Gå til innhold

Forslag til morsdagsgave?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen forslag til morsdagsgave?

Mamma er sykemeldt om dagen, og har det fryktelig vondt :( Pappa ordner alt hjemme, så hun får nok hvile. Men pappa sier at hun har det ganske forferdelig. Så jeg har lyst til å gi henne noe til morsdagen som virkelig lyser opp dagen hennes! :)

Har så lyst til å gi mamma noe fint og koselig, men som ikke koster all verden (er student uten alt for mye penger). Det må kunne sendes i post, da jeg studerer et stykke unna :) Eller noe pappa kan ordne for meg da. Ikke en opplevelse, da hun sliter nok med å bare sitte/ligge.

Har dere noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere noen forslag til morsdagsgave?

Mamma er sykemeldt om dagen, og har det fryktelig vondt :( Pappa ordner alt hjemme, så hun får nok hvile. Men pappa sier at hun har det ganske forferdelig. Så jeg har lyst til å gi henne noe til morsdagen som virkelig lyser opp dagen hennes! :)

Har så lyst til å gi mamma noe fint og koselig, men som ikke koster all verden (er student uten alt for mye penger). Det må kunne sendes i post, da jeg studerer et stykke unna :) Eller noe pappa kan ordne for meg da. Ikke en opplevelse, da hun sliter nok med å bare sitte/ligge.

Har dere noen forslag?

Hva med å kjøpe ett varmt teppe til de kalde vinterdagene, en god bok, en boks med sjokolade og kanskje ett kort med ett dikt eller noe som har med hvor glad du er i din mor =)

Skrevet

Jeg ga mamma og pappa en julekalender en gang som de satte veldig pris på, med 24 lapper i en boks hvor det enten sto grunner til at jeg var glad i dem, eller fine minner fra barndommen.

Hva med å gjøre noe sånt? Det er nok verdt mye mer enn en fin krem eller en CD, eller noe i den duren :) Også koster det ikke særlig mer enn tid og litt hjerneaktivitet.

Skrevet

Mødre blir ofte glad for blomster, og hvis hun bare sitter hjemme passer det jo med noe fint å se på? :) Eventuelt kan du jo sende noen dvd-er du tror hun vil like, eventuelt bøker, så hun har noe å gjøre.

Skrevet

Mamma pleier å få en blomstebukett på morsdagen (pappa kjøper for meg), så denne gangen vil jeg gi noe fint i tillegg pga situasjonen :)

En liten Goodie-bag hørtes lurt ut. Må bare finne ut hva :)

Skrevet

Du kjenner jo din mor best =) Og samle alle hennes favoritt ting er jo en god ide =)

Skrevet

Er det noen steder i nærheten av hjemmet hvor hun kunne fått noen form for spa-behandling? Et gavekort på sånt hadde kanskje vært bra? Eller massasje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...