SuperNova Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Hvor mye koster egentlig en 20-pakning sigaretter for tiden? Hvis man kjøper på butikken, ikke i kiosk.
SuperNova Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2011 Oj, det var stor prisforskjell!
Colargol Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Prisen har vel akkurat gått opp -nå etter nyttår? 74-76 tidligere, 84-86 nå? 1
SmallTalk Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Meg bekjent så kommer dette an på hvilket merke man kjøper.
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Nei alle merker koster det samme, et par kr dyrere for de lange røykene. Helt syyykt er det. Farlig å spise junk også, en hamburger på mcdonalds burde kostet 150 kr, en grandis 200, en pose kims 300 og en plate sjokolade 400! Det er like farlig, hvis man spiser mye av det som å røyke hver dag!
Gjest Raina Skrevet 1. februar 2011 #8 Skrevet 1. februar 2011 Kan godt hende det kostar 85 kr no....herregud for ein svinepris!!! Har ikkje røykt sidan rett før jul, prøvar hardnakka å slutte.
SmallTalk Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Nei alle merker koster det samme, et par kr dyrere for de lange røykene. Helt syyykt er det. Farlig å spise junk også, en hamburger på mcdonalds burde kostet 150 kr, en grandis 200, en pose kims 300 og en plate sjokolade 400! Det er like farlig, hvis man spiser mye av det som å røyke hver dag! Når jeg jobber i butikk, så var det tre merker som var vesentlig billigere enn vanlige merker. Er det ikke sånn lenger? 100's koster vanligvis mer enn et par kr mer enn en vanlig 20pk.
Gjest Raindrops Skrevet 1. februar 2011 #10 Skrevet 1. februar 2011 Jeg betalte 89 på kiwi og 85 på Rema 1000 for lucky strike.
Gjest Hikke Skrevet 1. februar 2011 #12 Skrevet 1. februar 2011 Jeg som trodde tobakk var dyrt. en pk koster jo 193 kroner !!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. februar 2011 #13 Skrevet 1. februar 2011 Ellers kjøper man Paramount i Sverige og der koster en pk 37,- SEK
SmallTalk Skrevet 1. februar 2011 #14 Skrevet 1. februar 2011 Hvilke merker er det?? Paramount og Smart ihvertfall, samt et merke til som jeg ikke husker navnet på.
Gjest Mynona83 Skrevet 1. februar 2011 #15 Skrevet 1. februar 2011 Paramount og Smart ihvertfall, samt et merke til som jeg ikke husker navnet på. Level, også er det et merke til... husker ikke hva det heter.. men jeg pleide å røyke Level eller den andre... Utrolig at jeg ikke husker hva den heter, selv om det ikk er et år siden jeg slutta en gang...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #16 Skrevet 1. februar 2011 Level, også er det et merke til... husker ikke hva det heter.. men jeg pleide å røyke Level eller den andre... Utrolig at jeg ikke husker hva den heter, selv om det ikk er et år siden jeg slutta en gang... Da har du ikke røykt lenge nok
Gjest Mynona83 Skrevet 1. februar 2011 #17 Skrevet 1. februar 2011 Da har du ikke røykt lenge nok Joda, men har byttet merker en del.. Og den siste tiden byttet jeg til prince extra mild... Men jeg ser for meg pakken, men klarer ikke å lese det som står.. Den er sølvfarget, og det begynner på S tror jeg... haha... Hukommelsen svekkes visst på 9 mnd... Men forøvrig utrolig deilig å slippe det stressmomentet! Kan anbefales til andre som røyker!!
Gjest Mynona83 Skrevet 1. februar 2011 #18 Skrevet 1. februar 2011 Joda, men har byttet merker en del.. Og den siste tiden byttet jeg til prince extra mild... Men jeg ser for meg pakken, men klarer ikke å lese det som står.. Den er sølvfarget, og det begynner på S tror jeg... haha... Hukommelsen svekkes visst på 9 mnd... Men forøvrig utrolig deilig å slippe det stressmomentet! Kan anbefales til andre som røyker!! OK, det begynte ikke på S, men den heter West!! Har gått tilbake i SMS loggen, og fant det!!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #19 Skrevet 1. februar 2011 OK, det begynte ikke på S, men den heter West!! Har gått tilbake i SMS loggen, og fant det!! hehe, rotekopp
Xaphan Skrevet 1. februar 2011 #20 Skrevet 1. februar 2011 Paramount har jo blitt dyrt det óg. Ikke bare i takt med den generelle prisøkningen på røyk, men i også i forhold til de andre merkene. Jeg pleide å kjøpe Paramount da jeg gikk på ungdomsskolen og hadde dårlig råd, og da husker jeg at det var betydelig billigere. Til gjengjeld er det dog veldig lite tobakk i dem, de brenner jo opp etter tre trekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå