Gå til innhold

Intimbarbering (igjen)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger noen tips..

For det første; Jeg får ALLTID røde (stygge) nupper når jeg barberer meg, selvom høvelen er HELT ny!

Hva kan gjøres mot dette?

Og; Jeg har pleid og ihvertfall vente en uke mellom hver gang jeg barberer, for synes egentlig det er litt vondt å barbere "stubber". Men nå har det seg sånn at jeg gjerne vil barbere meg oftere.. Noen tips her også? Jeg får de gjerne ikke "helt vekk" når jeg barberer med korte mellomrom.. Jeg ser liksom røttene, eller hva jeg skal si. Dette gjør jeg ikke hvis det f.eks har fått vokse i en mnd, og jeg tar det.

Vil egentlig ha en hårløs mus hver dag... :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Penny88
Skrevet

finnes flere kremer/geleer du kan smøre på etter barbering. å prøv å bruk asan sin intimbarberings gel under barberingen:)

Skrevet

Babyolje.

Skrevet

Den grønne vibratorrensen fra kondomeriet i tykke lag. Ingen nupper hos meg.

Skrevet

Den grønne vibratorrensen fra kondomeriet i tykke lag. Ingen nupper hos meg.

Hvor kjøpes denne? :)

Skrevet

Hvor kjøpes denne? :)

Kondomeriet.

Gjest Hårløs
Skrevet

Trenger noen tips..

For det første; Jeg får ALLTID røde (stygge) nupper når jeg barberer meg, selvom høvelen er HELT ny!

Hva kan gjøres mot dette?

Og; Jeg har pleid og ihvertfall vente en uke mellom hver gang jeg barberer, for synes egentlig det er litt vondt å barbere "stubber". Men nå har det seg sånn at jeg gjerne vil barbere meg oftere.. Noen tips her også? Jeg får de gjerne ikke "helt vekk" når jeg barberer med korte mellomrom.. Jeg ser liksom røttene, eller hva jeg skal si. Dette gjør jeg ikke hvis det f.eks har fått vokse i en mnd, og jeg tar det.

Vil egentlig ha en hårløs mus hver dag... :jepp:

Si meg... er det ingen som bruker barberskum når de barberer seg. La det være på ei lita stund og maser det inn i huden, før høvelen tas i bruk så skal du se andre resultat. Hvis man drar høvelen nesten daglig en runde vil huden glatte seg ut og nuppene forsvinner. Vell å merke med barberskum. Har funnet ut at barberskum som er myntet på menn, skaper en glattere barberoverflate. Et tips :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...