Sweet_Love_Kiss Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 lurer på om det er noen her som har vært undervektig og har gått en stund på b 12 sprøyte for å komme seg opp i vekt? hvor lang tid tok det isåfall før du begynte å legge på deg? hvor lenge måtte du gå på b 12. hvordan ble det når du sluttet på b 12 mistet du matlysten?
Aubree Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har ikke tatt det selv, men min mor har fått denne sprøyten i mange år, og hun veier fremdeles like lite som før.
Sweet_Love_Kiss Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har ikke tatt det selv, men min mor har fått denne sprøyten i mange år, og hun veier fremdeles like lite som før. hmm det var rart, var det meningen at hun skulle gå opp i vekt av den?
Sugerøret Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 eh det har jeg ikke hørt noe om og jeg tar faste b12 sprøyter. http://nhi.no/sykdommer/blod/anemier/vitamin-b12-mangel-25890.html
Aubree Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Nei det var ikke derfor hun begynte på den. Men hun har i flere år prøvd å gå opp i vekt, så selv om hun prøvde å spise litt mer fettrik mat så er hun nå som hun er Så b 12 gav ingen effekt på vektøkning nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå