Gå til innhold

Hva mener du om denne jakken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes den ser sykt deilig og varm ut. I utgangspunktet synes jeg den er veldig fin, det eneste jeg ikke liker er at det er så mange som har canada goose nå. Men denne modellen var annerledes og mer fasongsydd, det liker jeg! Tenker du på den svarte? :) Var ikke særlig fan av de andre fargene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ser sykt deilig og varm ut. I utgangspunktet synes jeg den er veldig fin, det eneste jeg ikke liker er at det er så mange som har canada goose nå. Men denne modellen var annerledes og mer fasongsydd, det liker jeg! Tenker du på den svarte? :) Var ikke særlig fan av de andre fargene..

ja jeg tenker på sort og jeg har prøvd den:) Den har utrolig feminin fasong og ikke den typiske goose jakken. Ts

Takk for svar forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en goose jakke selv og tusenvis av andre i NORGE går rundt med de jakkene.

Ts jakken er kjemefin kjøp den:)

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en goose jakke selv og tusenvis av andre i NORGE går rundt med de jakkene.

Ts jakken er kjemefin kjøp den:)

Jakka er utrolig fjottis i tilegg.derfor mange har de.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her ja jeg skjønner at mange her er pels motsandere, men det er ikke jeg. Hvis dere ønsker en debatt om pels lag den. Jeg spør dere ikke om hva dere synes om pelsen, men om selve jakken. Uansett dette fører hvertfall ikke noe sted.

STYGG!!!Stygg jakke..like sjarmerende som å gå rundt med onepeace. Men kanskje alle disse anonyme som liker jakka er rundt 12år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke anonym. Merker meg derimot at du er deg. Utrolig modent av deg.

Hei ts her jeg får enda mer lyst til å kjøpe jakka når jeg får slike komentarer :) Jeg skjønner mange BRENNER for mye rart i verden, men det finnes grenser. Man må ikke svare i hver eneste tråd som kommer opp heller. Takk for din hjelp uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JADA SKJØNNER DU ER IMOT PELS. Ts

Jeg er imot stygge jakker. JEEEEEZ. Azz.

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååååååååååååååå kul jakke AZZZA. Forde ALLE HAR DEN.

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er pelsmotsander (ikke all pels - pels fra dyr hvor hele dyret blir brukt er jeg for) men hater når folk skal bombardere andre folk med "du støtter mord"-propaganda. skjønner dere ikke at ingen vil høre på dere hvis dere går fram sånn?

Tror ikke TS gidder å høre anyway jeg azza...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye styr over her....

Jeg synes denne jakken blir litt harry.. Den er litt for lang. Men Goose- jakker er fine, gå for en annen modell :)

Med eller uten pels! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke strømmen. Men det gjør tydeligvis du..Er sååååååååååååååå kul jakke AZZZA. Forde ALLE HAR DEN.

Synes du alle jakker med pels er stygge eller denne modellen? Jeg er ikke ts, men har en annen modell som er ekte pels. Er du imot pels?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du alle jakker med pels er stygge eller denne modellen? Jeg er ikke ts, men har en annen modell som er ekte pels. Er du imot pels?

Jakka se jævlig ut ,selv uten pels.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tsunade

Forresten syns jeg jakken var kul, jeg.

Selv om jeg ikke støtter pelsindustrien.

Selv om det er ulvepels på den(ikke et burdyr altså), og jeg er ingen ulvemotstander heller.

Men ulven har levd fritt og vilt, det drives faktisk lovlig jakt på ulv, og ikke for pelsens skyld, bedre da å brenne skrotten etter jakta?

Jada, kom igjen - skyt meg.

Endret av Tsunade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff jakke! Likte best den i sort. Grå på andreplass.

Spiller vel ingen rolle om mange andre har den vel?

Hallo! Om det er et godt plagg som du liker så er det jo det som teller!

Enig med en del andre her som er drittlei av denne ropingen om dyremishandling og mord.

Sett gjerne fokus på det, men disse beskyldningene virker mot sin hensikt. Mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten jakka er fin den,men..veeldig fjortis synes jeg da.

men hadde aldri kjøpt den anyways pga pelsen,stakkars dyr!

Endret av Kråkesaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin jakke. Jeg hadde kjøpt den hadde jeg hatt mulighet! Har hørt mye positivt om jakkene, ift kvalitet og at de holder på varmen. Samme faen om 14-åringer går rundt med det. Vi finner jo for eksempel Bergans i alle aldersgrupper også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...