sussanne Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Jeg tenkte at jeg skulle lage tapas til helgen og lurer på hva deres favoritter er? Jeg ser etter tapas som er billige å lage og faller i smak
Lulilelu Skrevet 2. februar 2011 #2 Skrevet 2. februar 2011 Baconsnurrede dadler Asparges med serranoskinke Aioli Husk slike lange tynne brød.
pulverheksa Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Marinert ost og sopp. Det bør lages noen dager før så smakene får trekke inn.
Tears.of.the.Sun Skrevet 3. februar 2011 #4 Skrevet 3. februar 2011 Dette er mine favoritter når vi har venne-tapas: Kylling kebab spyd Nystekt foccacia Råstekte urte potetbåter Paprika salat Bacon surret asparges Tzatziki med agurk Gambas Stekt soppblanding Kalkunfilèt biter stekt i brødsmuler
Sn0spray Skrevet 3. februar 2011 #5 Skrevet 3. februar 2011 Min favoritt er uten tvil asparges og parmesan surret i serranoskinke! Og mozzarellasalat. Altså mozzarella, tomat og rødløk i skiver. Med basilikum
Hotbots Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Er det veldig viktig å bruke fersk asparges dersom man bare vil ha et lite kveldsmåltid? Har ett glass med asparges i lake(?) og serranoskinke som jeg gjerne ville prøvd ut sammen:)
Hotbots Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Druer og fetaost sammen er forresten veldig godt på tannpirkere f.eks.. :gjeiper: For å svare på spørsmålet..
Lulilelu Skrevet 3. februar 2011 #8 Skrevet 3. februar 2011 Er det veldig viktig å bruke fersk asparges dersom man bare vil ha et lite kveldsmåltid? Har ett glass med asparges i lake(?) og serranoskinke som jeg gjerne ville prøvd ut sammen:) Det er jo bare å prøve, men alt i lake smaker aldri det samme som ferskt
Sandin Skrevet 16. februar 2011 #10 Skrevet 16. februar 2011 Saltkokte poteter, stekt aubergine og aioli er blant mine favoritter. Et godt brød til er en selvfølge, og surdeigsbrød er aller best synes jeg.
noblesse Skrevet 16. februar 2011 #11 Skrevet 16. februar 2011 spanske kjøttboller honning- og sennepmarinert kylling
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #12 Skrevet 16. februar 2011 Albondigas Masse annet, men dette er min klare favoritt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå