Gå til innhold

Prøver - Klar for å bli mamma i 2011


silje_baby2011

Anbefalte innlegg

Hei å velkommen til min dagbok :) Jeg har nå valgt å åpne min helt egne prøverdagbok her på Kvinneguiden!

Jeg er ei jente på 18 år og jeg og min kjære har nå valgt at vi skal starte prøvingen med å få ett barn! Min kjære er 20 år og jeg er som sagt 18. Vi vet vi er unge, men vi ønsker oss så indelig ett lite barn og føler at nå er et perfekt tidspunkt!:) Vi har en stabil økonomi, utdanning, egen plass å bo, venner og familie rundt oss, så disse tingene er ikke noe hinder for oss :)

ÅÅÅh, det er så hærlig! Tenk at i løpet av 2011 skal vi (forhåpentligvis!) blir foreldre!! :yvonne:

Februar 2011;

Min fruktbare periode er: 12.02.2011 - 17.02.2011

Eggløsningen finner sted: 15.02.2011

Termin: 10.11.2011

IKM: Mandag 28/02/2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

oi, har helt glemt å oppdatere dagboka mi jeg!

Nå er det 11 dager til jeg skal teste (dersom mensen uteblir)! Skulle ønske jeg hadde 28 dagers syklus jeg, ikke 35. Er såå lenge!

Forresten, forrige uke hadde jeg en blødning. Blødningen varte 1 dag å var en del ''tynnflytende''. Har aldri hatt en slik blødning før.

Har også ømme bryster noe jeg aldri har hatt så lenge før mensen. Kan så klart være psykisk, men syntes de er ømme!

Noen som vet hva denne bødningen kan ha vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med prøverdagbøker synes jeg, så kommer til å titte innom for å se hvordan det går videre :) Er prøver selv, men har ikke kommet så langt som å lage en prøverdagbok enda.

Kanskje det var en festeblødning? Eller er det for tidlig? Var det mye blod? Gleder meg til å høre at mensen (forhåpentligvis) ikke dukker opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...