AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #1 Skrevet 2. februar 2011 Skal til legen på Fredag ettersom jeg er så utrolig sliten. Nå skal jeg til legen, og lurer på hva jeg burde be han sjekke annet enn vitamin mangel? Har vert sånn så lenge jeg kan huske, men er verst nå om vinteren. Orker jo absolutt ingenting..
lillemia Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Forklar/beskriv symptomene, og la legen bestemme hva du bør utredes for (det er tross alt det han har gått årevis på skole for å kunne gjøre).
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Takk for svar, har bare litt dårlig erfaring med leger. Sist jeg gikk da jeg var sliten manglet jeg b12, hadde lav blodprosent og en infeksjon i kroppen. Var snakk om å kanskje begynne med b12 sprøyter? Men alt jeg fikk var en resept på b12, og så hørte jeg ikke mer om det..
Gjest V. Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Takk for svar, har bare litt dårlig erfaring med leger. Sist jeg gikk da jeg var sliten manglet jeg b12, hadde lav blodprosent og en infeksjon i kroppen. Var snakk om å kanskje begynne med b12 sprøyter? Men alt jeg fikk var en resept på b12, og så hørte jeg ikke mer om det.. Det er ikke rart du er slapp om du ikke har fått gjort noe med B12-mangelen! Dette i seg selv kan føre til lav blodprosent, nærmere bestemt pernisiøs anemi. (http://nhi.no/sykdommer/blod/anemier/pernisios-anemi-1087.html) Jeg antar det var meningen at du skulle løse ut resepten, sette en ukentlig injeksjon i 4-5 uker før du fortsetter å sette sprøyten hver tredje måned. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå