kamela Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Serverte den nye såkalte hjemmelagede pizzaen her om dagen, og vi var skjønt enige om at den (ikke overraskende) ikke var noe særlig å skryte av. Ble en fryktelig grøt på toppen med alt fyllet, og ikke smakte det godt Tipper det er en av de tingene som forsvinner fort.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 koster ikke den 100kr? Hvem i h****** gidder å betale noe slikt for en frossenpizza.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Skal ikke forundre meg om den flopper fullstendig! Papp med noe tomatsaus og seig ost, til 100kr.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2011 #4 Skrevet 2. februar 2011 Det er ikke det at Stabburet er ute etter å lage en ny pizza som er like god som Grandiosa. Det er det at de er ute etter å "fornye seg", slenge ut noe nytt på markedet, for at folk skal legge merke til navnet deres. Slik holder de Grandiosaen levende. 1
kamela Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2011 Dette var vel måten å få den til å dø på! Joda, den var dyr, men kilopris er likevel under mange av de små pizzaene fra diverse leverandører
Morea Skrevet 3. februar 2011 #6 Skrevet 3. februar 2011 Jeg kan godt spise frossenpizza av og til. Liker noen av de Dr. Oetker ellr hva de nå heter. Men skal jeg ha pizza som smaker hjemmelaget så skal den smake MIN hjemmelagede! Den fra Stabburet kommer nok til å være en av disse matblaffene det skrives så mye om fortiden. Har man laget hjemmelaget pizza en del ganger så går det faktisk kjempefort! Jeg lager vanligvis den "tradisjonelle norske" med kjøttdeig, med min kryddermix og saus. Noen ganger lager jeg flere små, tynne pizzadeiger som ikke trenger å heves. Disse kan jeg da slenge i frysen og så har jeg pizza på 10 minutter.
Kanutten Skrevet 4. februar 2011 #7 Skrevet 4. februar 2011 Jeg synes dette var en av de bedre kjøpepizzaene jeg. Tror dette kan bli en hit, selv om den var dyr.
Gjest Bustyvel Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 Jeg likte den overhode ikke. Syntes den var kjedelig, smakte lite, og det er faktisk ikke såå mye pizza. For samme prisen kunne du nesten kjøpt to big one, og hatt enda mer mat. Absolutt ikke verdt 100kr, og liker bedre vanlig halvfabrikat pizza som big one. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. Hadde ikke kjøpt den om den kostet halvparten heller.
Tears.of.the.Sun Skrevet 4. februar 2011 #9 Skrevet 4. februar 2011 Jeg kan kjenne den tørre pappsmaken og fettete osten, samt smaken av lite/ingen krydder med bare tanken på denne pizzaen. Men noen er det som kjøper ferdigpizza, og for dem kan det sikkert bli en hit ja.
Grønt blad Skrevet 4. februar 2011 #10 Skrevet 4. februar 2011 Ikke god. Blir aldri kjøpt igjen her i huset. Vanlig gradis er absolutt å foretrekke, selv om jeg ikke er noe glad i denne heller. Lager heller pizzaen selv.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #11 Skrevet 5. februar 2011 Den var faktisk veldig saftig, mye saus og ikke tørr bunn. Men den smakte jo ingen verdens ting, så jeg skal ikke kjøpe den igjen. Vi måtte bare prøve den av ren nysgjerrighet.
momo Skrevet 5. februar 2011 #12 Skrevet 5. februar 2011 Jeg skulle kjøpe pizza til barna i huset her i går, tenkte på denne, men ikke aktuelt da jeg så prisen. Da kunne jeg heller gått i sjappa rett ved siden av og kjøpt en stor pizza til 20 kr mer. Og antar att ekte hjemmelaget er mye bedre.
Spiralis Skrevet 5. februar 2011 #13 Skrevet 5. februar 2011 Prøvesmakte på en butikk for noen dager siden. Lite smak og mye deig. Bedre å steke to vanlige enn den store dersom man først skal ha Grandis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå