Gå til innhold

restaurant på majorstua - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen et tips om en restaurant i nærheten av majorstua hvor det er greit for en gjeng å gå en lørdagskveld. Ikke for dyrt og "fint", men heller ikke pizzarestaurant.

Takker for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Café M

--------------------------------------------------------------------------------

Besøksadresse Valkyrieg. 9

0366 Oslo

Tlf 22 60 34 00

Bølgen & Moi Briskeby AS

--------------------------------------------------------------------------------

Besøksadresse Løvenskiolds g 26

0260 Oslo

Tlf 24 11 53 53

Lofotstua

Besøksadresse Kirkev. 40

0368 Oslo

Telefon 22 46 93 96

Bar og Restaurant AS

Besøksadresse Kirkev. 64

0364 Oslo

Telefon 22 95 55 45

Bambus Restaurant

Besøksadresse Kirkev. 57

0368 Oslo

Telefon 22 85 07 00

Lorry Restaurant

Besøksadresse Parkv. 12

0350 Oslo

Telefon 22 69 69 04

Brasserie Tino

Besøksadresse Middelthuns g 25 B

0368 Oslo

Telefon 22 69 19 92

El Granada

Besøksadresse Valkyrieg. 21

0366 Oslo

Telefon 22 60 05 42

ODEON

Besøksadresse Hegdehaugsv. 34

0352 Oslo

Telefon 22 69 05 35

Skrevet
Bambus i Kirkeveien har god mat, greie priser og hyggelige lokaler.
Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, jeg vet om en kina-resturant der, ligger rett ved t-bane stasjonen.

Gjest GreenSky
Skrevet

Den kina-resturanten er nok Bambus som Snevit snakket om...

Skrevet

Eller denne ?

Restaurant Mandarin

Besøksadresse Sørkedalsv. 5

0369 Oslo

Telefon 22 60 20 00

Hjemmeside www.mandarinhouse.no

Skrevet

Jeg vet hvilken kinarestaurant du mener (rett ved t-banen), men det er ikke den jeg mener. Bambus ligger et godt stykke unna t-banen, når du følger Kirkeveien i retning Frognerparken.

Bambus er heller ingen kinarestaurant, men tilbyr både thailandsk, japansk, kinesisk og vietnamesisk mat.

Gjest GreenSky
Skrevet

Den liggger på hjørnet av Kirkeveien og en annen gate. I nærheten av en blomsterbutikk og Valkyrien pøb...

Skrevet
Den liggger på hjørnet av Kirkeveien og en annen gate. I nærheten av en blomsterbutikk og Valkyrien pøb...

Det ligger en kinalignende sak der men jeg kommer heller ikke på navnet. Adressen blir SLemdalsveien et eller annet - men den ligger akkurat i krysset mot Kirkeveien.

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, det er nok den! Sløve oss som ikke kommer på navnet, da! Irriterte meg. Jaja...

Skrevet

Eller denne: Cafe Mistral, Majorstuv. 41 A, 0367 Oslo. Syns den er veldig kos'lig!

Skrevet

Kinarestauranten ved tbanen (på andre sida av gata, i krysset) burde du prøve.

Anbefales!

Skrevet

Brasserie Tino finnes ikke lenger, bare sånn til opplysning. Uansett var den veldig fin og dyr, og det var jo det lille my ikke ville ha.

Dessuten er jo mange av disse plassene som er nevnt ganske dyre egentlig. Bambus f.eks er ikke så kjempebillig.

Mandarin har billig og god kinamat.

Skrevet

Jeg likte Curry & Ketschup jeg.. helt til den ble stengt :roll:

Gjest Snuppelure iil
Skrevet

Cocopelli i Industrigaten vinner :) På Brooker er det jo også hyggelig, litt mer liv.

Skrevet

Er ikke den oppe igjen da ?? Mener hvertfall jeg så folk sitte inne der.

Men jeg skrev den ikke på anb. lista .......

Skrevet

Er sjappa stengt ?

Vet du hvorfor ?

En god venninne skrøt så av den og vi snakket om å kanskje spise der neste gang jeg skulle til Oslo...

Men nå får jeg vel ikke det da :cry:

Skrevet

Er sjappa stengt ?

Vet du hvorfor ?

En god venninne skrøt så av den og vi snakket om å kanskje spise der neste gang jeg skulle til Oslo...

Men nå får jeg vel ikke det da :cry:

Det var næringsmiddeletaten som stengte den - jeg tror det var noe med oppvasken eller noe sånt - men jeg tror som sagt den er åpen igjen.

Jeg har vært der mange ganger før dette skjedde og likt maten - men jeg begynner jo å lure på om det er en grunn til at de klerer å holde så lave priser .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...