen får bilder av det og skal gjøre en mus om til en elefant. Som jeg sa før det har blitt en trend å være imot pels, halvparten av dere vet ikke hva dere snakker om. Hvertfall slike fjortiser som deg. Skaff deg en hobby. Ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jakken er fin. Ser både mange "eldre" og ungdommer i den jakken, så hvis du liker den, og ønsker deg en jakke som er varm og funker i mange år, GO FOR IT! :)

Til dere andre i tråden som slenger dritt og avsporer, VOKS OPP!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om hvordan dyret døde i det hele tatt. Du har sett noen får bilder av det og skal gjøre en mus om til en elefant. Som jeg sa før det har blitt en trend å være imot pels, halvparten av dere vet ikke hva dere snakker om. Hvertfall slike fjortiser som deg. Skaff deg en hobby. Ts

Det er slike mennesker som deg som ikkje veit kva dei snakkar om.

Det er vel rikeleg med dokumentasjon på korleis pelsdyr har det. Men det lukkar du, og veldig mange andre augene for.

Men kos deg med jakka di du, og den andre jakka i forrige tråden som du også skal kjøpe uansett kva andre sei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slike mennesker som deg som ikkje veit kva dei snakkar om.

Det er vel rikeleg med dokumentasjon på korleis pelsdyr har det. Men det lukkar du, og veldig mange andre augene for.

Men kos deg med jakka di du, og den andre jakka i forrige tråden som du også skal kjøpe uansett kva andre sei.

Jepp jeg skal kjøpe meg begge 2 i to forskjellige farger og kose meg:) Ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man spør på et forum om meninger angående en jakke, synes jeg faktisk at meninger om hvordan denne jakka er produsert er helt på sin plass. Men man kan jo selvfølgelig prøve å si argumentene sine litt saklig, i stedet for å hetse folk, ikke minst fordi man da kanskje har håp om å bli tatt litt alvorlig.

Når det er sagt, så synes jeg jakka er dritstøgg, og da spesielt hetta. Jeg synes også det er utrolig snobbete og fjortis å skulle ha en canada goosejakke bare fordi det er så jævlig populært og dyrt, og harry når man ikke en gang har råd til en ekte, som denne sannsynligvis ikke er. Jeg synes også at mennesker som kjøper jakker (eller klær, eller hva det skal være) uten å bry seg om at dyr eller mennesker lider fordi man på død og liv skal være "populær, pen og kul" eller hva det måtte være, er egoistiske drittsekker.

TS har jeg forøvrig ingen meninger om, siden jeg aldri har møtt henne. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også jakka er stygg! Og dette er fullstendig uavhengig av at jeg er imot pels, om den er fjortis eller snobb eller hva det skulle være. (Om det var et annet merke, og med fuskepels, hadde den vært skkurat like stygg.) Jeg har jo skjønt at jeg er i mindretall her, "alle" flyr jo rundt i parkas, men jeg synes det er vanvittig ulekkert. Greit nok, om man jobber på sfo og skal være ute å leke hele dagen, men når man kombinerer den med støvletter og veske for en bytur ser det bare fjernt ut. Særlig når det er så utrolig mye mer feminint og lekkert med en pen kåpe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes jakka var litt....maskulin...Så personlig ville jeg ikke brukt den, men dersom du synes den er kjempefin er jo egentlig det det eneste som betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke jakka på grunn av pelsen. Skulle jo tro det var mulig å kunne skaffe seg en lignende type jakke uten ekte pels på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canada Goose jakker er like fint som Uggs - ikke i det hele tatt.

Rett og slett en dritstygg jakke, og som Kanelsnurr skriver, den hadde vært like stygg med fuskepels og et annet merke sydd på brystet. Men det er jo moro å se at snobbete fjortiser og konservative middelaldrende damer er enige om noe, da.

Edit: En D for mye...:)

Endret av Tonka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de jakkene er rett og slett utrolig stygge. Men så er jeg 28 og kanskje for gammel til å skjønne meg på ungdomsmoten nå for tiden (Uggs skjønner jeg forsåvidt heller ikke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...