AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Unnskyld meg, i fare for å være frekk og eller støtende. Da jeg gikk inn på KG for ca 3 år siden, da var det friskt forum med mye forskjellig, i alle genre. Folk virket noen lunde oppriktige og voksne. Nå når jeg leser, da spesielt samliv og relasjoner, så er det så masse spydige kommentarer at jeg lirer på hvor de fornuftige(hermetegn) folka har forsvunnet? Eks som "stakkars deg", stakkars typen", "troll" , skjerp deg" etc.. Jeg trodde man kunne skrive på forumet om personlige ting uten å bli angrepet eller satt i bås. er det bare meg eller?
Gjest Emera Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 This too shall pass... Det er nok bare en fase, vi har hatt mange av dem igjennom tidene.
Gjest SnakeOil Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Alle fora blir slik, det eneste som kanskje hjelper, er å stoppe muligheten for gjesteposter og AB poster..samt ha skikkelig aktive moderatorer. Har vært på mange slags fora siden jeg kom jeg online i 1995(!), så jeg har faktisk sett det, ja. Synes mod'ene her gjør en kjempejobb, men en del fjortiss her innimellom ja. Sol sine diskusjonsfora begynte også bra med et forholdsvis modent publikum, nå er det et fjortissforum uten like. Håper det ikke utarter seg like ille her, men som sagt er moderatorene høyst tilstede her, til forskjell i fra på Sol. Endret 1. februar 2011 av SnakeOil
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Alle fora blir slik, det eneste som kanskje hjelper, er å stoppe muligheten for gjesteposter og AB poster..samt ha skikkelig aktive moderatorer. Har vært på mange slags fora siden jeg kom jeg online i 1995(!), så jeg har faktisk sett det, ja. Synes mod'ene her gjør en kjempejobb, men en del fjortiss her innimellom ja. Sol sine diskusjonsfora begynte også bra med et forholdsvis modent publikum, nå er det et fjortissforum uten like. Håper det ikke utarter seg like ille her, men som sagt er moderatorene høyst tilstede her, til forskjell i fra på Sol. Ja det er godt å se at det ikke er bare meg som synes dette er kjipa. Det hadde vært fint om AB hadde forsvunnet (selvom jeg da må lage meg et nick) ,men jeg vet ikke om jeg vil når det er så tullete her innimellom. Se bare på de derre penis-trådene. en gang penistråd, alltid en ny en. Helt utrolig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå