Gå til innhold

Er KrF-politikere kristne?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Se her

Hvordan kan sånne mennesker kalle seg kristne og være aktive i politikken i et parti som KrF?

Skjønner ikke helt tankegangen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

det er da vel massevis av drittsekker som påberoper seg enhver religion??

blir man liksom et bedre menneske av å ha en reiligion?? -neppe!

synes forøvrig det er forferdelig å blande religion og politikk.. så mitt hovedproblem med krf er inndragningingen av det der med kristendom..

enhver politiker bør holde seg for god til å spille på religion. politikk bør være om politikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg fullstendig enig med deg, Gjest.

Jeg synes heller ikke religion og politikk bør blandes. Egentlig tror jeg nesten det står noe om det i bibelen også, fordi de kristne egentlig skal følge bibelens ord, og ikke noen verdslige ord. Men de skal følge lovene i landet de lever så fremt det ikke går helt på tvers av bibelen.... tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det trenger noe og skjule seg bak..

og de tror de får tilgivelse fra gud så lenge de er kristne..

på stedet jeg kommer fra var det en stygg pedofilsak for noen år siden..

og mange i bygda hatet jo denne mannen naturlig nok..

men han brydde seg ikke.. han sa bare:"gud har tilgitt meg"

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt synd for alle de ok menneskene, som bekjenner seg til div religioner, at det er mange drittsekker som bruker religion til skalkesjul.

Men det siste året kan man jo spørre seg om Krf politikere ikke har misforstått begrepet nestekjærlighet en smule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre litt informasjon (kanskje litt på sida... eller ikkje?):

Å vere kristen betyr IKKJE 'å aldri gjere feil og å leve eit liv utan synd og feilgrep'. Det vil eg ikkje tru nokon har hevnda - då har dei i tilfelle tala imot Jesus.

Å vere ein kristen betyr tvert imot 'å innsjå at ein ikkje strekkjer til og ikkje greier å leve som ein skal, og difor ta imot Jesu tilbod om å 'byte' synderegister med han'.

Sjølvsagt er det mange kristne som gjer mykje gale! Det er mange av alle sortar menneske som gjer noko gale.

De meinar at kristne 'har lov' til å gjere omtrent kva dei vil, fordi dei likevel får tilgjeving. Vel, det er ikkje slik Bibelen omtalar dette. Sjå til dømes Rom. 5, 18-6, 4. (Bibelen på nett kan de finna her) Viss det er nokon som hevdar dette, er det ikkje kristendommen og Bibelen ein kan skulde desse haldningane for, men denne personen sjølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men de som snakker høyest om nestekjælighet og moral bør også være de første til å leve opp til sine idealer

Javisst. Men, du veit - 'Det gode som eg vil, gjer eg ikkje, men det vonde som eg ikkje vil, det gjer eg' (Rom. 7,19). Freistinga kan verte for stor for alle, anten ein trur på det eine eller det andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men religion handler egentlig om frihet

frihet til å tro hva man vil..

men mennesker har ødelagt denn troen

og bruker religion som et middel til å kontrolere andre

jeg tror ikke på at gud har sagt såmye av det som står i bibelen

men at det er noe mennesker har funnet på..

netopp for å kunne kontrolere andre mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men mennesker har ødelagt denn troen

og bruker religion som et middel til å kontrolere andre

Maktmisbruk finst det mykje av, og ja - ein heil del av det har gjennom tidene skjedd i guds namn. Men, som sagt - det vert feil å 'skulde' det på kristendommen i seg sjølv - det er menneska som misbrukar han...

Elles er eg nok ikkje samd med deg. Trur nok menneske som ville skaffe seg makt vha. Bibelen evt. ville skrive han ganske annleis... Kvifor skulle dei til dømes 'la' Jesus poengtere så tydeleg at alle menneske grunnleggjande er frie?

'Til fridom har Kristus frigjort oss. Stå difor støtt og lat ikkje nokon tvinga dykk inn att under trældoms åk.' (Gal. 5,1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det trenger noe og skjule seg bak..

og de tror de får tilgivelse fra gud så lenge de er kristne..

på stedet jeg kommer fra var det en stygg pedofilsak for noen år siden..

og mange i bygda hatet jo denne mannen naturlig nok..

men han brydde seg ikke.. han sa bare:"gud har tilgitt meg"

:roll:

Dessverre, så er det lett for en pedofil å skjule seg i et kristent miljø. De vet at dersom de sier de er kristne så vil svært få mistenke dem for å ha feil motiver om de ønsker å jobbe med barn f.eks. Kristne er ofte naive på dette punktet fordi mange har problemer med å tro at dette kan skje.

Men Gud ser jo hjertet hans. Altfor lettvint å si at "Gud har tilgitt meg" etter å ha misbrukt et barn. Er selv kristen, men en som har misbrukt et barn ønsker jeg egentlig å sperre inne resten av livet !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'De er frie' 1. Pet. 2,16

'Då skal de få kjenna sanninga, og sanninga skal gjera dykk frie.' Joh. 8, 32

Kan du seie noko meir om kva det er som bind kristne? Korleis me let oss kue av nokon? (Som angiveleg har skrive Bibelen...) Bibelen sin bodskap er jo at alle menneske kan verte frie! Alle menneske kan ta imot Jesus, og oppleve fridom frå samvitet, synda, menneske sin dom etc. etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'De er frie' 1. Pet. 2,16

'Då skal de få kjenna sanninga, og sanninga skal gjera dykk frie.' Joh. 8, 32

Kan du seie noko meir om kva det er som bind kristne? Korleis me let oss kue av nokon? (Som angiveleg har skrive Bibelen...) Bibelen sin bodskap er jo at alle menneske kan verte frie! Alle menneske kan ta imot Jesus, og oppleve fridom frå samvitet, synda, menneske sin dom etc. etc...

ja så dermed sier du at de kristne ikke følger bibelen..

vedder på at bibelen er full av selvmotsigelser..

og at ved å trekke ting ut av sin sammenheng kan man få folk til å tro hva som helst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så dermed sier du at de kristne ikke følger bibelen..

vedder på at bibelen er full av selvmotsigelser..

:o :o :o

Når og korleis har eg sagt det? (Greidde ikkje å sjå den kommentaren din som eit svar på innlegget mitt, som du siterte frå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry det var litt drøyt sagt av meg..

men poenget mitt er at det virker som en del kristne ikke er frie..

og at de ikke klarer å ta egen valg mht sain religion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heilt i orden... Men det er litt vanskeleg å diskutere når ein ikkje får konkrete argument, berre synsing... :wink:

Heilt sikkert ein del kristne som er ufrie. Trur framleis det har meir med personane å gjere (til dømes ein del leiarar) enn med Bibelen - som, som sagt, forkynner om fridom for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt i orden... Men det er litt vanskeleg å diskutere når ein ikkje får konkrete argument, berre synsing... :wink:

Heilt sikkert ein del kristne som er ufrie. Trur framleis det har meir med personane å gjere (til dømes ein del leiarar) enn med Bibelen - som, som sagt, forkynner om fridom for alle.

ja det er jo det jeg mener..

du sa at bibelens budskap var at mennesker skulle være frie..

men likevel er det en del som ikke er det..

jeg er enig med deg i at det er menneskenes skyld..

jeg tror ikke gud hadde ment at kristendommen og andre religioner skulle være slik de er i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Så det vil seie at me er samde?? (Til ein viss grad iallefall...)

Tøft! :blomst_opp:

Hehe... Men altså - kristendommen slik han er i dag? Det er jo så mangt og mykje... Alt frå paven til Sannhetens Ord (omtalt i ein annan tråd her). Eg trur ein del kristne menighetar/trussamfunn tar Gud meir på alvor enn andre, om du skjønar... Der personar (leiarar) vert viktigare enn Gud, og omtrent vert gjenstand for tilbeding, der er det fare på ferde i mine auge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja religilse sekter er farlige og ødelegger ryktet til krisendommen en del..

fordi de bruker den som et middel for å kontrollere andre

og tar bibelsitater helt ut av sin sammenheng..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...