AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Nå er den her igjen, forbanna PMS! Nøyaktig 1,5 uker før "tante rød". Jeg føler meg stygg og jævlig. Trøtt og sliten. Matt og umotivert.Bomull i hode. Gråter og ler om hverandre. Klarer ikke å konsentrere meg.Det er slitsomt. I dag har jeg trøkket i meg frossen sjokoladekake og drukket melk rett fra kartongen. For en dritt dag. "Gleder" meg til å leve som en berg og dalbane i 10 dager til. Skal virkelig bli en "befrielse" å få "tante rød" på besøk i 7 dager etter dette. Hurra... 2,5 uke hver mnd med dette tullet her.Er det noen andre som har det like ille? Tar i mot alt av tips.
Sugerøret Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 (endret) æsj kjedlig at du sliter har ikke mye erfaring med PMS da jeg selv blir klengete og kosete på Mannen. Men har hørt om nattlysolje som skulle lindre litt og at en tar magnesium samme med oljen. http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/pms-a-leve-med-18696.html Lykke til Endret 2. februar 2011 av Kårky
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Bør antagelig ikke svare her, fordi at jeg ikke har et eneste problem med det der i det hele tatt. Du har min medfølelse, selv om det ikke hjelper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå