AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har lagt merke til at på kg så ser det ut som det er langt større trafikk i innleggene (og bra er det) enn på mange andre forum. Her får man stort sett svar i løpet av minutter og mange tråder det diskuteres i har ikke mange minutters mellomrom, det dukker opp nye innlegg hvert minutt omtrent her også. På andre forum kan man vente i timsvis før man får svar eller før noen lager nytt innlegg. Har også sett at det regnes som noe frekt/trolling om samme bruker lager masse innlegg etter hverandre selv om det er seriøst på andre forum enn kg. Har og lagt merke til at dette er likt på flere dameforum jeg har vært på. Hva er grunen til dette?
Gjest Uglefot Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Litt ironisk at det har gått over en time og du har enda ikke fått svar 1
Gjest Emera Skrevet 1. februar 2011 #3 Skrevet 1. februar 2011 Nå gikk det mer enn noen minutter før du fikk svar, men jeg tror grunnen er at det er veldig mange medlemmer i forumet her, det er mulig å skrive som anonym og man kan også være gjest i enkelte forum. Dessuten; mye aktivitet avler mer aktivitet.
Gjest Raindrops Skrevet 1. februar 2011 #4 Skrevet 1. februar 2011 Hva vil du høre egentlig? At kvinnfolk skravler mye?
Gjest Emera Skrevet 1. februar 2011 #5 Skrevet 1. februar 2011 Hva vil du høre egentlig? At kvinnfolk skravler mye? Eller at de er mistenksomme, kanskje..?
Havtorn Skrevet 1. februar 2011 #6 Skrevet 1. februar 2011 Vi er noen kaklekjerringer, rett og slett!
CafeLatte Skrevet 1. februar 2011 #7 Skrevet 1. februar 2011 Er det ikke bare bra da? Jeg elsker kg og alle de aktive medlemmene her. Dere er skjønne :rodmer:
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #9 Skrevet 1. februar 2011 Jo, som jeg sa, det er bare bra. Det er en av grunnen til at jeg bare elsker dette forumet. Men lurer jo litt på hva som er grunnen. Er det bare tilfeldig, er det vi damer som er noen skravlekopper...? Ja, det var kanskje litt ironisk, men det er jo ikke vær gang man får svar med en gang. Men innlegg 2-8 kom tett innpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå