Gå til innhold

Lenge leve ærligheten...he he!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hva gjør du?dersom du finner en lommebok,med penger,navn,kort,pass ol....i??

Jeg er ikke av den ørlige sjelen,så jeg tar alle kontantene,så legger eg lommeboken i en rød postkasse,så eieren iallefall kan få resten igjen....ha ha ha..

Har funnet et par lommebøker...alltid kjekt med exstra kontanter!!!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har flere ganger funnet lommebøker, og har alltid levert de tilbake like fulle som da jeg fant de. Gir en god følelse inni seg å gjøre andre glad!

Ble litt lei meg da en innvandrer (vaskemann) som nesten ikke kunne norsk, fant en lomembok med alt innhold strødd utover. pengene manglet. Han turte ikke ringe og si ifra selv, var så redd for å bli beskyldt for tyveri, så han ba oss om å gjøre det. :cry: Håper han fikk finnerlønnen slik vi ba eieren om å gjøre, da hun ville gi den til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Leverer den tilbake med alt i. Kommer aldri til å glemme en julehandel jeg var på, når jeg plutselig oppdager at lommeboken min var borte, og jeg hadde over 4000 kr i den. Fikk den tilbake i informasjonsdisken med alle pengene i :P men beklageligvis fikk jeg aldri takket h*n som hadde funnet den, og levert den inn :cry:

Er glad for at det ikke var første gjest som fant den :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren min :roll: har mistet iallfall 3 mobiler, og blitt frastjålet en gang. Siste gangen glemte hun mobilen på T-banen, og oppdaget det idet dørene lukket seg. Hun ringte sin egen mobil fra venninnens og en mann svarte. De ble enige om å møtes et sted litt senere den dagen. Datteren min og tre venninner ventet og ventet. Han dukket aldri opp. Det synes jeg var skikkelig dårlig gjort. :evil: Han fortalte i tlf. at han satt ovenfor dem på t-banen så han visste hvordan de så ut, og at han 100 % skulle komme med den. :evil:

Blir litt oppgitt jeg over hvor dårlig moral enkelte folk har, og har ikke inntrykk av at det er mange man kan stole på.Har selv aldri funnet verken andre folks lommebøker eller mobiler, men hadde både av egen erfaring og vett i skallen prøvd å finne eieren.De som beholder andres eiendeler er ikke noe bedre enn de som stjeler. :evil:

I dag kjøpte jeg babyklær til venninnen min som akkurat har født, og glemte igjen posen med klærne på en kafe. etter en stund merket jeg at den ene posen var borte og gikk tilbake. Heldigvis hadde en ærlig person levert den inn ved kassen. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt
hva gjør du?dersom du finner en lommebok,med penger,navn,kort,pass ol....i??

Jeg er ikke av den ørlige sjelen,så jeg tar alle kontantene,så legger eg lommeboken i en rød postkasse,så eieren iallefall kan få resten igjen....ha ha ha..

Har funnet et par lommebøker...alltid kjekt med exstra kontanter!!!!! :kul:

:o :o :o :hår: Jiiiiiiisus, dette er ikke særiøst ment....eh ? :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :hår: Jiiiiiiisus, dette er ikke særiøst ment....eh ? :riste:

Selvfølgelig tør ikke vedkommende annet enn å logge seg inn som gjest med et sånt innlegg. Jævla tulling!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...